zoranwagen je napisal/-a:
1. Vzameš težo avtomobila in jo deliš z močjo! Podatek, ki ga dobiš je koliko kg teže mora 1 KM poganjat! Če primerjaš dva avta, tisti ko ma manjšo številko boljši pospešuje od 0-100!
Subaru je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:
1. Vzameš težo avtomobila in jo deliš z močjo! Podatek, ki ga dobiš je koliko kg teže mora 1 KM poganjat! Če primerjaš dva avta, tisti ko ma manjšo številko boljši pospešuje od 0-100!
no ja, tud to ni čist res!!! že čist preprost primer ti to pove...moj fotr ma kadeta k je težk okol 800kg in ma okol 73KM ~11 kg/KM....jaz mam pa subaru legacy karavan k ma 1450kg in 115KM... ~ 12,5 kg/KM...po tvoji teoriji bi me fotr z svojim avtom pustu za sabo, sam se jaz njemu odpelem da mu ni jasn!! tko da se mogoče ta enačba izide pr večini avtomobilivov glede pospeškov, še zdaleč pa ni resnična
zoranwagen je napisal/-a:Subaru je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:
1. Vzameš težo avtomobila in jo deliš z močjo! Podatek, ki ga dobiš je koliko kg teže mora 1 KM poganjat! Če primerjaš dva avta, tisti ko ma manjšo številko boljši pospešuje od 0-100!
no ja, tud to ni čist res!!! že čist preprost primer ti to pove...moj fotr ma kadeta k je težk okol 800kg in ma okol 73KM ~11 kg/KM....jaz mam pa subaru legacy karavan k ma 1450kg in 115KM... ~ 12,5 kg/KM...po tvoji teoriji bi me fotr z svojim avtom pustu za sabo, sam se jaz njemu odpelem da mu ni jasn!! tko da se mogoče ta enačba izide pr večini avtomobilivov glede pospeškov, še zdaleč pa ni resnična
...nič ni absulutno...ker še je ogromno drugih dejavnikov...v tvojem primeru je pogon v tvojo prid...morem pa tud rečt glede na podatke, da ti ravno ne vrjamem...no nevem, ne bom trdil...
Subaru je napisal/-a:meni piše v prometni 1450kg (sem zdele preveril), v prospektu (fotra ni doma in ne morem pogledat v prometno) od fotrovga avta piše pa da ma 845kg. torej če še enkrat izračunamo:
12,5 kg/KM subaru
11,6 kg/KM opel
zoranwagen je napisal/-a:Subaru je napisal/-a:meni piše v prometni 1450kg (sem zdele preveril), v prospektu (fotra ni doma in ne morem pogledat v prometno) od fotrovga avta piše pa da ma 845kg. torej če še enkrat izračunamo:
12,5 kg/KM subaru
11,6 kg/KM opel
Sem zdaj najdu prometno od svojega Kadeta pa piše 920 kg!
...12,77 kg/km...tak bi spet šlo...
lisko1 je napisal/-a:1.Primerjava serijskih dizlov in bencinarjev je smešna.Ker dizli majo dalše hode u menjalniku ravno zarad manjšega št. vrtljajev motorja kot pa bencinarji.Če bi pa meli enak menjalink pol bi se pa stvar krepko spremenila samo dizli po tem ne bi dosegali takih velikih hitrosti.kar je logish.Tu pa je po tem tudi glede porabe.Zakaj dizli pijejo manj ko bencinarji? Itak logično če majo manjšo število obratov kar pomen manj delovnih taktov(manj sesanja goriva in zraka).
2.Ne vem točn enačbe za navor in moč ker nimam knjige doma.Ampak vem da za navor je izključno sila x ročica(se pravi sila je tlak u valju krat površina bata, ročica pa je razdalja med ležajem glavne gredi in pa ležajem ojnice)
Za moč pa je navor x število obratov motorja.
Oki so še neke druge malenkosti poleg sam ne vem jih na pamet ko dobim knjigo bom napisu točn.
Vzamimo en logičn primer:
rečmo da damo not športno odmično gred.Kaj smo nardili?Povečali smo število vrtljajev zarad boših performanc odmične.Navora pa niti malo nismo povečali(oki pustmo zdej tisto malenkost da je bolše polnjenje cilindra kar pomen večjo silo na bat in s tem navor)ampak nam je važn da povečamo obrate in s tem tudi moč.
Torej pri motorjih je važn podatek tko moč kot navor.(večji navor-manjša poraba primer:dizli . Večja moč-večja poraba-bencinarji)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov