Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Vzdrževanje dizelašov?

Napisal/-a pele Če feb 02, 2006 10:56 am

Zanimajo me vaše iskušnje z dizelaši? Na koliko prevoženih km imate servis in kakšni so stroški?Baje obstajajo avtomobili (dizel), da imajo servis vsakih 30 000km?Ali to drži?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če feb 02, 2006 11:01 am

drži
clio ma na 30k vsaj moj 2002
moj ajcek ma na 20k
master pa mislm da ma na 45k km
stroški, kljub govotjrnju nekaterih niso višji- oz. ni velikih razlik, glede na bencince seveda
lp
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če feb 02, 2006 11:07 am

Verjetno pa tud za dizle velja, da se opravi servis npr. na 30.000 km oziroma na eno leto, pač odvisno kaj prejt dosežeš? Zdej če delaš na leto ravno 30.000 km potem je servis 1x letno, če delaš 60.000 km na vsake pol leta, če delaš pa manj kot 30.000 km pa kljub temu na 1 leto.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če feb 02, 2006 11:58 am

Tehnologija sestave bloka in batov se ne spreminja dosti in je zadnjih par let enaka.
Olje je enako kot pred leti, mogoče samo nekateri delajo boljše, ki pa je nujno tudi dražje.

Torej zakaj bi imeli servis na 30.000 kilometrov, če pa olje izgubi možnost mazanja po 10.0000 do 15.000 kilometrov še kompletno viskoznost?
Zato, da bodo servisi služili, ker prodaja novih avtov ne gre več tako dobro kot je šla. Pri mojem avtu moram menjat olje na 10.000 kilometrov, ker ko ga pri teh kilometrih zlijem iz avta je kot voda in tut maže ne več dosti, obrišeš ga z cunjo in se sploh ne prijema rok, celo iz asfalta ga z vedrom vode spereš(probajte to s svežim oljem). V knjižici pa imam napisano 15.000km.

stati avtomobili so imel na vsakih 10.000km menjavo olja in šele na 120.000 menjavo jermena. na 120.000km so imeli 12 servisov in zadnji je bil z menjavo jermena. novi avtomobili imajo v teh 120.000km komaj 4 servise, kar se pa kvalitete tiče so pa skoraj slabše narejeni kot tisti stari(ne gre za kvaliteto pleha, ker vemo da pleh se boljša, ostalo je pa prov na hitro narejeno)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: Vzdrževanje dizelašov?

Napisal/-a For Če feb 02, 2006 12:03 pm

pele je napisal/-a:Zanimajo me vaše iskušnje z dizelaši? Na koliko prevoženih km imate servis in kakšni so stroški?Baje obstajajo avtomobili (dizel), da imajo servis vsakih 30 000km?Ali to drži?

Glih danes je izšel avtomagazin, in tam imaš podrobne podatke o supertestnem Golfu.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če feb 02, 2006 12:11 pm

Obstajajo celo taki, ki imajo servis na 50.000 km - govorimo o osebnih avtomobilih. Pri tovornjakih, pa na 100.000 km.
Cena je odvisna predvsem od tega ali gre za pooblaščenega serviserja ali nepooblaščenega. Nepooblaščen je približno pol cenejši, pri tem pa velikokrat ravno tako al celo bolj kvaliteten.
Izkušnje z oljem - trenutno imam ELF (kakšen točno je se ne spomnim - če te zanima bom pogledal) v obeh avtomobilih GOLF 2 dizel in 4 TDI - pri "štirici" je ravnokar menjano tako, da tu ni izkušenj, prej z ARAL-om pa servis na 15.000 in ga ni čisto nič "pokuril". ELF, ki je trenutno v motorju, naj bi po zagotovilih zdržal prek 20.000 km.
Pri "dvojki" je ELF notri skoraj leto dni oz dobrih 10.000 km - je še vedno enaka količina kot ob menjavi (nič "pokuril") - bo pa po mojih predvidevanjih naredil še slabih 5.000 km.

LP
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Napisal/-a pele Če feb 02, 2006 12:35 pm

kljukec je napisal/-a:drži
clio ma na 30k vsaj moj 2002
moj ajcek ma na 20k
master pa mislm da ma na 45k km
stroški, kljub govotjrnju nekaterih niso višji- oz. ni velikih razlik, glede na bencince seveda
lp
Sedaj mi pa ni jasno prav nič več.Sam imam drugi avto Clio DCI in imam servis na vsakih 15 000km ali eno leto.Vsaj tako piše v knjižici in tudi serviser mi zmeraj tako reče.
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Napisal/-a pele Če feb 02, 2006 12:45 pm

Kolega mi trdi, da imajo npr. Fordi, Alfe,Fiati tako sodobne motorje , da imajo prvi servis in s tem tudi prvo menjavo olja pri 30 000km-trih. Jaz v to ne verjamem.Naj mi kdo pove ali je to res?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če feb 02, 2006 12:50 pm

Če ti kaj pomaga:

Pred tremi dnevi sem pripeljal Volvota S40 iz servisa. Imam 57k km prevoženih, interval pa je na vsakih 20k km. Motor pa je 1,9 TD, od Renaulta. Pa mi je serviser (nepooblaščeni, ampak zanesljiv) računal za delo 10k sit, za material pa 20k sit. Pa je menjal olje v motorju, dolil antifriz, vitrex in volansko olje, menjal filter za olje, nafto in kabino. Kar se mi zdi ugodna cena glede na vse skupaj. Potrošni material v glavnem ni nič dražji od bencinarjev.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če feb 02, 2006 12:58 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Obstajajo celo taki, ki imajo servis na 50.000 km - govorimo o osebnih avtomobilih. Pri tovornjakih, pa na 100.000 km.
Cena je odvisna predvsem od tega ali gre za pooblaščenega serviserja ali nepooblaščenega. Nepooblaščen je približno pol cenejši, pri tem pa velikokrat ravno tako al celo bolj kvaliteten.
Izkušnje z oljem - trenutno imam ELF (kakšen točno je se ne spomnim - če te zanima bom pogledal) v obeh avtomobilih GOLF 2 dizel in 4 TDI - pri "štirici" je ravnokar menjano tako, da tu ni izkušenj, prej z ARAL-om pa servis na 15.000 in ga ni čisto nič "pokuril". ELF, ki je trenutno v motorju, naj bi po zagotovilih zdržal prek 20.000 km.
Pri "dvojki" je ELF notri skoraj leto dni oz dobrih 10.000 km - je še vedno enaka količina kot ob menjavi (nič "pokuril") - bo pa po mojih predvidevanjih naredil še slabih 5.000 km.

LP


sej ni fora samo u tem kolk olja avto popije ampak kakšne mazalne sposobnosti ma olje po tolk 1000 kilometrih

sploh pa ne govorte samo o kilomtrih, v servisni knjižici lepo piše xx000 km ali x let
kar pride prej
spet zaradi mazalnih sposobnosti olja
podpis
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Če feb 02, 2006 1:13 pm

jaz mam na audiju na 20kkm, uporabljamo aral, ki ga skor nič ne pokuri, pa še sam se bolje počutim, ker pravjo, da je aral kao dober! avto ma pa trenutno okrog 350 tisoč prevoženih in zaenkrat ni blo hujših težav, le s petrolovo nafto so bli šoki.
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Če feb 02, 2006 2:08 pm

interval menjave olje je odvisen od samega olja - načelom pa dobro olje (sintetika) 15.000 km, preostalo pa 10.000 km.

30.000 km intervali in več za moje pojme (v mojem avtu) ne pridejo v upoštev. Zaradi parih dodatkov olju, po mojem prepričanju, olje ne more zdržat dvojno več kilometrov.

Mogoče....če bi delal sto in več km dnevno na odprtih cestah, bi premaknil interval menjave na 20.000 km (seveda z dobrim oljem) oz. bi razmislil o long-life olju, ki naj bi se menjal na 30.000 km.

Zdaj glede cen - cena za servis mora biti ista - dela ni več, ne manj, če pa material več stane pa je to ponavadi zato ker je uporabljen boljši material (olje, filtri,...) kar pa je na koncu le boljše za avto. Če se pa znaš malo sam obrnit te pa tako ali tako stane samo nabava materiala...ki pa se ga spet da dobit precej ceneje - se še malo obrneš.


Tako si potem nekako v rangu enkrat 12.000 SIt in drugič 25.000 SIT vsakih 15.000 km - odvisno koliko materiala menjaš...govorim pa za 1.9 TDI, 130 konjskega.

sklep bi bil: ugodno, če znaš sam kaj narediti, oz. enako koz bencinec - ob predpostavk, da se uporablja isto kvaliteto uporabljenih materialov.

LP
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Če feb 02, 2006 2:23 pm

Mi mamo megana 1.9 dci pa delamo redne servise na 30.000 km.... Avto ma zaj okol 65.000 torej sta bla narejena samo 2 servisa.... Laufa brez problema... Dosti je odvisno od olja, ki ga priporoča proizvajalec avta.....


Lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če feb 02, 2006 4:06 pm

lublancan - poraba olja je odvisna tudi od motorja !!!

Obstajajo motorji od - do, če govorimo na splošno, če pa govorimo o enem tipu motorja je pa to spet odvisno od pogojev delovanja, voznika, samem stanju motorja in še česa.
Sicer pa prav na tem forumu, v sicer drugih temah, lahko bereš o porabi olja 2-3 dcl na 1000 km - po mojem tu ne gre pripisat krivdo slabemu mazanju ampak motorju oz zgoraj naštetim dejavnikom, ki vplivajo nanj.
Kvaliteta olja pa vsekakor ni zanemarljiva .... ampak o tem smo že govorili.

LP
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Če feb 02, 2006 4:20 pm

Ehm, živi bili pa videli. Moj TDI, 81 KW ima predpisano menjavo olja na 50.000 Km ! Long life mašina. Do sedaj menjaval na 30.000, zaradi osebne želje. Pri zadnjem servisu sva se pogovorila s (pooblaščenim) serviserjem in mi je garantiral tistih 50.000 (ali prej, če senzor tako pokaže). Podpisal se je v knjižico in tudi tako pribeležil. Torej 3 x 30.000 in sedaj bo na 50.000. Do sedaj prevozil z Aralom super tronic 117.000 km brez problema. Dolil vsega skupaj 1 liter olja. Če bo kaj krepalo na mašini se je itak firma podpisala.
903cc
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Če feb 02, 2006 4:38 pm

Po moje je tut odvisn naslednje. Npr. avto serijsko oz mašina narejena z 81kW/110KM(mašina recimo interval servisa 30000km), nato mal čipaš(govorim za dizle), dobiš vn 130KM ali več pa še vedn folk misli da bo servis na 30000vredu, no tle se začnejo za moje pojme kazat problemi. Se še kdo strinja z mano?
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če feb 02, 2006 5:01 pm

Mojster Miha je napisal/-a:lublancan - poraba olja je odvisna tudi od motorja !!!

Obstajajo motorji od - do, če govorimo na splošno, če pa govorimo o enem tipu motorja je pa to spet odvisno od pogojev delovanja, voznika, samem stanju motorja in še česa.
Sicer pa prav na tem forumu, v sicer drugih temah, lahko bereš o porabi olja 2-3 dcl na 1000 km - po mojem tu ne gre pripisat krivdo slabemu mazanju ampak motorju oz zgoraj naštetim dejavnikom, ki vplivajo nanj.
Kvaliteta olja pa vsekakor ni zanemarljiva .... ampak o tem smo že govorili.

LP


jst sm mislu, da interval menjave olja ni odvisen samo od tega kolk olja popije motor, kilometrou ampak tudi starosti
olja je treba zamenjat tud, če si naredu 5000 km, čeprou piše da zdrži 30 000 km, ker je omejitev tudi v letih
podpis
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če feb 02, 2006 6:04 pm

Walker_P je napisal/-a:Po moje je tut odvisn naslednje. Npr. avto serijsko oz mašina narejena z 81kW/110KM(mašina recimo interval servisa 30000km), nato mal čipaš(govorim za dizle), dobiš vn 130KM ali več pa še vedn folk misli da bo servis na 30000vredu, no tle se začnejo za moje pojme kazat problemi. Se še kdo strinja z mano?

no pol maš pa isto mašino z močnej turbino serijsko 170km- pa ma intervale še vedno na 30k
jst mam čipan skor na uradnem servisu- pa mi je intervale obdržal na istem kor prej
pa je šla moč za 37% gor
lp
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če feb 02, 2006 8:51 pm

Mojster Miha je napisal/-a: Nepooblaščen je približno pol cenejši, pri tem pa velikokrat ravno tako al celo bolj kvaliteten.

:atensn
Ma.......trikrat cenejši...... :roll: ...al pa celo štirikrat
:pij:
:huh:
:DDD
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če feb 02, 2006 9:21 pm

For je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a: Nepooblaščen je približno pol cenejši, pri tem pa velikokrat ravno tako al celo bolj kvaliteten.

:atensn
Ma.......trikrat cenejši...... :roll: ...al pa celo štirikrat
:pij:
:huh:
:DDD

ja sam kaj ti pa to pomeni pri novmu avtu glede servisov pa garancije
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov