Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

RWD ali AWD za lamborghinija?

Napisal/-a Caterham Po nov 15, 2004 10:23 pm

Sm gledu en star Top gear pa je un model sprobu ker bl leti, al Lamborghini Murcielago(AWD) al Pagani Zonda(RWD).....in ga je zonda pojedu na startu ker je model reku da ne mora pr Lambotu do konca gas prtisnt ker bo skuru sklopko zarad AWD(4x4).....pol sm pa vidu se end drug filmck k ga pa en model noro mocno starta z Murcijem in se mu ful kadi izpod zadnjih gum pa nc ne zgleda da je ker skuru razn gum.... ;)

Tko da me zanima, a un iz top gear-a mal basa pa ne ve, al je res to da se loh skur sklopka pr vozilu k ma AWD ce ga na startu do konca stisnes. A to pol pomen da ma avto z zadnjim pogonom boljse pospeske kot avto z AWD? Zakaj?
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po nov 15, 2004 10:33 pm

Res je da lahko zjebeš sklopko s takšnim "clutch dumpom"...Takrat je tako obremenjena da je joj, ker zadnji pogon vrti v prazno, 4 pa ne in pride vsa obremenitev do sklopke.
Tud v navodilih za uporabo od raznih Evotov in STi imprez piše da se to ne sme delat(naj se ne bi) vendar je čisto odvisno...ko se navadiš, baje z 4wd štarataš zelo hitro, brez da bi uničil sklopko...lahko jo pa zjebeš že z enim štartom ;)
Torej je res to kar je povedal in verjetno jo jz tud ne bi "poskušal" uničit na par 10 miljonov vrednem avtu, ki ni moj :D

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Po nov 15, 2004 10:33 pm

ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po nov 15, 2004 10:36 pm

Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!


Oj, si ti gledal isto oddajo. tam je bila Zonda tudi med ovnki kar skoraj 7 sekund hitrejša. :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Po nov 15, 2004 10:43 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!


Oj, si ti gledal isto oddajo. tam je bila Zonda tudi med ovnki kar skoraj 7 sekund hitrejša. :?: :?: :?: :?: :?: :?:


ne ne na njihovi top gearovi progi je bil lambo hitrejši za 3 sekunde k vsak cajt k ga izmerijo napišejo v tabelo! zihr je bil lambo hitrejši. Lohk da si gledal kako drugo oddajo 8) ( tle je lambo vijolične barve) zonda pa srebrne...
Slika
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po nov 15, 2004 10:53 pm

Slide je napisal/-a:Res je da lahko zjebeš sklopko s takšnim "clutch dumpom"...Takrat je tako obremenjena da je joj, ker zadnji pogon vrti v prazno, 4 pa ne in pride vsa obremenitev do sklopke.
Tud v navodilih za uporabo od raznih Evotov in STi imprez piše da se to ne sme delat(naj se ne bi) vendar je čisto odvisno...ko se navadiš, baje z 4wd štarataš zelo hitro, brez da bi uničil sklopko...lahko jo pa zjebeš že z enim štartom ;)
Torej je res to kar je povedal in verjetno jo jz tud ne bi "poskušal" uničit na par 10 miljonov vrednem avtu, ki ni moj :D

LP
k štart naredili. na sklupki hitro čutiš, kdaj je treba nekat težit ...
Pri Evo 6, čes e pravs pomnim, je v navodilih pisalo, da ga je treba vsakih pet (5) clutch-dump štartov na servis peljat, po novo sklopko. Pri Lambotu in podobno močnih avtih zna bit še huje, še posebej, če so že pred nsemanjem kak ta
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Po nov 15, 2004 10:56 pm

ja stari sm še enkrat gledu pa ssm prej narobe zastopu sm mislu da je šla zonda 1:32 ja šla pa 1:23, ja to pa res pomeni da je počla lambota za sedem sekund(1:29). Se oproščam De tomaso moja površnost... sam ga pa kr dobr šrekajo čez tiste ovinke...
lp
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po nov 15, 2004 11:35 pm

Ja je kar izjemna ta zonda. Samo lepa pa ni , pa kak koli jo pogledaš.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po nov 15, 2004 11:44 pm

Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!


1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po nov 15, 2004 11:52 pm

Pujsm pa 1650 kg-tle je razlika :P
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 16, 2004 12:09 am

iKst je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!


1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.


Zelo dobr 4WD je lahko boljši...poglej za primer recimo EVO VII/VIII ali pa Skyline...ni pa tako zabaven...to je pa razlika ;) ...ali pa tudi no, ampak po suhi cesti ponavad ne...

Čeprav je pa v praksi tako kot si napisal...ker je danes bore malo tako skoraj "dirkaških" 4 pogonov kot jih imata zgornja avtomobila ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To nov 16, 2004 12:13 am

Če bi bil 4wd boljši pol bi formule in GTji imeli 4wd :) Je pa res da so tako močni avtomobili manj zahtevni za vozit če imajo 4wd. Sploh po mokrem je kriza spravt na cesto 500, 600 konjev.
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte To nov 16, 2004 12:14 am

Malo off topic:
Je bilo pa hecno koliko je Zonda ostala za Jaguarjem XJ220. Prav grdo zadaj. :twisted: Naravnost seveda.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To nov 16, 2004 12:16 am

Sam to je pa prou bedno pol.....Zakaj se sploh odlocajo za AWD pri tako mocnih motorjih....Kako pa to zgleda recimo pr enmu Audi Quattro? Torej domnevam da je bols ce ma avto se avtomatski menjalnik in ne rocni ce ma AWD?
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To nov 16, 2004 12:20 am

iKst je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!


1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.


Sam ce bi logicno gledu, a ni AWD bol za pospesevanje, sej ni vsa moc speljana samo na 2 kolesa ampak na 4, kar pomen, da če eno kolo cist mal zdrsne se tisto prenese na kolo z boljsim oprijemom. Sm pa bral, da profesionalni voznik boljse spelje z RWD.
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 16, 2004 12:23 am

iKst je napisal/-a:Če bi bil 4wd boljši pol bi formule in GTji imeli 4wd :) Je pa res da so tako močni avtomobili manj zahtevni za vozit če imajo 4wd. Sploh po mokrem je kriza spravt na cesto 500, 600 konjev.


No ne mešajmo hrušk in jabolk :D Pomoje je ena od prednosti teža v tem primeru, potem razporeditev teže, pa še kaj bi se našlo...
Drugač sm pa napisal, da je v večini primerov tako, govoril sem pa za cestne avtomobile ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To nov 16, 2004 12:38 am

En model je na forumu napisu da se ob uporabi LC-ja pr novem BMW M5 (k ma RWD) mehanika tako obremeni kot ce bi prevozil 3000km naenkrat. A potem to pomeni da je najboljse ce ma avto FWD??? ;) :twisted: :twisted: :twisted:
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte To nov 16, 2004 12:54 am

To sam pomeni, da so menjalnik in predvsem sklopka preveč obremenjeni. So pač na zgornji meji obremenjenosti. Menjalniki so tudi narejeni tako, da zdržijo samo določen navor, potem se pa enostavno polomijo. Sploh, če sklopka zdrži preveč (beri ni več original). Močnejši menjalniki so pa večji, težji, predvsem pa dražji.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To nov 16, 2004 9:08 am

Lambo v splošnem ni tako super avto, kot ga propagirajo, to sem že od parih slišal. Zonda je zelo dirkaško naravnana, poleg tega ma Lambotov 4WD razmerje 20:80, če se ne motim.
Slika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To nov 16, 2004 10:51 am

TOP GEAR je bolj oddaja za smejat se in jih ne preveč resno jemat!!
Prave oddaje so TUNING TV , SPORT AVTO TV upam ,d ase bo začel kmalu in MOTORVISION!!!!!
;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov