Prosil bi vas za nasvete glede hitre vožnje in dirkanja (po navadnih cestah). Vsak nasvet je dobrodošel: od lovljenja zadnjega dela avta, menjanja prestav, zbivanja hitrosti z motorjem-in posledice, "zajemanje" ovinkov in nasveti za kritične situacije
vaja dela mojstra, na lastnih izkusnjah se bos ucil ... pa ne na navadnih cestah, ampak nekje kjer prometa ni. Drugace se pa (za moje pojme) splaca dat tistih 60k SIT za tisto "Solo varne voznje" ... tam te baje dovolj naucijo.
najbolj pomembna stvar, vsaj meni je ze velikokrat resla marsikaj, vedno se drzi svoje strani ceste, neglede kako hitro peljes,.. se posebej na ovinkih
Ja na lastnih izkušnjah sem se zelo veliko naučil in tudi imel veliko sreče do zadnjič ko sem totalka razsu avto in si poškodoval hrbtenico + pretres možganov-ja naučil sem se da se ne kupuje gum iz druge roke ker so lahko stare-trde tud če zgledajo kot nove. Le še kak milimeter več bi si izpahnil vretence in bil 100% invalid zato VAS PROSIM NE GOVORIT TOLKO O LASTNIH IZKUŠNJAH-sreča je opoteča!
gt4turbo: sej si gotovo vidu tiste table ob cesti "Hitrost ubija". Na lastnih izkusnjah se bos vedno najvec naucil, sreco si imel tako da bos za naslednjic vedel. Pa ce bo tvoja glava tako trda kot je bila moja bos se ene kaksno totalko imel, potem se bos malo zamislil ....
Gfors, si mi pa hitr vrnu milo za žajfo , ups drago. Jah tam okol samo še peš hodim . Takrat sem bil še mlad pa neumen pa so mi eni robniki na cesto skakal. Je blo kar pestro (račun popravila pa tut).
Vcasih je blo dobr na dolgem mostu, zdej so pa kr eno avtobusno postajo pa kr en parkirisce tam naredl, pa tam je blo vcasih skoz prazn, razn kaksno avtosolo si lahko mal zajebavu, k se je kaksen lomu za volanom, ti si pa prot njemu pelu, pa se mal z rocno igral Hmm sej kje je pa se kaksen poligon, tak k ni avtov prkeranih?!
- Veste za kak kontakt tistega tečaja varne vožnje?
Še nekaj bi vas vprašal: če pridrsaš skozi ovinek in pridrviš za recimo traktor kateri gre enih 4-krat počasneje kot ti-kaj je najbolje storit če se ne da iti mimo po levi strani?
pa še nekaj: že cel mesec razmišljam kako bi lahko rešil avto pred totalko: ko mi je spodneslo naenkrat zadnji del (ovinek v levo) (pred tem le radiralo) sem ga začel lovit a je zadel ob odbojno in mi ga odbilo na levo stran ceste-ko sem skoraj pravokotno na cesto drsal in zavijal skrajno levo bi si z ročno kaj pomagal ali pride ročna v poštev edino ko ti spodnese sprednji del?
Ko te enkrat tak nese ga težko še kaj rešiš, če nisi ravno državni prvak v rallyju. Rešitev bi bla, če bi malo počasneje prpelal v ovinek in obdržal pravo smer, potem pa gas iz ovinka. Ko te enkrat močno zanaša pri večji hitrosti, ga težko obvladaš (govorim iz lastnih izkušenj, pa na treningu varne vožnje so nam tut rekli, da je skor nemogoče rešit, če že vnaprej ne pričakuješ, da ti bo zadek zaneslo, ker so reakcije nas navadnih smrtnikov prepočasne).
Svetujem ti veliko vaje na snegu, česar se tudi sam poslužujem. Na suhi cesti pa je itak škoda avta za kakšne akrobacije (vsaj meni).
HM, ce si ravno dobil izpit za avto, je pomoje, da se najprej navadis sploh obvladati avto pri normalni easy voznji. POl se pa sele prijavi na talo selo varne voznje.
Hmn, jest rocne rajs ne bi diral prevec (to je samo za gledalce)... Pri mojih dveh avtomobilih je bolj slabo prijela, sedaj pa vozim avto ki ima zelo natanco in izjemno delujoco rocno, pa je rajs ne pipam vec.
Zimski cas s snegom je zakon, men je tud najvecji uzitek vozit ravno po snegu! Skoda, ker so pa zime tako skope zadnja leta... TUkaj se pa res meje zaviranja in spodnasanja spremenijo in priblizajo h zelio nizkim hitrostim, zato tud ni velike krize, ce se zgodi nesreca - veliko manjsi stroski popravila. Podobno je tudi po prvem dezju po daljsem suhem obdobju na gladkem asfaltu. Najdi si zelo pregledno cest z ovinki in lepimi izletnimi conami, pa probavaj, seveda moras najbolj pazit promet in ostale udelezence na/ob cesti.