Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
vareh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So sep 11, 2004 9:06 am

CLIO WILLIAMS-CLIO 1.8 16V

Napisal/-a vareh Sr sep 15, 2004 12:14 pm

V ČEM JE razlika med tema avtoma...O.K motor že ,drugo
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr sep 15, 2004 12:42 pm

BISTVENE RAZLIKE NI RAZEN MOTORJEV,WILLIAMS JE OMEJENA SERIJA CLIOTA,MA ZLATE FELGNE PA MODRO NOTRANJOST,PO VIŠINI NASTAVLJIV VOZNIKOV SEDEŽ,LEDVIČNI DEL SEDEŽA JE TUDI NASTVLJIV,DRUGAČE PA STA AVTOMOBILA IDENTIČNA,AJA WILLIAMS JE SAMO MODRE BARVE!
Zadnjič spremenil darkdog24, dne Sr sep 15, 2004 5:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 15, 2004 1:16 pm

Jezni moderator tale nas TemniPes... :P
Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr sep 15, 2004 1:27 pm

ka ti je muca CAPS LOCK popapala?
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr sep 15, 2004 1:30 pm

darkdog24 je napisal/-a:BISTVENE RAZLIKE NI RAZEN MOTORJEV,WILLIAMS JE OMEJENA SERIJA cLČIOTA,MA ZLATE FELGNE PA MODRO NOTRANJOST,PO VIŠINI NASTAVLJIV VOZNIKOV SEDEŽ,LEDVIČNI DEL SEDEŽA JE TUDI NASTVLJIV,DRUGAČE PA STA AVTOMOBILA IDENTIČNA,AJA WILLIAMS JE SAMO MODRE BARVE!


To pa ne bo res.

Če nič drugega je Williams nižji trši Ima večje gume in je splošno dosti bolj športna varianta, kot 16v.

Že ko jih pogledaš vidiš da niso isti.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JELO
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr jun 09, 2004 8:20 am
Kraj: MENGEŠ

Napisal/-a JELO Sr sep 15, 2004 1:36 pm

JohnyR je napisal/-a:
darkdog24 je napisal/-a:BISTVENE RAZLIKE NI RAZEN MOTORJEV,WILLIAMS JE OMEJENA SERIJA cLČIOTA,MA ZLATE FELGNE PA MODRO NOTRANJOST,PO VIŠINI NASTAVLJIV VOZNIKOV SEDEŽ,LEDVIČNI DEL SEDEŽA JE TUDI NASTVLJIV,DRUGAČE PA STA AVTOMOBILA IDENTIČNA,AJA WILLIAMS JE SAMO MODRE BARVE!


To pa ne bo res.

Če nič drugega je Williams nižji trši Ima večje gume in je splošno dosti bolj športna varianta, kot 16v.

Že ko jih pogledaš vidiš da niso isti.


Sej je prav napisu,sam pri feltnah ni napisal da so speedline 16 col in ne 15 kot pri navadnem 16v-ju,drugač pa če na navadnega modrega 16v-ja obesiš te 16 col feltne ni nobene razlike več v zunanjosti! Seveda razen napisa Williams!
VOLVO FOR LIFE!
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr sep 15, 2004 4:52 pm

Ma fantje iz službe sem nahitrco nekaj napisal,drugače sm se pa sam zmotu pri gumah.
Če bi mel možnost bi prej uzel williamsa kot navadnega 16v.Je razlika
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
voltage
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Po jun 21, 2004 11:51 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a voltage Sr sep 15, 2004 9:48 pm

na pogled sta ista, razn feltn. williams ma razkrakane, 1.8 16v pa 5 krake z mini radkapam. sicer je pa razlika v mašini (btw darkdog moj kolega ma črnga williamsa :] na pogled sta si pa identična (hauba, prtljažnik, širjeni blatniki in pragovi, športni sedeži itd.... itk sta pa oba majka od avta (R 5 GTTURBO pa oči) :]

LP
Matic
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr sep 15, 2004 9:55 pm

V cem je razlika, bo kdo drug vedel bolje od mene 8) Zato pa jaz vem, v cem sta si podobna -nobeden od njiju serijsko (BAJE) ni imel klime! :wink: Tako hud avto, pa (no,vsaj zame) popolnima neuporaben :ppppp Res skoda... :roll:
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr sep 15, 2004 10:39 pm

Voltage potem je kolega ziher prebarval tega Williamsa ker niso nikoli bli črni ampak modri.
Kar se tiče klime je res niti eden niti drugi jo ni mel,vse je bilo treba doplačat ob nakupu.
Drugače pa je k temu williamsu predhodnik renault 4 Alpine,potem je prišla R5GTT Turbo,potem R19 1.8 16v in istočasno tudi Clio 1.8 16v.
Bil pa je tudi R11 GTT sam nevem če ga lahk zraven štejem.

Uglavnem zelo lep auto in redek na cesti.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
PiNkZ PoWeR
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: So jul 10, 2004 5:53 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a PiNkZ PoWeR Sr sep 15, 2004 10:46 pm

opa dobro si se pozanimu??' 8)
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če sep 16, 2004 12:09 pm

vareh je napisal/-a:V ČEM JE razlika med tema avtoma...O.K motor že ,drugo


Kar so nekateri napisali delno drži. Drgač pa še enkrat na hitro.
Clio Williams je omejena serija Clia 16V. Narejen je bil za French Rally Championship (Avti, ki so tekmovali so morali biti taki, kot jih je mogoče kupiti v trgovini. Tako so začeli prodajati "predelanega" 16V-ja oz. Williamsa). Vsi Williams-i so bili modri in od letnika 1993 dalje (16V se izdeluje od 1991). Felge pri Williams-u so bile zlate, 8 krake, 15 col, širina felge 7J, znamka felg je speedline, z gumami 185/55/15 (dimenzija gum taka kot pri 16V-ju, sam da so pri 16V-ju bile v začetku (faza 1) take polne felge kasneje (faza 2) pa 5 krake tud 15 col ampak so ble ožje 6,5J, drgač pa tud speedline). Dobi se tud "williamsove" felge v srebrni barvi. Drgač pa 16 col felge je mel Clio Maxi. Na zunaj ni drugih razlik, razen nalepk Williams na bokih in na prtljažniku.

Slika to so felge od Clio 16V faza 1
Slika to so felge od Clio 16V faza2
Slika take pa zgledajo od Williamsa

Razlike v notranjosti so pa pri Williamsu: svetlo modri pasovi, modra ozadnja števcev, modra prestavna ročka, modro dno (tak kot pri turbo 5ki kjer je rdeče, sam ne vem, če je blo pri vseh).

Slika števci isti kot pri 16V-ju ampak v modri barvi
Slika tukaj se vidi modro dno

Sedeži od 16V-ja in Williamsa so isti (razlikujejo se po letnikih oziroma po fazah, tak kot 19ke), torej oboji nastavljivi po vižini, in nastavljivo ledveno oporo (samo voznikov sedež), razlika pa je v blagu, pri Williamsu je blago svetlejše ima pa tudi črko W všito na naslonski del sedeža.

Slika lepo se vidi W na sedežih, aja pa pasovi niso serijski taki kot na sliki

Motorja sta popolnoma ista od 16V in Williamsa, le da imata različno "kurbnvelo" (mi je trenutno padl iz glave kak se temu drgač reče) in ojnice. Drgačna imata tudi izpušna kolektorja (pri 16V je 4v2v1, pri Williamsu pa je kolektor 4v1).

Zadnja zame najlepša stvar, ki jo Williams ima, pa je tista pozlačena ploščica (pod stikalim za meglenke, gretje zadnje šipe,...) s serijsko številko avta in napisom Williams.

@JohnyR: Avta sta si na prvi videz res čisto podobna in sta oba isto "športna" (saj po izgledu, če ne tudi po duši). Mislim, da imaš ti v mislih Maxi-ja, ki je pa kitcar izvedba Clia, in se po izgledu res zlo razlikuje od 16Vja al pa Williams-a (letos je vozil tudi en italjanski rumen Clio Maxi na Rallyu Koper, če ga je slučanjo kdo videl in v RL zgleda še hujše kot na slikah)

Se bom potrudu pa dal zraven še slike, da si bote predstavljal.

LP, Primoz
Zadnjič spremenil Schkorc, dne Če sep 16, 2004 12:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
Nace
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne jul 25, 2004 2:43 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a Nace Če sep 16, 2004 12:22 pm

A ni imel Clio Williams 2000 kubični motor, clio 16V pa 1800 kubični motor. :?:
 
Uporabniški avatar
RSI
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Pe jun 18, 2004 3:04 pm
Kraj: obersburg

Napisal/-a RSI Če sep 16, 2004 12:26 pm

sedeži vsekakor niso isti 16v nima nastaljivih po višini niti ledveni del, kar se pa motorja tiče ima w. dosti večji navor. pa še nekaj avtomobila se razlikujeta tudi v tej fori,da odvisno za kater trg sta bila delana je pa oboje zelo lepo stara šola športnih vozil :wink:
VIVE LE SPORT
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Če sep 16, 2004 12:57 pm

Modri dirkac je napisal/-a:A ni imel Clio Williams 2000 kubični motor, clio 16V pa 1800 kubični motor. :?:


Ja drži Clio 16V ima 1.8 16V motor (z 99 oz. 101 KW okol 136KM), williams pa 2.0 16V motor (z 110KW oz 150KM), ampak motorja sta ista (imata isti blok, iste bate, ista glava), razlika pride ker ima 2.0 daljši hod bata kot 1.8 (drugačna "kurbnvela" in ojnice), ampak motor je na pogled isti.

RSI je napisal/-a:sedeži vsekakor niso isti 16v nima nastaljivih po višini niti ledveni del...


V vseh 16V-jih kar sem do sedaj sedel vključno z mojim, so vsi imeli po višini nastavljiv sedež prav tako tudi nastavljivo ledveno oporo.

Drgač pa bom probu še kej napisat o teh dveh avtih v mojem prejšnjem postu malo višje.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 Če sep 16, 2004 2:03 pm

_Jerry_ je napisal/-a:V cem je razlika, bo kdo drug vedel bolje od mene 8) Zato pa jaz vem, v cem sta si podobna -nobeden od njiju serijsko (BAJE) ni imel klime! :wink: Tako hud avto, pa (no,vsaj zame) popolnima neuporaben :ppppp Res skoda... :roll:


ajaj, lotus elise najboljsi nima niti sajb na elektriko, kaj sele servo ali klime. peesda, kako sranje od avta 8)
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Če sep 16, 2004 2:17 pm

Eni pravijo da so se 2.0 (torej Wiliams) dosti bolj kvarli od "navadnega" 16 ventilca.
Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 16, 2004 9:40 pm

darkdog24 je napisal/-a:Voltage potem je kolega ziher prebarval tega Williamsa ker niso nikoli bli črni ampak modri.
Kar se tiče klime je res niti eden niti drugi jo ni mel,vse je bilo treba doplačat ob nakupu.
Drugače pa je k temu williamsu predhodnik renault 4 Alpine,potem je prišla R5GTT Turbo,potem R19 1.8 16v in istočasno tudi Clio 1.8 16v.
Bil pa je tudi R11 GTT sam nevem če ga lahk zraven štejem.

Uglavnem zelo lep auto in redek na cesti.


Ne stekas... :wink: Klime ni bilo niti na spisku dodatne opreme! Ni se jo dalo dobit in pika. Basta. Amen.

Pri nastevanju sportnih legend si pa se dve pozabil: predhodnik katrce je bil R 8 Gordini, pred njim pa je prah dvigal R Dauphine Gordini. Jap, Renojevi sportniki imajo tradicijo 8)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če sep 16, 2004 9:44 pm

jrk0 je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:V cem je razlika, bo kdo drug vedel bolje od mene 8) Zato pa jaz vem, v cem sta si podobna -nobeden od njiju serijsko (BAJE) ni imel klime! :wink: Tako hud avto, pa (no,vsaj zame) popolnima neuporaben :ppppp Res skoda... :roll:


ajaj, lotus elise najboljsi nima niti sajb na elektriko, kaj sele servo ali klime. peesda, kako sranje od avta 8)


Tisti, ki kupi Lotusa, ima ponavadi v garazi se najmanj 5 avtomobilov s klimo, kar pa za povprecnega kupca Cliota ravno ne bi mogli trditi, kajne? :wink:

P.S.: Kaj mislis s tem: "lotus elise najboljsi"? :ue
 
vareh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So sep 11, 2004 9:06 am

Napisal/-a vareh Pe sep 17, 2004 9:16 am

torej je vse skup skor eno in isto sranje,sam če se mi gre za moč, bom pač vzel viljamsa, akdo ve kje ga kdo prodaja
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov