nebivedu je napisal/-a:Uporabi iskanje - tema je že obdelana kr nekajkrat.
Tomcatter je napisal/-a: ... in nas je po parih minutah spet prehitel.
...Če pri AWD ne paničariš tudi ko si šel čez mejo lahko umiriš avto in spelješ ovinek - sigurno pa to ne pomeni, da greš v vsak ovinek 300nebivedu je napisal/-a:Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.
Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.
Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
nebivedu je napisal/-a:Probleme z zadnjim pogonom imajo samo butli, ki iz 60 konjskega avta s prednjim pogonom preidejo na 200konjski avto z zadnjim pogonom, pa ga potem tišijo čez ovinke in ko ven s ceste letijo pa jokajo kok je zadnji pogon slab.
Res pa je da je prednji pogon lažji za vozit, ker lahko rešuješ probleme na spolzki ali zasnežei cesti z močjo motorja, medtem, ko moraš za zadnji pogon že nekaj obvladat.
Pri AWD ko te enkrat začne nest ven iz ovinka, si že čez mejo, da bi karkoli popravil in ponavadi končaš v grabnu.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov