Namreč razlike med vozili, ki so bili narejeni 10-15 let nazaj in njihovimi aktualnimi nasledniki.
Moje mnenje je sledeče: zadeve se slabšajo, izredno.
Tu mislim na več faktorjev:
-med prvimi je tu kvaliteta (izdelave in tudi izdelka samega)
-med drugimi cene
-ter pri marsikaterih tudi design
Kot voznik Mercedesa, bom potegnil vzporedne črte s to znamko.
Mercedes-Benz je bila včasih znamka, kjer si za svojo ceno dobil predvsem kvaliteto in nepokvarljivost, morda bolj konzervativen design, a vseeno skrit, v za tiste čase, najnovejši tehnologiji in najboljši varnosti.
15 let za tem pred menoj stojijo vozila, ki so oblikovno morda res bolj simpatična in designerji so res pokazali kaj vse so zmožni (npr. cls), vendar pa je avto znotraj brez duše (npr. sistemi kot so i-drive ali comand v s in c klasi--jaz imam rad čim več lučk,displayev,gumbov, sploh pri avtu ki je high class, ne pa vse minimalizirano)
Skratka:
=Kvaliteta izdelave in samega izdelka
To je obup. Avtomobili se vedno bolj kvarijo, vedno več je napak, vedno več vpoklicev. Renaul Megane npr.: to je groza in strah, v firmi jih imamo več, več so na servisu kot pri nam v firmi. Kvarijo pa se stvari kot npr. (kar od lepega se odlepi prednja šipa, ne gre več v drugo prestavo, sveti lučka za airbag in avto čez noč začne rabiti 2L več na 100 km..). Na Mercedesu mi v Muenchenu ostane v roki krom lajšta na novi S-klassi v salonu, avto je 129.000 EUR in NOV (!!)....kaj se dogaja???
V Q7 neki stranki čez sekundo ugasne kompletna elektronika, menjalnik zablokira, servo se zaklene pri 150 km/h na avtocesti(!)...
Da ne omenjam materialov v notranjosti, v BMW 5 potegnem z nohtom po spodnjem delu armaturne plošče in tam ostane črta za celo življenje...halo??avto stane 50 k eur in več! Kolegu zariba Golf V pri 49.000 km...
Vozila ne gradijo več v državi, kjer izhajajo. Mercedes A ima števce iz Vietnama npr.-to enostavno NE more bit vredu in kvalitetno.
Firme so začele šparati na vseh področjih, 10 vozil ima isto platformo, isti štrom,isti radio in klime (zaradi česar je avto popolnoma brez duše), dele gradijo na poceni delvno sili, da si delajo večje dobičke, cene pa še vseeno rastejo...kam zadeva krahira?
Nevem no vedno bolj opažam, da so bili avti prejšnih generacij bistveno bistveno boljši. Morda res niso imeli televizij in radarjev in luči ki svetijo v ovinek, vendar imeli so ves komfort, ki si ga potreboval, veliko dodatne luksuzne opreme, ampak kar je najpomembnejše : VSE JE DELALO IN TO POČNE ŠE 15 LET PO TEM KO JE BIL AVTO NAREJEN. Kaj bo s temi novimi vozili čez 15 let, si niti predstavljati nočem.
=Cene vozil
Zadeva je vedno bolj nora. Ko smo dali še leta 1991 100.000 DM, torej 50.000 EUR za dobro opremljeno S-klasso, je to sedaj 120.000 EUR...odnosno je bil včasih nek Passat 40.000 DM, torej 20.000 EUR, za kar sedaj dobimo najbolj oskubljenega Golfa....
Ne rečem, prišle so novosti,novejši,dražji materiali---ampak, a so tudi boljši?
Prišle so nove tehnologije in pomagala---ampak, ali jih res potrebujemo oz. ali jih res lahko med vožnjo tudi uporabljamo?
=Design vozil
Tudi to je neka teme, ki se mi zdi pomembna.
Design seveda gre naprej in se prilagaja željam kupcev, vendar vozilo so si vedno bolj podobna. Npr. audi (a4,a6 in a8)...za moje pojme razen velikostnih in kakšnih detajlnih razlih, druge niso preveč vidne...ampak tako ni le pri audiju...
Skratka, zanimajo me vaša mnenja, kaj si mislite vi o vsem tem, kam bo vse prišlo, kaj nas še čaka.
Moje mnenje je, da so bila vozila prejšnih generacij narejena bolje, dlje časa so jih razvijali preden so jih postavili na trg, kar jim je omogočilo videnje napak, če so se le-te pokazale in so jih lahko pred lansiranjem na trg tudi odpravili.
Vozila so bila narejena z večjo ljubeznijo do detajlev, modeli so se bolj razlikovali med seboj. Cenovno so nam bili bolj dostopni (res je, da so v 10 letih prišle tudi višje plače-govorim o povprečju, po drugi strani seveda nekateri nevejo kam z denarjem, drugi pa ne vejo kako bodo preživeli naslednji dan). Vozila so bila narejena na večje ekstreme, na več km, bolje in na tržišču, kjer so bila bolje sestavljena.
Žalostno kam vse to prehaja, tako ni samo z avtomobili, lahko si vzamemo za primer tudi mobitele ali pa kakršnekoli druge produkte.
Zatorej, my opinion: oldscool je zakon
