Scorp84 je napisal/-a:Ene znamke imajo v navodilih da lahko prestavljaš že pri 1500 obratov, ampak s tem ne pričakoj kake dobre pospeške. Ampak bolj upokojenske. Mi že večkrat vozimo dizla v čim višji prestavi, vsaj pod 2000 obratov vozimo v mestu. Prestavljam pa vsaj na 1700 obratov, da ne zadržujem ostale. Avto pa ima že 300.000 tisoč brez okvare in turbina še vedno polni kot je treba.
Edino kar se je najbolj treba držat, je da mrzlega ne tiščiš, pa recimo na avtocesti ko zapuščaš vsaj eno-dve minuti umiri prej vožnjo da turbina zniža obrate. Ker če avto direkt ustaviš in ugasneš, se turbina še vrti (tukaj gre za 30 tisoč obratvo, ki se ne ustavijo kr tko) in lahko se pregreje in uniči. Na začetku ne bo poškodb, posledice so pa lahko po 150 tisoč prevoženih.
peroRS je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?
Jaz šaltam tud do rdečega (4700rpm) takrat ko je treba![]()
Pri normalni vožnji pa okoli 2300rpm.
BBS je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:Med 2200-2500 šaltaj v višjo.. sicer mi je pa smešno da bi kdorkoli to spraševal
Človek noče uničiti ozi. uničevati motorja in se prej pozanima. Pohvalno
speedfreak je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:a pol sm js cudn k dizla saltam tud na 4000 obratih?
Jaz šaltam tud do rdečega (4700rpm) takrat ko je treba![]()
Pri normalni vožnji pa okoli 2300rpm.
Same here, seveda ko je avto dobro zagret, še vsak avto do zdaj sem tako vozil, ko je bil zagret na polno, hladnega po jajcih...mislim da ljudje nasplošno premalokrat "preluftajo ventile" svojim avtomobilom, pol so pa zapacani EGR ipd....le zakaj...
abbe je napisal/-a:starejse vag modele (ne cr) je brezveze saltat na vec k pa 4000 ker moc samo pada.drgac pa se ga normalno salta nekje med 2200-2500.ce se vozis naravnost
ce se vozis v hrib pac mal povisas obrate,pa sj avto bi su tut v nizjih sam matras motor,menjalnik sklopko...
peroRS je napisal/-a:abbe je napisal/-a:starejse vag modele (ne cr) je brezveze saltat na vec k pa 4000 ker moc samo pada.drgac pa se ga normalno salta nekje med 2200-2500.ce se vozis naravnost
ce se vozis v hrib pac mal povisas obrate,pa sj avto bi su tut v nizjih sam matras motor,menjalnik sklopko...
Po mojih izkušnjah pa ravno CR motorjem zelo hitro zmanjka moči na obratih. Sploh ne vidim smisel v tem da imajo delovno območje do 5000 obratov. Recimo 2.0TDI CR 140KM vleče tam nekje do 3800 potem pa enostavno neha, tistih dodatnih 1200 obratov je tam samo za okras. Po drugi strani pa stari 2.0TDI PD 140 lepo vleče do rdečega polja, nad 4000 obrati se le malekost pozna upad moči, pa še to v višjih prestavah. Pri 1.9TDI 130KM (vozil v stari Škodi Octavii in v Fabii RS) je enaka zgodba.
Je pa res, da je dovolj moči pri teh motorjih že do 4000 obratov in je le redko kdaj treba it višje.
abbe je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:abbe je napisal/-a:starejse vag modele (ne cr) je brezveze saltat na vec k pa 4000 ker moc samo pada.drgac pa se ga normalno salta nekje med 2200-2500.ce se vozis naravnost
ce se vozis v hrib pac mal povisas obrate,pa sj avto bi su tut v nizjih sam matras motor,menjalnik sklopko...
Po mojih izkušnjah pa ravno CR motorjem zelo hitro zmanjka moči na obratih. Sploh ne vidim smisel v tem da imajo delovno območje do 5000 obratov. Recimo 2.0TDI CR 140KM vleče tam nekje do 3800 potem pa enostavno neha, tistih dodatnih 1200 obratov je tam samo za okras. Po drugi strani pa stari 2.0TDI PD 140 lepo vleče do rdečega polja, nad 4000 obrati se le malekost pozna upad moči, pa še to v višjih prestavah. Pri 1.9TDI 130KM (vozil v stari Škodi Octavii in v Fabii RS) je enaka zgodba.
Je pa res, da je dovolj moči pri teh motorjih že do 4000 obratov in je le redko kdaj treba it višje.
tko je no.nevem kako je pr 2.0 tdi,sam pri 1.9 tdi po 4000 obratih moc konkretno pade.da ne govorim o tem da navra ni skor nc vec tm.lah mal pobrslkas po forumu k smo bli na valjih 3je tdi-ji in je povsod enaka zgodba.
idealno za mocno pospesevanje je menjava pri nekje 3800.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov