Joie de vivre! je napisal/-a:Ima kdo slučajno podatke o prodaji v SLO, je tudi tukaj padla?
Symon je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Tudi prodaja terencev se je znižala, ker niso to več tisti vzdržljivi terenci ampak nekaj kar crkuje in je treba servisirat.
Si prepričan, da ne tudi zaradi vse višjih cen goriva? :P
nebivedu je napisal/-a:Symon je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Tudi prodaja terencev se je znižala, ker niso to več tisti vzdržljivi terenci ampak nekaj kar crkuje in je treba servisirat.
Si prepričan, da ne tudi zaradi vse višjih cen goriva? :P
Tisti, ki imamo terence, nas ponavadi poraba niti ne zanima. Pač si s tem seznanjen, da ima hladilnik s štirimi kvadratnimi metri ravne površine spredaj večji zračni upor in posledično več žre. Pa recimo toyota landcruiser 100 z 3.0 D4-D mašino popije po avtocesti s 130km/h okoli 9 litrov na 100km dizla (testirano iz portoroža do ljubljane in nazaj s stalno konstantno hitrostjo), kar pomeni, da to sploh ni neka poraba. Seveda pa ko prideš na teren se ne smeš spraševat, kolikšna bo poraba, ker tisto je pač za užitek - sej zato pa imaš terenca.
Tako da mislim, da poraba pri terencih ne odvrača od nakupa, bolj odvrača to, da novi terenci niso več podobni terencem in da so prešvoh (mislim na kvaliteto in vzdržljivost podvozja). Za primer lahko dam kolegovo toyoto LC 100, v kateri je že 2x zamenjal zadnji diferencial, ker ga je dobesedno zdrobilo. Pa ni nek hud offroader, ampak ima avto bolj za šminko. avto je pa letnik 2003.
Če pa pogledaš stare toyote hillux, ki se vozijo po afriki in jih vidiš pri vsakih novicah, ko kažejo upornike ali regularno vojsko, kako se vozijo po brezpotjih, pa vidiš, da tisto nič ne crkuje.
Za primer lahko povem da se 1998 letnik toyota hillux ceni na 12 do 15k evrov, novo pa dobiš že za 29k evrov. Torej je cena za 10 let star avto še vedno polovica novega - očitno ne zaradi izgleda ali porabe, ampak samo zaradi kvalitete in vzdržljivosti.
Joie de vivre! je napisal/-a:Jaz pa menim, da se soboni crossoverji tako dobro prodajajo ravno zaradi tega, ker niso več podobni pravim terencem = izgledajo že kolikor toliko kot terenci, vendar se veliko lepše peljejo po cesti. Pri nas njihova prodaja ne bi smela biti toliko prizadeta, saj so praktično vsi dizli in zato relativno šparovni. Mogoče bo opazen edinole premik na manjše, kot je Tiguan ipd.
Joie de vivre! je napisal/-a:Saj jih nihče noče primerjati, sploh ne vem kaj je point tvojega prispevka...
Jaz sem samo rekel, da se "terenci" (=kvaziterenci) dobro prodajajo šele odkar to niso več pravi terenci.
nebivedu je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Saj jih nihče noče primerjati, sploh ne vem kaj je point tvojega prispevka...
Jaz sem samo rekel, da se "terenci" (=kvaziterenci) dobro prodajajo šele odkar to niso več pravi terenci.
Ravno to je point mojega posta! Da to niso terenci, ampak suvi in crossoverji in jih ne moreš poimenovat terenci ali celo dajat v isto skupino kot terence - to so povišani osebni avtomobili, ki s terenci nimajo nič skupnega.
nebivedu je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Saj jih nihče noče primerjati, sploh ne vem kaj je point tvojega prispevka...
Jaz sem samo rekel, da se "terenci" (=kvaziterenci) dobro prodajajo šele odkar to niso več pravi terenci.
Ravno to je point mojega posta! Da to niso terenci, ampak suvi in crossoverji in jih ne moreš poimenovat terenci ali celo dajat v isto skupino kot terence - to so povišani osebni avtomobili, ki s terenci nimajo nič skupnega.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov