Upam samo, da ga nisi teral še pri komaj tako malih kilometrih.
Ha, v knjižici z navodili piše, da ga do prvih 1000 km ne smeš terat nad 3-3500 obratov. In res sem se držal navodil, pa vozil kot en star ata. :P
Ko je pa imel 1000 km, sem ga pa malo bolj stisnil, ampak še nikoli čez 4500-5000 obratov, ponavadi tudi na avtocesti vozim pod 4000 obrati.
Čez ene dva tedna bo imel 3000 km in takrat bo kao utečen in naj bi ga pa lahko res do konca stisnil. Bomo začeli, ampak počasi.
Najprej je verjetno dobro po utekanju motorja zamenjat olje in filter, čeprav na Renault servisu pravijo, da ni nujno (prvi redni servis predpisan šele pri 30000 km) ampak po mojem ne bi bilo slabo.
A kdo ve, kateri pooblaščeni servis od Renaulta najceneje zamenja olje in filter pa koliko to stane? (sem iz Ljubljane)