Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
DiDo
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Sr maj 29, 2002 7:16 pm
Kraj: Činžat

Diesel vs Benz

Napisal/-a DiDo To maj 13, 2003 9:03 am

Z kolegom se prepirama, kateri izmed omenjenih motorjev vzdrzi več. Navadni bencinc ali prisilno polnjen diesel?
 
Uporabniški avatar
mflajs
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Po sep 30, 2002 11:25 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a mflajs To maj 13, 2003 9:06 am

Če malo oglase z rabljenimi avtomobili pogledaš bo najbrž diesel vzdržljivejši.Je pa tudi odvisno od šoferja. :shock:
Mflajs
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To maj 13, 2003 9:06 am

DIZEL POWER! :lol: :lol: :lol: :lol:

pojma nimam.... :wink: :wink:


(pa ne me zdej napadat :wink: )
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 13, 2003 9:06 am

Brezvezna tema... prosim UPRAVNIKA da zakleni poste... ker je samo provokacija.. na mobisuxu smo deleženi vsaj 3 takih postov na teden
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
DiDo
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Sr maj 29, 2002 7:16 pm
Kraj: Činžat

Napisal/-a DiDo To maj 13, 2003 9:12 am

Ja sorry če sem vprasal, to ni nic provokativni post, ampak me dejansko samo zanima, ker še nisem nikjer dobil jasnega odgovora.
 
redbull
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To okt 08, 2002 12:30 pm

Napisal/-a redbull To maj 13, 2003 9:28 am

No mene tudi zanima kateri motor je bolj vzdrzljivejsi (po vasem mnenju) in ne kateri je boljsi, ker ima vsak svoje prednosti in slabosti.

btw: TechnoBoy - men se ta post ne zdi brezvezen, lahko pa bi tudi kaksno rekli o tvojih postih.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc To maj 13, 2003 9:41 am

jah tko je da pomoje majo edino prednost bencimi max rpm

kar se pa tice prihodne generacije dizlov pa bodo menli
pjezo injektorje (7vbrizovanj na delovni takt ) trenutni majo 2

cgi 3 material za bloke motorjev dizla (kompresije se bodo drastično dvignle, kubatura padla, moč povečala, pa vzdrzlivost bloka bo zrastel za ccca 40%)

napovedani motorji (leto 2004)

fordov
dizel V6 (kodno ime leon)

vag
tdi 4.0l 16V 300km
tdi 2.0l 16v 160km trenutni audi a3 ma 130km (samo je se star blok) 160km bo mel pa nov blok poraba 5.5l
govori se tudi v 1.4 100km

pa od italjanov (koncern FIAT)
1.3 90km
1.3 z turbom k majo spremenjivo geometrijo lopatic v turbotu 110km (bo v novem tipotu)
2.0 z 150km (ze v alfi)

tako da res ne vem kje majo se bencinarji prednost
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To maj 13, 2003 9:55 am

Mojo skromno mišlenje je, da je navaden bencinc bolj zdržljiv kot turbo diesel. Problem vzdržljivosti TD ni v motorju ampak v turbini.
Drugače pa mislim, da se to ne da posplošeno reč, odvisno je od proizvajalca, kubikaže in obratov motorja nazadnje pa načina vožnje!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 13, 2003 10:48 am

DiDo je napisal/-a:Ja sorry če sem vprasal, to ni nic provokativni post, ampak me dejansko samo zanima, ker še nisem nikjer dobil jasnega odgovora.


sorry se opravičujem..samo če spremljaš mobisux.. vidiš da večaina postov na temo Disel vs. Benz doseže 4-8 strani.. minimalno...
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To maj 13, 2003 11:09 am

Zaenkrat imamo tukaj še kar zaupanje v uporabnike, da se ne bodo kar takoj potolkli med sabo. Na mobisuxu pač takšne debate ne znajo ostat na nivoju, tu pa nam to po mojem mnenju kar ratuje. Dokler ne pride do osebnih žalitev po moje ni potrebe posegat po ključavnici :wink: .
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 13, 2003 11:11 am

samo opozarjam :)
da nebo :)
ker ravno zatradi tega mi je Avtomobilizem.com forum no. 1 ... ker je na nivoju :)
LOL
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo To maj 13, 2003 11:35 am

Ja po moje je kr diezel bolj vzdrzljiv pa manjsa poraba itak!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To maj 13, 2003 11:38 am

ma pa sej ce normalno vozis so vsi motorji vzdrzljivi.. lejte tastare mece... pomojem 400-500k km ni bla pena
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale To maj 13, 2003 11:44 am

Hmmm, ja vsi delovni stroji in tud ladje, vlaki ipd. so dizli, kar je po moje zarad manjših stroškov goriva in večje vzdržljivosti samega agregata. Po moje je vzdržljivost in življenjska doba na strani dizlov.
Slika Slika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To maj 13, 2003 11:50 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To maj 13, 2003 1:31 pm

G-4S je napisal/-a:Ja in to iz enga čisto preprostega razloga.... v povprečju se vrti na enkrat manjših obratih kot bencinar, kar pripomore k daljši življenski dobi materialov. Simple as that :wink: :P

lahko bi reku, da si zadel žebljico na glavico!!! :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To maj 13, 2003 1:45 pm

G-4S je napisal/-a:Ja in to iz enga čisto preprostega razloga.... v povprečju se vrti na enkrat manjših obratih kot bencinar, kar pripomore k daljši življenski dobi materialov. Simple as that :wink: :P


sam če že tko gledaš je pa pr dizlih kompresija velik večja ;)
 
Uporabniški avatar
DiDo
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Sr maj 29, 2002 7:16 pm
Kraj: Činžat

Napisal/-a DiDo To maj 13, 2003 1:58 pm

Torej smo spet na istem. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, ampak oba sta dobra! :D
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To maj 13, 2003 2:44 pm

Skratka ne mormo rečt kero je najboljše...tak kot ne morš rečt keri avto je najboljši!! 8)
Samo mislim pa ,da bojo dizli prekašali bencince kar se je pred nekaj leti zdelo nemogoče!! :D

Pač diesel power!! :wink:
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To maj 13, 2003 7:41 pm

justyGTR je napisal/-a:sam če že tko gledaš je pa pr dizlih kompresija velik večja ;)


Kompresija mora bit večja, ker dizli nimajo svečk, s katerimi bi se mešanica DIZEL+ZRAK vžgala, ampak mora prit do samovžiga (kot npr. klenkanje pri bencincih). Zato dizl tudi ne more dosegati tako velikih obratov kot bencinski motor.

Drugače pa moje mnenje: za dirkanje, tuniranje, itd. mora bit bencinski motor.
Za easy potovalno vožnjo pa 100% dizl.
Ob pravilni uporabi obeh motorjev pa verjetno ni bistvene razlike v vzdržljivosti.

Ajde
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov