Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Naše ceste

Napisal/-a nebivedu Če sep 16, 2010 7:48 am

Star pregovor pravi, da deset pametnih glav ne more popraviti, kar en tepec pokvari. Številni strokovnjaki bodo temu pritrdili, le tisti, ki preveč razmišljajo in se imajo za nedotakljive, bi lahko bili vsaj pametno tiho. Slovenski vozniki smo namreč odličen vir črpanja denarja, naša potrpežljivost pa je naravnost fantastična.

Kaj vse so nam oblastniki, od Darsa do cestnih in gradbenih podjetij, ne nazadnje policije, strokovnjakov za (ne)urejanje prometa in še koga, pripravili v minulih nekaj letih, počasi že meji na Ripleyjev "saj ni res, pa je". Vrhunec te bistroumnosti pa je prišel letos poleti in se bo očitno, po kravžljanju živcev voznikom sodeč, nadaljeval tudi v jesen.

Nalijmo si enkrat čistega vina in si priznajmo, da slovenska cestna stroka ne zna graditi cest. Ali pa jih noče znati. Nekaj je sistemsko narobe, da se enake napake ponavljajo znova in znova, davkoplačevalci pa te "eksperimente" drago plačujemo. Kako bi si drugače razlagali dejstvo, da začnejo pri nas nove ceste razpadati, še preden asfalt izgubi značilni vonj po bitumnu? Res je, da se je promet povečal za neštetokrat, a temu se je treba znati prilagoditi. Res je tudi, da je promet tovornih vozil zelo gost tudi v Nemčiji, ki jo vsi tako radi jemljemo za zgled, a njihove avtoceste in navadne ceste vseeno zdržijo veliko dlje časa. Tudi tam jih obnavljajo, tudi tam nastajajo pred gradbišči kolone, ampak Nemčija ima mrežo z 12.700 kilometri avtocest (na prvem mestu so ZDA s 75.360 kilometri), Slovenija pa naj bi do leta 2013 imela vsega skupaj 538 kilometrov avtocest in hitrih cest. Razmerje je torej več kot očitno.

En tovornjak naredi pri prevozu točke na cesti 28.000-krat več škode kot osebni avtomobil. Ali torej zmanjšati promet tovornih vozil po naših cestah ali pa bodo morali začeti graditi ceste, ki bodo kos tem obremenitvam. Sedanji recept gradnje ne deluje, niti zasnove cest, ki so bile dimenzionirane pred več kot 40 leti in jih je že davno povozil čas. Kot je povozil čas načrtovalce. Navadna kmečka pamet je včasih za visokokvalificirane strokovnjake preveč enostavna, a na njihovo žalost tudi edina delujoča. Zakaj enostavno, če lahko zapleteno, pa čeprav zaradi tega potem obstane promet na pomembni prometni žili, kot je avtocesta od Maribora do Kopra.

Seveda se moramo spotakniti ob enega od draguljev letošnjega projekta obnove avtocest, odsek med Vrhniko in izvozom za Logatec. Če bi naročniki del in izvajalci s skupnimi močmi naredili tudi kaj več, kot le postavili količke, in promet speljali na nasprotni vozni pas, se ne bi podrl svet. Zakaj tam, kjer je to mogoče, ne uredijo vsaj alternativnih vzporednih poti? Stara cesta od Vrhnike proti Postojni je lahko del "projekta" za razbremenitev prometnega infarkta na tem odseku, ampak tudi za to je treba nekaj narediti. To pa je očitno vsem v tej državi, ki bi jim moralo biti v interesu, da promet poteka s čim manj motnjami (navsezadnje to tudi nekaj stane), deveta skrb. Za zdaj še, a potrpljenja voznikov in voznic bo enkrat konec.

In kje so zdaj tisti, ki bi morali to urejati in ki vedno znova zatajijo? Odgovor si bo moral očitno poiskati vsak voznik sam, ko bo naslednjič v nekajdesetkilometrski koloni stal na vrhniškem klancu, ker je pri SCT odpovedala tehtnica za cement in so položili betonsko podlago, ki bi bila dobra le za kakšen moped ali rikšo. Tako začnejo obnavljati nekaj kilometrov ceste sredi največje turistične sezone, vmes ugotovijo, da je betonska podlaga zanič, in vse skupaj se začne znova. Slovenski vozniki pa naj si živce hladijo, kakor vejo in znajo.

Vir: dnevnik.si
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če sep 16, 2010 8:03 am

Tole je že malo zlajnana tematika ampak vseeno.... 3 ključni problemi so tu:

1. Tako kot piše v članku, vozniki požremo vse, kar je seveda narobe.
2. Še vedno smo na tranzicijski mentaliteti, da nihče nikoli za nič ne odgovarja in ni nič kriv.
3. Gradbeni lobij je ena navadna mafija, ki nateguje državo in davkoplačevalce na 1000 +1 način.

Dokler te 3 anomalije ne bodo odpravljene bomo še vedno en Slovenistan, ki leži na severu balkana.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 16, 2010 8:19 am

Same stvari se ne bodo uredile. Kaki predlogi, kako se bi to uredilo?
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če sep 16, 2010 8:30 am

@Nebivedu: Lej, jest verjamem da se vam avtokracija zdi primeren način reševanja tega, ampak leta '91 smo se odločil drugače. Težava je v nedelovanju pristojnih inštitucij, pomanjkanje odgovornosti.... Jaz v službi, če kaj zamočim odgovarjam, tudi z kako kaznijo oz. zmanjšanjem plače, v javni upravi tega ni. To je največji problem... vsi se grebejo za dobre pozicije, ker vedo da so to dobro plačane službe brez odgovornosti.
Torej kar je za naredit je sprožit civilno iniciativo, da se uvede odgovornost in kazenske sankcije na taka mesta. Žal imamo Slovenčki defekt, da se naučimo in razumemo samo takrat ko nas kaj udari po žepu. Spremenit zakone tako, da bodo institucije lahko delovale, ker sedaj imajo polno nekih zakonskih omejitev. Ko bodo pričele pristojne institucije delovat se pa lahko lotimo tiste 3. točke ki sem jo napisal.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če sep 16, 2010 8:53 am

In kaj naj naredimo?
Žal tale debata ne bo nič spremenila. Nekaj časa se bo pljuvalo čez odgovorne, veliko jeze in podobno. Počasi bo ta topic začel drseti vedno nižje, dosegli pa ne bomo nič. Psi lajajo karavan gre dalje.

Enkrat sem dobil neko precej radikalno idejo in verjetno je zelo težko uresničljiva. V glavnem jaz misli, da je največji problem, ker je Slovenija premajhna. Tu se vsi poznajo, isti tiči skup letajo in vrana vrani ne izkljuje oči. Vam je jasno? Slovenija bi zaradi svoje majhnosti enostavno morala imeti nadzor nekoga tretjega za preprečevanje korupcije in podobnih "poslov". Nekoga nevtralnega, ki se ne pozna osebno ali poslovno z menedžerji, politiki, policijo in sodniki. Pa ne mislim kakšnega domačega urada za preprečevanje korupcije ampak nekakšen resen nadzor iz EU.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če sep 16, 2010 9:03 am

@Cruiser: ja res je, ta debata, kot vsi vemo bo kmalu utonila v pozabo... Jaz mislim da nam neka inštitucija od zunaj ne bo ne koristila ne pomagala. Sploh pa ne iz EU. Če sami nismo sposobni teh stvari poštimat, potem je brez veze da imamo svojo državo in svojo suverenost.
Jest mislim da se da, če bi bila volja bi se dalo vse poštimat. Treba bi bilo pač ločit, kaj so privat vezi in kaj je službena dolžnost. Tako kot sem rekel, sedaj laufajo veze in vezice, ker se odgovornim pač nič ne pripeti oz. ne odgovarjajo za popolnoma nič. Z kaznimi bi se to spremenilo.... moje mnenje.

lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 16, 2010 9:11 am

Kritik je napisal/-a:
3. Gradbeni lobij je ena navadna mafija, ki nateguje državo in davkoplačevalce na 1000 +1 način.


a niso že sedeli v marici dobri dve leti nazaj :?:

......sicer pa: dobro; jutro, položnica_437 eur. vsem davkoplačevalcem bo "prišla" v kratkem(to tudi danes piše v Dnevniku) - zopet bo banda lopovska sanirala NLB (1x so(smo) jo že, s tem da hlastajo po Luki Koper, kjer so v partnerstvu s tistim Nemcem pogruntali, da je še nekaj za "poraubat" ....Intereuropa je pa bolj kot ne že itak na kolenih (zahvaljujoč seveda državi, kar se prav tako lahko za železnice reče, ki so sicer problem še iz stare juge)
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če sep 16, 2010 9:19 am

@sašo5: Ja sej v tem je problem, da so samo v marici sedel.... če bi institucija sodstva delovala tako kot mora, bi sedel na haldnem sedaj že vsaj 1,5 let. Tako pa spet veze in vezice, sicer dokazat se ne da nič, in oni pa na prostosti.

To reševanje NLB-ja in podobnih stvari je meni svinjarija brez primere.... Mene so pregledal, pregrizli do kosti, ko sem najemal kredit za stanovanje, ki ni segal v miljonske zneske, vemo pa kako so prišli do takih kreditov tajkuni.... in tožistvo... nič.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 16, 2010 9:21 am

sašo5 je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:
3. Gradbeni lobij je ena navadna mafija, ki nateguje državo in davkoplačevalce na 1000 +1 način.


a niso že sedeli v marici dobri dve leti nazaj :?:

......sicer pa: dobro; jutro, položnica_437 eur. vsem davkoplačevalcem bo "prišla" v kratkem(to tudi danes piše v Dnevniku) - zopet bo banda lopovska sanirala NLB (1x so(smo) jo že, s tem da hlastajo po Luki Koper, kjer so v partnerstvu s tistim Nemcem pogruntali, da je še nekaj za "poraubat" - olastninit....Intereuropa je pa bolj kot ne že itak na koleni(zahvaljujoč seveda državi)


Osebno mnenje glede NLB in še nekaterih drugih bank (izhajam iz tega posla):
Samo NLB in NKBM morata imeti rezervacije, ker sta dajala kredite tajkunom (seveda stoji za tem poveljem vlada, ki je to narekovala) in zato kažeta minus, čeprav je v rezervacijah toliko denarja, da nebi bilo treba nič dokapitalizirat, niti minusa nebi bilo. Država naj samo sprosti rezervacije, ker ta denar stoji brez veze v sefih, namesto, da bi krožil in se oplemenitil.

Pa še nekaj, poanta dokapitalizacije je nekaj drugega kot sanacija. Prvo si boš moral razjasnit, da je to dokapitalizacije in ne sanacija, potem pa boš moral zvedet, zakaj dokapitalizacija.
Dokapitalizacija zato, da bo banka imela minimalno toliko kapitala, da bo po EU direktivah lahko sama odločala o nekaterih stvareh, medtem, ko če ga ne bo imela, bo EU odločala o teh istih zadevah. Osebno raje vidim da je denar plasiran pri nas, kot pa v bruslju. Gre pa za izplačilo dividend delničarjem. Če bo banka ostala na 6.7 točke, potem dividend ne bo, (ali pa bodo take kot jih bo EU določila), če pa se banka dokapitalizira in s tem pride do točke 8.5, pa lahko sama odloča o izplačilu dividend in podobno.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 16, 2010 9:39 am

nebivedu je napisal/-a:Pa še nekaj, poanta dokapitalizacije je nekaj drugega kot sanacija. Prvo si boš moral razjasnit, da je to dokapitalizacije in ne sanacija, potem pa boš moral zvedet,

ja, v normalnem svetu in normalni ekonomiji, pri nas, kjer lažejo da sami sebi verjamejo (najnovejši primer BMW) je pa to ena in ista zadeva, mazanje oči....
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Če sep 16, 2010 9:41 am

sašo5 je napisal/-a:ja, v normalnem svetu in normalni ekonomiji, pri nas, kjer lažejo da sami sebi verjamejo (najnovejši primer BMW) je pa to ena in ista zadeva, mazanje oči....


boljse nebi mogo povedat :D
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če sep 16, 2010 9:42 am

nebivedu je napisal/-a:Osebno mnenje glede NLB in še nekaterih drugih bank (izhajam iz tega posla):
Samo NLB in NKBM morata imeti rezervacije, ker sta dajala kredite tajkunom

verjameš v dedka mraza?...........jaz bi se lepše izrazi in bi rekel: "MORALI" bi imeti (rezervacije) in kako veš, da ni ta denar rec. na "kajmanskih otokih" in prav zaradi tega (seveda vse pod pretvezo EU-ja) sedaj ta dokapitalizacija/sanacija..
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če sep 16, 2010 9:58 am

Kritik je napisal/-a:Jaz mislim da nam neka inštitucija od zunaj ne bo ne koristila ne pomagala. Sploh pa ne iz EU. Če sami nismo sposobni teh stvari poštimat, potem je brez veze da imamo svojo državo in svojo suverenost.


Ja saj pravim, da je kaj takega kar sem predlagal precej sporno. In to bi bil tudi dokaz, da smo nesposobni imeti svojo državo.


Kritik je napisal/-a:Jest mislim da se da, če bi bila volja bi se dalo vse poštimat. Treba bi bilo pač ločit, kaj so privat vezi in kaj je službena dolžnost. Tako kot sem rekel, sedaj laufajo veze in vezice, ker se odgovornim pač nič ne pripeti oz. ne odgovarjajo za popolnoma nič. Z kaznimi bi se to spremenilo.... moje mnenje.

lp

Jaz mislim, da tudi kazni in kakršnikoli zakoni nebi pomagali, ker je povsod preveč vez. To je edini problem. Jaz se bojim, da se še dolgo ne bo nič spremenilo. Kar naj vsak pri sebi pogleda kolikokrat je v življenju uporabil veze in kam bi prišel, če prav nikoli nebi izkoristil nobene veze. V sloveniji smo že tako daleč, da brez vez sploh ni več nič mogoče. Najbolj očitno se s tem srečamo pri iskanju službe, brezkakršnihkoli zvez in poznanstev je praktično nemogoče dobiti službo, ker imajo vedno prednost tisti, ki imajo boljše veze, kot ti! In potem gre to samo še naprej na vseh področjih, ker smo tako navajeni vse pač tako deluje, celotna država.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če sep 16, 2010 10:23 am

Kritik je napisal/-a: bomo še vedno en Slovenistan, ki leži na severu balkana.

Lp


to se nebo nikoli popravilo, NIKOLI ! in tudi zaradi tega prve tri točke padejo.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 16, 2010 10:25 am

sašo5 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Osebno mnenje glede NLB in še nekaterih drugih bank (izhajam iz tega posla):
Samo NLB in NKBM morata imeti rezervacije, ker sta dajala kredite tajkunom

verjameš v dedka mraza?...........jaz bi se lepše izrazi in bi rekel: "MORALI" bi imeti (rezervacije) in kako veš, da ni ta denar rec. na "kajmanskih otokih" in prav zaradi tega (seveda vse pod pretvezo EU-ja) sedaj ta dokapitalizacija/sanacija..


Ne verjamem v dedka mraza, delam pa na banki.

Tudi v tujini se firme vedno dokapitalizirajo, banke tudi, samo z denarjem lastnika. Pri nas pa je lastnik država, tako da se dokapitalizira z denarjem davkoplačevalcev, kar je narobe. Pa narobe je to da država nič ne varčuje, ampak samo zapravlja.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če sep 16, 2010 10:31 am

Provokacija off: A niso časi, ko država more vzpodbujat porabo oz. trošenje od prej akumuliranega denarja - zalog?NO, naj bi bile....:EE
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc Če sep 16, 2010 11:09 am

nebivedu je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:
3. Gradbeni lobij je ena navadna mafija, ki nateguje državo in davkoplačevalce na 1000 +1 način.


a niso že sedeli v marici dobri dve leti nazaj :?:

......sicer pa: dobro; jutro, položnica_437 eur. vsem davkoplačevalcem bo "prišla" v kratkem(to tudi danes piše v Dnevniku) - zopet bo banda lopovska sanirala NLB (1x so(smo) jo že, s tem da hlastajo po Luki Koper, kjer so v partnerstvu s tistim Nemcem pogruntali, da je še nekaj za "poraubat" - olastninit....Intereuropa je pa bolj kot ne že itak na koleni(zahvaljujoč seveda državi)


Osebno mnenje glede NLB in še nekaterih drugih bank (izhajam iz tega posla):
Samo NLB in NKBM morata imeti rezervacije, ker sta dajala kredite tajkunom (seveda stoji za tem poveljem vlada, ki je to narekovala) in zato kažeta minus, čeprav je v rezervacijah toliko denarja, da nebi bilo treba nič dokapitalizirat, niti minusa nebi bilo. Država naj samo sprosti rezervacije, ker ta denar stoji brez veze v sefih, namesto, da bi krožil in se oplemenitil.

Pa še nekaj, poanta dokapitalizacije je nekaj drugega kot sanacija. Prvo si boš moral razjasnit, da je to dokapitalizacije in ne sanacija, potem pa boš moral zvedet, zakaj dokapitalizacija.
Dokapitalizacija zato, da bo banka imela minimalno toliko kapitala, da bo po EU direktivah lahko sama odločala o nekaterih stvareh, medtem, ko če ga ne bo imela, bo EU odločala o teh istih zadevah. Osebno raje vidim da je denar plasiran pri nas, kot pa v bruslju. Gre pa za izplačilo dividend delničarjem. Če bo banka ostala na 6.7 točke, potem dividend ne bo, (ali pa bodo take kot jih bo EU določila), če pa se banka dokapitalizira in s tem pride do točke 8.5, pa lahko sama odloča o izplačilu dividend in podobno.


kot prvo, rezervacije so le računovodska kategorija, tega denarja ni nikjer v sefih (ali na Kajmanskih otokih). Pomeni oceno, koliko bo banka imela izgube zaradi posojil (ter drugih slabih naložb), ki jih ne bo dobila vrnjenih. Ta ocena pa je seveda lahko pravilna, prenizka ali previsoka, kar pa močno vpliva na dejanske bodoče potrebe banke po svežem denarju.

Tudi če bi banka lahko sprostila rezervacije (pa jih zaradi pravil ne sme), bi to pomenilo le, da bi v danem trenutku izkazala dobiček in nerealno vrednost svojega premoženja, čez leto ali dve pa bi potem imela dejansko ogromno izgubo, ko bi morala odpisati (=priznati, da XXX mio EUR od Boška Šrota in podobnih ne bo nikoli več videla) slabe naložbe (kredite, ki jih dolžniki ne bodo nikoli vrnili).

Je dokapitalizacija NLB sanacija? Sanacija je na splošno vsaka pomoč oz. reševanje nekoga ali nečesa. Če NLB ne potrebuje sanacije, potem naj se dokapitalizira na prostem trgu. Ker pa to očitno ni mogoče, bo na pomoč priskočila država, torej bo rešila banko pred stagnacija - jo bo sanirala v obliki dokapitalizacije po ceni, ki je nad tržno ceno.
Dokapitalizacija NLB tako je sanacija, saj je po tej ceni nihče drug kot država noče dokapitalizirati.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če sep 16, 2010 12:04 pm

Vsi smo se smejali hrvatom, ko so jim američani zgradili avtoceste in sedaj pobirajo tudi cestnino...

S časom se je to pokazalo kot zelo dobra ideja. Zakaj? Ko so ameriji gradili avtoceste, so imeli v mislih, da če bo prišlo do poškodb, bodo to oni iz svojega žepa plačevali popravila - torej so gradili kvalitetno. Pri nas je gradil nek gradbinec nad ceno ( so priznali da so se dogovarjali o poslih ) in pri tem imel v mislih, da ko se bo vozišče poškodovalo bo to popravljal kdo? jah on, seveda.. kako kvalitetno je potem bila avtocesta zgrajena?
No escape from the mass mind rape...
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Če sep 16, 2010 12:10 pm

Pa niso problem samo avtoceste.Veliko slabši so nekateri odseki regionalnih cest.Primer je cesta Trbovlje-Litija, kjer je luknja pri luknji.Litija-Ljubljana je sicer dost boljše, ampak še vedno ni OK.
Naši cestarji pa namesto, da bi to sanirali tko kot je treba, rajši vsako pomlad vržejo lopato asfalta v lunkjo in malo potolčejo.Tko da vsako leto bolj "premetava" po cesti k se peleš..
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 16, 2010 12:10 pm

a_sist je napisal/-a:Vsi smo se smejali hrvatom, ko so jim američani zgradili avtoceste in sedaj pobirajo tudi cestnino...

S časom se je to pokazalo kot zelo dobra ideja. Zakaj? Ko so ameriji gradili avtoceste, so imeli v mislih, da če bo prišlo do poškodb, bodo to oni iz svojega žepa plačevali popravila - torej so gradili kvalitetno. Pri nas je gradil nek gradbinec nad ceno ( so priznali da so se dogovarjali o poslih ) in pri tem imel v mislih, da ko se bo vozišče poškodovalo bo to popravljal kdo? jah on, seveda.. kako kvalitetno je potem bila avtocesta zgrajena?


Eni deli že takoj po otvoritvi valoviti in konstantne omejitve 80-100km/h, da zaščitijo svoje riti, se tebi zdijo dobra stvar? Pa tudi z "bauštelami" ni spet toliko bolje kot pri nas.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov