Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Tune Vs. Style

Natuniran pod haubo + stock videz
48
68%
Hud Styling + stock mašinca
23
32%
 
Skupaj glasov : 71
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Tuning Vs Styling

Napisal/-a YOC Po maj 30, 2005 10:28 am

Ker imamo avtomobilisti zelo različne okuse me zanima sledeče
Kaj bi imeli raje:
1. v über natuniran avto - stock look
(torej avto, ki je izredno zmogljiv in je na videz popolnoma serijski)

2. V über stajliran avto - nič pod haubo
(torej avto, ki je na videz popolnoma športen, ekskluziven,... in ima vsaj 200HP premalo)

Vem da bi večina imela najraje oboje ampak to tretjo možnost v tem primeru izključujem.

Sam sem za Stock look - pa zmaja pod haubo :twisted:

lp

YOC

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po maj 30, 2005 10:40 am

Hvala enako...moč, moč in šele nazadnje moč ;) , ne pa da ga še spojlerji štopajo, ko gre že brez njih premal :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Po maj 30, 2005 10:46 am

Najprej je važn da dela, pol da je stroj pol pa da zgleda.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Po maj 30, 2005 10:50 am

moč
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Po maj 30, 2005 11:52 am

Vsakega malo :lol:
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po maj 30, 2005 11:57 am

WRC555 je napisal/-a:Vsakega malo :lol:


jst sm tud kle ;) drgač pa moč na prvem mestu...

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Po maj 30, 2005 11:58 am

Glede na naše ceste in zakone je moč bore malo uporabna, tko sm bolj za styling :D
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po maj 30, 2005 12:09 pm

če natunan do konca potem vsaj da ima ene alu feltne nižanje in temnenje, vsaj to :D

če pa je stylan pa vsaj malenkost več hp, glih da ni 75KM :lol: vsaj okoli 150 HP.

eno al drugo skrajnost pa nebi mogel imet, vsaj malenkost še v drugo da gre.
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Po maj 30, 2005 12:12 pm

jst bi mel oboje.. sicer na različnih avtih (če je že tak vprašanje). Drgač pa kuko je lohk avto natuniran do konca, če je na zunaj popolnoma stock? Usaj feltne, gume, znižano podvozje, večje diske pa more met.. če že hoče prežvet dodatno moč

Jst osebno bi meu en avto ala moja micra, k bi na zunej zgledala čist stock ja, pač spuščena ipd. pa da bi mela über hudo mašino.. Pol pa da bi vidu poglede na kkšnih poršejih ala pa kej k bi jih sprašu :D (seveda bi blo tut za varnost voznika bolj poskrbljeno kokr je v stock avtu..)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 30, 2005 12:21 pm

eclipse_R je napisal/-a:jst bi mel oboje.. sicer na različnih avtih (če je že tak vprašanje). Drgač pa kuko je lohk avto natuniran do konca, če je na zunaj popolnoma stock? Usaj feltne, gume, znižano podvozje, večje diske pa more met.. če že hoče prežvet dodatno moč

Jst osebno bi meu en avto ala moja micra, k bi na zunej zgledala čist stock ja, pač spuščena ipd. pa da bi mela über hudo mašino.. Pol pa da bi vidu poglede na kkšnih poršejih ala pa kej k bi jih sprašu :D (seveda bi blo tut za varnost voznika bolj poskrbljeno kokr je v stock avtu..)

lp


Večji bolj zračni diski lih niso styling, pa nižji in trši amortizerji tut ne, ker to je osnova da lahko potem predeluješ mašino(orenk mislim najmanj 30% več moči, ostalo je itak...) - torej je to tuning.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Po maj 30, 2005 12:26 pm

mešanica obojega je najlepše...feltne, fedri in muska...to je men najbolj pomembno...
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Po maj 30, 2005 12:42 pm

Sem za styling.Recimo 1 primer.

Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.

Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
cossy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: Sr avg 25, 2004 8:46 am
Kraj: Tržič

Napisal/-a cossy Po maj 30, 2005 1:21 pm

darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.

Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.

Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.


podpis pod tole čeprav je pa malo močnejša mašina tud dobrodošla sam uprašanje je tuning ali stayling jaz sem za stayling
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po maj 30, 2005 2:29 pm

darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.

Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.

Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.


Ok, je en point tukaj v tvojem postu...ampak...
...a se vi vozite samo po Dunajski ob 3 popoldne...sej obstajajo konci cest, kjer policaji nikoli ne stojijo, kjer prometa ni, ti pa do obisti poznaš vsak košček ceste...in tam, tam se da avto izkoristit...zelo, za 100% izkoriščanje maš pa mobikrog.
To je čisto stvar okusa, se strinjaš? ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
blue tornado
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: So apr 03, 2004 6:39 pm

Napisal/-a blue tornado Po maj 30, 2005 2:41 pm

darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.

Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.

Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.


Tu se podpisem!!Res,da mora avto imet pospeske,ampak to takrat,ko jih rabis,recimo prehitevanje,za to je pa ze 75 km cist dovolj....brez klime :P Drugac je pa na mojem prejsnjem cliotu prevladoval bolj styling,na tem novem pa..... :P :twisted: :P Se se bom odlocil!! :twisted: :twisted: :twisted:
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po maj 30, 2005 3:01 pm

darkdog24 je napisal/-a:Sem za styling.Recimo 1 primer.

Mamo 2 Cliota eden je 2.0 RS mašina k svija anbita, zunaj pa tak obični Clio, drugi pa je isti model cliota z maxi bodykitom in mašina 1.4 ali 1.2 ni važno.
Zakaj zato, ker prvi auto v Sloveniji nemoreš niti 40% njegovih zmogljivosti izkoristiti kaj pa da bi uporabu 100% tistga čemu je mašina namenjena (policaji te zjebeja na vsakem koraku, zakonodaja, preveč prometa na cesti itd...) medtem ko pa drugi auto lahko izkoristiš do maximuma pa še lepši je za videt.Kamorkoli greš se folk obrača za atbo, te na parkirišču ustavi in te kej vpraša itd.. pelat se pa moraš po pravilih v obeh primerih.

Zato js nerazumem zakaj si nekdo v SLO kupi recimo lamborgini diablo?Verjetno zaradi imiga ima se može se, ker pri nas se tukaj tudi če bi lahk se pelu hiter nemoreš zaradi same konstreukcije ceste itd.. Ceste so do kurca.


To, da ne morš izkoristit konjev sploh ni res. Tistih bogih 170 konjev od cliota lahko prav pošteno razmigaš na cesti, brez da bi koga ogrožal. Poleg tega so razna mobikrog srečanja postala zelo pogosta, in če te veseli vožnja lahko skoraj vsak teden konje izkoristiš tudi legalno.

Poleg tega je močnejši avto veliko bolj udoben za vozit. Na avtocesti ni treba gledat 2km naprej in nazaj, lahko veliko bolj sproščeno voziš. Pa ko greš prehitevat koga ni treba 10 minut ostati na nasprotnem pasu.

Policaji te pa pomoje prej opazijo v cliotu 1.2 s spojlerji in hudimi feltnami kot pa v malo močnejšem serijskem ali zmerno predelanem avtu.

Uglavnem. Jaz raje izberem tuning. Pa ne samo tuning motorja, predvsem podvozje, zavore, weight reduction... Nimam pa nič proti stylingu, če je zadeva narejena primerno. Moj bmw bo izključno driftmobil pa mam vseen gor bodykit, ki je izključno zarad šminke gor :) Motijo me pa razni alu wingi na drugače serijskih avtomobilih, pa ledice pa neonke itd.
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po maj 30, 2005 3:18 pm

styling u iber + stock mlinček pod havbo = riž :roll:
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Po maj 30, 2005 3:46 pm

Res je kar pravte obstaja prostor kjer svoj auto izkoristiš do maximuma, samo se je potrebno vprašati kolikokrat na leto pa greš na mobikrog v enem letu? V enmu letu greš max. ene 5x če greš pa še to sm preveč reku, kaj pa ostalih 360 dni? Tu pa clio iz mojega primera z maxibody kitom izkoristi vseh 365 dni v letu ker je motor narejen da se pelješ normalno brez obremenitev,brez divjanja itd.Potegne 130 in to je dost. 130 z 2.0 in 130 z 1.2 je ista vožnja.hitrost je ista, kar se pa tiče udobja, si pa lastnik maxibody cliota ziher vpikne ene športne usnjene zice in se boljš pelje ko un v 2.0 RS-u.

Sam sem delal diplomsko nalogo iz prometnih nesreč in sedaj po tolkem času vem kaj ti prinese hitrost,Ko vidiš nekatere slike se človk malo zamisli.100% dokazano je da če dva štartata z istega mesta in gresta v kraj B, bo tisti ki bo divjal in mel moč pod pokrovom prišu ene 10-15 min prej od tistega ki bo pelu po pravilih. kolikokrat med vožnjo pa je bil na nitki do crasha pa nebi pisal o tem. Za 15 minut prej na cilj js ne riskiram svoje dragoceno življenje. Rajš pridem eno ureo pzneje, vmes še grem kej pojest popit kot pa da me prijatli obiskujejo na pokopališču.
Ne obsojam nobenga ki imajo makine in stroje ampak js za sebe vem, da nebom metu denarja za nek hud iber auto, če ga ne izkoristim niti pol od tega kar mi daje.
to je isto kot pri telefonih.Ko si telefon kupujemo vsi gledamo da je ja čimveč funkcij gor.Čim več tem bolje je, na koncu pa od teh 100 funkcij uporabljamo ene 4 max.Telefon pa preplačamo 3x več kot pa unga ko je mel 15 funkcij.
Mal si poglejte telefone pa se vprašite ali izkoriščate svoj telefon do maximuma skratka vse kar vam nudi.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR Po maj 30, 2005 3:50 pm

MOČ
ALONSO CAR
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy Po maj 30, 2005 4:03 pm

Jaz sem bolj za izgled...drugače je pa fajn met vsaj okol 100 KM da lahko še sploh prehitevaš :lol: ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov