Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Kdaj zmrzne "poletni" dizel

Napisal/-a Strokovnjak To okt 19, 2010 8:23 pm

Ker trenutno na bencinskih servisih še točijo navadno nafto, me zanima kdaj ta zmrzne. Dejstvo je, da že sedaj, čez noč ponekod temperatura pade pod ničlo, sploh višje v hribih.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare To okt 19, 2010 9:35 pm

Petrol ima tako tabelo po kateri deli obdobja in temu primerno doliva verjetno nek dodatek h gorivu da ne zmrzne:
* od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje) največ 0 ºC
* od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje) največ -10 ºC - torej to je zdaj nekje in domnevam da ti nebo zmrznilo ali karkoli se z tem parafinom dogaja!
* od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje) največ -20 ºC
* od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje) največ -10 ºC
lp.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Napisal/-a crxdelsol To okt 19, 2010 11:28 pm

In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Sr okt 20, 2010 6:23 am

crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 20, 2010 6:26 am

fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr okt 20, 2010 7:37 am

Hvala za info, sicer se Petrola bolj izogibam, a tokrat jih bom obiskal, ker se mi obeta mrzli vikend. Najbolj žalostno pa je, da vprašaš prodajalca o lastnosti goriva ki ga prodaja, pa nima pojma o pojmu ...
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Napisal/-a MaRko81 Sr okt 20, 2010 8:29 am

...čist odvisno, verjetno si naletel na kakega novga študenta :lol: drgač pa to itak vsi prodajalci vedo, ma petrol tko kot je zgoraj napisan že od nekdaj!
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr okt 20, 2010 8:35 am

nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.

Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Sr okt 20, 2010 8:41 am

nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


mogoče ti pa jeseni, pozimi, spomladi vlivajo dodatek zastonj a? :EE

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
en3rgie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 720
Pridružen: Ne jan 04, 2009 10:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a en3rgie Sr okt 20, 2010 12:07 pm

To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..
 
bugy1
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Po dec 25, 2006 8:38 pm

Napisal/-a bugy1 Sr okt 20, 2010 12:22 pm

Drugače se da kupiti dodatek za dizelsko gorivo proti zmrzali ki se vlije v rezervar nato napolniš do vrha.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr okt 20, 2010 12:25 pm

en3rgie je napisal/-a:To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..


pri -20 se pokaže prava situacija... tudi pri OMV nafti.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Napisal/-a maius28 Sr okt 20, 2010 12:45 pm

Pojdi na Agip ali MOL in ne boš imel težav. Agip že sedaj "toči" nafto z dodatki.
Sam dodatek pa je najboljši od Castrola. Že tretji avto z dizelskim motorjem in ko je hladno dodam; prede BP.

LP
Nikoli ni prepozno.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če okt 21, 2010 8:12 am

jay je napisal/-a:
en3rgie je napisal/-a:To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..


pri -20 se pokaže prava situacija... tudi pri OMV nafti.

tam nekje (ena nedelja zjutraj je bila) konec decembra lani - cestninska postaja Dob - 24 je vse skupaj laufalo(nič ni stalo za cesto) so pa v Brežicah -20 je bilo zjutraj imeli nekateri probleme: ker ne vem kje je kdo tankal, bom rekel, da je do problemov prišlo zaradi že zgoraj navedenega vzroka, vendar kasneje po gostilniških govorica so tankajoči na Petrolu imeli nekaj težav.......k sreči, je čez tri dni prišla odjuga

tristan01 je napisal/-a:....je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).



PS. in avto z "zimsko" nafto gre občutno manj kot z "letno"..........
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 22, 2010 12:27 am

tristan01 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.

Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).

LP Tristan01


Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.

Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe okt 22, 2010 9:55 am

nebivedu je napisal/-a:Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.

Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.


Halo no, kaj pa je s tabo narobe... sej je bilo vprašanje avtorja čist na mestu in ni spraševal kaj si Nebivedu misli o dieslu pa o "lopovskih" prodajlacih goriva in o ostareli tehnologiji. Kot moderator foruma bi pa lahko res malo bolje vedel kaj je to off topic in tale tvoj je way off. :roll:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe okt 22, 2010 11:21 am

nebivedu je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
fare je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?
Ker ni vedno zima,heheheh :lol: ,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.


=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.


Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.

Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).

LP Tristan01


Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.

Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.


Saj tak diesel obstaja. Reče pa se mu Polar. V našem delu evrope ga ni za dobiti v prosti prodaji. Po specifikacijah pa je dober za temperature celo do -30. Z vidika kakovosti pa je precej blizu petroleju. Obstaja pa seveda tu eno čisto drugo vprašanje. Kdo ga je pripravljen plačevati, saj je s prozvodnega vidika dosti dražji, temu dodaj še tisto kar si vzame država in smo tam.

Pa še ena pripomba glede domačega branja (glede vozniške kulture bi verjetno lahko prilepil zraven še dodatnih 100 linkov). Če že dabatiramo o cenah goriva in kakovosti so tisti linki pač osnova. Gostilniško nabijanje koliko kdo zasluži, kakšne so razlike v kakovosti... brez resno osnovanih podlag pač niso na mestu. Še najmanj na forumu ki naj bi bil vsaj malo strokoven.

Če boš prebral le uredbo o bolikovanju cen boš ugotovil da prdajalci goriva ne glede na tržno ceno zaslužijo vedno isto. Uradno priznana marža je 8 centov/ liter za D-2 glede na povprečje borznih kvotacij za obdobje. Iz tega lahko vsak zaključi da končna cena nafte ne vpliva na zaslužek trgovcev. Edino kar se v formuli spreminja so trošarine, ki jih vlada vsakih 14 dni potrdi na seji. Zgolj v razmislek, poglej malce še tabelo kjer je cena razčlenjena in ugotovil boš da edini zaslužkar z nafto je država, saj je približno polovica maloprodajne cene sestavljena iz DDV, trošarine, eko taks...

Glede preferenc kaj voziti pa vsakemu svoje, v to debato se ne bom spuščal.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious Pe okt 22, 2010 11:44 am

Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe okt 22, 2010 12:53 pm

2Fast&2Furious je napisal/-a:Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.

v samem pristanišču res ne.... :-P
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe okt 22, 2010 2:37 pm

2Fast&2Furious je napisal/-a:Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.


Pozabil pa si na eno malenkost. Preden gorivo zapusti skladišča in potuje do bencinskih servisov se dodaja še biodizel in aditivi. Vse to pa lahko malce vpliva tudi na te lastnosti.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov