Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a freddie Po dec 22, 2014 8:51 pm



Glede na to, da R&D investicije zasebnih družb niso ravno brez dna (tako kot pri državnih družbah, kjer častijo davkoplačevalci), je ravno takšno ukvarjanje z malenkostmi, (ki si jih razvajeni kupci morda res želijo) morda tisti del resorjev, ki bi se drugače uporabil v bolj mehansko fundamentalne aspekte razvoja, kot posledica tega pa se potem pojavljajo dvomi o inžinerski integriteti končnega izdelka (spomnimo se debakla z rožljanjem in trganjem verig pri bavarcih in wolfsburžanih, pa nenehne težave z vbrizgalnimi šobami in vžigalnimi tuljavami, pa podvozja pri bavarcih, ki so zelo očitno zgrajena po načelu "programmed obsolescence"). Seveda takšno razmišljanje velja za vse "prestižne" znamke ne le tiste iz malega rajha. Dejstvo je da se večji avtomobili kvarijo bolj kot manjši, večina analtikov pa to napak razlaga kot posledico "večje količine elektronske dodatne opreme" v prestižnejših vozilih - a glede na to, da se prav pogosto napake dogajajo na povsem fundamentalnih zadevah, kot so verige, ki motorje na notranje izgorevanje poganjajo že od prazgodovine, je očitno, da je razlaga malce bolj kompleksna.

Glede ameriških full-size vozil: V ZDA sem vozil Hyundaijevo Sonato model 2015, z motorjem Theta 2.4 GDI in šeststopenjskih avtomatskim menjalnikom (ročni menjalniki so tam razširjeni manj kot oralni seks med učitelji pri nas). Avto je na števcu imel sicer samo 1000 milj in je še dišal po Koreji, vozil pa se je tako fino, da je bilo že kar težko verjet - vsaj pri za ameriške razmere legalnih hitrostih. Pri 70 miljah na uro je bilo v kabini tako sterilno tiho, da bi se komot dalo šepetati. Motor je bil neslišen skoraj na ravni Priusa v električnem načinu (na semaforju sem večkrat pogledal, če mi ni slučajno ugasnil). Menjalnik je bil presenetljivo suveren tudi ob balkanskih pritiskih na plin - brez cukanja, zmeraj je vedel točno kaj si želim. Več kot 100 milj na uro nisem vozil, ker je tam že meja kjer te ustavijo zvezni varuhi reda in zahtevajo pregled vseh telesnih votlin. A pri tej hitrosti je obdržal prav vso limuzinsko dostojanstvo. Seveda pa je tak avto - čeprav mehansko prepričljiv - še daleč od tega, da bi zadovoljil razvajene evropske riti, ki bi se usedle na njegove (sicer izredno udobne) plišaste sedeže. Plastika je še zmeraj trda bolj kot erekcija porno igralca, radio ima preprost monokromatski zaslon, tempomat je brez dodatnih opcij (tipa cigl-na-gas), lane-assist pa je samo ročni (ko te sopotnik lopne po glavi če zadremaš). Se pravi full-size limuzina, a brez full-size prestiža. Podobnih je tam kar nekaj - Chevy Impala, Ford Crown Victoria, Ford Fusion (njihova verzija, ki je v resnici povečan Mondeo, ne naš penzion-paket verzija Fieste). Takšne s popusti tam dobiš za le nekaj več kot 20.000usd, oz. 16.000eur, kar bi bila pri nas cena za dobro opremljenega Pola z dizelskim motorjem. Taki avtomobili so kot uliti za njihove z ravnilom narisane ceste.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a odprti clio Po dec 22, 2014 9:36 pm

darkside je napisal/-a:Če se ti z dvajsetimi števec resetira pol jih res nimam več kot dvajset ampak ok. sicer pa mi ni treba menjavat vsako leto ali na dve leti avto. pač nimam tega v sebi da če sosed menja moram tudi jaz ;)


Glede na sposobnost odgovarjanja na vprašanje bo očitno tole držalo.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a JG2 Po dec 22, 2014 9:39 pm

INFINITI je napisal/-a:Največje zablode bodo sedaj pri teh asistenčnih sistemih na pohodu - tukaj so ogromne razlike v učinkovitosti lane asista recimo. Ampak na ceniku bo pisalo "lane asist" tako pri VW kot Mercedesu - ni to isti in ni enako učinkovit sistem vgrajen pri obeh dragi moji ;)


Sam se pa s tem ne strinjam, evo test ki kaže ravno nasprotno, kjer tehnika v občutno cenejšem avtu dela bolje:
https://www.youtube.com/watch?v=PzHM6PVTjXo
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a darkside Po dec 22, 2014 9:56 pm

odprti clio je napisal/-a:
darkside je napisal/-a:Če se ti z dvajsetimi števec resetira pol jih res nimam več kot dvajset ampak ok. sicer pa mi ni treba menjavat vsako leto ali na dve leti avto. pač nimam tega v sebi da če sosed menja moram tudi jaz ;)


Glede na sposobnost odgovarjanja na vprašanje bo očitno tole držalo.

ajde priznam, pod dvajset jih res ni (več), bo pa počas pol abrahama.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a INFINITI Po dec 22, 2014 11:28 pm

JG2 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Največje zablode bodo sedaj pri teh asistenčnih sistemih na pohodu - tukaj so ogromne razlike v učinkovitosti lane asista recimo. Ampak na ceniku bo pisalo "lane asist" tako pri VW kot Mercedesu - ni to isti in ni enako učinkovit sistem vgrajen pri obeh dragi moji ;)


Sam se pa s tem ne strinjam, evo test ki kaže ravno nasprotno, kjer tehnika v občutno cenejšem avtu dela bolje:
https://www.youtube.com/watch?v=PzHM6PVTjXo


Star test, ki kaže starejše vozilo MB od testa kjer je najnovejša tehnika v C klasi. Up in Volvo sta tudi imela novejšo varijanto od te stare s klase.

Novirnar je nazadnje pustil, da ga je nova C klasa sama odpeljala skoraj 1000 kilometrov - celi tank dizla brez da je ne samo pustil nožne pedalke pri miru ampak celo volana ni prijel, pa je fural tudi 140 km/h.

http://www.autobild.de/bilder/965-kilom ... html#bild1
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a JG2 To dec 23, 2014 6:29 am

Se očitno nisva razumela, ker sem želel povedati, da nikakor ni porok za brezhibno delovanje ravno cena novega avtomobila. Drugače je tudi v V40 je star sistem avtomatskega zaviranja, ker novejši so prišli lansko leto s prenovljeno serijo 60 in najnovejši sistem zaviranja v sili je pa v novi 90tki.

Test ki si ga pa ti prilimal se pa navezuje na avtonomno vožnjo brez pomoči voznika (in ne avtomatsko zaviranje kot je v testu) in kot tak zaenkrat niti še ni serijski in se zaenkrat uporablja v testnih vozilih ampak v omejenem obsegu na javnih cestah. Pa tudi tukaj ni MB edini ki to počne niti ni prvi ki je poslal testna vozila na javne ceste v večjem številu:
http://www.worldcarfans.com/11312026701 ... arge-scale
http://www.kurzweilai.net/volvos-first- ... edish-city
Pozdravljam pa takšna podjetja, ki razvijajo tehnične rešitve, ker bo za vse nas pomenilo korak naprej v smislu varne/varčne vožnje. Tukaj bi se pa tudi pridružil mnenju večini, da bodo najnovejše tehnološke rešitve verjetno prej postavili na cesto pri MB ali Volvu, kot pa pri Kii.
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a Veronika.borghesi To dec 23, 2014 8:43 am

TOP SHIT novica. Očitno se Kia le približuje BMW in mu namerava v prihodnosti še bolj dihati za ovratnik. Kot rečeno: " Enkrat teče zajec, enkrat lisica." :D

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno ... eta/354263
Hyundaiju in Kii uspel prestop leta
Hyundaiju in Kii je uspelo v svoje vrste zvabiti enega glavnih inženirjev pri BMW Alberta Biermanna.
V želji po napredku in nadaljnji rasti na evropskem tržišču so pri ambiciozni korejski skupini Kia-Hyundai ubrali novo pot. Z zaposlitvijo BMW strokovnjaka za napredne pogonske motorje Alberta Biermanna, sicer nekdanjega glavnega inženirja v športnem BMW oddelku Motorsport, so nakazali, da bodo prihodnji modeli ponudili več vozne dinamike.
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a ule To dec 23, 2014 9:07 am

abbe je napisal/-a:kar se pa led diod tiče je aktualna 7-mica stara že 5 let.
kdo je takrat mel led luči?


Lexus menda že kar nekaj časa.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a adis To dec 23, 2014 10:34 am

Veronika.borghesi je napisal/-a:TOP SHIT novica. Očitno se Kia le približuje BMW in mu namerava v prihodnosti še bolj dihati za ovratnik. Kot rečeno: " Enkrat teče zajec, enkrat lisica." :D

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno ... eta/354263
Hyundaiju in Kii uspel prestop leta
Hyundaiju in Kii je uspelo v svoje vrste zvabiti enega glavnih inženirjev pri BMW Alberta Biermanna.
V želji po napredku in nadaljnji rasti na evropskem tržišču so pri ambiciozni korejski skupini Kia-Hyundai ubrali novo pot. Z zaposlitvijo BMW strokovnjaka za napredne pogonske motorje Alberta Biermanna, sicer nekdanjega glavnega inženirja v športnem BMW oddelku Motorsport, so nakazali, da bodo prihodnji modeli ponudili več vozne dinamike.


zvabila? :lol:

je pa zato prišel iz Ferrarija k BMW-ju Roberto Fedelli.

če BMW ima logo ///M bo HYUNDAI imel logo ///H ali pa KIA ///K :lol:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a abbe To dec 23, 2014 11:27 am

ule je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:kar se pa led diod tiče je aktualna 7-mica stara že 5 let.
kdo je takrat mel led luči?


Lexus menda že kar nekaj časa.

led glavnih luči skoraj 100% ne.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a MacTron To dec 23, 2014 11:41 am

abbe je napisal/-a:
ule je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:kar se pa led diod tiče je aktualna 7-mica stara že 5 let.
kdo je takrat mel led luči?


Lexus menda že kar nekaj časa.

led glavnih luči skoraj 100% ne.


@abbe: Zal tvoj podpis tukaj pride do izraza.
Malce vec pozornosti na to temo: viewtopic.php?p=728010#p728010
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a darkside To dec 23, 2014 6:39 pm

to je že v tej temi tretjič omenjeno :D
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a Tattoo- To dec 23, 2014 6:58 pm

darkside je napisal/-a:to je že v tej temi tretjič omenjeno :D

...nekateri pač verjamejo (pravljicam), da bo samo en inžinir postavil celoten koncern na glavo in popolnoma spremenil filozofijo znamke! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a darkside To dec 23, 2014 7:05 pm

kakšen napredek je možen, zagotovo pa ne bo vlaganj v razvoj kot pri nemcih ;) sicer pa nemci razvijajo, ostali pa uporabijo ko je razvoj cenejši :D
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a gepl83 To dec 23, 2014 9:33 pm

Radi pa bi.
GQ
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a freddie To dec 23, 2014 11:46 pm

darkside je napisal/-a:kakšen napredek je možen, zagotovo pa ne bo vlaganj v razvoj kot pri nemcih ;) sicer pa nemci razvijajo, ostali pa uporabijo ko je razvoj cenejši :D


Primerjava denarja, ki ga družbe zapravijo za R&D (2013):

Hyundai $2.97 milijard usd, BMW AG $5.47 milijard usd, Daimler AG 6.6 milijard usd, GM 7.4 milijarde, Honda 7,9 milijarde usd, Toyota 9.8 milijard usd (predlani čez 10), VW 11.4 milijarde (VW je absolutni rekorder po zapravljivosti za R&D med podjetji na sploh - prej je bil to Samsung, še prej pa dolgo časa Toyota).
V desetletju 2004-2014 je Toyota absolutni rekorder, sledijo pa GM, Honda, VW in Ford. Hyundai bo to letos za R&D zapravil okrog 4 milijarde usd - torej se približujejo zapravljivosti BMWja (letos so kupili nov sedež v prestižnem centru Seula, v poslovni soseski Gangam za več kot 10 milijard usd, a ta strošek se ne šteje neposredno v R&D).

Nekako izglede kot da se višina vlaganj v R&D večajo premosorazmerno z velikostjo proizvajalca, ne pa z njega germanskosto (največji zapravljivci so dokaj nacionalno mešani - nemško, ameriško in japonsko podjetje, ki so - kakšno presenečenje! - tudi največji med vsemi).
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a esem Sr dec 24, 2014 12:09 am

Morda vir? Ker se zdi, da je tu nekaj pomešano. Honda ima glede na svojo relativno "majhnost" nekam prevelik budget :?: Morda je vmešan samo "motorni" del, lahko pa kaj več in širše tudi druge firme (Hyundai ima nekam malo - je brez Kie?)?
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a freddie Sr dec 24, 2014 1:38 am

esem je napisal/-a:Morda vir? Ker se zdi, da je tu nekaj pomešano. Honda ima glede na svojo relativno "majhnost" nekam prevelik budget :?: Morda je vmešan samo "motorni" del, lahko pa kaj več in širše tudi druge firme (Hyundai ima nekam malo - je brez Kie?)?

Viri so iz finančnih poročil družb samih.
Hondina relativna majhnost? Težko bi govorili o kakršni koli majhnosti, glede na to da gre za 8. največjega proizvajalca na svetu in prvega po številu proizvedenih motorjev na notranje izgorevanje.

Tole je recimo primerjava z BMWjem:

Honda:
Market Cap
$62.97 B
Employees
190,338
Cash on Hand
$11.56 B
Debt
$56.98 B
Revenue
$117.7 B

BMW:
Market Cap
$83.37 B
Employees
110,351
Cash on Hand
$10.56 B
Debt
$95.94 B
Revenue
$100.98 B

Se pravi denarja za zapravit imata približno enako (no vredu Honda ima 1.5 milijarde usd "drobiža" več :p), Honda ima skoraj dvakrat več zaposlenih, BMW ima večjo tržno kapitalizacijo, a manjši promet in vrtoglavo višji dolg.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a esem Sr dec 24, 2014 2:17 am

Hvala. Potrjuješ, da gre samo za avtomobile (o tem je bilo govora) ali za vse vrste motorjev (črpalke, "vodni" motorji (kot izvenkrmni), cestni motorji itd)?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Primerjava BMW 740d in Kia K900

Napisal/-a adis Sr dec 24, 2014 9:51 am

freddie je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Morda vir? Ker se zdi, da je tu nekaj pomešano. Honda ima glede na svojo relativno "majhnost" nekam prevelik budget :?: Morda je vmešan samo "motorni" del, lahko pa kaj več in širše tudi druge firme (Hyundai ima nekam malo - je brez Kie?)?

Viri so iz finančnih poročil družb samih.
Hondina relativna majhnost? Težko bi govorili o kakršni koli majhnosti, glede na to da gre za 8. največjega proizvajalca na svetu in prvega po številu proizvedenih motorjev na notranje izgorevanje.

Tole je recimo primerjava z BMWjem:

Honda:
Market Cap
$62.97 B
Employees
190,338
Cash on Hand
$11.56 B
Debt
$56.98 B
Revenue
$117.7 B

BMW:
Market Cap
$83.37 B
Employees
110,351
Cash on Hand
$10.56 B
Debt
$95.94 B
Revenue
$100.98 B

Se pravi denarja za zapravit imata približno enako (no vredu Honda ima 1.5 milijarde usd "drobiža" več :p), Honda ima skoraj dvakrat več zaposlenih, BMW ima večjo tržno kapitalizacijo, a manjši promet in vrtoglavo višji dolg.


honda naj bi imela 198,561 zaposlenih.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 20 gostov