Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Golf 5 Euro NCAP test.

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 7:42 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Napisal/-a INFINITI Če jun 24, 2004 8:35 pm



Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Napisal/-a andrej777 Če jun 24, 2004 9:07 pm

INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)


ja,ja.... :cry :cry :cry :cry Pol bi se pa un v golfu čudu kako to....pa sej ma 12 zvezdic.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 9:16 pm

Jz sam posredujem informacijo.
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Napisal/-a maky Če jun 24, 2004 9:19 pm

INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)

in ta ti bolj malo pomaga ob srečanju z 5 tonskim šleparjem... bolj slabo primerjavo si dal :?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Napisal/-a INFINITI Če jun 24, 2004 9:30 pm

maky je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)

in ta ti bolj malo pomaga ob srečanju z 5 tonskim šleparjem... bolj slabo primerjavo si dal :?


Ja in koliko je šleparjev na cesti v primerjavi z številom vozil ki so lažja od moje sedmice?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 9:44 pm

Gremo narest crash test med našim1,7t kombijom in tisto sedmico? Recimo Volvo 745 (za tiste čase najvarnejši avto) vs. VW. Caravelle
Slika

Brezvezna primerjava? Se strinjam.
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jun 24, 2004 9:55 pm

In kaj si s to slikco hotel prikazati; neka stara j***a so se zaletela skupaj. A si ti res tak heroj da bi s to karavelo šou proti modernemu avtu z vsemi knauč conami, specijalnimi ojačitvami, airbagi, zategovalniki pasu in dvemi tonami ba varskega pleha? - Ti kr; pa povej kam naj venček pošljem. Poglej si raje kako je zgledal kak crash med starim in novim avtomobilom (kakih 10 let razlike) pa ti bo jasno kaj mislim.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 10:08 pm

INFINITI je napisal/-a:In kaj si s to slikco hotel prikazati; neka stara j***a so se zaletela skupaj. A si ti res tak heroj da bi s to karavelo šou proti modernemu avtu z vsemi knauč conami, specijalnimi ojačitvami, airbagi, zategovalniki pasu in dvemi tonami ba varskega pleha? - Ti kr; pa povej kam naj venček pošljem. Poglej si raje kako je zgledal kak crash med starim in novim avtomobilom (kakih 10 let razlike) pa ti bo jasno kaj mislim.


In ti si pa hotu povedat da če zaletiš 1.2t golfka in BMW 7ko z 2t, da bo golf takratko potegnu :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jun 24, 2004 10:40 pm

TITan je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:In kaj si s to slikco hotel prikazati; neka stara j***a so se zaletela skupaj. A si ti res tak heroj da bi s to karavelo šou proti modernemu avtu z vsemi knauč conami, specijalnimi ojačitvami, airbagi, zategovalniki pasu in dvemi tonami ba varskega pleha? - Ti kr; pa povej kam naj venček pošljem. Poglej si raje kako je zgledal kak crash med starim in novim avtomobilom (kakih 10 let razlike) pa ti bo jasno kaj mislim.


In ti si pa hotu povedat da če zaletiš 1.2t golfka in BMW 7ko z 2t, da bo golf takratko potegnu :roll:


No pa si le dojel; malo kasno ali bolje ikad nego nikad :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf 5 Euro NCAP test.

Napisal/-a TITan Če jun 24, 2004 10:53 pm

Slika
Sam še tebe čakamo zgleda.

INFINITI je napisal/-a:


Lepo to samo bore malo ti pomaga če se sreča recimo z BMW serije 7 ki ima 2 tone; masa je masa :)


Ti si začel z Golf 5 vs-. BMW 7. Maky je napisal, da je to tko kot primerjat 7ko in 5 tonskega šleperja. Ti si napisal "Ja in koliko je šleparjev na cesti v primerjavi z številom vozil ki so lažja od moje sedmice?". Jz sem reku da je več kombijov k ti naskočjo avto in ti res še take crush cone nč ne pomagajo. In pol si pa ti reku da je to idiotska primerjava (kar se strinjam).

.
.
.

Pustmo. V svojem rangu so ga oni dal na prvo mesto, predvsem zaradi varnosti drugih v prometu (predvsem pešcev). Sigurno da ga karkoli večjega zbije bolj.
Slika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če jun 24, 2004 11:03 pm

Ti raznorazni testi varnosti ne delajo nič drugega kot to da se prepotentni fački upajo še hitreje pelat s očkotovim avtom in ogrožajo vse okoli sebe!!!

:evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jun 24, 2004 11:23 pm

Ti raznorazni testi povejo kok je varn avto...posledično veš ko kupiš, v kterem boš fliknu v kjrem pa ne :roll: So kr koristni...poglej Twingota...je prsu na trg, je pogoru na crash testu....pol so ga pa izpopolnil...samo zato da je voznik varnejsi v primeru trka...ce pa to vpliva na psiho mulcev, je pa to zal ena negativna posledica...definitivno je več pozitivnih :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe jun 25, 2004 12:48 am

Jaz sem lahko iz te novice razumel samo eno sporočilo:

Golf bo dolgoročni zmagovalec, pa naj se ga kritizira kolikor se ga hoče!

Karavela je pa itak najbolj legedndaren kombi vseh časov. In še slikica posledic na Volvotu po trku s Karavelo.

Slika

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 25, 2004 8:14 am

Namen in posledica CRASH TESTOV je, da se vozimo v vedno bolj varnih (pasivna varnost) avtomobilih. »Klub« 5 zvezdic se pridno »polni« – za kar moramo biti vsi skupaj veseli. Če pogledamo slabo desetletje nazaj je bil »luksuz« imeti 4 zvezdice, prevladovali so tisti s tremi, pa tudi dvemi zvezdicami. Tudi področje aktivne varnosti je izredno napredovalo. Hvala Bogu!
Neumno pa se mi zdi »merjenje mišic« v smislu trčenj večji-manjši avto. Avto je najprej narejen za prevoz potnikov, ne pa za CRASH-TESTE, po drugi strani pa je fizika tista veda, ki »naredi« tudi pri velikem avtu vse skupaj zelo relativno.
Fizika nas uči, da težji avto lažjega (predvidevamo, da oba vozita z enako hitrostjo) v primeru čelnega trčenja potisne pred seboj. Posledično ima manjši pojemek večji avto, manjši pa se ustavi in celo premakne nazaj. Kar pomeni večje sile na potnike v manjšem avtomobilu. Tu fizika »deluje« v prid večjemu avtomobilu.
Lahko pa fizika »deluje« v prid manjšemu avtomobilu. Kar velja v razmislek vsem, ki mislite, da z velikim »gobcem« pred seboj in večjim- težjim avtom rešite vse varnostne »probleme«:
- če trčiš v neko stoječo oviro (drevo, hiša …) je varnost v avtomobilu z večjo težo veliko bolj »na preizkušnji«. Večja teža pomeni večjo kinetično energijo … in vse večje, težje … se posledično prenese na potnika v takem avtomobilu. V tem primeru fizika ni na vaši strani. Žal.
- Pri crash-testih so avtomobili v vseh »nastopajočih« pogojih (60% prekrivanje avtomobila – trk v stoječo oviro – enaka hitrost …) enaki – tako je moč oceniti in primerjati avtomobile med seboj. V tem primeru (trk v stoječo oviro – v realnosti je to lahko drevo, hiša) je manjši avto s 5 zvezdicami (npr. GOLF, MEGANE, ASTRA …) varnejši od precej večjega (PEUGEOT 607, VOLVO S 80 …) s 4 zvezdicami
Sicer pa kot sem že rekel: avtomobile kupujemo predvsem za prevažanje sebe in svojih sopotnikov mar ne.

LP
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe jun 25, 2004 10:51 am

Je pa res če je večji avto je spet večja zmečkliva cona in se avto dlje časa ustavlja. Tako da je to težko gledat. Pa še velik je pomembno kje je tista masa. Če je zadi težak je res problem ker ga zabije skupaj. Če je pa masa spredi se pa ne bo tolk zmečkal.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 25, 2004 1:20 pm

Vsekakor ima večji avto več zmečkljive cone ima pa tudi večjo težo, ki avto »potiska« v oviro. Ta pa onemogoča, da se težji avto »ustavi« tako hitro kot lažji. Fizika pač.
Če pogledaš CRASH-TEST npr VW LUPO ali VOLVO S 70 (oba podoben letnik 98 oz 99 in oba 4 zvezdice) - po tvojem bi dal prednost »švedu« - ta ima »gobec«, tisto pri VW bi bil lahko le »nosek«. »Šveda« je samo v »gobcu« skoraj toliko kot celega LUPO-ta. Poglej pa si rezultate testa - npr. vrata so pri VW ostala "na mestu" (vsaj tako izgleda po sliki sodeč), pri »švedu« pa daleč od tega, in tudi voznik jo je odnesel bolje (sopotnik bolje pri »švedu).
Tu se pokaže resnica, ki jo je »logično« težko razumeti, če upoštevaš, »štekaš« oz razumeš fiziko pa se ne moreš ušteti. Lupo ima namreč po podatkih 910 kg, S 70 pa 1430.
Sicer pa si poglej sam:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=4&id2=54
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=27

LP
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe jun 25, 2004 2:23 pm

Lahko en točno pove pr kakšnih hitrostih se delajo ti testi. Noben mi še ni znal točno povedat. Jz tut približno nevem.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe jun 25, 2004 2:31 pm

pri vw-volvo je blo 58 km/h in 50% srečanje.
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe jun 25, 2004 2:32 pm

64 km/h. Sicer pa si več poglej na spletni strani http://www.euroncap.com/content/test_pr ... impact.php - ta je npr za čelni trk, potem pa si poglej še ostale "variante".

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 10 gostov