Lep pozdrav..
Svetujem ti da dobro premisliš glede nakupa dizla...ne da bi bilo kaj narobe z njim,ampak je predrag da bi se ti splačalo,razen če delaš zelo veliko kilometrov,1.3 bencinar je skoraj idealen,poraba je le malenkost višja,cene nafte pa tudi ne padajo,nakupna cena bencinarja z opremo Blue ali Sol je malo cenejša...
14" platišča ima samo dizel ker preprosto avto ne gre nikamor z 15"....
Akustika: avtoradijo ki je vgrajen je zelo kvaliteten in je panasonikov izdelek,malo mu manjka na moči kar pa rešiš z vgradnjo ojačevalnika,menjaš komplet zvočnike,dodaš še zvočnike zadaj,woofer in si zmagal...
Spolerji: ne vem kaj si mislil glede tega da bi stare spojlerje vzel v račun? Če si mislil odbijače komplet je zadeva NO-GO...preprosto zato ker ko zadeve prodajo jih prodajo in za take stvari ni kompenzacije,lahko pa prodajalca malo zmasiraš da ti podari spojler in barvanje le tega gratis ob nakupu.....mislil sem tistega nad zadnjim steklom...
Chip tuning: obstaja original samo je cena zeeeeeeloooo visoka--se mi zdi da je okoli 250.000sit...bolana cena,zato ti pravim kupi bencinarja 1.3...
Podvozje: nabavi originalne TTE fedre,avto je nižji 3,5cm spredaj in zadaj,nagiba se potem zelo malo,drži se pa itaq fenomenalno za tako kratko medosno razdaljo...
Sicer če vzameš 1.3 z Sol opremo dobiš 15" platišča,pa še avto je nižji za 2,5 cm...če daš potem tiste vzmeti gor je zadeva končana kar se podvozja tiče...
Zavore: kaj bi tlačil diske zadaj na tako lahek avto? Samo rjaveli bi ti...bobni zadaj delajo čisto spodobno in ni potrebe po kakšnih disk swapih..
Sicer je res da je abs hiter kar se vklopa tiče....če pa gume zamenjaš z malo boljšimi kot so prvovgradne(ponavadi Michelin) boš zaviral kot kralj..
Še kaj?