Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

DeLorean: Nazaj v prihodnost

Napisal/-a Symon Ne mar 27, 2005 10:07 pm

Ste gledali film? Nekako mi ni bilo jasno kaj je to za en avto z nekakšnim logotipom GMC spredaj. In kar nek DeLorean. No iz firbca sem šel na net in ugotovil, da tisto i GMC ampak DMC in se imenuje DeLorean Motor Company. Po Inžinirju in ustanovitelju, ki je umrl nekaj dni nazaj:
http://obit.desmondfuneralhome.com/obit_display.cgi?id=198536&listing=Current
In njegov avto:
Slika
Slika
Slika
Ne vem no na nek čuden način mi je celo všeč tale avto. Najbrž bo to tut zaradi filma ampak vseeno. Vrata so pa sploh adijo pamet. Škoda, da ni več takih avtov (na tastarmu CRXu bi takšna vrata izgledala 1. klasa).
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Ne mar 27, 2005 10:12 pm

itaq je cel nek čuden, še ko gledaš filem imaš še tolko bolj čuden feeling o njem,
samo takoj bi ga imel, glede na to kakšna redkost more bit to.
pa kaj je to za eno podjetje? zgleda mi ful 6 članska ekipa ki je nekaj sčarala
u garaži :D :D :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Ne mar 27, 2005 10:16 pm

Car tale Delorean. Kaj ga je že zj....l da je nehal izdelovat avte? Kolkr se jest spomnim so ga ta velke firme uničle a ne?
SIMPLY CLEVER
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Ne mar 27, 2005 10:40 pm

Se mi zdi da je delorean prej delal pri gm-ju, pol je pa šel na svoje, pa so se nekaj tožli,...
Še njihova stran: http://www.delorean.com/
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne mar 27, 2005 10:48 pm

Kako je pa naslov filma...originalen? :oops:
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Ne mar 27, 2005 10:49 pm

W|zz je napisal/-a:Kako je pa naslov filma...originalen? :oops:


back to the future

pa mislim da jih je 3 al 4 clo.
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne mar 27, 2005 11:35 pm

Moram vas razocarat ampak tale avto je bil totalno nezanesljiv in nikoli ni docakal slave...
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne mar 27, 2005 11:58 pm

lep je...kr mel bi ga, pa mi je vseeno kok je zanesliv ali nezanesliv
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po mar 28, 2005 1:21 am

V filmu ga je 'prbil' pa je bil vesel ko je šou 140. Znimivo je da ima skalo v miljah in kilometrih. To je kultni avto iz '80, v Ameriki seveda. Jst sm mal dodatne opreme gor dal pa je pršu na 40K $. Eibach fedri pa to.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Po mar 28, 2005 4:35 am

da je to pravi avto?
sem mislil, da je nekaj takega kot batmobil, fake avto, narejen za film ;)
 
Uporabniški avatar
kroskris
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: To mar 15, 2005 11:48 pm
Kraj: z Dežele

Napisal/-a kroskris Po mar 28, 2005 5:18 am

Men je ta zakon, dobro zgleda, malo spominja na starega scirocoja, drgač pa je cool 8) , če sem prav videl ma motor od zadaj,...V6, to pa že je mašinca ane.

PS

če kdo vek kje bi se dalo te filme ( back to the future 1, 2, 3, za 4 nisem ziher)
dobit, divx varianta, bi bil zelo vesel :wiihuu
omg, i love my bmw!
Slika
 
Uporabniški avatar
kroskris
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: To mar 15, 2005 11:48 pm
Kraj: z Dežele

Napisal/-a kroskris Po mar 28, 2005 5:23 am

no pa še to bi dodal, njegov "neuspeh" bi dalo kvečemu temu prepisati, da je s svojim dizajnom za tiste cajte v resnici prehiteval čas in ne samo v filmu :mrgreen:
omg, i love my bmw!
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po mar 28, 2005 9:38 am

Pozdravljeni
Ta avto se imenuje DeLorean DMC-12, in ga je ustvaril nekdanji vice-president General Motorsa, John Zachary DeLorean. Začel ga je dizajnirati okol leta '75, v sodelovanju z znanim italjanskim oblikovalcem Guigarotom (ki je oblikoval tudi Sciroccota, Maseratije, Lotusa....) Ko je končno zbral še ves dnar skupaj, je naredil tovarno na Severnem-Irskem, v kraju Dunnmurry-> 10km južno od Belfasta. Zaposlenih je blo okol 2000 ljudi, začeli pa so proizvodnjo leta '81. Tovarna je bila tisti čas ena najbodernejših, transportni vozički na zračnih blazinah in podobno... Avto je bil narejen predvsem za ameriški trg. Oznaka DMC-12 predstavlja ceno $12000, po kateri bi se naj avto prvotno prodajal, ampak je bla končna cena večja. Delali so jih do konca leta 1982, in tiste tazadnje so označili kot letnik '83. Naredili so okoli 6000 - 8000.
Razlika med letniki:
'81 - imajo dve vzdolžni liniji na pokrovu prtljažnika in loputo za tankanje med šipo in pokrovom
'82 - so brez teh dveh linij (ker je jeklo pokalo) in brez lopute (torej si moral cel kuferan odpret za tankanje) čep za tank je ponovem brez ključance. Odstranijo uro v notranjosti, in dajo noter tak radio, ki jo že ima
'83 - v sprednji desni kot pokrova nalepijo DeLorean logotip.
Avto je v osnovi zgrajen iz šasije v obliki dveh črk Y torej ima močan osrednji nosilec. spredaj ima 51 l rezervoar, hladilnik in 400 l prtljažnik; zadaj pa motor, nameščen za zadnjo os. Karoserija je skoraj v celoti iz steklenih vlaken , zunanji paneli - vrata, blatniki, pokrova motorja in prtljažnika in razne letvice, pa so iz rostfrei jekla SS-304. Zato ni noben od teh avtov bil niti pobarvan ali kitan. Vrata so napeta z po enim teleskopom, in t.i. kirogenično vzvojno palico, ki je držala vrata odprta za 20 cm, če nebi blo teleskopov. Za odpiranje ni treba nobene sile- samo potegneš kljuko in same skočijo gor. Ker pa so oblikovana v obliki trapeza, se odpira le mali del šipe. Sprednji in zadnji odbijač pa sta iz elastične poliuretanske mase. Dolg je okol 4,3 m, visok 1,2 in širok 2 metra. Motor je PRV-6 model, sestavljen iz delov Peugeota, Renaulta in Volvota. Je V-6, 132 KM, 2,45 ccm, ena odmična gred v vsaki vrsti, K-Jetronic vbrizg, katalizator, lambda sonda. Poraba pa 10,4 litra. Najvišja hitrost je 200 km/h, ampak takrat so bli taki predpisi, da so lahko imeli na števcu največ 85 mph. Pozneje so naredili take ki imajo območje do 300 km/h. Armaturka je precej vredi nareta - poleg ima še merilce za pritisk olja, pa napetost elektrike. Delali so 2 verziji: za evropski (km/h) in ameriški (mph) trg. Notranjost je iz usnja, sive ali črne barve, za tisti čas z vso opremo: alu felne, klima, centralno zaklepanje, pomične šipe in ogledala, odpiranje prtljažnika in pokrova motorja od znotraj, in če bi takrat imeli razvite še airbage, bi še tiste dali not. Zavore so vse 4 na disk, z ročno vred (ročna je na levi strani). Menjalnik je ali 5 st ročni ali 3 st avtomatik (isti ko Renault 30 tl).
Eno kar je blo res nezanesljivo je bila elektrika. Imeli so neke probleme glede ventilatorjev, pa stikala za luči, pa okol zaklepanja, in škatle za varovalke.. Takrat so vgrajevali komponente od angleškega Lucasa, nato so jih zamenjali z Boschem.
Danes je še v Teksaku skladišče rezervnih delov, pa še nekaj delavnic za njih.
V tem času proizvodnje so enemu dali twin turbo predelavo, tri pa so pozlatili z pravim 24 karatnim zlatom. En vem da je v muzeju, drugi je v neki teksaški banki, za tretjega pa nevem na pamet. Nemci majo ful dobro stran za to: www.delorean.de
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po mar 28, 2005 11:05 am

Hvala lenivec.... jst sm bral izkusnje lastnikov in noben ni povedal nic lepega o avtu (v usa ljudje ne lazejo sami sebi...), se mi zdi da je mel res hude tezave z elektriko poleg tega je bil totalen poslovni neuspeh saj je bil precej drazji od corvette in ni bil prodajan v USA v evropi pa itak ni mel prihodnosti (od 8000 avtov so do leta '82 uspeli prodati priblizno pol avtomobilov, pol ih je osatlo neprodanih), tako da je to avto, ki je unicil deloreana (ta se ej zacel ukvarjat z preprodajo kokaina) :D.

Aja pa to je prakticno angleski produkt saj so ga proizvajali na severnem irskem....
(to je bil ubistvu nateg Deloreana, da je dobil od angleske vlade 80 miljonov funtov, ki je hotla zaposlit folk v tej regiji in ni bil lih nek sanjski projekt za sanjski avto)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po mar 28, 2005 11:29 am

Pa še nekaj uradnih podatkov:
The DeLorean sparks the imagination like a classic vision of things to come. New materials, new technology and traditional values master-fully joined in a showcase of contemporary engineering. Its precisely counterbalanced gull-wing doors rise on a cryogenically preset torsion bars and need only 14 inches of side clearance. The softly brushed stainless steel exterior cannot fade or chip. Even the sporty rear louvers have been carefully designed to minimize aerodynam-ic drag, while they reduce window glare. Because you simply cannot create a masterpiece with
arbitrary lines...

tako da je to avto, ki je unicil deloreana

Saj je bil edini model. :P :lol:
Sam šel pa res ni nikamor. Vsaj takole, ko sem gledal števec ima do 85 MPH. Pa si izračunajte koliko je to.

Aja pa Back to the future so bili trije deli. Vsaj kolikor jaz vem. Se vrtijo ob petkih na POP TV. Pol so bile pa še risanke.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po mar 28, 2005 11:34 am

hmmm... ze iz tega sestavka je razvidno da je bil vec al manj nateg...

The softly brushed stainless steel exterior cannot fade or chip.

Even the sporty rear louvers have been carefully designed to minimize aerodynam-ic drag, while they reduce window glare

LOL :lol: :lol: :lol:

p.s ( Kdo je pa reku da ni bil edini avto ki ga je proizvajal? :roll: )
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Po mar 28, 2005 11:50 am

Hud člank, sebaveh.
Nek sm slišou, da se je avto po filmu začel veliko bolje prodajati, kot pred njim.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po mar 28, 2005 12:54 pm

HajdukS je napisal/-a:hmmm... ze iz tega sestavka je razvidno da je bil vec al manj nateg...

The softly brushed stainless steel exterior cannot fade or chip.

LOL :lol: :lol: :lol:



em, nebos verjeu ampak to da se ti avto ne more olusct oz. zbledet, je zelo pozitivna lastnost.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po mar 28, 2005 12:55 pm

Zakaj pa mislš da niso v filmu mel F Testarose.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov