
skratka; izkušnje..

lp
georg je napisal/-a:se pravi..zanima me praktična uporaba volana, kateri ima od skrajnega levega do skrajnega desnega položaja koles zadosten obrat na volanu za kot nekje 360°..kako se obnese taka zadeva v praksi..se pravi za vsakodnevno voznjopo mojih predvidevanjih je uporaba zelo dobrodošla pri mestnih vijuganjih..ob hitrejši voznji je pa seveda volan bolj občutlijv..
skratka; izkušnje..![]()
lp
DJ E.M. je napisal/-a::lol: jao ej kot prvo to sploh mehansko mi ni logičmo da bi obrnu kolo na avtu za 360 stopinj vsaj s takim mehanizmom ki je danes vsem poznan ne.
če to AUDIJEVIM inženirjem ni ratal ko so jih prosil za film I-Robot pol mislm da tut ni nikjer za kupt...
pa kot prvo če bi se že hotu pelat v vse smeri kako bi pa pol vedu kam boš šol po zaspani noči če boš mel v prvi naprej al nazaj....
VET je napisal/-a:nekateri novejši, boljši in inteligentnejši avti že imajo vgrajen sistem, ki število obratov od ene do druge skrajne lege avtomatsko prilagajajo glede na hitrost ... podobno kot naprimer avtomatska glasnost radija ki se povečuje s hitrostjo ...
andrej777 je napisal/-a:VET je napisal/-a:nekateri novejši, boljši in inteligentnejši avti že imajo vgrajen sistem, ki število obratov od ene do druge skrajne lege avtomatsko prilagajajo glede na hitrost ... podobno kot naprimer avtomatska glasnost radija ki se povečuje s hitrostjo ...
Jp, Jp..BMW ga imenuje "servotronic". Pri počasni vožnji je potrebno manj obračati volan in je mehkejši. Pri višjih hitrostih se moč servota zmanjšuje in volan postaja manj občutljiv. To so zelo dobri sistemu saj ne potrebuješ kompromisov. Pri vsaki hitrosti lepo vozen in udoben avto.
georg je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:VET je napisal/-a:nekateri novejši, boljši in inteligentnejši avti že imajo vgrajen sistem, ki število obratov od ene do druge skrajne lege avtomatsko prilagajajo glede na hitrost ... podobno kot naprimer avtomatska glasnost radija ki se povečuje s hitrostjo ...
Jp, Jp..BMW ga imenuje "servotronic". Pri počasni vožnji je potrebno manj obračati volan in je mehkejši. Pri višjih hitrostih se moč servota zmanjšuje in volan postaja manj občutljiv. To so zelo dobri sistemu saj ne potrebuješ kompromisov. Pri vsaki hitrosti lepo vozen in udoben avto.
to je zdaj čisto nekaj drugega..vidva govorita bolj o samem delovanju servo volana..oz progresivnosti servoja..
saj jaz sem tudi čista zadovolen z samim delovanjemampak me pač matra, kako bi to vse skupaj funkcioniralo pri bolj direktnem prenosu
(praktično)
andrej777 je napisal/-a:VET je napisal/-a:nekateri novejši, boljši in inteligentnejši avti že imajo vgrajen sistem, ki število obratov od ene do druge skrajne lege avtomatsko prilagajajo glede na hitrost ... podobno kot naprimer avtomatska glasnost radija ki se povečuje s hitrostjo ...
Jp, Jp..BMW ga imenuje "servotronic". Pri počasni vožnji je potrebno manj obračati volan in je mehkejši. Pri višjih hitrostih se moč servota zmanjšuje in volan postaja manj občutljiv. To so zelo dobri sistemu saj ne potrebuješ kompromisov. Pri vsaki hitrosti lepo vozen in udoben avto.
VET je napisal/-a:andrej777 je dal lep primer doma izdelanih gokartov ... sem tud sam doma probu ... pri 50 si bil na tko direktnem volanu že kamikaza ...
glede direktnosti pa gre stvar v obe smeri enako ... bolj ko je direkten volan, bolj so direktni udarci in obremenitve koles nazaj v volan in roke voznika
najmanj obremenitev za voznika ima polžast prenos na letev, ki je hkrati precej dolg - ima velik obratov od ene do druge strani ...
DJ E.M. je napisal/-a::lol: jao ej kot prvo to sploh mehansko mi ni logičmo da bi obrnu kolo na avtu za 360 stopinj vsaj s takim mehanizmom ki je danes vsem poznan ne.
če to AUDIJEVIM inženirjem ni ratal ko so jih prosil za film I-Robot pol mislm da tut ni nikjer za kupt...
pa kot prvo če bi se že hotu pelat v vse smeri kako bi pa pol vedu kam boš šol po zaspani noči če boš mel v prvi naprej al nazaj....
Slide je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:VET je napisal/-a:nekateri novejši, boljši in inteligentnejši avti že imajo vgrajen sistem, ki število obratov od ene do druge skrajne lege avtomatsko prilagajajo glede na hitrost ... podobno kot naprimer avtomatska glasnost radija ki se povečuje s hitrostjo ...
Jp, Jp..BMW ga imenuje "servotronic". Pri počasni vožnji je potrebno manj obračati volan in je mehkejši. Pri višjih hitrostih se moč servota zmanjšuje in volan postaja manj občutljiv. To so zelo dobri sistemu saj ne potrebuješ kompromisov. Pri vsaki hitrosti lepo vozen in udoben avto.
Mislim da je VET imel v mislih active steering, ki pri visokih hitrostih zviša število obratov, pri nizkih pa zniža, navsega en obrat in še mal, pri visokih pa precej več, tako da na avtocesti ni velikih tresljajev. Je pa ta sistem še daleč od popolnosti, saj (baje) ne daje tako dobrega občutka o "stanju" prednjih koles, kot odličen BMW-jev normalni volan, pri določenih hitrostih lahko samo ugibaš, kok bo treba volan obrnit, pa še sam popravlja prekrmarjenje z samodejnim odvzemanjem volana, kar je v 90% situacij ali pa voznikov dobrodošlo in varno, v 10% pa to pomeni zmanjševanje užitka, kaj več bi lahko tudi jakaracman povedal, o užitku med driftanjem s takim volanom, je pa vsekakor nekaj novega in se bo izpopolnil...če mene vprašaš mu manjka samo gumb za izklop spreminjanja razmerja in popravljanja, za tistih nekaj dragocenih trenutkovDokaz zato je po moje tudi M5 ki recimo nima takšnega volana ampak ostaja pri klasičnem, progresivnem servu.
Je pa to povzeto po pisanju novinarjev revije BMWcar in TOTAL BMW, ki testirajo samo beemveje, jih temu primerno obožujejo in je kritikam tok bolj za verjet, da me ne boste napadli zdej...
VET je napisal/-a:nekateri novejši, boljši in inteligentnejši avti že imajo vgrajen sistem, ki število obratov od ene do druge skrajne lege avtomatsko prilagajajo glede na hitrost ... podobno kot naprimer avtomatska glasnost radija ki se povečuje s hitrostjo ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov