lenivec je napisal/-a:HORSE je napisal/-a:PiLLLe je napisal/-a:Pri zaviranju ti je zaviralna pot daljsa za kak % pri legi se pa pozna full.
LP PiLLLe
S tem se pa še zdaleč ne bi strinjal!
no pa povej s čem bi se strinjal
zato sn temo odpr da zvem čimveč
HORSE je napisal/-a:Že če pogledaš na zadevo samo s stališče navora (sila x ročica) opaziš, da bo pri 15" kolo kasneje zablokiralo
TITan je napisal/-a:Končna se ponavadi zmanša zaradi večjega trenja pri večji površini (širini) gum. Obnašanje avta se bo izbolšalo samo zaradi nižje profilnih gum (če bi dal gori na avto 195/45 r14 se bi bolš obnašu kot z 195/45 r15 recimo), zaviralna pot je pa mal bol zapletena. Avto ima več oprijema, samo so platišča težja, čeprav je ročiča dalša kot pri original...
Demo je napisal/-a:Jest pa mislm da se končna hitrost ne zmanjša ampak poveča, popravte me če se motm...
jst je napisal/-a:Žijo!
Avto bo sigurno bolje ležal na cesti. pospeški so slabši, koliko je odvisno kako močen motor imaš. poraba ni veliko večja pri normalni vožnji, se pa pozna pri malo bolj grobi. zaviralna pot pa je daljša, zaradi večje vztrajnosti koles. je pa tudi bolj obremenjeno povozje ne toliko zaradi koles, ampak zaradi vožnje z njimi.
imam punto II 60km: pozna se na pospeških, na črpalki cca 05 l (normalna vožnja), malo pri zaviranju in pa v ovinkih.
daj gor pa boš videl
LP
der_Alte je napisal/-a:HORSE je napisal/-a:Že če pogledaš na zadevo samo s stališče navora (sila x ročica) opaziš, da bo pri 15" kolo kasneje zablokiralo
Pa kakšne bučke valite no. Obseg kolesa mora bit enak. Ne glede na dimenzijo platišč. Je pa res, da so večja platišča težja in jih je težje ustavljat in pospeševat. Širina gume pa na oprijem cestišča prav nič ne vpliva. Edino kar vpliva je to, da se nižja guma manj deformira (zvije) v ovinkih.
Slide je napisal/-a:jst je napisal/-a:Žijo!
Avto bo sigurno bolje ležal na cesti. pospeški so slabši, koliko je odvisno kako močen motor imaš. poraba ni veliko večja pri normalni vožnji, se pa pozna pri malo bolj grobi. zaviralna pot pa je daljša, zaradi večje vztrajnosti koles. je pa tudi bolj obremenjeno povozje ne toliko zaradi koles, ampak zaradi vožnje z njimi.
imam punto II 60km: pozna se na pospeških, na črpalki cca 05 l (normalna vožnja), malo pri zaviranju in pa v ovinkih.
daj gor pa boš videl
LP
Seveda je obremenjeno tudi zaradi koles...guma z višjim presekom bolje asorbira udarce in sile s ceste, pri nižji gumi pa se to direkt na podvozje prenaša
Slide je napisal/-a:Gumi ki si jih napisal imata povsem enako višino PRESEKA kakor bi blo bolj pravilno ali pa profila, da boš razumel kaj hočm povedat...obe gumi imata 9cm višine od felge do "tekalne površine" kljub temu da je ena 15 colska in ena 14![]()
Moral bi napisat recimo 205/55/16 in pa 205/60/15 da bi držalo kaj si napisal
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov