Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Teoreticni povzetek karambola

Napisal/-a Gyga Če okt 07, 2004 8:35 am

Zivjo!
Na zacetni strani tega portala je link http://www.avtomobilizem.com/movies/206 ... em_com.wmv
Poglejte si ta filmcek in analizirajte trk. Se pravi zakaj je prislo do tega in kaj bi moral narediti, da bi se temu izognil (prosim brez opazk o pocasni voznji). Komentarji
naj bojo obsezni, ker se je vsakemu to verjetno ze zgodilo(z manjsimi posledicami)

P.S. nevem kam naj dam to temo. Ce koga moti naj moderator prestavi. Hvala.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če okt 07, 2004 8:53 am

hmm tale debata je sicer že bila samo je trenutno ne najdem.

bi pa takole rekel: predvsem ne tako panično bremze tišat. če bi dodal gas bi ga mogoče lahko še rešil.
zakaj je prišlo do tega? oversteer. zadnji del je začel prehitevati sprednji. zakaj? zaradi slabe trakcije zadaj,zaradi premočno zajetega ovinka,prevelike hitrosti,...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Če okt 07, 2004 9:00 am

Se pravi, ce bi najprej pustil, da se avto zravna potem pa bremzal bi blo vse ok.

Kaj mu pa preostane potem, ko se ze rahlo obrne. A bi si lahko kako z rocno pomagal?
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če okt 07, 2004 9:32 am

Gyga je napisal/-a:Se pravi, ce bi najprej pustil, da se avto zravna potem pa bremzal bi blo vse ok.

Kaj mu pa preostane potem, ko se ze rahlo obrne. A bi si lahko kako z rocno pomagal?


Z ročno bi zadek še hitreje prehitel prednji konec in bi verjetno priletel v graben ali ritensko ali pa bočno. Če bi ta oseba hotela rešit avto, bi moral lepo počasi spustit bremzo, poravnat avto in zabremzat. Tako ne bi bilo nikakršnih problemov in bi brez težav zvozil ovinek brez poškodb skuterista, avta ki je peljal za skuterjem in svojega avta.

AMPAK: Na žalost je tko, da je lahko potem analizirat kaj bi moral narest, v tistem trenutku se pa vse odvije v delčku sekunde in človek paničari.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če okt 07, 2004 9:36 am

Pozdravljen

Upam, da je z vsemi vse vredi, brez hudih poškodb....

Kot prvo se nikoli ne zavira v samem ovinku, zavira se pred samim ovinkom in nato z obrati pelješ v ovinek, če ti začne zadek drset, pohodiš plin in te potegne ven, vendar v tem primeru bi po vsej verjetnosti, če bi bil prepočasen, zbil nasproti vozečega mopedista.... :shock:

Kok je bila pa hitrost :?:

Lep dan
 
Uporabniški avatar
Toni-saxo
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: Pe jun 27, 2003 7:46 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Toni-saxo Če okt 07, 2004 9:44 am

NO COMMENT !!! :ne Se enkrat izpit delat pa bo, pa ene parkrat ga bi s sabo uzeu na ksn karambol pol bi pa vidu komentar, M......
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Če okt 07, 2004 9:47 am

Se mi zdi da ga je ABS zasral, če ga ne bi imel, bi kolesa blokiralo in bi drsel naprej po cesti, samo pol pa je tam motorist in vprašanje kako bi se pol za motorista izšlo.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Če okt 07, 2004 9:49 am

Nekaj podobnega se je zgodilo meni!
Za razliko, da se je meni to zgodilo na ravni cesti. Premocno zaviranje in poteg na volanu. Samo pri 90km/h (omejitev 90km/h). Sem pa otrpnil. Lokalni kmet ki je bil visje na travniku je rekel da je celo zgledalo da bom zvozil. Skratka:
Cuknil volan desno in do konca pohodil bremzo. Nos je pokleknil dol, zavil desno, in zaviral. Zadek mal dvigne zgubis trakcijo in te prehiti rit. Jaz sem na cesti naredil 180 potem pa sem z dodatnimi 90 se ustavil na travniku poleg ceste. Torej skupno 270 stopinj.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če okt 07, 2004 9:49 am

Slika
 
Uporabniški avatar
Toni-saxo
Novinec
 
Prispevkov: 339
Pridružen: Pe jun 27, 2003 7:46 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Toni-saxo Če okt 07, 2004 9:53 am

aj pa mislm da je razlog tega h... in pa motorist ki ga je zagledu ko je PRLETU u ovink
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Če okt 07, 2004 10:09 am

tnx pugi! :wink:
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
Mad_Dog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr sep 29, 2004 6:08 pm
Kraj: Zreče

Napisal/-a Mad_Dog Če okt 07, 2004 1:37 pm

Ja kaj naj rečem drugega kot pa hitrost!!!
Sj pa ne moreš z tako hitrostjo takega ovinka zvozit (pa še sekal ga je), če pa bi se že tega dalo, če ne bi zamrznil na "premzi", pa tadrugega v desno pod nobenim pogojem nebi!
Po mojem je še tole najboljš, kar je naredu, ker drgač bi blo še več udeležencev v nesreči!
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če okt 07, 2004 1:43 pm

Če mene vprašaš, hitrost ni bila tolk prevelika, kar se te tiče bi se dalo zvozit, seveda če bi mel fant izkušnje, ki jih s tega posnetka sodeč ni imel...
Je pa res nekaj...koliko ODLIČNIH voznikov, ki so vajeni takšnega lift-off oversteera, bi odreagiralo drugače, ko bi imeli nasprot motorista...Ta je tukaj ključnega pomena...jaz velikokrat tkole namenoma zašejkam z ritjo avta, če bi pa priletel pošrek proti drugemu, bi pa verjetno raje tkole "v planke" zapelu, kokr pa v motorista, ko bi gas nabiju pa kontra motu...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če okt 07, 2004 2:42 pm

Zato ker ni imev BMWja, ker samo z BMWjm lahko driftaš.
:D
Jah mesmeš bremzat, probaš obvit. Jest sm se že rešu totalke, zatok nism bremzov, ampak sm obvijov-navajen od motorja
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če okt 07, 2004 3:02 pm

modela je zajebu motoris k on bi spelu lahk vse normalno ce nebi trznu na bremzo. Poznam to se mi je zgodl isto sam da sm jst prevec hitr cuknu z volanom. ABS nebi tle pomagu nc. Pomagal bi sam to da nebi sploh stisnu brezm res je da bi pol blo grdo ker bi mu avto zacuku se ene 2x sm ter tja sam ceu bi pa ostou. No ja pa lepo zvozen neb blo :P :)


Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Če okt 07, 2004 3:50 pm

največja napaka je ta da se je sploh dotaknu bremze, v bistvu nebi smel niti gasa spuščat ampak ga dodat pa bi se sigurno izteklo(edino vprašanje kako bi bilo naprej z nasproti vozečimi avti), izkušeni dirkači take situacije obvladajo, ampak to morš reagirat pravilno v delčku sekunde sicer se zgodi kar se je tukaj
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Če okt 07, 2004 3:57 pm

jaka: (nadaljujem) potem bi se ze zravnal in zacel bremzati. Problem je v tem (pomoje) da se je ustrasu ovinka in posledicno spustil gas in rahlo bremzal. 8)
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če okt 07, 2004 4:00 pm

Po pa vem od kje tale poskodba :D

Slika
Slika
 
Lith
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne okt 03, 2004 11:07 pm

Napisal/-a Lith Če okt 07, 2004 4:22 pm

uf, po ogledu mi ni videt, da je sploh bremzu, ampak mu je samo 'rit' odnašalo zaradi hitrosti, pol ko pa je bil avto že poprek ceste, pa res ni imel možnosti zravnat in zvozit ovinek tud če bi bremzu bi to moral res že pred ovinkom, pol pa po moje v ovinku ko ga je začelo obračat bi moral še gas stisnit, da bi mogoče malo poravnal, ampak v drugem ovinku bi šlo pa u ...
 
Eliminator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Če feb 05, 2004 12:13 pm

Napisal/-a Eliminator Če okt 07, 2004 4:45 pm

Teorije kot so dodajanje plina v ovinku z razlogom, da te "povleče ven" ipd. so napačne. Pri odnašanju zadka zaradi NEPRAVILNE VOŽNJE skozi ovinek (in NE prehitre!!) to morda pomaga, vendar pa takšen manever zahteva veliko znanja in v nasprotnem primeru običajno povzroči več škode kot koristi.
Smisel reševanja situacije v primeru prehitre vožnje skozi ovinek je v ZMANJŠEVANJU hitrosti in ne v povečevanju, kar je že samo fizikalno gledano popolnoma logično.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov