Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Se vam zdijo vozila prejšnih generacij bolj osebna,dovršena in bolj kvalitetna kot aktualna vozila?

Glasovanje se je zaključilo dne So apr 19, 2008 5:36 pm

DA
72
58%
NE
41
33%
MISLIM DA JE ENAKO
8
6%
NEVEM
3
2%
 
Skupaj glasov : 124
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

OLD SCOOL VOZILA VS. NEW AGE VOZILA

Napisal/-a CEO Pe feb 29, 2008 5:36 pm

In sicer bi rad odprl neko temo, ki jo mislim, da vsi večkrat debatiramo.

Namreč razlike med vozili, ki so bili narejeni 10-15 let nazaj in njihovimi aktualnimi nasledniki.

Moje mnenje je sledeče: zadeve se slabšajo, izredno.
Tu mislim na več faktorjev:
-med prvimi je tu kvaliteta (izdelave in tudi izdelka samega)
-med drugimi cene
-ter pri marsikaterih tudi design

Kot voznik Mercedesa, bom potegnil vzporedne črte s to znamko.

Mercedes-Benz je bila včasih znamka, kjer si za svojo ceno dobil predvsem kvaliteto in nepokvarljivost, morda bolj konzervativen design, a vseeno skrit, v za tiste čase, najnovejši tehnologiji in najboljši varnosti.
15 let za tem pred menoj stojijo vozila, ki so oblikovno morda res bolj simpatična in designerji so res pokazali kaj vse so zmožni (npr. cls), vendar pa je avto znotraj brez duše (npr. sistemi kot so i-drive ali comand v s in c klasi--jaz imam rad čim več lučk,displayev,gumbov, sploh pri avtu ki je high class, ne pa vse minimalizirano)

Skratka:

=Kvaliteta izdelave in samega izdelka
To je obup. Avtomobili se vedno bolj kvarijo, vedno več je napak, vedno več vpoklicev. Renaul Megane npr.: to je groza in strah, v firmi jih imamo več, več so na servisu kot pri nam v firmi. Kvarijo pa se stvari kot npr. (kar od lepega se odlepi prednja šipa, ne gre več v drugo prestavo, sveti lučka za airbag in avto čez noč začne rabiti 2L več na 100 km..). Na Mercedesu mi v Muenchenu ostane v roki krom lajšta na novi S-klassi v salonu, avto je 129.000 EUR in NOV (!!)....kaj se dogaja???
V Q7 neki stranki čez sekundo ugasne kompletna elektronika, menjalnik zablokira, servo se zaklene pri 150 km/h na avtocesti(!)...
Da ne omenjam materialov v notranjosti, v BMW 5 potegnem z nohtom po spodnjem delu armaturne plošče in tam ostane črta za celo življenje...halo??avto stane 50 k eur in več! Kolegu zariba Golf V pri 49.000 km...
Vozila ne gradijo več v državi, kjer izhajajo. Mercedes A ima števce iz Vietnama npr.-to enostavno NE more bit vredu in kvalitetno.
Firme so začele šparati na vseh področjih, 10 vozil ima isto platformo, isti štrom,isti radio in klime (zaradi česar je avto popolnoma brez duše), dele gradijo na poceni delvno sili, da si delajo večje dobičke, cene pa še vseeno rastejo...kam zadeva krahira?

Nevem no vedno bolj opažam, da so bili avti prejšnih generacij bistveno bistveno boljši. Morda res niso imeli televizij in radarjev in luči ki svetijo v ovinek, vendar imeli so ves komfort, ki si ga potreboval, veliko dodatne luksuzne opreme, ampak kar je najpomembnejše : VSE JE DELALO IN TO POČNE ŠE 15 LET PO TEM KO JE BIL AVTO NAREJEN. Kaj bo s temi novimi vozili čez 15 let, si niti predstavljati nočem.

=Cene vozil
Zadeva je vedno bolj nora. Ko smo dali še leta 1991 100.000 DM, torej 50.000 EUR za dobro opremljeno S-klasso, je to sedaj 120.000 EUR...odnosno je bil včasih nek Passat 40.000 DM, torej 20.000 EUR, za kar sedaj dobimo najbolj oskubljenega Golfa....
Ne rečem, prišle so novosti,novejši,dražji materiali---ampak, a so tudi boljši?
Prišle so nove tehnologije in pomagala---ampak, ali jih res potrebujemo oz. ali jih res lahko med vožnjo tudi uporabljamo?

=Design vozil
Tudi to je neka teme, ki se mi zdi pomembna.
Design seveda gre naprej in se prilagaja željam kupcev, vendar vozilo so si vedno bolj podobna. Npr. audi (a4,a6 in a8)...za moje pojme razen velikostnih in kakšnih detajlnih razlih, druge niso preveč vidne...ampak tako ni le pri audiju...

Skratka, zanimajo me vaša mnenja, kaj si mislite vi o vsem tem, kam bo vse prišlo, kaj nas še čaka.

Moje mnenje je, da so bila vozila prejšnih generacij narejena bolje, dlje časa so jih razvijali preden so jih postavili na trg, kar jim je omogočilo videnje napak, če so se le-te pokazale in so jih lahko pred lansiranjem na trg tudi odpravili.
Vozila so bila narejena z večjo ljubeznijo do detajlev, modeli so se bolj razlikovali med seboj. Cenovno so nam bili bolj dostopni (res je, da so v 10 letih prišle tudi višje plače-govorim o povprečju, po drugi strani seveda nekateri nevejo kam z denarjem, drugi pa ne vejo kako bodo preživeli naslednji dan). Vozila so bila narejena na večje ekstreme, na več km, bolje in na tržišču, kjer so bila bolje sestavljena.

Žalostno kam vse to prehaja, tako ni samo z avtomobili, lahko si vzamemo za primer tudi mobitele ali pa kakršnekoli druge produkte.

Zatorej, my opinion: oldscool je zakon 8)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe feb 29, 2008 5:51 pm

Vidim da se ti to dogaja bolj na avtomobilih, višjega cenovnega in velikostnega razreda. Nevem, poskusi kupit nekaj cenejšega - če že tam gre kaj narobe, se vsaj ne sekiraš toliko ;)

Ena od stvari ki mi pri novih avtih gre na keks je ta, da vsem nekaj krčijo prtljažni in tudi potniški prostor, največ na račun preobilnih in napihjenih tapet (za katerimi je le zrak in prazen prostor), in zaradi nekih čudno zaobljenih prtljažnih vrat - in še najbolj zaradi majhne prtljažne luknje. :evil: Pa naj zaboga naredijo bolj strmo odsekano zadnjo šipo, znižan zadnji odbijač, in zadnje luči tako, da bo lahko tista luknja spodobno velika :!:
In se mi še zdi, da si v starejših avtih imel zadaj več prostora za kolena in noge, kot pa sedaj. Pa vsi nekaj pridobivajo na zunanjih merah, notranje pa se očitno krčijo. :?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
H2
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Sr jun 15, 2005 8:23 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a H2 Pe feb 29, 2008 5:53 pm

Neda se mi brat vsega ampak pomoje hvalis mercedeza..
Sej ql.. Mi je kak ušeč, ampak sem mnenja da dosti drugih avtov zdrži več kot kak mercedes.. ;)
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

Napisal/-a CEO Pe feb 29, 2008 6:02 pm

H2 je napisal/-a:Neda se mi brat vsega ampak pomoje hvalis mercedeza..
Sej ql.. Mi je kak ušeč, ampak sem mnenja da dosti drugih avtov zdrži več kot kak mercedes.. ;)


Se vidi, da nisi prebral, ne hvalim nobenega, samo grajam trenutne, pa ne samo Mercedese, nasplošno vse firme imajo probleme s kvaliteto in z izdelavo.
Pri Mercedesu in drugimi premium znamkah pa me to le še bolj zbode, ker so še toliko dražji in bi pričakoval še več kvalitete.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 29, 2008 6:24 pm

mislim da si ravno pri mercedezu brcnil v temo. kvaliteta zopet raste medtem ko je bila pred nekaj leti porazna (problemi z elektroniko, slabi materiali,...). dizajn je stvar okusa (ni mi grse stvari kot star mercedez ali notranjost starega golfa), varnost je svetlobna leta kot je bila pred naprimer 10 leti, tudi vodljivost avtomobila, elektronika te razvaja... je pa res da so avtomobili danes izgubili duso - pac posledica velikoserijske proizvodnje in nenehnega menjavanja modelov (sicer mi 10 let stara s klasa ne daje nikakrsnih emocij in tudi kaksne duse nima).... kar se pa vzdrzljivosti tice je pa bila ta vcasih res boljsa (ceprav saj veste kako je, vcasih ni bilo toliko kriminala, otroci so poslusali starsi, se voda je imela boljsi okus...). kako je bilo zares pa tezko rect.

moje mnenje tko da ne me zdej kurcat ker mi je vsec kar mi pac je.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe feb 29, 2008 6:32 pm

sj se dobr vidi, da včasih jim denar ni bil vse.hoteli so poznanstvo, ugled in spoštovanje po nečem dobrem. poglejte si naprimer nobela. ker je izumil dinamit, so se ga začeli spominjati nekoga kot je naredil nekaj hudobnega. da ga niso jemali za napačnega človeka je odpru sklad in vsak ko naredi nekaj dobrega za svet, bo vrjetno nagrajen.

zdj če gledaš, se pa vsak hvali kuk dobička imajo in s tem si na nek način merijo ugledost.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe feb 29, 2008 6:39 pm

sebaveh, kar se tiče prostornosti v kabini in prtljažnika, je čist odvisno od avtov. Za manjše kufre bi se strinjal, kar se pa prostornosti v kabini tiče pa ne lih najbolj. Če primerjam svoj avto (nova Corsa) in bratovega (Clio 2 ph.2 extreme), je razlika v sedenju na zadnjih sedežih občutna - če si normalne velikosti (cca 180cm), imaš pri cliotu noge v sedežu, pri svojem imam še vsaj 10 cm lufta.

Se pa strinjam, da je izdelava dokaj slaba pri novih avtih - najde se precej čričkov, pokanj, okvar, ....
Slika
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe feb 29, 2008 7:29 pm

Dandanes je avto pač narejen zato da crkne, ker drugače bi proizvajalci propadli, ker morejo vlagati veliko več denarja v nadaljni razvoj kot pa včasih, pa tut delovna sila je dosti dražja.

@IcEm4n: ampak kolk pa je tvoja corsa večja od bratovega cliota??? v tem je problem, da je avto zunaj (pre)velik noter pa (pre)majhen.
Skor upal bi si trditi, da so novi avti na zadnjih sedežih danes tolk prostorni, kot pa so bli včasih en razred nižje. Je pa res da so pri trkih dost varnejši, predvsem pri bočnem trku se pozna občuten napredek(očitno majo napihnjene "stranice" veliko vpliva pri tem)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe feb 29, 2008 7:42 pm

Drocky je napisal/-a:Dandanes je avto pač narejen zato da crkne, ker drugače bi proizvajalci propadli, ker morejo vlagati veliko več denarja v nadaljni razvoj kot pa včasih, pa tut delovna sila je dosti dražja.

@IcEm4n: ampak kolk pa je tvoja corsa večja od bratovega cliota??? v tem je problem, da je avto zunaj (pre)velik noter pa (pre)majhen.
Skor upal bi si trditi, da so novi avti na zadnjih sedežih danes tolk prostorni, kot pa so bli včasih en razred nižje. Je pa res da so pri trkih dost varnejši, predvsem pri bočnem trku se pozna občuten napredek(očitno majo napihnjene "stranice" veliko vpliva pri tem)


Si mal zamešu in mislu razred višje?

Večja je pa, če se ne motim, 18 cm. In notr vsekakor ni (pre)majhen.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe feb 29, 2008 7:50 pm

13.269,90€ Toliko je stala nova Xantia leta 2000 1.8i SX Automatic kar ogromno opreme od 2x AB , aac, dcz, eo ter ABS ess, itd Praktično pa nič kar se danes nebi vgrajevalo na novo razen ESP :roll: :!: pa takih primerov je še več ali pa Clarus SLX za 18000 DM leta 89/2000 tudi max oprema :D Sedaj pa Clio Storia dobiš za 8080€ :shock:
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Pe feb 29, 2008 7:54 pm

se strinjam s tabo avtor teme.

bolj ko je avto novejsi boljsi sranje kupis. vcasih so znali delati stvari kot naprimer avtomobile. novejsi kot je avtomobil grsi je. nevem ali nove avtomobile oblikujejo opice ali dizajnerji. primer pokvarljivosti.. pri nasem avtu kia carnival.. je ribnil motor. smo ga meli 1 mesc pr mehaniku. je pa dejstvo vec kot bo avto imel elektronike bolj bo pokvarljiv.


sam sem namrec voznik 13 let stare renault 5 nimam ne servo volana, ne airbagov (mogoce airbaga se nebi branil), ne abs zavor, nimam daljinskega zaklepanja in ne elektricnega pomika stekel in vsega nastetega tudi ne rabim. glih tak me bo avto pripeljal od tocke A do tocke B in sem preprican da me nebo pustil na cedilu. Nakar za novejse avtomobile to ne morem trdit.
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe feb 29, 2008 8:24 pm

Bom povedal čist po domače, razumljivo vsakumu. poglej kolk placa je mel npr. tipo, kolk ga je mela brava, kolk stilo in kolk novi bravo. Čezdalje majn placa je na zadnjih sedežih, prevsem za kolkene. Nič boljše ni pri golfu od I. do V. pa vrjetno je pri vseh tako. Je pa res da ma grande skor tolk placa za kolena zadaj kot pa novi bravo, medtem ko je po zunanjih merah tak kot tipo. Sem spodaj prilepil. Ajaj primer sem delal na fiatovih modelih ker jih najbolje poznam, vrjetno pri ostalih ni nič drugače.

Tipo:
Length 3958 mm
Width 1700 mm
Height 1445 mm
Kerb weight 1180 kg

Grande Punto:
Length 4030 mm
Width 1687 mm
Height 1490 mm
Kerb weight 1105 kg
LP Rok
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

Napisal/-a CEO Pe feb 29, 2008 8:51 pm

@juhica:
-Ne morem se strinjati povsem s teboj. Mercedesi prejšni (90-01) se niso kvarili (oz. so se bisvteno bistveno manj) in so bili še pravi Mercedesi (torej pravi design,pravi materiali,prava kvaliteta). Z E-klasso tipa W211 se zadeva začne navzdol (problemi elektronike v menjalniku, v dizah, problemi z SBC zavornim sistemom ampak tudi odpadanja gumbov za ledveni del v sedežu, nemogoče zapiranje predala pred sovoznikom itd.itd.) S-klassa, od katere mi je v roki ostala krom lajšta je bila ganz nova v salonu lansko leto in je stala 129.000 EUR! Ne zanima me kaj in kako, to se pri tem avtu ne sme zgoditi, NE SME!
-Stara S-klassa dušo ali ne, stvar okusa, za mene jo ima bistveno več, kot neka nova, ki ima šalterje iste kot npr. c-klassa in je za rang avta manjša.
-Strinjam pa se, da je bilo pa glede varnosti narejeno bistveno več, predvsem razni asr,esp,pro(pre)safe sistemi in še in še, enako se strijam glede vodljivosti in zavor.
-kako je težko reči kako je bilo v resnici, saj nisi 10 let star, spomni se malo nazaj raznoraznih avtov (npr. audi 100, bmw 5, mb w124, pasati, vectre etc.) to so avti, ki še danes delajo kot se zagre, za moje pojme tu sploh ni kaj razmišljati, kvaliteta v današnjih avtih JE slabša in narejeni so za manj časa, da se vse skupaj hitreje obrača in servisi bolje živijo. To je to.

@myster:
se strinjam s tabo, bojim pa se, da se tudi firme kot je Mercedes,Audi lahko pa tudi VW ne bodo mogli vedno in za vedno opirati samo na ime ki SO si ga enkrat ustvarili, slej ko prej bo image začel padati in to za kar se je včasih delalo po 100 let, da so si ustvarili tako ime, bo lahko propadlo bistveno hitreje. Škoda, vse samo zaradi tega prekletega denarja. Kapitalizem je skrahiral preveč hudo v eno skrajnost in posledice bodo slej ko prej vidne in ne bodo blage.

@icem4n:
različno je, nekateri avti so manjši ratal, eni pa tut bl prostorni (npr. aktualna 3jka od bmwja je bistveno večja zadaj pri nogah in glavi, kot je bila predhodnica, medtem ko pa marsikakšen drug avto je pa manjši notr kot je bil to prej)

@ivan36:
točno to poskušam povedati, cenam se je prevč strgalo, razlike so nerealne
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe feb 29, 2008 9:09 pm

Zgoraj sem glede prtljažnika konkretno mislil na Vectro. Namreč pri stari Vectri A lahko v prtljažnik spravim 7 zabojev vina po 12 steklenic, v novi Vectri C pa le 6. Zato, ker ima na vsaki strani za blatnikoma še neka dva predala, pa tudi v njuni bližnji okolici so tapete tako speljane, da ni možno pridobiti prostora kot pri starem modelu A. Kdor si bo na blizu pogledal oba prtljažnika in naredil primerjavo, mu bo hitro jasno.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Pe feb 29, 2008 9:24 pm

CEO zadel si bistvo in ravno to povedal kar jaz govorim že nekaj časa. Ob vsem tehnološkem napredku cene avtomobilov rastejo gor, edina boljša stvar na novih avtomobilih pa je večja varnost vse ostalo (oziroma vsaj večino) je bilo možno dobiti že v prej omenjenih mercedesih po 100k DEM, veliko stvarem so zmanjšali cene (recimo ESP, autoklima, potovalni računalnik, tempomat, takšni in drugačni električni zici,...) hkrati pa so ceno avtomobilov povečalo za faktor 2 iz mark v evre.

Pasata s podobno solidno opremo in motorjem kot sedaj (mogoče ne tako varnega, pa ziher manjka kaka poslastica) si 10let nazaj dobil za 20k €, danes pa stane skoraj 40k€
Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe feb 29, 2008 10:03 pm

glede cen se tudi ne morem strinjat popolnoma. vemo kaksna je bila cena prvega golfa, kaksna je danes. v kateri klasi je bil golf prve generacije in v kateri je danes? pozabljate tudi na inflacijo ki je v eu nekaj procentov na leto kar znese v 15 letih priblizno 30-50 % (odvisno od drzave) tako da normalno da je cena avtov za tak odstotek visja.

ampak sej sem reku, eden izmed znakov da se ljudje staramo je da zacnemo jamrat kako je pa vcasih bilo vse bolje...
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Pe feb 29, 2008 10:46 pm

juhica to govorimo ker je res blo bolje.
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 29, 2008 11:31 pm

Ajfoh ko pasulj včasih je bil dober avto kot celota ampak mu je hitro odpovedal pleh.... danes pa je pleh dober pa mu hitro odpove motor.... in to je vse kar se je spremenilo.

Tehnika kot osnova je enaka kot včasih (motor ima še vedno bate,ojnice in podobno...) ampak ima pa miljon senzorjev ki morajo delovat usklajeno in pri avto je zelo verjetno da bo slej kot prej en šel po gobe (slab stik,zrahljana masa), ker je pač dost več tresljejev in podobnih sunkov kot recimo v domačem kompu kjer so stvari še bolj zakomplicirane ampak delajo....in lih zarad tega avti odpovedujejo...

Pleh je spet druga zgodba..... včasih ni blo cinkanja.... ni blo linisjkih zvarov (novi tvingo) in ni blo postopka kot je danes..... za info petko zadnji del podvozja drži skupaj vsega 12 točkovnih zvarov.....skor sem samomor nardil ko sem videl s čim se se vozu..... ampak dejstvo je da drži. Verjetno noben novi avto ne bo poknu po zvaru glavnega dela podvozja kot je men na petki pa ni bla nikoli zaletena......ampak mu bo odpovedal en senzor in motor ne bo vžgal. Je pa res da je denar sveta vladar..... in vse živo kaj greš popravljat ali pa odpreš vidiš napis made in chaina..... včasih le tega ni blo..... Še vedno pa velja...... malo gnara malo muzike.... izkušeno na dosti primerih.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy Pe feb 29, 2008 11:40 pm

Moj glas gre oldschool avtomobilom! Čeprav še nisem imel slabih izkušenj z novimi avtomobili (pri dveh francozih pri hiši, kdo bi si mislil).

Res je, kot so ugotovil nekateri nad mano, življenjski cikli vseh proizvodov, na prvem mestu zabavna elektonika, avtomobili in bela tehnika se krajšajo. Zato ker potrošniki hočemo vedno novejše, hitrejše, lepše stvari, in ker je nepokvarljiv avto zanka okoli vratu tovarne ki bi ga proizvedla.

Moram vas pa opomnit, da ne smete primerjat cen golfa pred 10-imi leti in danes, ne da bi upoštevali splošni dvig cen - inflacijo. Številko na prvi pogled danes res zgledajo večje, kot včasih. Pozabljate pa, da so bile tudi plače včasih nižje. Je pa res, da razmerje rasti cen in plač ni enako...
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver So mar 01, 2008 6:50 am

No, se strinjam z vsem zgoraj napisanim, bi pa izpostavil sledeče:

Če se omejimo na sodoben motor, je motorna elektronika nujna, ker bi bilo brez nje nemogoče doseči tako moč pri tako majhni porabi. Seveda pa je slaba stran tega, da je bolj nezanesljiva kot pa, recimo, mehanski vplinjač..

Dodatne (ne)zanesljivi podsklopi so vsa el. pomagala in sistemi (ABS, EBD, Airbag, klima, servovolan, el. šipe itd.). Nekatere so za varnost, druge za udobje - vse pa doprinesejo k večji masi vozila, ki tako potrebuje močan motor, tudi v smislu el. in meh. obremenitve zaradi teh porabnikov.

Nenazadnje, treba se je zavedat, da je sedaj avtomobil bistveno bolj kompleksna zadeva kot pa, recimo, 15 let nazaj ali več. Zadevo dodatno poslabšuje tudi dejstvo, da so sestavni deli teoretično "optimalno" preračunani, praktično pa za dolgi rok poddimenzionirani (zaradi rezanja stroškov pri proizvajalcih) in tako crknejo prej.

V prejšnjih časih so marsikaj (pre)dimenzionirali čez palec, pa tudi takega pritiska pri stroških materialov/izdelave ni bilo..

Zakaj se pri dražjih avtomobilih/znamkah pojavljajo okvare..Po moje zato, ker je potrebno prvenstveno doseči čim višjo maržo in ne čim boljšega avtomobila.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Blinder, Google [Bot] in 3 gostov