

mv112 je napisal/-a:Zanima me kako se obnašajo letne gume v primerjavi z zimskimi pri temperaturi +5.![]()
mv112 je napisal/-a:Zanima me kako se obnašajo letne gume v primerjavi z zimskimi pri temperaturi +5.![]()
nebivedu je napisal/-a:mv112 je napisal/-a:Zanima me kako se obnašajo letne gume v primerjavi z zimskimi pri temperaturi +5.![]()
Podobno kot slike gume v dežju.
jakaracman je napisal/-a:Če je cesta suha, držijo bolje kot zimske. Ne le pri +5, tudi pri recimo -2 ...
Izmerjeno.
Čojko je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:Če je cesta suha, držijo bolje kot zimske. Ne le pri +5, tudi pri recimo -2 ...
Izmerjeno.
Bravo - tako je!!! Čez dober mesec boste imeli še moje zmerjene rezultate za vsaj dva avtomobila in dvoje zimske oz. letne gume pri več temperaturah. Tudi na mokri cesti so če vedno boljše nove letne. Zimske so veliko boljše za v sneg in le nekoliko boljše od letnih za na led.
Vse ostalo je komercialni nateg avtomobilskega lobija.
Ste že kje zasledili kake teste najboljše zimske in najboljše letne gume v vseh pogojih in v vseh temperaturah?![]()
Lp Čojko
X-Hair je napisal/-a:Ne vem no Infiniti. Ta vikend sem sel cez Sorisko planino in ko je zunaj kazal 6 stopinj je bilo res se kr ok, ne bi pa ravno govoril brezproblema. Ko sem se spustil proti Bohinju kjer je bilo 10 stopinj je spet sele postalo tisto brezproblema, ko se guma odzove ob nenadni spremembi smeri voznje.
Gricko je napisal/-a:Čojko je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:Če je cesta suha, držijo bolje kot zimske. Ne le pri +5, tudi pri recimo -2 ...
Izmerjeno.
Bravo - tako je!!! Čez dober mesec boste imeli še moje zmerjene rezultate za vsaj dva avtomobila in dvoje zimske oz. letne gume pri več temperaturah. Tudi na mokri cesti so če vedno boljše nove letne. Zimske so veliko boljše za v sneg in le nekoliko boljše od letnih za na led.
Vse ostalo je komercialni nateg avtomobilskega lobija.
Ste že kje zasledili kake teste najboljše zimske in najboljše letne gume v vseh pogojih in v vseh temperaturah?![]()
Lp Čojko
se pa ne strinjam čist!!!
res je da nova letna prime kar vredu če je hladno ampak pri +5, le ta rata trda oz trša kot je običajno!!! po suhem je mogoče res še boljša od zimske, po mokrem, pa že tako zgubi prožnost, da se s tem nebi strinjal, medtem ko je zimska guma že v osnovi bolj mehka in narejena za nižje temp.!
res je tudi da imajo tudi zimske gume neko mero (INFINITI je reku -10, pomoje so še za nižje, ampak imajo pa sigurno svoje omejitve), ravno tako zimska na toploti ne prime (je premehka) tako kot treba!!!
letne rabijo neko določeno temp za dobro delovanje in pri 5 stopinjah to ni več to, ravno tako kot pri previsoki temp tudi niso več uredu!!
PA NE GOVORIM DA SO ZANIČ!! ampak da pri taki temp nimajo več svojih normalnih lastnosti ampak so le te slabše- po mokrem pa se to še bolj pozna.
in tudi da so solidne zimske boljše od solidnih letnih v takih pogojih ( spet govorim o določenem cenovnem razredu- ne primerjat zimske za 5k z letno za 20k sit)
jakaracman je napisal/-a:Zavorne poti se pa itak vedno na suhem meri, vedno na istem kosu asfalta.
INFINITI je napisal/-a:X-Hair je napisal/-a:Ne vem no Infiniti. Ta vikend sem sel cez Sorisko planino in ko je zunaj kazal 6 stopinj je bilo res se kr ok, ne bi pa ravno govoril brezproblema. Ko sem se spustil proti Bohinju kjer je bilo 10 stopinj je spet sele postalo tisto brezproblema, ko se guma odzove ob nenadni spremembi smeri voznje.
Kaj jih nisi malo ogrel čez ovinke?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov