
Rad bi da mi nekdo to razloži pls.
dules je napisal/-a:pr0df@n je napisal/-a:To je vse...a pa se ga dobi serijsko ali ga moraš vgraditi?
to je serijsko kakor vem
DonFilipo je napisal/-a:Pri VAG TDI motorjih je serijsko.Vecina dizelskih motorjev z skupnim vodom (common rail) jih nima, ker so se pokazali kot slabi (saj pri nasem gorivu). EGR je zelo obcutljiv na slab diesel in se rad zabase in ostane v enem polozaju. Zato so jim se drugi proizvajalci odpovedali.
Redbull je napisal/-a:EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor
Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd. Idea
So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba ....
Torej,z odstranitvijo ne boš škodoval motorju,temveč naravi...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov