Predlagam
SEATa za govornika!
Mi deluje še najbolj pameten in moder tukaj. Pa brez zamere ostali. Sam bi se z veseljem pridružil debati na Preverjeno, ampak nisem član nobenega kluba pa še avta nimam tako kritičnega tako, da se ne mislim izpostavljati.
Vsekakor ne smete pustiti, da posnamejo kakšen drag! Ni šans!!! Tu se gre za nejasen zakon in nikakor dirkanje. Kar povejte, da od vseh, ki imajo avto (minimalno- štejejo že druga lita platišča) predelan ne dirka niti 5%. Gre za posameznike ne pa kar vsakega, ki ima kakšno nalepko, spuščen avto, litke... Večina ljudi rihta avto pač iz veselja (da je avto pač lepši)
Preberite zakon in ga interpretirajte: Povejte, da je po tem zakonu potrebno homologirat tudi radkape in prevleke (dišečih smrekc raje ne omenjajte, da ne bodo mamce zmedene

). Gre za neoriginalen del. Ob tem poudarite kakšne neumnosti so napisali nekaterim zakaj so ostali brez tablic (stopalke, ročke za šaltat...). Seveda sam mislim, da je imel ta še kaj drugega ampak da to napišejo...
Povejte kako pregledajo avto na LPP in poskusite prešvercat kakšen avto čez kot je nekdo napisal.
Če bo novinarka kakorkoli omenila draganje jo takoj zaustavite in povejte, da to praktično nima veze. Kot bi vsakega lovca z puško osumili, da strelja na ljudi. In, da je edina povezava, da imamo vsi avte, ki so jim za hobi.
Povejte, da potrebujemo ustanovo, ki bi preverjala predelave. Tako ne bi nujno potrebovali TUV ampak kvalitetno izdelavo. Konec koncev kaj ti bo tisti papir, ki se ga da (preverjeno) ponarediti in spraviti čez LPP. Potrebujemo vetrovnik in mehanike ki bodo preverili kako stvari stojijo.
Ne pozabite na probleme z zloglasnimi litkami. Vprašajte policaje: Kako je torej z njimi? Ali je potrebno homologirati vsakršna druga platišča (grem staviti, da bodo rekli ne) ali samo tiste, katerih mere so drugačne od originalnih? Če bodo rekli, da ne ima vsakdo lahko litke, ki so istih dimenzij kot originalna platišča. Če ja bo pa pol Slovenije ogorčene.

In kje za vraga naj dobimo (sedaj že kar očitno Sveti) TUV za starejša originalna platišča? V mislih imam originalna Fiatova platišča, ki so zelo popularna na Yugotih in podobno.
Sklep:Hočemo zakon, ki bo točno definiral kaj je potrebno homologirati. Spojlerje, drugačne neoriginalne odbijače, litke, drugačno (nižje) vzmetenje, šprtne izpušne lonce, volane, radkape, dišeče smrekce? Da vidimo kje je meja. Ampak res točno določeno! Obenem bi radi, da se takšne zadeve pregleda kje drugje kot na LPP saj tam očitno niso dovolj strokovni. Radi bi ustanovo, kjer bi točno pregledali kvaliteto in če je varno. Torej vetrovnik (saj gre za ne/varnost predvsem pri aerodinamičnih dodatkih) in delavce ki bi točno vedeli kaj je še varno. Ki bi ti rekli tole je v redu, tole je pa že rizika in malo pištimaj. Takim bi dal 5k za pregled ne pa LPPju, ki samo pregleda številke in se mu mudi potem gledat drug avto. Da si vzame čas. No mislim, da bi zanil vi tole bolje povedati.

ops:
Vem, da sem se razpisal ampak, če bodte tole upoštevali ni hudič, da ne bo prispevek kvaliteten. No seveda pa je še vedno čas za predloge in popravke. Jaz jih za spremembo od vlade sprejemam.
