ban je napisal/-a:Torej, moj post ni namenjen temu, da se ugotavlja ali je dizel boljši od bencinarja, ali obratno, ampak v čem je poanta teh malih turbo motorjev. Ker cenovno so približno enaki dizlom, poraba je sicer manjša kot jo imajo "navadni" bincinci, vendar še vedno večja kot jo imajo dizli, vozijo se približno tako kot dizli, ker imajo že pri nizkih obratih velik navor, vendar še vedno manjši kot ga imajo dizelski motorji. Imajo turbino, ki je ravno tako občutljiva kot dizelska, tako da jaz ne vidim v čem je "point" tovrstnih motorjev. Zakaj bi si nekdo kupil takega bencinarja in ne dizla?
ban je napisal/-a:Torej, moj post ni namenjen temu, da se ugotavlja ali je dizel boljši od bencinarja, ali obratno, ampak v čem je poanta teh malih turbo motorjev. Ker cenovno so približno enaki dizlom, poraba je sicer manjša kot jo imajo "navadni" bincinci, vendar še vedno večja kot jo imajo dizli, vozijo se približno tako kot dizli, ker imajo že pri nizkih obratih velik navor, vendar še vedno manjši kot ga imajo dizelski motorji. Imajo turbino, ki je ravno tako občutljiva kot dizelska, tako da jaz ne vidim v čem je "point" tovrstnih motorjev. Zakaj bi si nekdo kupil takega bencinarja in ne dizla?
ban je napisal/-a:Torej, moj post ni namenjen temu, da se ugotavlja ali je dizel boljši od bencinarja, ali obratno, ampak v čem je poanta teh malih turbo motorjev. Ker cenovno so približno enaki dizlom, poraba je sicer manjša kot jo imajo "navadni" bincinci, vendar še vedno večja kot jo imajo dizli, vozijo se približno tako kot dizli, ker imajo že pri nizkih obratih velik navor, vendar še vedno manjši kot ga imajo dizelski motorji. Imajo turbino, ki je ravno tako občutljiva kot dizelska, tako da jaz ne vidim v čem je "point" tovrstnih motorjev. Zakaj bi si nekdo kupil takega bencinarja in ne dizla?
KARL ABARTH je napisal/-a:ban je napisal/-a:Torej, moj post ni namenjen temu, da se ugotavlja ali je dizel boljši od bencinarja, ali obratno, ampak v čem je poanta teh malih turbo motorjev. Ker cenovno so približno enaki dizlom, poraba je sicer manjša kot jo imajo "navadni" bincinci, vendar še vedno večja kot jo imajo dizli, vozijo se približno tako kot dizli, ker imajo že pri nizkih obratih velik navor, vendar še vedno manjši kot ga imajo dizelski motorji. Imajo turbino, ki je ravno tako občutljiva kot dizelska, tako da jaz ne vidim v čem je "point" tovrstnih motorjev. Zakaj bi si nekdo kupil takega bencinarja in ne dizla?
Oprosti in ne razumi kot žalitev, ampak meni se zdijo takšna vprašanja milo rečeno butasta.
Najboljša in najbolj preprosta rešitev je, da si omogočiš testno vožnjo.
Lahko bi na dolgo in široko razlgali v smislu "kaj, kako, zakaj ... " - pa še vedno ne boš dobil takšnega občutka in predstave, kot na testni vožnji.
LP
Sportivo je napisal/-a:Bistvo majhnih motorjev z turbino je skombinirati porabo manjših motorjev (kadar se vozi normalno v nizkih obratih) z močjo večjega motorja (kadar se ga pač pritiska v obrate).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov