Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

amortizer s.p. - ali sploh vejo kaj delajo?

Napisal/-a JohnyR Po jan 05, 2004 1:26 pm

Torej zgodilo se mi je naslednje.

Šel gor osebno, ker rad vidim kako ljudje delajo in koliko majo pojma ( da dobim vtis o načinu dela )

Torej vpršam ga kaj je najbolj smiselno narediti pri mojem avtu ( R19 16v ). Pravi on da so dve varijante: ali spustimo šalčko, ki drži vzmet nižje po amortizeju in s tem znižamo avto, ali pa odrežemo feder (v obeh primerih se seveda predela tudi amortizer sam). Zadaj je torzija tako da se samo prestavi. O.K. pravim jst, kaj pa vzmeti? kako se pa te naredi trše in kako je z torzijo? Tu mi pa poda neslednjo razlago: Sej vzmeti ni treba tršat, bomo itak amortizer predelal. Pa se pol tut u ovinku ne bo toliko nagnil? On meni: Sej vzmet je na avtu sam toliko da je avto na določeni višini, vse ostalo dela amortizer.

Zdej me pa zanima če se jst ne razumem ali oni ne vedo kaj počnejo. Po mojem razmišljanju je tako, da če odrežeš feder a ga ne otrdiš se bo avto ko bo naložen (4 osebe) posedu do tal in bo med vožnjo tudi vse skup po tleh drajsal (predvsem mislim zadn konc).

Nekdo je enkrat omenu, da ti stare vzmeti ponovno kalijo, da se jim poveča trdnost, ko sem mu pa jst to omenil je pa rekel da ne.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest Po jan 05, 2004 1:28 pm

ne vem, no... jest sm mel pr unotu porezane fedre, pa plinske amortizerje, pa je blo kr fajn trdo... razlage pa zal ne vem...

pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jan 05, 2004 2:22 pm

Drgač prej fedr avto gor drži kot pa amortizer.... Res je, ko boš naložu boš po tleh ribov...
Slika
 
mini_db
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe jan 31, 2003 3:10 pm
Kraj: Mengeš

Napisal/-a mini_db Po jan 05, 2004 2:35 pm

V tem primeru se bo avto dol posedu, ker je trdnost fedra ista ko prej samo avto bo nižji. Najbol je da kupiš nove trde fedre in to je to. Ker je pri men isto original fedri porezani ko nas je 5 notr je zadnja guma čist boga ker blatnik vanjo reže. Zato se raj pr A3M-u naroču apex fedre in bo bolš, pa še lega na ovinkih bo boljša!
HONDA- MOČ NAŠIH SANJ!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 05, 2004 2:40 pm

Z apexi ne bo kej dost boljš - mogoče prvih 20k km, pol bojo pa pokat začel.
Apex dela svoje fedre tako, da jih vroče krivi, in se radi lomijo. Vzmeti morajo biti mrzlo krivljene, da imajo dolgo delovno dobo in da so vzdržljive.

LP
Nebivedu

P.S. vzmet drži avto gor - blažilec pa avto umirja, da ne skače kt kobilca.
 
mini_db
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe jan 31, 2003 3:10 pm
Kraj: Mengeš

Napisal/-a mini_db Po jan 05, 2004 2:43 pm

P.... zdj sm si pa kar mal zamislu k si tole povedu, kok je pa garancije na te fedre!!
A pol nism dobr naredu!! Sam je sranje ker za mojga sam apex dela fedre ostalo je bl za en k***.
HONDA- MOČ NAŠIH SANJ!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 05, 2004 2:51 pm

Sej jst sm jih mel na twingotu 60k km, samo men so delal brez problemov - zanje sem daj 45k - vsi štirje. Kolegi k so jih kupili cenejše - so dal od 19k do 30k za vse 4 so mel pa probleme - očitno so tisti tanajcenejši zanič.
Je pa res, da so mrzlo krivljeni veliko kvalitetnejši, pa tudi veliko dražji.

Če boš po asfaltu vozil pa ne boš skakal bodo delel čist normalno, pa tut zdržal bodo nekaj časa, za po kakem makadamu noret pa skakat pa lih niso.

Sam sem u šentvidu pri IMP-ju vedno skakal čez progo, k avto full leti tm čez, sam nisem imel nikol problemov, kolega je pa tam zlomil prednjega poceni apexa, ko je skočil tko kt jst.

LP
Nebivedu
 
Dani
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Dani Po jan 05, 2004 2:53 pm

Pa Apex firma je kao nekje u Afriki, tko da to tud use pove :wink:
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po jan 05, 2004 3:17 pm

mini_db je napisal/-a:P.... zdj sm si pa kar mal zamislu k si tole povedu, kok je pa garancije na te fedre!!
A pol nism dobr naredu!! Sam je sranje ker za mojga sam apex dela fedre ostalo je bl za en k***.


APEX fedri imajo 5 let garancije.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po jan 05, 2004 3:48 pm

Dani je napisal/-a:Pa Apex firma je kao nekje u Afriki, tko da to tud use pove :wink:


APEX® Springs are designed and made in Holland by APEX® International BV. INTERPARTS Industrie


http://www.apexsuspension.com/gb/main.html
Zadnjič spremenil Pero, dne Po jan 05, 2004 3:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jan 05, 2004 3:52 pm

Mam Apexe že en let, zelo zadovoljen, je pa res potrebno pri menjavi fedrov, oz je priporočljivo menjat ali vsaj tršat amortizerje, najbrš vsi veste zakaj.
Sam sem šel raje k Vugi ki mi je za pol cene (24000, turnšek 60000) stršal amortizerje za 20%, avto res leži tko kot treba in je lih prov trd. Glede Apexa je tut sam Vuga reku, ko je vidu moj avto, da se ni nč povesl, da so se fedri odlično ulegl in je zadeva tko kot treba.
 
Uporabniški avatar
AR-146
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Pe sep 19, 2003 10:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR-146 Po jan 05, 2004 3:59 pm

jst morm rečt da sm bil pri turnšku zelo zadovoljen samo morš mu pa rečt da hočš eibach k to so fedri k se šika, če se ne motim on tud svoje dela.
 
mini_db
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe jan 31, 2003 3:10 pm
Kraj: Mengeš

Napisal/-a mini_db Po jan 05, 2004 4:27 pm

Ja sem hotu kupt eibach sam za Hyundai Scoupeja jih ni!
Raje dam 50k sam da bo tko k je treba!
HONDA- MOČ NAŠIH SANJ!
 
bobetko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: So sep 14, 2002 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bobetko Po jan 05, 2004 4:45 pm

jest lahko rečem samo to da mi je naredu komplet krajšu fedre in zrihtu amortizerje(Turnšek) in je stvar že 3 leta cool,nism mel nobenih problemov sm mel pa prej gor Apex fedre in nism bil zadovoljen tko da......
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole Po jan 05, 2004 4:46 pm

AR-146 je napisal/-a:jst morm rečt da sm bil pri turnšku zelo zadovoljen samo morš mu pa rečt da hočš eibach k to so fedri k se šika, če se ne motim on tud svoje dela.


Enako, vsi naši avti so kar se fedrov in amortizerjev tiče zrihtani pri Turnšku, dosedaj ni nobene pripombe.
Glede tršanja:
Iz lastnih izkušenj ti johnyr lahko povem naslednje: Tipota sem zrihtal tako, kot si se ti zanimal. Porezani fedri in stršani amortizerji (sport). Na začetku me je zanimalo enako, kot tebe - če mi bo avto ribal oz da se mi bo naložen preveč posedel. Verjel sem mu, da bo 100% v redu in zdaj lahko zatrdim, da to drži! Dobro, res je da so pri mojem že original bile vzmeti trše kot pri modelih s šibkejšim motorjem, a je po drugi strani avto bil toliko težji da je stvar nekje tam-tam. Vzmet dejansko avto drži od tal toliko kot pač ga, amortizer sam pa odvisno od trdote nudi večjo oz manjšo oporo. S tem, ko imaš amortizer trši, nudi več "opore" in se avto manj posede, kar v praksi pomeni manj nagibanja v ovinkih. Tako je v tršem amortizerju pritisk olja večji in se avto manj poseda. Nekaj izkušenj iz prakse imam sam iz avtomodelarstva, kjer je princip delovanja amortizerjev povsem enak temu v pravih avtomobilih, na cesti pa se to tudi potrdi. No skratka, pravi avto se mi pa res zdaj pelje super, nimam pripomb... :wink:

lp
Slika
 
mini_db
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe jan 31, 2003 3:10 pm
Kraj: Mengeš

Napisal/-a mini_db Po jan 05, 2004 4:55 pm

SJ mam itak namen ta avto kmal prodat!! Tko da se bo naslednji zajebaval s APEX fedri!!! :evil: , ne sj bojo v redu!
HONDA- MOČ NAŠIH SANJ!
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince Po jan 05, 2004 6:05 pm

Men je turnšek zrihtu vzmetenje in naslednji avto bom tud k njemu peljal...sicer sm mu rekel da hočm ZELO trd avto in takega sm tud nazaj dobil! Moje glavno vzmetenje so trenutno 65 visoke gume...ko bodo 45 gor bo pa živa skala tole :twisted:

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po jan 05, 2004 7:49 pm

Vince je napisal/-a:ko bodo 45 gor bo pa živa skala tole :twisted:


Ne vem od kje vam uzitek. Mater gres pa recimo na eno 3 urno voznjo je pa, no ja....nekaterim ocitno ugaja.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Po jan 05, 2004 10:19 pm

Kaksne vzmeti pa mi priporocate za Opel Astro l.95? Znizal pa bi za 30mm.

LP

Miki
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince Po jan 05, 2004 11:24 pm

X-Hair je napisal/-a:
Vince je napisal/-a:ko bodo 45 gor bo pa živa skala tole :twisted:


Ne vem od kje vam uzitek. Mater gres pa recimo na eno 3 urno voznjo je pa, no ja....nekaterim ocitno ugaja.


Ko se avto pelje ko gokard nimaš boljšega!!! V hitre ovinke gre ko prilepljen...
Vsako tele ma svoje veselje!
Jaz sem tud z mojim na zelo dolge fure vozil pa ni blo nikol panike...bi pa ziher zadnjič končal pod avtocesto, če ne bi mel trdega vzmetenja! Pri 130 je blo treba SUNKOVITO na avtocest odvit in 100m naprej od tega sm hotu na odstavnem pasu ustavt pa vsak amortizer posebi kušnt!!!Z originalnimi bi se ziher obrnu!

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov