V včerajšnjem časniku Finance je bil na zelo vidnem mestu objavljen članek, ki je svojevrstno priznanje odmevnosti naše komercialne akcije z naslovom "Dol z davki". Žal velik del članka temelji na napačnih podatkih in izračunih. Zato lahko naše kupce pri razumevanju naše ponudbe zavede, naši znamki pa povzroči občutno škodo na ugledu in tudi komercialnih dosežkih.
Že v naslovu navajate dvig cen modelov Megane v septembru, kar je napačno. Zagotavljamo vam, da cen modelov Megane, vključno z navedeno različico Megane Sedan Authentique nismo spremenili že od 1. januarja 2005. To lahko preverite tudi v naših uradnih cenikih, ki vam jih pošiljamo v prilogi.
Druga napačna trditev je, da so prodajalci včeraj Megane Sedan Authentique navidez pocenili za 18 odstotkov. Popust ni "navidezen", ampak je natanko tak, kakršnega kupcem obljubljamo v naših oglasih, torej znižanje cen na enako raven, kakršno bi dosegli z le 2-, 3-, 4- ali 5-odstotnim DDV. Nikjer v celoviti oglasni akciji pa nismo obljubili 18-odstotnega popusta.
Na fotografiji modela Megane Coupe je navedeno, da realni popust za model Megane Sedan znaša le 10 odstotkov, kar ni res. Realni popust je natančno tak, kakršen je obljubljen v oglasih. Po navedbi v članku ste izračun izdelali na podlagi cen, ki so bile objavljene v nekem drugem časniku. Uporabljeni cenik ni uraden cenik avtomobilov Renault in točnosti cen v njem ne moremo zagotavljati. Ob vsaki večji spremembi uradnih cenikov jih po elektronski pošti pošljemo specializiranim urednikom in novinarjem, med katerimi je tudi specializirani novinar časnika Finance. Med pripravo članka bi uradne cene lahko preverili na naši spletni strani
www.renault.si, pri kateremkoli od pooblaščenih prodajalcev in ne nazadnje seveda v podjetju Renault Nissan Slovenija, kjer bi vam z veseljem postregli s točnimi podatki. Žal informacije o spremembah cen niste preverili niti med vašim včerajšnjim telefonskim pogovorom z menoj, po katerem ste v članku povzeli mojo izjavo. Če bi to storili, bi se izognili napačnim in zavajajočim izračunom popusta.
Bojan Prosenc, Renault Nissan Slovenija, služba za stike z mediji