Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

petka- koliko konjev

Napisal/-a Josephe So okt 04, 2003 5:19 pm

Sej ne da jo kupujem, ampak sm s kolegom stavu kolk konjev ma petka turbo, oziroma najmočnejša serijska petka. Aja pa če pospeške do 100km/h če je mogoče. :oops:

prosil bi za podatke

LP
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So okt 04, 2003 7:46 pm

Morala bi met 1,4 lt mašino z 118 ali 120 km. Točen podatek ne vem, vem pa da jih ima približno kolkor sem napisal. :wink:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny So okt 04, 2003 7:50 pm

Ja to mislim da je zadnja serija.So pa bile tud dost bolj hude izvedenke
Slika
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt So okt 04, 2003 8:57 pm

najmočnejša je pomoje tale:
Slika
renault 5 turbo 2
1397 ccm
162 KM /6000

garett t3 turbina, 6.6 do 100, 209 max hitrost...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So okt 04, 2003 10:08 pm

danes je tudi podobna stvar ko ta na sliki: R Clio V6
Centralni motor ko ta 5
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Ne okt 05, 2003 12:19 am

Hoyt je napisal/-a:najmočnejša je pomoje tale:
Slika
renault 5 turbo 2
1397 ccm
162 KM /6000

garett t3 turbina, 6.6 do 100, 209 max hitrost...


Naka... ne bo držalo.

Najmočnejša je tale:

Slika
R 5 Turbo Maxi Sport Production
400 KM

pa še dve sta pred tvojo:)
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt Ne okt 05, 2003 10:51 am

a je to serijsko?
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Ne okt 05, 2003 12:58 pm

Ej po pravic povedano nimam pojma. Pomoje neki tazga kot Clio 3.0 :)
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Ne okt 05, 2003 3:16 pm

ce je sport production, pol ziher ni serijsko. pa niti luci nima pa nic, tak da sploh ni street legal, sam za dirke se jim pa ne splaca delat. no, mogoce kaka maloserijska hudo draga izvedenka, kao specialka... :?
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 21, 2003 6:56 am

Petke si sledijo takole:
ccm KM
900 34
1100 43
1400 55
1400i 60
1400t 115 - do 1989 leta - kasneje 120
1500t 162/180/240(izvenserijsko)/400(serijsko)/450(izvenserijsko) (vse pri 1527ccm)
1600d 50
1700i 73
1700mi 94
i - injection
mi - multipoint injection
d - dizel
t - turbo

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

Napisal/-a LUDACRIST To okt 21, 2003 8:05 am

JA NORMALNE RAZLIČICE TURBO PETK SO IMELE V ORGINALU OD 115-120 KONJSKIH MOČI, POTEM PA SO TU ŠE TURBO PETKE Z 3.0 V ZADNJI DEL SREDINSKO NAMEŠČENO MAŠINO PODOBNO KOT NOVI CLIO 3.0, TE PA SO IMELE TUDI DO 250 KONJSKIH MOČI.
ČE PA TE ZANIMA ZARE SNORA ZADEVA ,KI SE TUDI PRODAJA PA PEJT NA GOOGLE IN VTIPKI K-TEC RACING JE TIPO DOTERO TURBO PETKO NA 350 KONJSKIH MOČI, POLEG TEGA PA JE TUDI ŠE ENA STRAN R-TOC, DA DOL PADEŠ.

JA ŽIVIJO :-P
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 21, 2003 8:23 am

Poznam par primerov iz anglije, k majo pogon na prva kolesa in 300KM v petki turbo. Najmočnejša neserijska, kar sem jih do sedaj videl na zborih je pa petka z 600KM, ampak je podvozje od forda 4X4 in mašina od enga x ameriškega avtomobila.

Vsa zgodovina petk turbo je pa tukajle:
http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To okt 21, 2003 4:04 pm

Kolikot vem R5 NIKOLI ni imel V6 motorja. Tisi z centralnim motorjem je imel OHV L4 turbo motor. 165-185 serijskih konjev, za dirke pa veliko več.

Prva serija je bila tudi Alpine Turbo z 115 km, druga serija se mi zdi pa da 115-120 KM
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

Napisal/-a LUDACRIST Sr okt 22, 2003 10:02 am

Pero je napisal/-a:Kolikot vem R5 NIKOLI ni imel V6 motorja. Tisi z centralnim motorjem je imel OHV L4 turbo motor. 165-185 serijskih konjev, za dirke pa veliko več.

Prva serija je bila tudi Alpine Turbo z 115 km, druga serija se mi zdi pa da 115-120 KM


R5 JE IMEL MOTOR Z PROSTORNINO 3.0 Z DODATNIMA TURBINSKIMA POLNILNIKOMA, RES PA JE ,DA JIH JE BILO NARETIH LE NEKAJ PRIMERKOV IN ŠE TISTI SO POVEČINI BILI ZA RALY DIRKE.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 22, 2003 10:33 am

Kateri R5 je imel prostronino 3.0?
Jst vem da je največja prostornina 1721ccm.
Vsi turbaki so pa imel faza 1 - zadnji pogon sredinsko nameščen motor 1527ccm + eno ali 2 turbini = od 160 do 450KM
faza 2 - prednji pogon spredaj nameščen motor 1384 ccm + eno turbino = od 115 do 120KM

Za večjo mašino od 1721ccm v petki še nisem slišal, da bi jo Renault ali pa takrat ob pomoči še Williams dal v ta avto.


LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr okt 22, 2003 11:30 am

LUDACRIST je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Kolikot vem R5 NIKOLI ni imel V6 motorja. Tisi z centralnim motorjem je imel OHV L4 turbo motor. 165-185 serijskih konjev, za dirke pa veliko več.

Prva serija je bila tudi Alpine Turbo z 115 km, druga serija se mi zdi pa da 115-120 KM


R5 JE IMEL MOTOR Z PROSTORNINO 3.0 Z DODATNIMA TURBINSKIMA POLNILNIKOMA, RES PA JE ,DA JIH JE BILO NARETIH LE NEKAJ PRIMERKOV IN ŠE TISTI SO POVEČINI BILI ZA RALY DIRKE.


Serijsko ni imel R5 NIKOLI V6. Tudi za Rally ne!

Takrat in sedaj še vedno veljajo predpisi da je za Rally potrebno narediti določeno število kao serijskih vozil in da morajo potem tudi imeti take motorje. In to je bil L4

Tiste ''specialke'' ki jih vidiš zgoraj so imele L4 motor (in do 400 KM za tekme)

Če mi ne verjameš uporabi kakšen brskalnik :con

Če mi pa dokažeš da se motim te pa častim :pivo
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr okt 22, 2003 11:38 am

http://www.renault.com/gb/passion/culte_p4.htm

Four-stroke, turbocharged, four cylinders in-line and vertical, 5-bearing crankshaft, side-mounted chain-driven camshaft, V-opposed valves operated by pushrods, rockers and tappets, cast iron cylinder block, light alloy cylinder head, pressure lubrication by gear-type pump, cooling via sealed circuit comprising pump, thermostat, copper radiator, expansion chamber, 60W electric fan, ducted fan.
Transistorised breakerless ignition.
BOSCH " K-Jetronic " mechanical fuel injection, GARRETT T3 turbocharger. Airflow control valve installed upstream of compressor. Maximum boost pressure: 860g/cm2.
Boost pressure control provided by double-function capsule taking account of information upstream and downstream of the compressor, and operating via a "wastegate" blow-off valve.
Compressed air cooled via air/air intercooler.
Type: 840-30 turbo
Fuel: super-grade petrol.
Number of cylinders and arrangement: 4 in-line.
Cylinder block - head materials: cast iron - light alloy.
Cylinder liners: wet, removable.
Combustion chamber type: hemispherical.
Crankshaft main bearings: 5.
Bore x stroke (mm): 76 X 77.
Capacity: 1397cc.
Compression ratio: 7:1.
Minimum octane (RON) requirement: 98.
Max power: 116kW SQ (160bhp DIN).
Max power speed: 6,000rpm.
Max torque: 221Nm (22.5mkg DIN).
Max torque speed: 3,250rpm.
Maximum engine speed: 6,500rpm.
Camshafts, number and installation: 1 side.
Camshaft drive: via chain.
Valve timing diagram: 280° - 520° - 660° - 14°.
Inlet opens BTDC: 28°.
Inlet closes ABDC: 52°.
Exhaust opens BBDC: 66°.
Exhaust closes ATDC: 14°
Valve clearance cold, inlet/exhaust: 0.30 / 0.40.



Specific data for certain versions:

RENAULT 5 Turbo " Tour de Corse "

Engine: Renault 4-cylinder in-line with Garrett T3 turbocharger. Bosch K-Jetronic mechanical fuel injection. Adjustable wastegate. Mixed air/coolant intercooler - Marelli electronic ignition. Pressurised cooling system with aluminium radiator.
Capacity 1397cc
Bore - stroke 76 x 77mm
Max power: 300bhp at 7,000rpm
Max torque: 33.5mkg
Gearbox: Type 369, with cooling via radiator and electric pump - 5 forward speeds plus reverse - final drive 9 x 35 - special rally gearing.
Brakes: foot, hydraulically operated with assistance, ventilated and drilled discs front and rear - manual brake distribution control inside cabin
Bodywork: steel monocoque with additional aluminium and composite material components
Dimensions: Length 3.66m - Width 1.74m - Height 1.32
Weight: 930kg
Performance: from 170 to 250kph according to gearing


RENAULT MAXI 5 TURBO

Engine: 4-cylinder in-line with Garrett T4/T3 turbocharger - indirect fuel injection by electronically controlled Renault Sport piston pump - Marelli fully mapped "Microplex" ignition - New water pump with increased flow rate. Aluminium radiator.
Capacity 1527.4 cc
Bore - stroke 77 x 82mm
Power 350bhp at 6,500rpm
Max torque 43mkg at 5,000rpm.
Clutch: Diaphragm twin-disc. Hydraulic operation.
Gearbox: Transaxle derived from Renault 5 Turbo with 5 forward speeds + reverse. Final drive ratio 9 x 35, alternatives 8 x 35, 9 x 31 - Strengthened gears
Brakes: 4 ventilated steel discs - adjustable pedal box with two master cylinders - aviation type safety piping.
Bodywork: steel shell with aluminium and composite material elements.
Dimensions: Length 3.60m - Width 1.80m - Height 1.33m
(+0.88 aerial) - Weight: 905kg.
Performance: between 178 and 200.4kph according to gearing.

Production:
Renault 5 Turbo 1:
1980: 804
1981: 571
1982: 445
Renault 5 Turbo 2:
1983: 1 345
1984: 1 497
1985: 182
1986: 143


http://www.renault.com/GB/transverse/re ... =5%20turbo

Še kaj? :roll:
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr okt 22, 2003 11:39 am

Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr okt 22, 2003 9:53 pm

Pero je napisal/-a:Slika



A rab kdo motor od te zadeve (brez turbine)?
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če okt 23, 2003 7:10 am

A imaš tut školjko od te zadeve?

LP
Nebivedu
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov