ASenna je napisal/-a:zame je avto najsalbš če ma spredi motor in zadi pogon,najbolš pa zadi motor pa zadi pogon,to pa zato k je zadi tok teže da se avto normalno obnaša skoz ovinke
ena srednja varjanta (med prvo in drugo)je pa spredi motor in spredi pogon
ASenna je napisal/-a:zame je avto najsalbš če ma spredi motor in zadi pogon,najbolš pa zadi motor pa zadi pogon,to pa zato k je zadi tok teže da se avto normalno obnaša skoz ovinke
ena srednja varjanta (med prvo in drugo)je pa spredi motor in spredi pogon
toclarraju je napisal/-a:BMWja sem imel v mislih, ampak me malce bolj natančno zanima, kaj in kako je z obnašanjem avtomobila in zakaj.
GBERLI2 je napisal/-a:Velika prednost zadnjega pogona je pozimi na zasneženem park placu. Glede tistih ki pravijo da se po snegu ne da vozit s zadnjim pogonom pa : ali nimajo občutka ali pa vozijo 30 let stare kadete ali taunuse.
toclarraju je napisal/-a:Samo ne štekam zakaj bi se bal zasneženih klancev, če pa se v klancu večina teže prenese na zadnja kolesa torej na pogonska. A ni veljalo za tista vozila, ki imajo spredaj pogon in motor, da gredo pozimi lažje rikverc v hrib?
Tole pa ni najbolj logično. Ravno kontra - spredaj motor in zadaj pogon omogočata idealno razporeditev teže 50-50, kar je osnova za dober tracking (v praksi). Porsche ima sicer dober tracking, je pa tudi hudičevo zaj**** za vozit na meji (velja predvsemv za starejše serije) oz. zelo neprijazen v kočljivih situacijah.
Velik ljubitelj hroscev pa bolhic pa ficotov?
ASenna je napisal/-a:zame je avto najsalbš če ma spredi motor in zadi pogon,najbolš pa zadi motor pa zadi pogon,to pa zato k je zadi tok teže da se avto normalno obnaša skoz ovinke
ena srednja varjanta (med prvo in drugo)je pa spredi motor in spredi pogon
ASenna je napisal/-a:Tole pa ni najbolj logično. Ravno kontra - spredaj motor in zadaj pogon omogočata idealno razporeditev teže 50-50, kar je osnova za dober tracking (v praksi). Porsche ima sicer dober tracking, je pa tudi hudičevo zaj**** za vozit na meji (velja predvsemv za starejše serije) oz. zelo neprijazen v kočljivih situacijah.
ja tole 50-50 je logično da je bolš, sam povej mi še zakaj imajo športni avtomobili zadaj pogon in motor(ferrari razen maranellota skor vsi,porsche,clio V6,lambo.....).Velik ljubitelj hroscev pa bolhic pa ficotov?
niti ne, ljubitelj malo novejših avtomobilov z takim pogonom kot napr. fičo :P
no mel sem v mislih novejše športake
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov