Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Kadaj je poraba becina manjsa?

Napisal/-a pele Pe sep 10, 2004 2:28 pm

Zanima me kdaj avto kuri manj, npr.pri voznji v klanec:
- nizka prestava .(2.) in veliki obrati
-visja prestava in manjsi obrati gas pa skoraj do konca
Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Pe sep 10, 2004 2:36 pm

nizja prestava in raje 3000 obratov, kot če bi sel v 4 ali 3ji se motor matra in s tem popije več.
BMW ma zoprni kazalec, no saj ves kok pije :)
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Pe sep 10, 2004 2:50 pm

A 3000... to so visoki obrati?
Sicer pa odvisno od dolžine klanca, naklona klanca, v katerih obratih ima motor največ navora...
Najlepše je pa res imet kazalček trenutne porabe.
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Pe sep 10, 2004 2:56 pm

Tist kazalec pr BMW-jih je lahko zelo koristen :)
Jz tud mislem, da je bolj z nižjo prestavo vozit, kot pa u majhnih obratih s polnim gasom:)

Lp, Matej
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
Zlatobrz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe jan 30, 2004 11:41 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Zlatobrz Pe sep 10, 2004 2:58 pm

Gas do konca nikoli ne prinese manjše porabe :ne

Prenizki obrati pravtako zvišujejo porabo. Predvidevam, da nimaš dolgo časa izpita. Sčasoma boš že začel čutiti avto-kdaj lepo veselo dela in kdaj se muči. Ko se muči seveda več žre :-)
...levi blinker vedno vklopljen... :-)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe sep 10, 2004 4:47 pm

V klanec za malo porabo vozi med 2300 in 3500 obrati, pa ne prevec pospesvat...
Slika
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Napisal/-a pele Pe sep 10, 2004 5:49 pm

verjetno drzi, da je poraba odvisna od tega kako mocno pritiskas na gas in ne pod kaksnimi obrati vozis
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Pe sep 10, 2004 5:58 pm

kaj ni to tako, da ko das gas, odpres loputo in takrat stece?
recimo pri racunalniku v fotrovem trenutna poraba zraste takrat, ko pohodis plin, pa ni vazno, ce pri malih ali visjih prestavah.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Pe sep 10, 2004 6:01 pm

ne drzi, odvisna je od obojga - najmansa poraba je pri 0 obratih na minuto in potem samo se raste, hkrati je najmansa poraba pri spuscenem gasu in potem se raste. Trenutna poraba je rezultat trenutnih obratov in trenutnega gasa. Jebat ga. Odvodi, integrali and stuff.. :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe sep 10, 2004 6:14 pm

Po moje je najbolj ekonomično v klanec peljati v območju največjega navora, pri meni je to 2500 obratov. OK, zdej s vti-jem je najbrž malo drugače, ker ima navor visoko (vtec pa to). Za normalne avte pa je po mojem najbolje tako - takrat najbolje vleče, posledično manj pritiskaš na gas in poraba je manjša. Takrat imaš tudi največ občutka, koliko je smiselno pritiskati na gas, ker je odzivnost največja.
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip Pe sep 10, 2004 6:17 pm

Pugi je napisal/-a:V klanec za malo porabo vozi med 2300 in 3500 obrati, pa ne prevec pospesvat...


Hm....mogoče je to mal preveč močna posplošitev?
Odvisno kakšen avto maš, sicer pa tko kot je en napisal, območje kjer maš največ navora (oz. kjer motor razvije večino navora) zna bit kar ta pravo. ;)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe sep 10, 2004 9:43 pm

tist fakin kazauc od bmwja ni nc druzga kt en obicn meriuc podtlaka oz vakuma, vec kt ga masina sesa ta se bl dviga. To so ti une stare fore iz kakih ficotov jugicov k si meu economic meter kao :P :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe sep 10, 2004 10:01 pm

Po moje morajo bit dokaj majhni obrati. Naj gleda trenutno porabo kdor jo ima.
Glede navora pri vti 1,6 160 pa gima najvecjega pri 7000 rpm; malo manjsi lokalni maksimum ima pa pri 2800. To sem bral v eni reviji.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Pe sep 10, 2004 10:19 pm

erm, a ni tak, vecji obrati vec pijejo? ker logicno ce gledas, se bat veckrat "zavrti" in tudi veckrat na minuto potegne benz v komoro? nekak ni mi jasno tu najbol, prosim ce mi ker lahko malo to bol razlozi

LP FireSTORM :hi

P.S: avtomatiki pijejo vec ali majn?
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Pe sep 10, 2004 10:47 pm

Avtomatiki pijejo več :)

Lp, Matej
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So sep 11, 2004 2:37 am

Moraš vedet približno kakšna je tvoja krivulja navora.

Najslabše je, če ga pritiskaš tam kjer ima vozilo najmanj navora, pa naj bodo to prenizki ali previsoki vrtljaji. Oboje je slabo za porabo.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM So sep 11, 2004 10:12 am

ja saj navor bi se baje dal nekak izracunat, se je ze reklo nekaj besed o tem pod tuning, samo nevem kako

LP FireSTORM :hi
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So sep 11, 2004 10:21 am

krentip je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:V klanec za malo porabo vozi med 2300 in 3500 obrati, pa ne prevec pospesvat...


Hm....mogoče je to mal preveč močna posplošitev?
Odvisno kakšen avto maš, sicer pa tko kot je en napisal, območje kjer maš največ navora (oz. kjer motor razvije večino navora) zna bit kar ta pravo. ;)


Ja, po eni strani mas res, sam moj avto, k ma vrhunec navora pri 4500 ma bol bogo porabo tam. Vsak mora za svoj avto najdt tist minimum... To sm mislu za vecino bencinarjev to res drzi!


Potem bi pa se neki prasal - WTF!? Kasne klamfe eni zbijate? Pismo dejte ce nimate nic za povedat, raj ne govort... Misak, a si ze kdaj slisal, da mas lahko tud pri 4500rpm porabo 0L/100km?


Nasvet za vse bencinarje - ne tiste gas pod 2000 obrati zato, da bi prihranili bencin, ker prvic ga ne boste, drugic pa to ni dobr za diferencial pa masino...

FIRESTROM, tim pol razlozu, zle sem nada - ampak vedi, da ma pa multitronic manso porabo, sam je pa drgacn sistem kot tiptronic varjanta...
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So sep 11, 2004 10:52 am

Pugi: majhni obrati niso dobri za diferencial? Tega ne razumem.

Najbols lahko primerne obrate ocenis z usesi. Ce mas premal obratov pa prevec gasa... avto "dusis" in se matra - tak globok nc kej prijeten zvok, ob pretiravanju z majhnimi obrati zacne se cukat. Ce mas prevec obratov in premal gasa bo s pravtako slisal, da se masina "vrti v prazno" in ni nobenga efekta. V obeh primerih, ko opazis nekaj od tega, pri prvem prestavi prestavo navzdol, pri drugem prestavo navzgor.

Reci, v kateri prestavi je najbolje v klanec je zelo tezko. Odvisno je od strmine klanca in od tipa masine (dizl/bencin, turbo/ne). Glede ravnine ti lahko povem, da je najbolj ekonomicna voznja z mojim Golfom IV 1.6 pri okol 60km/h v peti prestavi, kar nanese nekje 1800 obratov. Pa prosim, ne se kregat, da so obrati prenizki .. masina se ni matrala... rezultat je bil pa, sami presodite, 5.0l/100km na 38km dolgi relaciji. Vecinoma brez klancov. Glede 5.0.. to je pokazal potovalni racunalnik, in kokr ga poznam, dejanska poraba sigurno ni blia vecja od 5.3. To je tik nad mejo, pod katero bi se masina matrala, moras pa vedet, da s takimi obrati niti priblizno ne mors vozit v klanec, razen v prvi prestavi, ker je enostavno navoljo premalo navora.

Glede povecevanja porabe, pri dvigovanju obratov je logicno. Trenje v masini je vecje, izgube so vecje, proti koncu obratov izgorevanje ni vec pravilno, poraba je vecja. Proti nizkim pa tudi izgorevanje ni vec pravilno, pa navora ni in je ze spet poraba vecja.
 
Uporabniški avatar
T`rdeča
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 14, 2004 8:02 am
Kraj: CE

Poraba pri dizlu

Napisal/-a T`rdeča To sep 21, 2004 9:04 am

A velja za dizle isto kot za bencinarje? :roll: Je res, da je najbol optimalna poraba med 2000-3000 obrati? Mam dizla, pa mi večinoma porabi od 5,6 do 6 litrov, nazadnje mi je pa do zdaj največ - 6,62! Zaka mi je poraba tk narastla??? A preveč divjam? :oops:
"...nikoli u T`rdečo, boš s pendrekom dobil,
naredu boš nesrečo, če boš u T`rdečo ril..."
Slika
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov