Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

EGR ventil... (edit)

Napisal/-a Dariooo Sr apr 12, 2006 11:19 pm

Zdravo....mene zanima cemu to sluzi.vem da je neki glede izpusnih plinov (ker sm imel v rokah rabljenega oz ga imam doma in sm vidu da je not cel zapacal z izpusnimi plini) pa me zanima kako funkcijo ima ta ventil? gre se pa za opla ;)
aja to me zanima namrec zato, ker mi ga je elektrical zamenjal in ne vem zakaj je ta ventil namenjen.
Lep pozdrav pa hval za informacije ;)
LP
Priponke
755211_8_4_2006_agrventilpSIZE.jpg
evo ventilcka ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr apr 12, 2006 11:39 pm

Kolikor vem, ti ta ventil iz izpušnega kolektorja vrne izpušne pline nazaj v sesalni kolektor.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr apr 12, 2006 11:51 pm

Samotar je napisal/-a:Kolikor vem, ti ta ventil iz izpušnega kolektorja vrne izpušne pline nazaj v sesalni kolektor.


caki caki...kaj to bi torej po domace pomenlo da mi gre dim namesto vn iz izpuha nazaj not v cilinder??...hmm...to pa mi ni logicno ej..kje je fora....da je slabse izorevanje in posledicno vecje izgube? ce je tko da bom tkoj ju3 dol odsraufal :P

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če apr 13, 2006 12:17 am

Saj to naj bi delal samo pri manjših obratih. Ko motor obremeniš gredo izpušni plini direkt v auspuh.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če apr 13, 2006 12:37 am

A ni tko da vrača neizgorelo gorivo?
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če apr 13, 2006 1:15 am

To je EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor - ne goriva!

Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd. :idea:

So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba .... :D
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če apr 13, 2006 9:50 am

VET je napisal/-a:To je EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor - ne goriva!

Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd. :idea:

So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba .... :D


Vet ful ti hvala za tko lepo razlago... :)
torej zato, ko js avto vzgem in ce ne pocakam da padejo obrati na 800, ko je avto se hladin mi gre ful slabo in mi tko mocno cuka zaradi tega ventila, ki posilja izpusne pline nazaj v cilinder in je zato tudi slabse izgorevanje in motor ne deluje lepo in tekoce??
LP pa se 1x hvala ;)
Slika
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če apr 13, 2006 10:48 am

Dariooo je napisal/-a:torej zato, ko js avto vzgem in ce ne pocakam da padejo obrati na 800, ko je avto se hladin mi gre ful slabo in mi tko mocno cuka zaradi tega ventila, ki posilja izpusne pline nazaj v cilinder in je zato tudi slabse izgorevanje in motor ne deluje lepo in tekoce??

V tem ventilu je poseben "stepper motor" ki postavlja loputo za pline v ustrezen položaj .... ko to zablokira ali drugače odpove se pojavijo problemi kakršne si opisal .... ;)
 
Srsan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po maj 14, 2007 1:58 pm

EGR ventil na laguni l 2001 1.8 16V

Napisal/-a Srsan Po maj 14, 2007 2:05 pm

Na laguni 1.8 16V l:2000 imam problem z ventilom, ker prenaša vibracije po karoseriji, ki se slišijo v potniško kabino. Sliši se med 1500 in 2500 obrati pri enakomerni vožnji. Pri pospeševanju tega ni. Zaenkrat so mi na servisu celotno posodo z ventilom podložili z gumijastimi podložkami kar je malo omililo vibracije, vendar zadeva ostaja moteča. Imam tudi občutek, da avto slabše gre in ne potegne kot prej, vendar ni logično, saj naj bi se pri pospeševanju EGR izklopil??? A ima kdo mogoče iste težave ali kakšen predlog?
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Po maj 14, 2007 5:10 pm

ja to je EGR ventil mam tega za punto ali tempra 90.konjskega ,če ga kdo potrebuje?
njegova vloga je dajati komando dovoda goriva in izpušnih plinov je pa tudi povezava z sondo ,tako so mi razložili na servisu
Priponke
EGR-Ventil1.JPG
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
GT4turb0
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: To avg 20, 2002 9:32 pm

Napisal/-a GT4turb0 Sr maj 16, 2007 3:43 pm

V Corso C 2001 sem montiral AGR ventil od proizvajaca mat&dior al nekaj takega. Sedaj sem dobil informacije da če ni original, ne dela popolnoma ok (čeprav računalnik pokaže da je vse ok).

Se mi splača menjati za originalnega če ga dobim po ugodni ceni? Zanime me predvsm zaradi porabe ki je 8,5l/100 (1.4 16v), le brez avtoceste in mesta je bla 7.

hvala
SPEED?!-NO PROBLEM!
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Sr maj 16, 2007 3:47 pm

Nekje sem zasledil,da tudi nič ni narobe,če stvarco odklopiš oz. odmontiraš.Bi še naj avto lepše šel..
Je kaj na tem?
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky Sr maj 16, 2007 5:05 pm

rhino je napisal/-a:Nekje sem zasledil,da tudi nič ni narobe,če stvarco odklopiš oz. odmontiraš.Bi še naj avto lepše šel..
Je kaj na tem?


nekaj je na tem zagotovo... po mojem le to, da imaš pol na tehničnem pri merjenju plinov težave, lahko se pa motim...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr maj 16, 2007 5:30 pm

in v kolikor mas v oplu sportswich mas v racunalniku 2 progama tako da lahko nastavis da ko je sportswitch aktiviran se egr deaktivera :)
vala več užitka in na tehnični ti ne težijo :)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Sr maj 16, 2007 5:32 pm

in v kolikor mas v oplu sportswich mas v racunalniku 2 progama tako da lahko nastavis da ko je sportswitch aktiviran se egr deaktivera :)
vala več užitka in na tehnični ti ne težijo :)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr maj 16, 2007 8:57 pm

Jaz sem ga v mojem motorju blindiral, ker mi je delal preveč nesnage v sesalnem kolektorju in na dušilni loputi, pa mi motor dela brez problema, pa še malenkost bol živahen je ;)
BMW E46
 
Srsan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po maj 14, 2007 1:58 pm

Napisal/-a Srsan Če maj 24, 2007 4:04 pm

Mene pa zanima kaj pomeni ta ventil pri bencinarjih ali kakšen vpliv bi bil če se ga odstrani? ALi lahko nepravilno delovanje ventila zmanjša moč bencinskega motorja?
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če maj 24, 2007 5:35 pm

Nepravilno delovanje EGR ventila lahko zmanjša zmogljivosti motorja, ker tale ventil vrača del ispušnih plinov nazaj v sesalni kolektor, da nezgorenni delci goriva in saj ponovno zgorijo, tako pripomore da ma motor pri obratovanju malenkost čistejše ispušne pline, če ostane odprt, pomeni da ti motor vedno vleče nekaj plinov iz ispušnega kolektorja, ki pa ne vsebujejo kisika in tako tudi slabše izgorijo ( slabo izgorevanje-salba zmogljivost motorja) ;)
BMW E46
 
georges
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Po maj 05, 2003 4:41 pm
Kraj: krško

Napisal/-a georges Če jun 07, 2007 4:55 pm

Hmmm..no k se že o tem ventilu govori. Pred parimi dnevi se mi je naVectri C 2003 letnik z 2.2DTI motorjem prižgala lučka za napako na elektroniki motorja. Zanimivo je da se mi, če se mi že prižge se to zgodi naprimer v peti prestavi na okoli 1700 obratov in 90Km/h,, ko pa avto malo pritisnem lučka ugasne. in tako se je ponovilo parkrat k sm se bolj počasi peljal pod malimi obrati samo v večji prestavi.

No danes sem bil na servisu in je priklopu avto na računalnik in pokazalo je da je bil... mehanih je tko rekel zeger ventil..saj je mislil ERG ventil s tem a ne? No da je pokazalo napako na tem ventilu. Ali avto zaradi tega tudi malo manj vleče? Nima pospeška? Vsaj meni se zdi da ne vleče več kot bi moralo. Se da to kako drugače zrihtat?
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii To avg 21, 2007 11:49 pm

Pred časom sem že pregledu vse forumu in veliko prebral da je kar nekaj ljudi blokiralo ta agr ventil, tako sem jst naredil na svoji Astri G 1.6 16V ( prvič sem čist blokiral in agr ventil pustil priklopljen, drugič da sem zamašil dovod izpušnih plinov, in tretjič da sem zamašil samo odvod izpušnih plinov ) vsakič pa mi je čez neki cajta zagorela lučka za elektroniko mogoče kdo ve kakšen postopek bi mogel narediti ?
Clean look
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov