


U bistvu sploh ne zgleda slabo!


Sam tole me mal mot...

Uprašanje, če bi sovoznik preživel, pa kaj bi blo z voznikovimi stopali...

By www.autobild.de
xdss je napisal/-a:pa daj se kaksnen primerjalni test npr.getza(prib.cenovno ista)
Joie de vivre! je napisal/-a:Nemci niso omenili, da je avto sivo uvožen primerek iz Romunije...
Mojster Miha je napisal/-a:Pričakovan rezultat za DACIO in porazen za RENAULT. Očitno je, da se z zvezdicami tega primerka RENAULT ne bo hvalil in bo na vse očitke odgovarjal češ “to je vendar DACIA” (pa čeprav na avtu lepo piše DACIA BY RENAULT).
Varnost je primerljiva s prejšnjo generacijo modela MEGANE, s to razliko, da se jim je nekaj hudo zalomilo pri glavah (posebno sovoznika) in stopalih voznika.
Povsem realno pričakujem, da bo RENAULT hitro ukrepal, in bo omenjene napake odpravil, kar je glede na njihove “mojstrovine” na področju varnosti “mala malica”. Ter seveda poslal na test novo “žrtev”.
Na kratko “to be continued”.
LP
metallic je napisal/-a:ameriki 2 al 3 zvezdice pa imajo precej manj zahtevne teste...
Voith je napisal/-a:metallic je napisal/-a:ameriki 2 al 3 zvezdice pa imajo precej manj zahtevne teste...
metalik ne butej no. manjz zahteven test z vecjo hitrostjo? mal se pozanimej pru pol pa kolbasej prosim.
pa kva se vsi tok spravlajo na to dacijo omfg a ni jasno da je pac kancek modernejsa dacia, in to zanjo sploh ni slabo. to da je pocen tud ne, ce je pa se kokrtok avto pa sploh zakon. men osebno je grda k p*****a sam ok, si bo ze nasla simpatizerje.
pa tud teli crashtesti so vsiskp ena buca. to je sam reklama. dejstvo je da prave nesrece ne jebejo kok zvezdic ma avto. kr pejte stet zvezdice od tega najnovejsega crasha z 6 smrtnimi zrtvami.
sm pa lih ucer gledu 2 rally kompilacije crashev. kasni airbagi pa neko sranje, v avtu bo varnost zboljsana sele ko bo not rollcage, pa H pasovi, pa se takrat, ti lahk kej v glavo prileti skoz sipo, in te ubije.
te zvezdice so sama propaganda, noben avto se ne zaleti v tako sterilnih pogojih kot so na teh ncap testih, zato nehite ze stem.
varnostne zvezdice bi blo treba dajat voznikom ne pa avtom.
metallic je napisal/-a:A zate je 35 milj več kot 64 km/h? Jah, toliko o tem...
us IIHS je napisal/-a:In the Institute's 40 mph offset test, 40 percent of the total width of each vehicle strikes a barrier on the driver side. The barrier's deformable face is made of aluminum honeycomb, which makes the forces in the test similar to those involved in a frontal offset crash between two vehicles of the same weight, each going just less than 40 mph. Test results can be compared only among vehicles of similar weight. Like full-width crash test results, the results of offset tests cannot be used to compare vehicle performance across weight classes.
euro NCAP je napisal/-a:4. Why have you chosen such a high front impact test speed?
By carrying out frontal impact tests at 64km/h (about 40 mph) we are simulating a car to car impact where both cars are travelling at about 55 km/h, a speed shown by accident studies to address a high proportion of fatal and severe injury accidents.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov