Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Škodi motorju, če ga "stiskaš"??

Napisal/-a Blinder Ne okt 19, 2003 9:23 am

Mene me zanima, če je kdo imel kako okvaro na motorju, ker ga je preveč "gonil". Pa me zanima tudi kaj pravite, če visoki rpm pa omejevalec škodijo motorju ali ne. Pa kaj če je motor že star? Nekateri ljudje, ko vidijo da imaš 5000rpm pravijo, da motor trpi(tudi zaradi zvoka) sebe pa ne vidijo, ko probajo max hitrost z motorjem, ki dalj časa vrti pri še višjih rpm. To je instinktivno ravnanje človeka. :twisted:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne okt 19, 2003 9:28 am

Js mislm, da imajo novejši motorji blokado postavljeno tako, da tudi če bi ga redno pikal do podna, nebi smel pogint. Deli se zaradi višjih obratov hitreje obrabljajo/kilometer. Da bi zarad tega kdaj kej blo narobe še nism slišou... Js ga doskrat do blokade.
Slika
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne okt 19, 2003 9:48 am

če je mašina dobro ogreta poj ne škoduje ker so mašine delane za te obrate (pa tut to velja kar je Pugi napisov ;) :lol:, čista resnica). sam ne pa nikoli gont mrzle mašine!
 
goldi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne mar 02, 2003 1:00 pm
Kraj: Kropa

Napisal/-a goldi Ne okt 19, 2003 9:53 am

mislim da je blokada zato postavljena tam kjer je da nebi šel v brezkrajnost z obrati in bi s tem škodil mašini
je pa seveda večja obraba delov kot je že pugi omenil
tudi sam ga doskrat ruknem do blokade,pa zaradi tega še nisem imel težav
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Ne okt 19, 2003 12:29 pm

Jaz imam enako mnenje.
Sicer ga ne pusam vec do blokade ampak samo se do 6000 RPM .. problemov ni .. samo hitrej se obrablajo deli.

Drugace pa kar se tice hladne masine .. je pa vse odvisno od olja. Jaz recimo mam motri motul 5W40 in se mi motor ogreje v cca 1-2km. Morm pa se priporocat tole olje .. ker je res gut je pa tudi $$$.
Avto je bil vseh svojih 90000KM filan z sintetiko - Visio
Jaz sm dal notri Motul 5W40 rezultat je bil sledeci.

Olje sprica po masini .. ce med delovanje odpres pokrov za olje sprica vn .. delovanje avta tisje in bolj gladko .. temepratura vode se enkrat na tedn dvigne na sredino stevca drugace je pa stalno v podnu.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Ne okt 19, 2003 1:03 pm

ja ni dobr da ga gonis do blokade, ampak blokada je tam da masine ne unicis (da se ventili in bati ne srecajo), tak da ob blokadi mora motor 100% prezivet. ni pa dobr ce ga nonstop teras, predvsem zarad obrabe, pa tud poraba ni glih prijetna ob takem stilu voznje, da kazni ne omenjam... :lol:
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
Tipo-mania
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Ne sep 28, 2003 7:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tipo-mania Ne okt 19, 2003 5:31 pm

Če avtomobilski motor nč ne predelaš deluje nekje v meji 70 procentov,kar pomen če ga tiščiš skos u podn maš še zmeri 30% lufta in ga ne morš kr tko uničt-je pa res da hladn užig in tiščanje hladnga motorja škodujeta
DJ Jay
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Ne okt 19, 2003 5:49 pm

Blokada je dejansko zato , da motorja ne uničiš ( oziroma prekomerno obrabljaš ).Sigurno ima vsak motor rezervo, ampak pri masovni proizvodnji ne more tovarna za vsak motor posebej vedet ,koliko bi vzdržal in dejansko morajo motorji vzdržat življensko dobo avtomobila.Poleg tega pa je popolnoma nesmiselno motor gnat do blokade , če ima največijo moč že 1000 obratov nižje.
Kar se pa tiče vožnje do blokade.Konkretno Ford za ZETEC-SE 1,6 predpisuje največije število vrtljajev ( dolgotrajno ) 6450 o/min , kratkotrajno pa 6675 o/min.na koliko je nastavljena blokada pa še nisem preizkušal.
 
Uporabniški avatar
opankar
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Sr jul 09, 2003 9:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a opankar Ne okt 19, 2003 5:50 pm

Kaj vse pa se lahko zjebe ce mrzlo mašino tišiš?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne okt 19, 2003 6:17 pm

Bati in vse ostalo zaradi nizke temperature niso pravilne oblike (raztezanje in krčenje materiala), olje nima prave viskoznosti.... Pa še počit zna kšna slaba glava...
Slika
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Ne okt 19, 2003 8:07 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Jaz imam enako mnenje.
Sicer ga ne pusam vec do blokade ampak samo se do 6000 RPM .. problemov ni .. samo hitrej se obrablajo deli.

Drugace pa kar se tice hladne masine .. je pa vse odvisno od olja. Jaz recimo mam motri motul 5W40 in se mi motor ogreje v cca 1-2km. Morm pa se priporocat tole olje .. ker je res gut je pa tudi $$$.
Avto je bil vseh svojih 90000KM filan z sintetiko - Visio
Jaz sm dal notri Motul 5W40 rezultat je bil sledeci.

Olje sprica po masini .. ce med delovanje odpres pokrov za olje sprica vn .. delovanje avta tisje in bolj gladko .. temepratura vode se enkrat na tedn dvigne na sredino stevca drugace je pa stalno v podnu.


Ker avto pa mas ti, da se ti ogreje na delovno temperaturo v 1-2 km? Ker tole je absolutno nemogoce, da bi se ti motor ogrel v tako kratkem casu. Kako pa sploh ves, da se ti je avto segrel, ce mas kazalec za temperaturo stalno na nuli? Men se kazalec za temperaturo povzpne na 90°C v priblizno 4-ih km...vendar kljub temu pred tisanjem vedno pocakam saj 8 km (odvisno kje se peljem...mesto ali relacija).
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Ne okt 19, 2003 8:10 pm

opankar je napisal/-a:Kaj vse pa se lahko zj**e ce mrzlo mašino tišiš?


npr. ti ventil zašteka, naprej pa uporabi domišlija :P , posledice videl na lastne oči in roke.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne okt 19, 2003 8:12 pm

@Scooby
On je mislu ogreje do minimuma. To se men tud po ene 2-3km lepe vožnje. Če ga napikaš se itk kuj :-P Drgač je pa to mišlen, ko se ti števc začne dvigat (cca 70")

Drgač je pa 8km že kr velik...To je že zdavnej ogret.

Aja, sevede je pa razlika med becinci in dizli. Dizli rabjo neprimerno dalj časa, da se ogrejejo, ker imajo boljši izkoristek goriva. Mislm,da je razlika ene 50% - seprav, če se povpr. bencinar v 4 minutah ogereje, se dizl v 8ih...
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne okt 19, 2003 8:15 pm

Vse je odvisno kolk pa kako tiščiš! Absolutno ne mrzlega, z dovolj in s tapravim oljem... Vseen je pa treba met mal milosti!
Odvisno kakšno vrsto blokade sploh ma avto! Največkrat blokada prekinja vžig pri določenih obratih in avto grdo cuka! To ni preveč zdravo! So velke obremenitve na motor (ne tolk zarad obratov kot zaradi cukanja-prekinitve vžiga)! Sicer pa zakaj sploh terat v blokado? Itak je že prej vsega konc-razn pri predelani mašini-to je pa že druga zgodba...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Ne okt 19, 2003 8:19 pm

Pugi je napisal/-a:@Scooby
On je mislu ogreje do minimuma. To se men tud po ene 2-3km lepe vožnje. Če ga napikaš se itk kuj :-P Drgač je pa to mišlen, ko se ti števc začne dvigat (cca 70")

Drgač je pa 8km že kr velik...To je že zdavnej ogret.

Aja, sevede je pa razlika med becinci in dizli. Dizli rabjo neprimerno dalj časa, da se ogrejejo, ker imajo boljši izkoristek goriva. Mislm,da je razlika ene 50% - seprav, če se povpr. bencinar v 4 minutah ogereje, se dizl v 8ih...


No ja ce je mislu minimum pol OK. Sam se vedno ne razumem, kako sploh vidi, ce je avto ogret, ce ima kazalec za temperaturo vedno na nuli? Tlele neki ne bo stimal z avtom.

8 km....to niti ni tako velik, ce pomislis, da se voda (hladilna tekocina) veliko hitreje ogreje, kot pa olje! Kolega ima montiran dodaten stevec za temperaturo olja (senzor je na karterju za olje) , ki prileze do delovne temperature v cca 10 km.
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
babsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 31, 2002 3:40 pm

Napisal/-a babsek Ne okt 19, 2003 8:22 pm

Zdej majo avti grelce vode, da se hitreje segrejejo. Zato rabi 30 sekund pa je na delovni temperaturi :-P
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne okt 19, 2003 8:23 pm

Ja, to je pa dobr vedt...Bom šou mal v a3m pogledat če majo take števce, ker jest ga tud nimam.
Drgač se pa men ful na zvoku pozna, če je avto ogret. Poj je čist drugačen, lepši, globji...
Zadnjič spremenil Pugi, dne Ne okt 19, 2003 8:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne okt 19, 2003 8:23 pm

babsek je napisal/-a:Zdej majo avti grelce vode, da se hitreje segrejejo. Zato rabi 30 sekund pa je na delovni temperaturi :-P


AJA? Keri pa?
TJUNING PA TO...
 
babsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 31, 2002 3:40 pm

Napisal/-a babsek Ne okt 19, 2003 8:26 pm

bmw 540, opel vectra dti l.99, sam te so mele no za druge pa ne vem, za te vem k sm vidu
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne okt 19, 2003 8:29 pm

babsek je napisal/-a:bmw 540, opel vectra dti l.99, sam te so mele no za druge pa ne vem, za te vem k sm vidu


Električni al kaj?
Za želeje vem...
V bistvu za tišat pa more bit pa segret olje da je dobr...
TJUNING PA TO...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov