moj a4 sicer 1,9tdi gre po tov. podatkih 209... jaz sem šel po števcu že čez 230. (z original gumami)Vans je napisal/-a:Hja, no, tej števci ... jaz se ravnam po mojem, pa še nikoli nisem plačal.![]()
Gume niso obrabljene, gre za družinski Audi A4 1.8 , ki mu piše v podatkih 205 km/h . Nekateri pravijo, da bi sigurno šel čez 220. Zdaj je pa dilema. Nisem pa nek tak, da bi šel zdaj to sprobavat, čeprav enkrat pa verjetno bom.
LP
gerchy je napisal/-a:Predvsem je veliko odvisno od nacina voznje. Avto, ki je "bolj doma" v mestu je pac zaspan in bo dosegal presenetljivo nizko koncno hitrost. Tisti, ki imajo radi visoke vrtljaje, pa bodo dosegali boljse pospeske in s tem tudi visje hitrosti.
Spomnem se enega sluzbenega cliota 1.2, vsakdo, ki se je usedel vanj, ga je tiscal do onemoglosti. V enem letu je prevozil 80.000 kilometrov (vsak dan CE-LJ) in motor je bil izredo utecen. 180, 190 km/h, z 91-oktanskim bencinom.
infiniti je napisal/-a:Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops
shusuglao je napisal/-a:podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
Nu-NRG je napisal/-a:infiniti je napisal/-a:Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops
Koncno ki je nekdo napisal da je zadeva odvisna tudi od olja!![]()
Sveze olje notri pa zadeva zihr leti za ene 5km/h vec.
Drgac pa moji podatki so 175 max. Radar me je nameril 177km/h pred tem sem se gas spustil. Aja .. original dimenzija gum in cagar je dejansko kazal prav. Aja v ravniniDrgac pa 185km/h v cetrti
pa ene 195 v peti. Potem pa se konca kar se ravnic tice.
shusuglao je napisal/-a:podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
In kako lahko torej upravicis mojo hitrost na radarju?
LP, Klemen
shusuglao je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:infiniti je napisal/-a:Čudno vpr, ampak mogoče ti bo tole odgovor;
Če gre za iste pogoje (vetrovnost, podlaga, naklon, novi avto) je končna odvistna od malenkosti kot so gume (kotalni upor), kvalitete olja v motorju, kvalitete bencina (95-98 okt) in če si bil na začetku z motorjem prvih 1500 km "nežen" dokler se sklopi ne ulafajo in okrušijo idealno.
Za primer po katalogu ima moj coupe 209 končne pa dosega vedno 225, negdo bo rekel števec laže in bi se strinjal če nebi bila hitrost že zmerjena by Cops
Koncno ki je nekdo napisal da je zadeva odvisna tudi od olja!![]()
Sveze olje notri pa zadeva zihr leti za ene 5km/h vec.
Drgac pa moji podatki so 175 max. Radar me je nameril 177km/h pred tem sem se gas spustil. Aja .. original dimenzija gum in cagar je dejansko kazal prav. Aja v ravniniDrgac pa 185km/h v cetrti
pa ene 195 v peti. Potem pa se konca kar se ravnic tice.
shusuglao je napisal/-a:podatki proizvajalca so gotovo točni, lahko pa da avto zgoniš in gre manj
trditve da gre nekomu avto toliko in toliko več so trapaste
In kako lahko torej upravicis mojo hitrost na radarju?
LP, Klemen
neravnina, veter....
monster_d je napisal/-a:Reci da je strelal uniga ko se je za tabo tiro... v upanju da je bil ker za tabo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov