__PAJSAR__ je napisal/-a:OK, glej. Ti si napisal, da se dvigne napetost. Napetost se ne dvigne, ker imaš v ta namen v avtu regler, ki ti uravnava napetost in skrbi, da alternator na fila več kot 13,7V al kolk že. Se ne spomnim zdele točne cifre. Razlika je ali napišeš, da se poveča tok ali napetost. Če govorimo o spremembi veliki napetosti zaradi odklopa enega porabnika, je ponavadi to zaradi odklopa kakega navitja, ki ti pri odklopu rukne nazaj napetost ranga nekaj kV. Štekaš? In tak sunek bi imel šanso uničit elektroniko v avtu, vendar se to samo pri odklopu aku ne more zgoditi, ker nimaš tukaj nikjer v igri nobenega navitja.
To, kar si napisal v repliki, to pa drži. Vendar meni se do sedaj še nikoli ni naredilo kaj takega, zato sklepam, da je to zelo redek pojav. (Pač smo že dostikrat prakticirali užig na kable)
Sej je dejansko odklop avta, ki je že prižgan enako kot če bi povezal dve baterije vzporedno, nato pa odklopil.
Vsak tokokrog dela naprej kot je delal. To sicer ni čisto res, ker različni avtomobili rabijo različne tokove na račun svojih različnih porabnikov, kar bi pomenilo da vsak alternator proizvaja polovico toka, ampak še vedno razlike, ki se pojavijo med avti niso tako velike da bi en alternator priozvajal 100% več toka kot bi to potreboval.