Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
bajker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bajker Pe okt 02, 2015 8:57 am

cc09 je napisal/-a:Kako da ne, sej piše, da je možno umaknit homologacijo, samo da ne samo na podlagi tega zdaj kar se je zgodilo v Ameriki.


Prav verjetno to ni, sploh če se človek vpraša, kako so skozi teste prišli drugi, ki "kao" niso goljufali, pa se je (in se verjetno še bo) izkazalo, da prav tako presegajo dovoljene vrednosti.
Čisto možno je, da se bo izkazalo, da merilom Euro5 ne ustreza recimo 80% dizlov, ki so bili prodani kot Euro5. V tem primeru bo treba prizemljiti recimo 50M avtomobilov, kar ni realno. Evropska (avto) industrija in z njo Evropa pa bo šla v faliment.

Druga stvar je to, da so testne meritve NOx nekaj podobnega kot meritve porabe. Torej idealizirane laboratorijske razmere.
Kot nihče med realno vožnjo ne more doseči testne porabe, enako tudi nihče ne more doseči testnih izpustov.
Realni testi na cestah/testnih progah pa so problematični, ker so zelo težko ponovljivi. Že rahel kontra veter lahko povsem spremeni realnost rezultatov. Potem pa je tukaj še voznik in njegova noga.

Trenutno je NOx dežurni krivec za vse težave. Pa ni, nič manjši problem niso vsi starejši dizli brez DPF filtra, ki izpuščajo lepe količine trdih delcih, ki jih imamo vsi v pljučih, da o "eko" tovornjakih sploh ne govorim.
Tudi iz bencincev se ne kadijo rožice. Na Kitajskem prodajajo v glavnem same bencince, pa dihajo takole.
Potem pa imamo še industrijo, hrano, farmacijo, itd.
Skupna lastnost trenutne industrijske družbe so strupi. Povsod. Get used to it.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cc09 Pe okt 02, 2015 9:03 am

Sej, do tega sigurno ne bo prišlo, vw bo avte popravil, ali pa plačal res enormno kazen, če se jih ne bo dalo popravit in bojo morali vozit naprej takšni kot so, ali pa stalno v tem "testnem" programu.

Tu se ne gre za "realne" izpuhe in "laboratorijske", gre se za to, da vw v laboratoriju goljufa. To je čisto nekaj drugega. Nihče ne more kaznovat recimo pežoja, tudi če na cesti realno meče vn 100x več strupa kot v laboratoriju, dokler mu ne dokažejo, da v laboratoriju mašina dela v drugačnem programu kot na cesti. Če drugi niso goljufali, je čisto nepomembno kolikokrat presegejo izpuhe v pravem prometu.
.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane Pe okt 02, 2015 11:06 am

Glede na to, da je bil avtor spornega dela programske kode Bosch, ki je sicer opozoril da je to le za "testing purpose", me nebi čudilo da je v to vpleteno še cel kup drugih proizvajalcev, ampak na srečo večine teh proizvajalcev se njihovi dizli ne prodajajo v ZDA. EU pa malo dvomim, da bo tako vrtala v njih, da bi priznali goljufijo tako kot jo je VW.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Tattoo- Pe okt 02, 2015 11:50 am

bajker je napisal/-a:Trenutno je NOx dežurni krivec za vse težave. Pa ni, nič manjši problem niso vsi starejši dizli brez DPF filtra, ki izpuščajo lepe količine trdih delcih, ki jih imamo vsi v pljučih, da o "eko" tovornjakih sploh ne govorim.
In tudi če ostanemo samo pri NOx je celotno zgodbo vseeno potrebno postaviti v kontekst...

Dovoljeni izpusti NOx glede na okoljsko normo:
EURO3 (od leta 2000) = 500 mg/km
EURO4 (od leta 2005) = 250 mg/km
EURO5 (od leta 2009) = 180 mg/km
EURO6 (od leta 2014) = 80 mg/km

In na cesti je še veliko EURO3 in EURO4 vozil (da o starejših vozilih, ki ne izpolnjujejo nobene EURO norme sploh ne govorim), ki onesnažujejo še bistveno bolj, kot pa vozila, ki ustrezajo EURO5 normi in ki jih mediji trenutno pribijajo na križ...toliko o okoljski ozaveščenosti in skrbi za čist zrak! :roll:

P.S.: Pa da nebo pomote...VW je goljufal na testih in za take stvari ni nikakršnega opravičila ter mora prevzeti polno odgovornost in tudi kazen, ki bo sledila!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane Pe okt 02, 2015 12:08 pm

To je že vse res ampak čez 10 let ne bo več na cesti veliko EURO3/4 vozil, ker bodo enostavno prestari, bo pa ostalo veliko EURO5/6 vozil, ki bodo realno svinjali več kot je predpisana EURO3 norma.

Dejstvo je da avti mogoče niso največji onesnaževalec, je pe res tudi dejstvo, da so avti iz vidika države luksuz in ne nuja, zato je pač logično, da se na tem področju predisuje najstrožje norme, pa naj se zdijo še tako nemogoče in nepomembne.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cc09 Pe okt 02, 2015 12:16 pm

Tattoo- je napisal/-a:
bajker je napisal/-a:Trenutno je NOx dežurni krivec za vse težave. Pa ni, nič manjši problem niso vsi starejši dizli brez DPF filtra, ki izpuščajo lepe količine trdih delcih, ki jih imamo vsi v pljučih, da o "eko" tovornjakih sploh ne govorim.
In tudi če ostanemo samo pri NOx je celotno zgodbo vseeno potrebno postaviti v kontekst...

Dovoljeni izpusti NOx glede na okoljsko normo:
EURO3 (od leta 2000) = 500 mg/km
EURO4 (od leta 2005) = 250 mg/km
EURO5 (od leta 2009) = 180 mg/km
EURO6 (od leta 2014) = 80 mg/km

In na cesti je še veliko EURO3 in EURO4 vozil (da o starejših vozilih, ki ne izpolnjujejo nobene EURO norme sploh ne govorim), ki onesnažujejo še bistveno bolj, kot pa vozila, ki ustrezajo EURO5 normi in ki jih mediji trenutno pribijajo na križ...toliko o okoljski ozaveščenosti in skrbi za čist zrak! :roll:

P.S.: Pa da nebo pomote...VW je goljufal na testih in za take stvari ni nikakršnega opravičila ter mora prevzeti polno odgovornost in tudi kazen, ki bo sledila!

Na križ se pribija vw, ker se iz te tvoje tabelce lepo vidi, da so njihovi tdi euro 5 motorji še daleč daleč od euro 3 norme. Ker svinjajo najmanj 10x več kot bi smeli po euro 6.
Verjetno je pa pri ostalih podobno ja, bomo še videli.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a INFINITI Pe okt 02, 2015 12:40 pm

VW gor ali dol - vse je skupaj eno dizelsko nategovanje - eni bolj, drugi manj. Komentarji ostalih ala Renault na dejstvo da v realnisti svinjajo precej več je hladen "smo znotraj okvirjev parametrov pri normnem testiranju". In to je pač vsa resnica - glavno da stisnejo čez uradno testiranje, potem pa Jeb... se! - Nismo mi delali pravila. Rešitev je taka, da se jim spremeni pravila testiranja pa da se ta testiranja uvede, da so večkrat in ne le enkrat.
DO tega pa najbrž ne bo nikoli prišlo - ker kaj? V EU je posredno ali neposredno povezano ogromno število ljudi in plač z avtomobilsko dejavnostjo. Lastniki znamk in delničarji bodo enostavno zagrozili EU birokratom, da sicer lahko vse uredijo, ampak da bo to stalo zelo veliko in da bodo potem morali odpuščati zaposlene. Kar pomeni socialno težavo za EU. Pa smo spet tam - na začetku. In se bojim, da ne bomo videli nekih resnejših ukrepov.
Pravzaprav edini način da se to uredi smo mi kupci. Če bi kolektivno zavrnili takšne avtomobile, bi prisilili vpletene da pride do korenitih sprememb. Žal tudi tukaj je vsak Pavle raje sam zase in glavno da da kratkoročno nekaj EUR manj na tank.

Čisto iskreno - ali je kdo naredil natančno analizo, kaj dejansko vse prileti ven iz avspuhov teh modernih dizlov? Bog si ga vedi koliko kancerogenega sranja je še dejansko zraven. Že pri mojem bivšem TDI in BMWju, ki sta oba smrdela ko po nekem požganem lepilu in kemikaliji, ko si ju parkiral v garaži sem si mislil "CLEAN DIESEL MY ASS!"
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
honeybee
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Če jun 04, 2015 9:38 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a honeybee Pe okt 02, 2015 2:39 pm

bajker je napisal/-a:Suprise, suprise :?
Nič čudnega, da so bili ostali proizvajalci modro tiho in čakali, kaj se bo zgodilo.
http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show

Kot kaže bomo vsi šli na bencince in pač izpuščali več CO2. Topla greda gor ali dol.

Bencinar res izpušča več co2. Ampak to je ogljikov dioksid, ki ga izdihujemo tudi ljudje in ga rastline potrebujejo za foosintezo.

Nevaren je NOx kar se pogovarjamo tukaj in gre za dušikov dioksid, kateri pa je strupen. Več o njem:

Pri višjih koncentracijah dušikovega dioksida, ki je najstrupenejši dušikov oksid, so na udaru predvsem kronični bronhitiki in asmatiki. V ranljivih skupinah pride pri vdihovanju dušikovega dioksida do pojava kašlja, bronhitisa, oslabitve imunskega sistema (večja verjetnost okužb), povečanja alergijskih reakcij ter do večje stopnje obolevnosti. Asmatiki lahko z okvaro pljuč reagirajo že po kratkotrajni izpostavljenosti.



Zdravi ljudje lahko prenašajo relativno visoke koncentracije NO2 onesnaževanja brez morebitnih negativnih učinkov na zdravje.


lp
darkside
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Pe okt 02, 2015 3:13 pm

Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla
Lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a nebivedu Pe okt 02, 2015 3:55 pm

pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja.


Pa ti veš, da je bilo včasih še mnogo več CO2 v zraku? Če ne verjameš pa preveri iz česa so sestavljene vse korale in zakaj so v pragozdovih velikanska drevesa.
CO2 ni nikakor problematičen, problematične so druge stvari, samo na nekaj so morali krivdo zvalit in CO2 je najbolj prikladen, ker ti lahko nabijejo davek na skoraj vse, tudi na dihanje, ker izdihuješ CO2.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a emozul Pe okt 02, 2015 3:56 pm

Infiniti, po moje si zadel bistvo.
Enostavno je preveč v igri, zato mislim tudi sam, da bo tako nekako (tresla se je gora, rodila se je miš).
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Pe okt 02, 2015 4:19 pm

nebivedu je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja.


Pa ti veš, da je bilo včasih še mnogo več CO2 v zraku? Če ne verjameš pa preveri iz česa so sestavljene vse korale in zakaj so v pragozdovih velikanska drevesa.
CO2 ni nikakor problematičen, problematične so druge stvari, samo na nekaj so morali krivdo zvalit in CO2 je najbolj prikladen, ker ti lahko nabijejo davek na skoraj vse, tudi na dihanje, ker izdihuješ CO2.


Saj zato ker je čedalje večja populacija ljudi zato večja potreba po hrani itd. se tudi ustvarja več co2. Drevesa, rastline je pa čedalje manj.

Ne vem točno katera oddaja je že bila ko so govorili koliko co2-ja proizvedejo krave ker jih gojijo za meso in ostala živina tudi zato bo treba omejit gojilnice. Problem je tudi co2. Pred leti je bilo res veliko co2 ampak takrat ni bilo še človeka
Lp
 
Uporabniški avatar
honeybee
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Če jun 04, 2015 9:38 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a honeybee Pe okt 02, 2015 6:35 pm

pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla

Moj bencinar pije približno liter več od enakega dizla kar mi na mesec znese da bi prihranil največ 5 eur (pa še to če bi se vozil še več kot se) in potem naj doplačam 3800 eur za dizla? Ne hvala. Liter večja poraba, malenkost višja cena bencina v primerjavi z dizlom in bom pod zemljo prej kot se mi povrne tistih 3800 eur (brez upoštevanja še dražjih servisov).

lp
darkside
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a nebivedu Pe okt 02, 2015 6:40 pm

pskoda je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja.


Pa ti veš, da je bilo včasih še mnogo več CO2 v zraku? Če ne verjameš pa preveri iz česa so sestavljene vse korale in zakaj so v pragozdovih velikanska drevesa.
CO2 ni nikakor problematičen, problematične so druge stvari, samo na nekaj so morali krivdo zvalit in CO2 je najbolj prikladen, ker ti lahko nabijejo davek na skoraj vse, tudi na dihanje, ker izdihuješ CO2.


Saj zato ker je čedalje večja populacija ljudi zato večja potreba po hrani itd. se tudi ustvarja več co2. Drevesa, rastline je pa čedalje manj.

Ne vem točno katera oddaja je že bila ko so govorili koliko co2-ja proizvedejo krave ker jih gojijo za meso in ostala živina tudi zato bo treba omejit gojilnice. Problem je tudi co2. Pred leti je bilo res veliko co2 ampak takrat ni bilo še človeka


Narobe si si prevedel ali pa preslišal. Krave proizvajajo metan. In metan je toplogredni plin.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Pe okt 02, 2015 7:47 pm

darkside je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Tudi co2 je problematičen, zaradi segrevanja ozračja. Osebno ne grem na bencinarja dokler mi bo pil cca 4l več od dizla

Moj bencinar pije približno liter več od enakega dizla kar mi na mesec znese da bi prihranil največ 5 eur (pa še to če bi se vozil še več kot se) in potem naj doplačam 3800 eur za dizla? Ne hvala. Liter večja poraba, malenkost višja cena bencina v primerjavi z dizlom in bom pod zemljo prej kot se mi povrne tistih 3800 eur (brez upoštevanja še dražjih servisov).

lp
darkside


Jaz ne vem kako ti voziš, ampak jaz sem probal to na svoji koži in zdaj z večjim avtom (zdaj Leon prej Corsa) imam 4 litre nižjo porabo na 30kkm povprečne porabe.

ps.: Leon 2.0 TDI 135kw in Leon 1.8 TSI 130kw (šrot od motorja) je razlika cca 2k eur. Jaz jih imam pokrite cca 40kkm + da bom več dobil za dizla kot za to skropucalo od motorja ko bom prodajal.
Servisi niso nič dražji, ker pri bencinarju se dela na 10kkm, dizel na 15kkm + da pri bencinarju je treba svečke menjat pri dizlu bom pa prej prodal predno bo treba dize obnovit, filtri in olje je isto tako, da iz mojega vidika ima dizel cenejše servise


nebivedu je napisal/-a:Narobe si si prevedel ali pa preslišal. Krave proizvajajo metan. In metan je toplogredni plin.


Ja imaš prav oops :D
Lp
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Pe okt 02, 2015 8:33 pm

Mene pa zanima naslednje. Avto sem naročil tik pred izbruhom afere :roll: . Motor je seveda Euro6 (EA288) in to brez SCR, torej brez AdBlue-ja (sem večkrat vprašal). Če se npr. izkaže - kot je nekdo že napovedal - da novi motorji ne ustrezajo Euro6 in se bodo naknadno odločili, da ga opremijo s SCR (ali spremenijo kaj drugega, zaradi česar bodo spremenjene karakteristike motorja), ali je to dovoljšnji razlog, da brez problema in dragih odvetnikov odstopim od pogodbe? S povračilom are, seveda!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda Pe okt 02, 2015 8:48 pm

Kolikor jaz vem novi motorji niso problematični oz so EA288 ok. Trenutno so problematični EA189 letnik od 2009-2014 zdaj če je to 100% ne vem
Lp
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane Pe okt 02, 2015 10:50 pm

emozul je napisal/-a:Infiniti, po moje si zadel bistvo.
Enostavno je preveč v igri, zato mislim tudi sam, da bo tako nekako (tresla se je gora, rodila se je miš).


V EU je preveč v igri, v ZDA bodo bombali s tožbami do konca. Če Credit Suisse, ki verjetno niso kar eni levaki oceni da bi ta škandal lahko stal do $87 milijard, to ni več šala.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a radar So okt 03, 2015 6:48 am

uf.. zanimivo kako nekateri zagovarjate vw..
to je možno samo v slo, kjer je razmišljanje tako, da nategni čim več ljudi, sej mi sodišča itak nič ne morejo..

vw in vse proizvajalce, ki so namerno prirejali rezultate (in ne samo v avtomobilski industriji), je treba kaznovati tako,
da ne bo nikoli več nobeden pomislil na to.. znesek navzgor ne bi smel biti omejen.
To mora biti šola za vse.

In ne tukaj pisati koliko spusti avto z euro 1, euro 2.... in opravičevati oh in sploh vw - padel je na euro 5 motorju, kateri ne izpolnjuje standarda, nato je bilo namensko zavajanje in v tem primeru lahko rečem samo: hvala zda.

Ali je mogoče kdo izračunal, koliko manj denarja se je od vseh teh avtov prililo v vse državne proračune?

p.s. - vozim omenjeni "dimnikarski" motor in vseeno ne vidim opravičila za taka dejanja.
Včasih je veljala beseda, danes pa pogodba, pa notarske overitve,... pa še sedaj ne veš, da se ne bo kdo spomnu in stavek drugače prebral in bo zadeva kančala na ustavnem sodišču.. kam smo prišli :?

lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2249
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a tomzzi So okt 03, 2015 8:01 am

+1

Zelo dobro napisano.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov