
aja to me zanima namrec zato, ker mi ga je elektrical zamenjal in ne vem zakaj je ta ventil namenjen.
Lep pozdrav pa hval za informacije

LP
Samotar je napisal/-a:Kolikor vem, ti ta ventil iz izpušnega kolektorja vrne izpušne pline nazaj v sesalni kolektor.
VET je napisal/-a:To je EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor - ne goriva!
Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd.
So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba ....
Dariooo je napisal/-a:torej zato, ko js avto vzgem in ce ne pocakam da padejo obrati na 800, ko je avto se hladin mi gre ful slabo in mi tko mocno cuka zaradi tega ventila, ki posilja izpusne pline nazaj v cilinder in je zato tudi slabse izgorevanje in motor ne deluje lepo in tekoce??
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov