Napisal/-a TeamActivitY Sr dec 10, 2008 3:25 pm
Zgradba in oblika snežnih verig je namenjena predvsem aluminijastim platiščem in sicer z namenom, da se jih zaščiti pred poškodbami. Verige se 'navlečejo' na pnevmatiko podobno kot bi si natikali nogavico. Velika prednost je tudi v tem, da je zaradi tekstilne obloge, ki ne preseže debeline 2 mm, takšna veriga primerna tudi za vozila z ABS, ESP in drugimi elektronskimi napravami. Tankost in enakomernost debeline omogočajo veliko udobnejšo vožnjo brez vibracij, prav tako se te verige lahko uporabljajo na suhem asfaltu. Po uporabi verige preprosto snamete in jih brez komplikacij operete v pralnem stroju. In kako te 'novodobne' verige delujejo? Ob stiku pnevmatike z ledom oz. snegom se le ta na površju zaradi pritiska rahlo stopi in med pnevmatiko ter podlago ustvari tanek sloj vode. Tekstilne verige to vodo vpijejo, groba površina pa se vreže v led ali zbit sneg in omogoči dober oprijem.
Recimo imas ti obute skornje ne.po ledu ti bo drselo pa tak dalje.si das gor cez skorenj nogavico pleteno in bos vido razliko.na tak nacin so narejene nogavice za avto ampak so iz trpeznega materiala.sepravi iz trpeznih platnenih vlaken ki kot lahko preberes zgoraj zdrzijo tudi na suhem asfaltu.tako da nic bat.tote nogavice ga pokajo.lp
Vsi konji v avtu se izničijo če sedi za volanom osel.