Zakaj bi dodal navor samo med 2500-3500? Dodaš ploščatemu 10% pri vseh obratih, a ne.Blinder je napisal/-a:Glej, uzameš graf tega 1.2 tsi z ploščatim navorom. Ki se res smatra da je dbest stvar, če je ploščat. Pa dodaš tej krivulji par 10% večji navor med 2500 in 3500 rpm. Navor ni več ploščat, avto pa gre več.
Se strinjam. Ravna črta moči je nekaj idealnega. Ampak elektromotorji imajo bolj kot ne poševno krivuljo moči, torej vodoraven navor.J.McLane je napisal/-a:Idelano bi bilo, da je max moč na voljo povsod ne glede na obrate (torej padajoč navor), elektromotor je blizu, s tem da vse moči ne doseže takoj pri nizkih obratih, ampak pri nizkih hitrostih je itak še ne potrebuje, ker bi se kolesa vrtela v prazno.
J.McLane je napisal/-a:Idelano bi bilo, da je max moč na voljo povsod ne glede na obrate (torej padajoč navor), elektromotor je blizu, s tem da vse moči ne doseže takoj pri nizkih obratih, ampak pri nizkih hitrostih je itak še ne potrebuje, ker bi se kolesa vrtela v prazno.
Rauchmann je napisal/-a:Pokončnooki MB W115 220D je bil grozljiv za vožnjo. Pritisnil gas in sem imel občutek da tiščim sklopko. Je pa res da je to avto iz popolnoma drugih časov. Kolikor se pa meni zdi so atmosferski dizli v današnjih avtih že skoraj izumrli.
deutsch je napisal/-a:Kaj pa avto plin, to pa se gotovo bolj splača kot navadni dizel, turbo bencinar ali navadni bencinar.
Tukaj pa so nizki stroški vzdrževanja, pa še poceni je plin, samo spet koliko ima plin sploh porabe na 100km, če gledamo isti avto, če je biv prej na bencin, a ima mogoče več porabe plin kot pa avto na bencin z isto kubikažo a se potem to sploh res splača.
Edit (mod):
3. Nepravilna objava
3.5 - nedovoljeno je pisanje ali citiranje večih post-ov zaporedoma (zato se uporablja funkcijski gumb "uredi" ali pa z novim forumom funkcija "citiraj" - desni spodnji del prispevka). V kolikor se stvar kljub opozorilu nadaljuje, se uporabnika onemogoči.
pa koliko se zmanša moč če je avto na plin.
Npr če ima avto sedaj 96kw, na koliko kw bo šel ko bo deloval na plin a mogoče bo potem samo še 95kw a kako.
deutsch je napisal/-a:Kaj pa avto plin, to pa se gotovo bolj splača kot navadni dizel, turbo bencinar ali navadni bencinar.
Tukaj pa so nizki stroški vzdrževanja, pa še poceni je plin, samo spet koliko ima plin sploh porabe na 100km, če gledamo isti avto, če je biv prej na bencin, a ima mogoče več porabe plin kot pa avto na bencin z isto kubikažo a se potem to sploh res splača.
Edit (mod):
3. Nepravilna objava
3.5 - nedovoljeno je pisanje ali citiranje večih post-ov zaporedoma (zato se uporablja funkcijski gumb "uredi" ali pa z novim forumom funkcija "citiraj" - desni spodnji del prispevka). V kolikor se stvar kljub opozorilu nadaljuje, se uporabnika onemogoči.
pa koliko se zmanša moč če je avto na plin.
Npr če ima avto sedaj 96kw, na koliko kw bo šel ko bo deloval na plin a mogoče bo potem samo še 95kw a kako.
deutsch je napisal/-a:Kakšen pa je 1.8T motor, a je to isto kot navadn dizel, samo, da ne gre na dizel ampak na bencin, drugo pa ima vse isto, tudi grelne svečke, pa bosch pumpo, potem ta DPF, EGR.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov