Na zadnjem (nemškem) testi je Impreza "pometla" z EVO-tom na asfaltu, čeprav je nekoliko bolj podkrmarila, je očitno bolj "grabila", po mokrem je borbo dobil EVO z minimalno prednostjo, po snegu pa spet EVO a še bolj očitno(slabša kot je bila podlaga, hitrejši je bil). Impreza pa je veljala za bolj zabavno, saj več moči prenaša nazaj in omogoča adrenalinske drifte(na vseh podlagah), za razliko od EVO-ta, ki ima tako popoln 4kolesni pogon, da je avto že kar "dolgočasno" nevtralen, a tudi zato neverjetno hiter. No defintivno je tudi zabaven...
P.S To zgoraj napisano, je povzeto po nemškem
testu, sam ne morem sodit ne o EVO-tu ne o Imprezi ker si nobenega ne lastim in nisem lastil. Mislim da je za takšne avtomobile tukaj dokaj brezpredmetno razglabljat kateri je boljši, saj jih večina še v resnici videla ni. Redki, ki so katerega vozili(ne pa tudi lastili) pa verjetno tudi niso takšne mrcine preizkusili do limita
Sam sem imel priložnost voziti Imprezo STI, še brez nastavljivega diferenciala in z 265 konji, ampak je že tisto tako limalo, da je punco po vožnji od butanja v sedež kar malo glava bolela

Na žalost med ovinki še zdaleč nisem prišel blizu meji drsenja, da bi lahko sodil kako se avto obnaša, je bilo bolj poln gas po ravnini in potem precej previdno skozi ovinek...po pameti torej
Odločitev...hmmm...vizualno mi je daleč najlepša (diskretnejša) Impreza WRX in ne STi(tudi od evota), pa tudi tisti bokserski zvok mi je fenomenalen, potem je tu armaturka ki je na pogled MENI lepša pri subaruju...huh, kaj pa vem...še dobro da se mi "ni treba" v resnici odločat
