Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 2:10 pm

Ar35s, s temi slikami si povedal vec kot jaz z vsem mojim nakladanjem :D

Zdaj so (upam) stvari jasne, tebi pa samo tole --> :bow

Kako je Mercedes okoli sebe ovil tistega ubogega Golfa... :EE
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 10, 2004 2:15 pm

Norden je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:V enem od naslednjih poglavij se bom lotil tudi izracuna primerjalnih stroskov med novejsim avtomobilom nizjega razreda (Reno Clio) in starejsim avtom visjega srednjega razreda (BMW 520), ki ju zelo dobro poznam. Toliko zaenkrat ;)


No, pa se daj. Me zanima, kako bi se tvoja opevana vozila odrezala na recimo NCAP testu. Že E39 so morali predelati za dosego 4 zvezdic, če me spomin ne vara.


Pri NCAP testu primerjajo avtomobile enakega razreda ;) Poleg tega se tam avtomobili zaletavajo v stojeco oviro, ce pa si dovolj pazljivo prebral moj post, si ugotovil, da je glavni problem lahkih avtomobilov ravno v tem, da se na cesti vanje zaletijo avtomobili, ki so TEZJI od njih :!: Sicer pa ti raje povej, koliko zvezdic je na tistem testu dobila Alfa... :lol:


Nikjer nisem omenjal malih avtov ali kaj podobnega. Rekel sem zgolj, ko že tako hvališ neke 15 let stare bmwje in volvote, da me prav zanima, kaj bi se zgodilo s temi avti na recimo NCAP testu. Nič ne rečem, svojčas je gotovo šlo za varna vozila, sodobnim stadardom pa vsekakor ne ustrezajo. Verjetno se pri neposrednem trku z njimi bolje odreže celo kak megane ali golf, da o laguni niti ne govorimo.
Kaj ima alfa s tem zveze, pa res ne vem.


Tukaj je nekdo omenil Alfo. Alfa 164 ima enako ogrodje kot saab 9000, vendar z eno razliko, ki je pa zelo pomembna. Alfa 164 je zelo slabo narjen avto kar se varnosti tiče. Na istem testu so imeli Volvo 850, BMW530, Alfa 164 3.0 V6, Saab 9000 2.3 turbo, Lancia thema 3.0 V6 in mercedes samo se ne spomnim kateri je bil. No na tem tesu so se zaletavali v stoječo oviro - steber v obliki trikotnika in zaletavali so se v rob tega tikotnika, kar pomeni direktno v špico betonskega bloka pri hitrosti 90km/h. Isto kot da bi se zaletel v rob hiše z 90km/h.

Volvo 850 - steber je šel skozi havbo do motorja in motor porinil nazaj - ustavil se je pred prednjim steklom - lutki ni bilo nič.
mercedes - steber je šel isto do prednjega stekla - volan je porinilo lutki v pljuča.
BMW 530 - steber šel do kabine in lutki je mašina polomila noge.
Lancia thema - steber šel do srede kabine - lutka definitivno mrtva
Alfa 164 - steber porinil mašino lutki v zgornji del nog - in volan v pljuča - lutka definitivno mrtva
PAZI TO - SAAB 9000 - steber se je zaril skozi odbijač ga zlomil, pokrivil vezno steno, prišel do kilerja za vodo in se tam ustavil, kiler rahlo pokrivljen, vendar brez drugih poškodb. Avto so lahko vžgali in odpeljali, še celo luči sta delovali skoraj normalno - malo sta svetili vsaka na svojo stran, ampak še vedno dovolj za na cesto, da so bi se z avtom odpeljal normalno domov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 2:49 pm

Norden je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Kar si napisal, je cista resnica ;) SAAB je v drugi polovici 80.ih let, v obdobju svoje velike krize, ko denarja za razvoj novega modela ni bilo vec, odkupil licenco za model Thema od tovarne Lancia. Kar pa je po temeljiti obdelavi in predelavi zapustilo SAABov razvojni oddelek, je bilo na koncu se najmanj podobno italijanskemu predhodniku. SAAB je avto, ki je bil v osnovi totalna TEMA :lol: tako predelal, da je postal eden najvarnejsih, upam si trditi celo najvarnejsi, v svojem razredu :D


Če govoriš o varnosti omenjene lancie, ti ne oporekam, a kar se tiče prostornosti, lege na cesti, udobja in motorjev (še posebej tema je recimo ferrarijev osemvaljnik, kajne?), pa o temi lahko govori samo nekdo, ki mu je tema legla na določen organ. :)


Glej, Norden, po svoje imas seveda prav ;) Lancia Thema je bila za svoje case precej dober avto, seveda za tisti denar, za katerega se je prodajala. Tudi pred 5 ali 8 leti so bili pri nas boljsi avtomobili se tako dragi, da marsikdo enostavno ni imel denarja niti za rabljen BMW in je pac kupil rabljeno Lancio Themo. Vse lepo in prav. Za svoj denar je dobil veliko vec avtomobila, kot pa ce bi takrat kupil novega Cliota. Ampak casi so se v zadnjih petih letih (pri nas) zelo spremenili. Danes dobis BMW srednjega ali visokega razreda (z vso opremo od klime naprej) ze za smesnih 200-300 tisocakov 8) In zdaj ga ni, ki bi me preprical, da naj namesto tega za podoben denar (nizje kot zastonj pac ne gre, kajne) kupim "nadomestek za BMW", kar so Alfe in Lancie vcasih bile :!: Da pa ne bo nepotrebne zamere in da ostanem na objektivnem nivoju, pa bi dodal se to, da so Alfe in Lancie imele svoje zlate case, ko jim Nemci niti do kolen niso segli. Alfa Romeo 6C, 1900-2600, Giulietta, Giulia, GTA in Montreal so ze bile take, prav tako pa tudi Lancie Lambda, Dilambda, Artena, Augusta, Aprilia, Ardea, Aurelia, Appia, Fulvia, Flavia in Flaminia, pa se katero sem sigurno pozabil ;) To so bili casi, ko so Italiani ne samo po oblikovni, pac pa tudi po tehnicno-inovativni plati vladali med izdelovalci (predvsem sportnih) avtomobilov. Zal pa je v 70ih letih njihova kvaliteta zacela zelo strmo padati in od takrat pa vse do danes so si zaupanje kupcev pridobivali izkljucno in samo na podlagi stare slave. To je sicer omenjenim tovarnam omogocilo kratkotrajen dobicek, vendar pa je taksna strategija lahko vodila le v neizbezni konec oziroma vsesplosni propad italijanske avtomobilske industrije, cemur smo prica danes :( Tako kot sin uspesnega in bogatega oceta lezerno zivi na ocetov racun, tako je Italija zivela od svojih slavnih prednikov! Ker pa lenoba ne vodi nikamor bo Italija potrebovala najmanj se nadaljnjih 20-30 let, preden si bo (ce si bo) spet povrnila zaupanje kupcev v njihove izdelke... :roll:

In morda se to: Ja, tisti Ferrarijev osemvaljnik je pa SPLOH TEMA :wink: Poznam kar nekaj ljudi, ki so imeli ta avto in njihovi komentarji so bili priblizno takile --> :ppppp Lepo prosim, ceprav so V8 motorji ze skoraj legendarni po svoji trpeznosti in robustnosti, je Italijanom uspelo, da so naredili motor, s katerim se se od servisa do servisa ne pripeljes, ker vmes ostanes na cesti... :EE Se najboljse je ta motor opisal prijatelj, ki je rekel, da je cisto v redu, dokler se z njim peljes POCASI :EE In to naj bi bil sporten avto... :rofl Saj ne recem, tudi BMW ga kdaj polomi, ampak njihova "nocna mora", motor V12 je proti temu zanesljiv kot traktor in enostaven kot bicikl :lol: Tako ga lahko polomijo le se Anglezi, drugace pa je ta motor brez primerljive konkurence... :P
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr nov 10, 2004 3:26 pm

Da se še jaz vmešam v debato... Sicer je po moje še zmeraj boljš, da se malemu kupi avto manjšega razreda (polo, 106), kot pa staro ladjo... Jerry, lepo si naštel vse stroške vzdrževanja, samo tukaj pozabljaš nekaj: nimajo vsi ljudje časa&volje iskat star avto, ki bo še kolikortoliko dober in nimajo časa&volje iskat nadomestne dele, dobrega mehanika ali pa celo sami pošraufat... Če sedaj pustimo oldtimerje pri miru, je registracija take stare korete predraga(če ima velik motor&moč). pozabljaš tudi to, da moraš imeti, da lahko avto registriraš kot oldtimer na svoje ime registriranega še enega ne-oldtimerja. edina rešitev bi pač bila, da ga registrira recimo oče na svoje ime... No, torej, če pa ni oldtimer, je pa registracija mucho dražja od enega takega pikolinota... Za porabo si povedal kar logično, pozabljaš pa še na druge potrošne dele, kaj pa recimo gume? Za bmw-ja, pa naj bo letnik 1979 so ziher dražje kot standardne 155/70/13 (govorim na pamet).
Pa ne mislit, da se ne strinjam s teboj, jaz bi tudi raje imel tvojega BMW-ja 730, imel sem tudi odlično priliko kupit 520 kako leto nazaj, samo mi z mojimi nerednimi prihodki ne znese. ko bom imel redne prihodke si bom tudi jaz omislil limuzino kot se šika, za male pare, pa se bom vozil kot grof...
Predlagam pa kompromis... velik avto z majhno mašino... Meni osebno to najbolj sede. Recimo devetnajstka (tadolga) je bila zame idealen avto, udoben, velik (prtljažnik&notranjost) ter 75 konjev, kar je za umirjeno vožnjo popolnoma dovolj. Tak avto je bila recimo 21 (razred lagune) ki si jo prav tako dobil z 1.4 motorjem. Sedaj tega več ni, se pa dobi recimo nissan primera z 90 konji ali kaj opdobnega. Pa je velik avto, varen, registracija je poceni, pelješ se pa lepo...

Lp mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 3:47 pm

Mrcina je napisal/-a: Tak avto je bila recimo 21 (razred lagune) ki si jo prav tako dobil z 1.4 motorjem. Sedaj tega več ni, se pa dobi recimo nissan primera z 90 konji ali kaj opdobnega. Pa je velik avto, varen, registracija je poceni, pelješ se pa lepo...


Odlicna ideja! Zelo poceni avto za vzdrzevanje, relativno majhna poraba in poceni registracija (za 1.4 motor) :D
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 4:10 pm

Mrcina je napisal/-a: Jerry, lepo si naštel vse stroške vzdrževanja, samo tukaj pozabljaš nekaj: nimajo vsi ljudje časa&volje iskat star avto, ki bo še kolikortoliko dober in nimajo časa&volje iskat nadomestne dele, dobrega mehanika ali pa celo sami pošraufat... Če sedaj pustimo oldtimerje pri miru, je registracija take stare korete predraga(če ima velik motor&moč). pozabljaš tudi to, da moraš imeti, da lahko avto registriraš kot oldtimer na svoje ime registriranega še enega ne-oldtimerja. edina rešitev bi pač bila, da ga registrira recimo oče na svoje ime... No, torej, če pa ni oldtimer, je pa registracija mucho dražja od enega takega pikolinota... Za porabo si povedal kar logično, pozabljaš pa še na druge potrošne dele, kaj pa recimo gume? Za bmw-ja, pa naj bo letnik 1979 so ziher dražje kot standardne 155/70/13 (govorim na pamet).


Stari BMWji so imeli manjsa platisca, serija 5 iz leta 79 recimo 175/65/14 (oz. nekaj podobnega 14 col, ker tocnih podatkov nimam), ki so cca. 3000 SIT po komadu drazja od 155/70/13, zdrzijo pa ravno nekje 3 leta, ce jih moras seveda kupit (v primeru, da na avtu dobis obrabljene gume). 12.000 SIT razlike v treh letih torej.

Sicer pa se lahko tisti, ki zeli kupiti lepo ohranjen starejsi avto, obrne kar name. Jaz se namrec (v glavnem zaradi veselja, malo pa tudi, da si kot student zasluzim kak tolar) ukvarjam z razlicnimi dejavnostmi, ki se ticejo avtomobilov, in med njimi je tudi svetovanje pri nakupu. Kot je (upam) razvidno iz mojih postov, se zadeve (za razliko od "dilerjev", ki bi za denar prodali karkoli :roll: ) lotim cisto drugace in do sedaj so bile vse moje stranke praviloma zadovoljne ;) In ne samo, da najdem kar se da lepo ohranjen avto, poskrbim tudi za servisiranje (poznam veliko dobrih, postenih in poceni mehanikov), tako da je vse urejeno v najkrajsem moznem casu in je mojim strankam prihranjenega veliko casa in zivcev. Sem sicer specialist za eksoticne avtomobile in oldtimerje, ampak tisti so se neprimerno bolj zahtevni, zato bi bil kaksen bolj "vsakdanji" avto prava otroska igra zame... 8) Ce ima kdo kaksne posebne zelje, kar na dan z besedo -celoten slovenski trg z rabljenimi avtomobili namrec zelo dobro poznam ;)
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr nov 10, 2004 4:12 pm

Hehe, jst imam željo... Renault fuego!!! Sploh sedaj, ko sem videl onega v galeriji me je kr zvijalo... Če bo prilika te na spomlad kontaktiram...

Pa sorry za offtopic

LP mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Sr nov 10, 2004 5:30 pm

soncy je napisal/-a:...Pol je pa še odvisn v kakšn avto, če bi se npr en avto s trdim plehom(vw), pa en z mehkim(npr.reno), nebi od renoja nč ostal...
LP soncy

Daj no, ne klobasaj taksnih neumnosti. Ta trditev bi se nekako veljala pred dvajsetnimi in vec leti, sedaj pa ne vec. Zakaj pa se VW odreze v preiskusnih trcenjih zgolj povprecno, ce ima tako super debel pleh? Ta stereotip o debelini pleha, je ocitno samo se v nekaterih glavah...
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Sr nov 10, 2004 6:05 pm

@Jerry: me pa res zanima, zakaj naj bi bila Lancia Thema... po tvoje TEMA. Malo sem pristranski, ker imam tri doma :twisted:, ampak vseeno. Po mojih izkušnjah je to nadvse prostoren avto, z dosti opreme, z odlično lego na cesti, ki ne rjavi in ga je relativno poceni vzdrževati. Ne prenese pa nerednega vzdrževanja. Serie3 ima tudi precej ojačano karoserijo, saj je pri isti opremi 200kg težja od Serie2.
Kar se tiče 8.32, avto se pregreva, če voziš počasi. Čisto zares, tako je nabasano pod motornim pokrovom, da je ventilator premalo zmogljiv in ne shladi zadosti. ;) Motor je pa delikatna zadeva, kot vsak Ferrari tistega časa. Avto je predvsem rariteta, ker je en redkih evropskih avtomobilov s sprednjim pogonom in V8 motorjem. Boljše zmogljivosti je imela že navadna 16 ventilska turbo izvedba.

Trivia o BMW: sestrična je imela zlat 525i (e28) s serijskimi 200mm širokimi gumami in nekimi metričnimi BMW litimi platišči. Ti boš vedel, kakšne mere so bile. Po vseh teh letih se ne spomnem več, kakšne so bile. Vem, da pri nas gum sploh ni bilo dobit.

PS. Theme sploh niso bile poceni. :(
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 7:19 pm

Mrcina je napisal/-a:Hehe, jst imam željo... Renault fuego!!! Sploh sedaj, ko sem videl onega v galeriji me je kr zvijalo... Če bo prilika te na spomlad kontaktiram...


Ja, sem videl tistega in je zelo lep :D Je pa s Fuegoti tako, da se redko kateri prodaja, ko pa se, ga praviloma dobis zelo poceni ;) Ce si zahteven in bi rad kaksno 2.0 masino in klimo povrhu (zadnjic se je en tak prodajal) je treba zacet gledat kar takoj, ker takrat ko bi rad avto kupil, ponavadi ni nobenega (Murphy) :( Ce bom zasledil kaj pametnega, se bom vsekakor spomnil nate ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 7:51 pm

der_Alte je napisal/-a:@Jerry: me pa res zanima, zakaj naj bi bila Lancia Thema... po tvoje TEMA. Malo sem pristranski, ker imam tri doma :twisted:, ampak vseeno. Po mojih izkušnjah je to nadvse prostoren avto, z dosti opreme, z odlično lego na cesti, ki ne rjavi in ga je relativno poceni vzdrževati. Ne prenese pa nerednega vzdrževanja. Serie3 ima tudi precej ojačano karoserijo, saj je pri isti opremi 200kg težja od Serie2.
Kar se tiče 8.32, avto se pregreva, če voziš počasi. Čisto zares, tako je nabasano pod motornim pokrovom, da je ventilator premalo zmogljiv in ne shladi zadosti. ;) Motor je pa delikatna zadeva, kot vsak Ferrari tistega časa. Avto je predvsem rariteta, ker je en redkih evropskih avtomobilov s sprednjim pogonom in V8 motorjem. Boljše zmogljivosti je imela že navadna 16 ventilska turbo izvedba.

Trivia o BMW: sestrična je imela zlat 525i (e28) s serijskimi 200mm širokimi gumami in nekimi metričnimi BMW litimi platišči. Ti boš vedel, kakšne mere so bile. Po vseh teh letih se ne spomnem več, kakšne so bile. Vem, da pri nas gum sploh ni bilo dobit.

PS. Theme sploh niso bile poceni. :(


Zanimivo, pravi ljubitelj Lancij torej... No, glede 8.32 si zelo lepo in objektivno napisal ;) Saj se strinjam, da je uzitek tudi kdaj kaj popravit na avtu, ampak ce ze izbiram med eksoticnimi avtomobili za voznjo ob nedeljah, imam vseeno raje kaj zanesljivejsega :? Glede Lancie Theme konkretno bi ti pa takole odgovoril: tega avta ne poznam dovolj dobro, ceprav sem imel njenih "mutantov", SAABov 9000, kar nekaj. Sem pa v zivljenju imel ze zelo veliko avtomobilov (vec 100) in jih se vec preizkusil (nekaj 1000), pa mi zaenkrat na zalost se noben italijan, izdelan po letu 1970, ni bil vsec -ali pa res redkokateri. Je pa res, da jaz avtomobile ocenjujem cisto drugace, kot jih verjetno vecina ljudi. Zame oblika recimo ne igra nobene vloge, ce se v avtu ne pocutim RES DOBRO. Avto zacnem ocenjevati od voznikovega sedeza naprej. Ce je ta v redu (trdota, dolzina, nastavitve), potem gledam naprej, drugace se takoj nehamo pogovarjat :ne Kaj ti recimo pomaga lepa armatura, ce v avtu ne mores sedeti? :roll: Govorim o avtu za vsak dan, da se razumemo -oldtimerji in exotika za ob nedeljah so druga stvar ;) No, in ravno tu so me Italiani razocarali :( Sicer sem glede ne njihov karakter (sminkerski in pozerski vrocekrvnezi -Romani pac, to imajo v genih 8) ) nekaj takega tudi pricakoval, ampak to meni ne ustreza in pika. Basta. Da ne govorim o tem, da mi italijanske klima naprave ne odgovarjajo (tista v Alfi 164 je prava katastrofa), gretje v Alfi 75 pozimi dela le v sipe in imas hladne noge, itd. Tega je se VELIKO in to pri meni ne gre "cez" :x Tudi materiali, iz katerih so narejeni motorji so prav porazni. Italijani ze novi kurijo olje, medtem ko sem jaz navajen, da ga v Renojih in BMWjih sploh ne kontroliram ;) Evo, taksne stvari me motijo...

Glej, mi smo v druzini 15 let vozili izkljucno Renoje pa zato se ni receno, da sem pristas te znamke :? Jaz kot strojnik (za ta studij sem se odlocil izkljucno zaradi ljubezni do avtomobilov) vem tudi tisto, cesar marsikateri laik ne ve in vem, kako in zakaj so nekatere stvari v avtomobilih narejene tako, kot so. Ce Italijani ne bi bili tako povrsni, bi bil marsikateri njihov izdelek (tudi tisti iz 80.ih let, ki so zal po kvaliteti najslabsi) cisto spodoben avto, ali pa se kaj vec kot to -osnovo imajo odlicno; hudic je skrit v podrobnostih :( No, in kar hocem povedat je to, da sem v vseh teh letih studija, preizkusanja, spoznavanja in nabiranja izkusenj postal tako razvajen in zahteven, da le REDKOKATERI avto ustreza mojim zelo visokim kriterijem. To je pac moja "poklicna deformacija", bi lahko rekel. In ce se zdaj spet vrnim k zacetni temi pogovora, ti lahko kar naravnost povem, da NE VEM, zakaj imas ti rad Italijane. Morda ti je tako vsec njihova oblika, morda imas na njih lepe spomine iz otrostva, ne vem. Morda pa enostavno nisi imel priloznosti preizkusiti drugih avtomobilov, da bi lahko primerjal. Ce bi zamenjal toliko avtomobilov, kot sem jih zamenjal jaz, bi verjetno danes vozil kaj drugega... Ali pa ne, kdo bi vedel... ;)
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 7:56 pm

nebivedu je napisal/-a:PAZI TO - SAAB 9000 - steber se je zaril skozi odbijač ga zlomil, pokrivil vezno steno, prišel do kilerja za vodo in se tam ustavil, kiler rahlo pokrivljen, vendar brez drugih poškodb. Avto so lahko vžgali in odpeljali, še celo luči sta delovali skoraj normalno - malo sta svetili vsaka na svojo stran, ampak še vedno dovolj za na cesto, da so bi se z avtom odpeljal normalno domov.


A mi zna kdo razližiti kako je z varnostjo Saaba 900 glede na rezultate na http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2 , saj razmišljam, da bi jaz zase kupil ta avto.

So bili tudi Saabi 900 tako varni kot Saab 9000 ali manj?

Slika
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 8:03 pm

der_Alte je napisal/-a:Trivia o BMW: sestrična je imela zlat 525i (e28) s serijskimi 200mm širokimi gumami in nekimi metričnimi BMW litimi platišči. Ti boš vedel, kakšne mere so bile. Po vseh teh letih se ne spomnem več, kakšne so bile. Vem, da pri nas gum sploh ni bilo dobit.


Ja, ta platisca poznam. Tukaj je BMW (kolikor je meni znano) z nekaj kooperanti (Michelin) hotel uvesti nove standarde na podrocju gum (ki so se vedno v palcih oz. colah), pa je vse skupaj padlo v vodo. Izdelali so sicer kar nekaj serij teh platisc (poleg E28 so jih imele recimo tudi nekatere sedmice E32), vecina (baje) za ameriski trg, ampak ker se inovacija ni "prijela", je to ostala izkljucno zanimiva zgodbica za poznavalce, ki pa neha biti smesna, ce te nekdo "nategne" in ti proda BMW, na katerem so namontirana taksna platisca... :lol: Gume se sicer se dobijo, vendar so tako drage, da se se najbolj splaca platisca zamenjati s klasicnimi. Zanimiva posebnost, ni kaj 8)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr nov 10, 2004 8:10 pm

Mrcina je napisal/-a:Da se še jaz vmešam v debato... Sicer je po moje še zmeraj boljš, da se malemu kupi avto manjšega razreda (polo, 106), kot pa staro ladjo... Jerry, lepo si naštel vse stroške vzdrževanja, samo tukaj pozabljaš nekaj: nimajo vsi ljudje časa&volje iskat star avto, ki bo še kolikortoliko dober in nimajo časa&volje iskat nadomestne dele, dobrega mehanika ali pa celo sami pošraufat... Če sedaj pustimo oldtimerje pri miru, je registracija take stare korete predraga(če ima velik motor&moč). pozabljaš tudi to, da moraš imeti, da lahko avto registriraš kot oldtimer na svoje ime registriranega še enega ne-oldtimerja. edina rešitev bi pač bila, da ga registrira recimo oče na svoje ime... No, torej, če pa ni oldtimer, je pa registracija mucho dražja od enega takega pikolinota... Za porabo si povedal kar logično, pozabljaš pa še na druge potrošne dele, kaj pa recimo gume? Za bmw-ja, pa naj bo letnik 1979 so ziher dražje kot standardne 155/70/13 (govorim na pamet).
Pa ne mislit, da se ne strinjam s teboj, jaz bi tudi raje imel tvojega BMW-ja 730, imel sem tudi odlično priliko kupit 520 kako leto nazaj, samo mi z mojimi nerednimi prihodki ne znese. ko bom imel redne prihodke si bom tudi jaz omislil limuzino kot se šika, za male pare, pa se bom vozil kot grof...
Predlagam pa kompromis... velik avto z majhno mašino... Meni osebno to najbolj sede. Recimo devetnajstka (tadolga) je bila zame idealen avto, udoben, velik (prtljažnik&notranjost) ter 75 konjev, kar je za umirjeno vožnjo popolnoma dovolj. Tak avto je bila recimo 21 (razred lagune) ki si jo prav tako dobil z 1.4 motorjem. Sedaj tega več ni, se pa dobi recimo nissan primera z 90 konji ali kaj opdobnega. Pa je velik avto, varen, registracija je poceni, pelješ se pa lepo...

Lp mrcina


Sam za 21 je 1.4 absolutno prešvoh. To ne gre nikamor. S tem motorjem avto klanc že na en kilometer zavoha. S 1.7 se pa že normalno voziš.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 8:25 pm

{Grega} je napisal/-a:A mi zna kdo razližiti kako je z varnostjo Saaba 900 glede na rezultate na http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2 , saj razmišljam, da bi jaz zase kupil ta avto.

So bili tudi Saabi 900 tako varni kot Saab 9000 ali manj?


Ja, SAAB 900 druge generacije je crna ovca v druzini SAAB 8) V nasprotju s svojim predhodnikom, ki je bil pravi "tank" in z vsemi ostalimi SAABi (vkljucno z novim modelom 9-3, ki se je kot naslednik 900 spet odrezal odlicno kot ponavadi), je ta 900 res obcutno manj varen avto :( To sicer ne pomeni, da je zelo nevaren, ni pa to vec "svedski tank". 9000 je kljub starejsi konstrukciji eden najvarnejsih SAABov in ce ti gre pri kupovanju avtomobila izkljucno za varnost, se temu modelu 900 (kasneje je dobil oznako 9-3, ce so pa kaj izboljsali varnost, pa ne vem) raje izogni. Kaj ces, zgodi se tudi najboljsim... :oops:

Pa da ne bo kdo zdaj kaj prevec simfal cez SAABa ;) Omenjeni model ima se vedno vse ostale dobre lastnosti te avtomobilske hise, naprimer odlicno ergonomijo, izredno dobre (tako turbo, kakor tudi atmosferske) motorje, ki so hkrati zelo varcni, zelo zivahni, in kar je najpomembneje -prakticno neunicljivi, edini ocitek, ki se leti na ta model, je, da ima premehko podvozje. Ta avto je sicer vozniku v uzitek, kot je to navada pri SAABih, vendar pa mu v kriticnih situacijah rado spodnese zadek. Govorimo o izjemnih primerih, ce RES pretiravas, da se razumemo :!: Vendar se ostali SAABi tudi v teh momentih obnasajo, kot bi bili na cesto prilepljeni in me je ta "veseli zadek" res neprijetno presenetil, to moram priznat. SAAB je takrat ravno prisel pod okrilje GM in so si pri razvoju novega modela nekaj delov sposodili direktno iz Oplovega tekocega traku, cudezev pa z Oplovimi deli tudi SAABovi razvojni inzenirji (ocitno) ne morejo delati... :roll:

V konkretnem primeru ti predlagam takole: ce izbiras med SAABom na eni strani in recimo kaksnim Fiatom, Oplom, Volkswagnom ali Daewoojem na drugi strani, raje vzemi SAABa. Ce pa za enak denar dobis Hondo, Toyoto, Subaru, Volvo, BMW, Mercedes ali (pogojno -o tem kdaj drugic :? ) Audi, raje vzemi nekaj od tega. Si zadovoljen z odgovorom? ;)
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 8:28 pm

Sicer pa hvala za vse odgovore; tole debato bom dal za prebrat sestri in po vsej verjetnosti mulcu ravno Volvota ne bodo kupili, Polota ali 106-ke pa najbrž tudi ne.

Golf 3 se mi zdi da bo zanje sprejemljiva rešitev, kak Saab 900 pa se jim zdi preveč eksotičen.

LP G.
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 8:32 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Ja, SAAB 900 druge generacije je crna ovca v druzini SAAB 8) V nasprotju s svojim predhodnikom, ki je bil pravi "tank" in z vsemi ostalimi SAABi (vkljucno z novim modelom 9-3, ki se je kot naslednik 900 spet odrezal odlicno kot ponavadi), je ta 900 res obcutno manj varen avto :( To sicer ne pomeni, da je zelo nevaren, ni pa to vec "svedski tank".


Če prav razumem je torej Saab 900 2. generacije manj varen kot njegov predhodnik? Hmmm ..., zdej pa spet ne vem kateri avto kupit ... :(
Torej, če bi imel na izbiro Saab 900 1. in Saab 900 2. generacije je torej bolje, da se odločim za 1. (če gledam samo iz stališča varnosti)?

Kako je pa glede 9000 - so vse generacije enako varne ali tudi prihaja do odstopanj; če se ne motim so 9000 vmes enkrat pošteno predelali?

PS.
A kdo ve, kje dobiti kako lepo 900 1. generacije (tisti cabrio v Kopru je podrtija)? Zanima me zgolj kupe, 3 vrata?
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 8:41 pm

Samotar je napisal/-a:Sam za 21 je 1.4 absolutno prešvoh. To ne gre nikamor. S tem motorjem avto klanc že na en kilometer zavoha. S 1.7 se pa že normalno voziš.


Ze res, ampak prav za to gre ;) Pregovor pravi "otroci nimajo zavor" in to prav tako velja za malo vecje otroke, se posebno pa za tiste, ki sedijo za volanom :P Pa ne bi zdaj debatiral o tem, ces, "moj bo vozil previdno", ali pa, kot bi rekel 18 let star mulc: "saj obvladam!" Bla, bla. NIHCE se se ni rodil pameten in ce hoces v zivljenju nekaj ZNATI, se moras tisto NAUCITI. Pri ucenju pa (enako kot se zmotis naprimer pri ucenju matematike) delas tudi napake :!: In napake, ki jih naredis pri voznji, se ne dajo zbrisat z radirko, ampak jih pogosto placas Z ZIVLJENJEM :evil: Svojim ali tujim, ni vazno :? Zato je 1.4 motor za zacetek vec kot dovolj, kasneje pa naprej... 8)

P.S.: Cisto mimogrede sem se spomnil 8) Je kdo med vami kdaj vozil Citroen Ami? :D Ko sem ga jaz prvic peljal, sem se ustavil ob cesti, ker sem bil preprican, da je z motorjem nekaj narobe :o V vrhniski klanec tista rec namrec nikakor ni sla vec kot 60 na uro in ni pomagalo niti, ce sem dal v drugo... :rofl Ja, to so bili casi... :EE Zato zdaj toliko bolj cenim (in ga ne zlorabljam) agregat, ki ga imam v BMW sedmici... :P Ce clovek prehitro pride do cilja je nesrecen, zapomnite si to ;) Umetnost zivljenja je v tem, da si cilja ne postavis previsoko, ampak se vmes ustavis na vecih stopnickah in uzivas na vsaki posebej :idea: Razgled navzdol je vedno bolj velicasten, vse skupaj pa zelo dolgo traja... ;)
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr nov 10, 2004 8:45 pm

_Jerry_ je napisal/-a: ki ga imam v BMW sedmici...


Še raje kot Saab bi jaz kupil Mercedes S klaso npr. letnik 1992, ki je res ultra varen avto ali BMW 7 - ampak zavarovanje potem stane mene okrog 300 jurjev, kar pa tud ne gre.
Zadnjič spremenil {Grega}, dne Sr nov 10, 2004 8:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 8:45 pm

{Grega} je napisal/-a:Sicer pa hvala za vse odgovore; tole debato bom dal za prebrat sestri in po vsej verjetnosti mulcu ravno Volvota ne bodo kupili, Polota ali 106-ke pa najbrž tudi ne.

Golf 3 se mi zdi da bo zanje sprejemljiva rešitev, kak Saab 900 pa se jim zdi preveč eksotičen.

LP G.


Golf III je dober avto, ampak sam bi v tem segmentu izbral Reno Megana. To je bil prvi Reno (ce se ne motim), ki je na crash testih zelo prijetno presenetil in kasnejse izkusnje so pokazale, da se je prav tako odlicno kot na testih izkazal tudi v praksi ;) To je seveda samo moj predlog oz. mnenje...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov