cc09 je napisal/-a:Kako da ne, sej piše, da je možno umaknit homologacijo, samo da ne samo na podlagi tega zdaj kar se je zgodilo v Ameriki.
Prav verjetno to ni, sploh če se človek vpraša, kako so skozi teste prišli drugi, ki "kao" niso goljufali, pa se je (in se verjetno še bo) izkazalo, da prav tako presegajo dovoljene vrednosti.
Čisto možno je, da se bo izkazalo, da merilom Euro5 ne ustreza recimo 80% dizlov, ki so bili prodani kot Euro5. V tem primeru bo treba prizemljiti recimo 50M avtomobilov, kar ni realno. Evropska (avto) industrija in z njo Evropa pa bo šla v faliment.
Druga stvar je to, da so testne meritve NOx nekaj podobnega kot meritve porabe. Torej idealizirane laboratorijske razmere.
Kot nihče med realno vožnjo ne more doseči testne porabe, enako tudi nihče ne more doseči testnih izpustov.
Realni testi na cestah/testnih progah pa so problematični, ker so zelo težko ponovljivi. Že rahel kontra veter lahko povsem spremeni realnost rezultatov. Potem pa je tukaj še voznik in njegova noga.
Trenutno je NOx dežurni krivec za vse težave. Pa ni, nič manjši problem niso vsi starejši dizli brez DPF filtra, ki izpuščajo lepe količine trdih delcih, ki jih imamo vsi v pljučih, da o "eko" tovornjakih sploh ne govorim.
Tudi iz bencincev se ne kadijo rožice. Na Kitajskem prodajajo v glavnem same bencince, pa dihajo takole.
Potem pa imamo še industrijo, hrano, farmacijo, itd.
Skupna lastnost trenutne industrijske družbe so strupi. Povsod. Get used to it.