Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Števec za temp in pritisk olja

Napisal/-a Dariooo Ne feb 26, 2006 1:31 pm

Zivjo...

mene zanima kako je kej s temi stevcki, ki se jih da kupit npr v A3m in podobnih trgovinah z dodatno opremo za avto dele.Ce imajo recimo motorji te senzorje ze namontirane al je treba cel motor razkopat oz zvrtat se luknjo za prisraufat se senzor not al kako to deluje? al za novejse avte se to samo na racunalnik priklopi pa dela? pa koliksna je napaka pri teh senzorjih in ce so zanesljivi??

aja...zanima me za temp in pritisk olja....in stevcke bi mel ne za lepo videt ampak ta vem koliksna je tem in pritisk olja ;) :twisted:

LP
 
Uporabniški avatar
diesel power
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe feb 20, 2004 9:41 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a diesel power Ne feb 26, 2006 3:26 pm

Jst sm mel v golfu 4, tri take števce in za vse tri ni bilo potrebno delati nobenih predelav na motorju!!! Za temp. olja sem sondo montiral v glavo motorja kjer je bil en čep in je sonda pasala v navoj, za tlak olja sem pravtako montiral tipalo na nosilec oljnega filtra, za tlak turbine je treba pa itak samo eno cevko prerezat in poštukat T kos vmes pa je blo!!!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Ne feb 26, 2006 5:19 pm

v večini (če je kvaliteten števec, kot ta, ki sem ga kupil jaz), dobiš senzor zraven, ki se potem priklopi na števec, mislim pa, da je za temp. olja večinoma treba navrtat čep za spuščanje olja na dnu motorja... vsaj jaz bom kmalu to naredil. za pritisk pa točno ne vem, ker ga nebom noter delal
Slika
 
Uporabniški avatar
diesel power
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe feb 20, 2004 9:41 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a diesel power Ne feb 26, 2006 5:27 pm

Ne vem če je najbl pametno da daješ sondo tam kjer je čep za izpust olja!!! Kaj če kje nasedeš in jo odtrgaš??? Sigurno je še kje kakšen oljni kanal in čep za take namene! Večina avtomobilov ima to!!
če ne smrdi po nafti, ni avto!!!
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Ne feb 26, 2006 6:17 pm

zakaj pa je pritisk olja tok pomemben podatek da se montira števc v civilen avto?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne feb 26, 2006 6:44 pm

RegY je napisal/-a:v večini (če je kvaliteten števec, kot ta, ki sem ga kupil jaz), dobiš senzor zraven, ki se potem priklopi na števec, mislim pa, da je za temp. olja večinoma treba navrtat čep za spuščanje olja na dnu motorja... vsaj jaz bom kmalu to naredil. za pritisk pa točno ne vem, ker ga nebom noter delal


aha...in kje si ga ti kupil?...kolko si pa dal $??
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne feb 26, 2006 6:45 pm

diesel power je napisal/-a:Jst sm mel v golfu 4, tri take števce in za vse tri ni bilo potrebno delati nobenih predelav na motorju!!! Za temp. olja sem sondo montiral v glavo motorja kjer je bil en čep in je sonda pasala v navoj, za tlak olja sem pravtako montiral tipalo na nosilec oljnega filtra, za tlak turbine je treba pa itak samo eno cevko prerezat in poštukat T kos vmes pa je blo!!!


in kje si pa kupil ti te stevcke??....uihh....za turbino me ne zanima, ker je nimam...he he....vseeno hvala za info ;)
a si sam namontiral??a to se kupi prav po narocilu za dolocen avto?
LP
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne feb 26, 2006 8:14 pm

jaka-z je napisal/-a:zakaj pa je pritisk olja tok pomemben podatek da se montira števc v civilen avto?


Tista lučka za olje na armaturki, pa tudi tista za polnjenje akumulatorja - obe kažeta ena proti približno. In se prižgeta šele ko vse skup pade pod neko kritično mejo, ampak takrat je ponavadi že prepozno
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Ne feb 26, 2006 8:17 pm

sebaveh je napisal/-a:
jaka-z je napisal/-a:zakaj pa je pritisk olja tok pomemben podatek da se montira števc v civilen avto?


Tista lučka za olje na armaturki, pa tudi tista za polnjenje akumulatorja - obe kažeta ena proti približno. In se prižgeta šele ko vse skup pade pod neko kritično mejo, ampak takrat je ponavadi že prepozno

ja in kaj se lahko tok hudga zgodi da bi s tem preprečil
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Ne feb 26, 2006 8:39 pm

jaka-z je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:
jaka-z je napisal/-a:zakaj pa je pritisk olja tok pomemben podatek da se montira števc v civilen avto?


Tista lučka za olje na armaturki, pa tudi tista za polnjenje akumulatorja - obe kažeta ena proti približno. In se prižgeta šele ko vse skup pade pod neko kritično mejo, ampak takrat je ponavadi že prepozno

ja in kaj se lahko tok hudga zgodi da bi s tem preprečil



Če pritisk pada je čedalje manj olja not.In ni sila glih čakat da bi prišlo na minimum da bi lučka zagorela.
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Ne feb 26, 2006 9:08 pm

sej to je meni vse jasno ampak da ti zmanka olja moraš odbiti karter ali pa je mašina u k.... in ti pije ful olja, ampak potem ga itak preverjaš in dolivaš. torej oboje hitr opaziš in je, nekako ne vidim preveč smisla v števcu za pritisk olja, ker če je kaj tako hudo narobe vidiš takoj
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne feb 26, 2006 9:15 pm

bi se strinjal, temperatura olja je pomemben podatek (sploh, če motor nima izmenjevalnika toplote voda/olje), s pritiskom pa si nimaš kaj dosti pomagati :?
 
Uporabniški avatar
diesel power
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe feb 20, 2004 9:41 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a diesel power Ne feb 26, 2006 10:01 pm

Jst sm kupu dva števca v conradu BTC, enga pa v A3M-u!!!
Števce sem pa sam montiral!! Pa me je prjel da bi si jih spet naštimu sam k punto nima pametnega mesta za to!
če ne smrdi po nafti, ni avto!!!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 27, 2006 9:42 am

Jaz sem kupil stevce od FK pri Pro-Car Kranj. Senzorje sem vse dobil poleg in seveda tudi razlicne matice. Torej pravo matico izberes, potem pa senzor notri privijes. Drgac pa mam za Temepraturo olja (namesto vijaka za olje ven spuscat) in pa pritisk olja (namesto senzorja za olje signalno lucko). Pa seveda se voltmetr ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 03, 2006 4:16 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Jaz sem kupil stevce od FK pri Pro-Car Kranj. Senzorje sem vse dobil poleg in seveda tudi razlicne matice. Torej pravo matico izberes, potem pa senzor notri privijes. Drgac pa mam za Temepraturo olja (namesto vijaka za olje ven spuscat) in pa pritisk olja (namesto senzorja za olje signalno lucko). Pa seveda se voltmetr ..

LP, Klemen

oj.....hmm...to za tem razumem....ampak za pritisk....kaj si torej kabel, ki gre na stevec ki je original na avtu povezal na ta stevcek in ta ti pol kaze tocno vrednost al kko drugace??

kolk si pa dal za en stevcek ce ni skrivnost?
LP
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 03, 2006 4:19 pm

diesel power je napisal/-a:Jst sm kupu dva števca v conradu BTC, enga pa v A3M-u!!!
Števce sem pa sam montiral!! Pa me je prjel da bi si jih spet naštimu sam k punto nima pametnega mesta za to!


kira dva si pa kupil??...ta dva ki js sprasujem al kaka druga???...kko si pa ti povezal tega za pritisk olja, ce si tega kupil??

LP
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe mar 03, 2006 7:34 pm

 
Uporabniški avatar
diesel power
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe feb 20, 2004 9:41 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a diesel power Pe mar 03, 2006 10:04 pm

Ja mel sm točno ta dva k jih ti omenjaš, se pravi za tlak in temp. olja! Za tlak dobiš zravn neko malo večjo zadevšno, ki jo pršraufaš nekam v oljni kanal ali pri oljnem filtru ali pa kje v blok motorja, ma pa dva priključka in sicer je en za lučko drugi pa za kazalec tko da lahko original oljno stikalo nadomestiš s tem! Tisti za temp. olja ma pa zravn čist obično sondo z enim kontaktom, ki jo pravtako lahko priviješ nekam v oljni kanal! Golf je mel en čep na glavi motorja enega pa na nastavku oljnega filtra, tko da sem lahko oba mel priklopljena brez da sem karkoli vrtal!
če ne smrdi po nafti, ni avto!!!
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Pe mar 03, 2006 10:36 pm

Pri meni se tudi skriva števec za temp. olja in voltmeter, pomoje pride št. za temp olja kar prov da lahko vidiš kdaj je avto optimalno segret ali pa preveč.

Imam pa od Autostyle zravn pa dobiš tudi sondo in dva distančnika, jaz imam sondo postavljeno v čep za olje in ni nobene bojazni da bi vse skupaj odtrgal ker je čep skoraj vodoraven, če pa bi že hotel ga odtrgati bi pa prej z prednjim odbijačem kam nasedu, edini problem je ker je prepih spodaj in na avtocesti ne kaže prov, tako da moram uredit eno protivetrno zaščito, original je ni.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe mar 03, 2006 10:36 pm

Dariooo je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Jaz sem kupil stevce od FK pri Pro-Car Kranj. Senzorje sem vse dobil poleg in seveda tudi razlicne matice. Torej pravo matico izberes, potem pa senzor notri privijes. Drgac pa mam za Temepraturo olja (namesto vijaka za olje ven spuscat) in pa pritisk olja (namesto senzorja za olje signalno lucko). Pa seveda se voltmetr ..

LP, Klemen

oj.....hmm...to za tem razumem....ampak za pritisk....kaj si torej kabel, ki gre na stevec ki je original na avtu povezal na ta stevcek in ta ti pol kaze tocno vrednost al kko drugace??

kolk si pa dal za en stevcek ce ni skrivnost?
LP

Stevcki so bli ~11.000 SIT
Ne, tist kabl je tam v luftu. Do stevca sem pripeljal drugi kabl. ;) Tisti original 1/0 senzor vn fliknu pa od stevca notri dal ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov