zadnjič smo se malo igrali z meritvami pospeškov z napravo gtech (domžalčan, swiftrider). jaz sem pa tud malo sam eksperimentiral (3., 4. meritev). domžalčan je naredu ene 3 fure, swiftrider eno veljavno pa še sopotnika je mel v avtu.
zdej si lahko pogledate rezultate meritev
sicer se sigurno da z več poskusi še izboljšat, ker tole je blo vse skupej zelo na hitro
hitrosti (recimo pospešek do 100km/h)
http://www.car-invent.com/razno/G-tech/Speed.jpg
obrati (šaltanje; lahko se naučiš pri katerih obratih se splača šaltat)
http://www.car-invent.com/razno/G-tech/RPMs.jpg
moč in navor (to sta moč in navor na kolesih minus aerodinamični upor, ki ga ni na valarjih, zato sta bila najvišja moč (na cesti) in navor dosežena v nižjih prestavah kot v četrti - na valarjih se meri v četri, samo tam ni zračnega upora). Tukaj so torej nižje vrednosti kot serijske oz. na valarjih - pač kar v realnosti pride preko koles do ceste.
http://www.car-invent.com/razno/G-tech/HPandTQvsRPM.jpg
btw, je mogoče komu jasno, kaj pomeni "Rollout" čas, ki je tu zgleda upoštevan in ga potem vedno odšteje od končnih časov ? mogoče je to kaka fora z uradnih dragov?