vinci je napisal/-a:Toyota ima na svojem trivaljnem 1.0 motorju verigo
alanq4 je napisal/-a:No če je odmična gred v bloku motorja potem je sigurno najbolša rešitev zobniški prenos.
Veriga je postala spet popularna ker je napredek pri materialu tolikšen, da lahko pozabimo na verigo v celi življenski dobi motorja.
lisko je napisal/-a:Vse lepo in prav....... ketna gre celo rajši ko jermen( si zamislite bicikl na jermen?) je pa glasnejša....... Za športne avte pa je včasih veljalo da so imeli ZOBNIKE ne ketne ne jermene ampak zobnike. In vključimo v tole debato še tretji prenos..... prav zobniški prenos....
Ampak fora zobnikov je da imajo že v samem štartu zračnost in kak pol to rešijo? Rečmo jermen ma španar....... ketna ma španar kaj pa zobniki?
In rečmo lih Jeep ma zobniški prenos........ In moj ma 320.000 prevoženih pa po motorju še ni blo štorano....ženejo pa zobniki vse (oljno pumpo, ventile in bosch pumpo) za vsako stvar svoj zobnikoz, bosh črpalka je celo gnana preko zobnika za odmično. Aja pa je dizl z največjim številom vrtljajev 4800...se prav ni športnik....
Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov