
Zdaj so (upam) stvari jasne, tebi pa samo tole -->

Kako je Mercedes okoli sebe ovil tistega ubogega Golfa...

Norden je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:Norden je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:V enem od naslednjih poglavij se bom lotil tudi izracuna primerjalnih stroskov med novejsim avtomobilom nizjega razreda (Reno Clio) in starejsim avtom visjega srednjega razreda (BMW 520), ki ju zelo dobro poznam. Toliko zaenkrat
No, pa se daj. Me zanima, kako bi se tvoja opevana vozila odrezala na recimo NCAP testu. Že E39 so morali predelati za dosego 4 zvezdic, če me spomin ne vara.
Pri NCAP testu primerjajo avtomobile enakega razredaPoleg tega se tam avtomobili zaletavajo v stojeco oviro, ce pa si dovolj pazljivo prebral moj post, si ugotovil, da je glavni problem lahkih avtomobilov ravno v tem, da se na cesti vanje zaletijo avtomobili, ki so TEZJI od njih
Sicer pa ti raje povej, koliko zvezdic je na tistem testu dobila Alfa...
Nikjer nisem omenjal malih avtov ali kaj podobnega. Rekel sem zgolj, ko že tako hvališ neke 15 let stare bmwje in volvote, da me prav zanima, kaj bi se zgodilo s temi avti na recimo NCAP testu. Nič ne rečem, svojčas je gotovo šlo za varna vozila, sodobnim stadardom pa vsekakor ne ustrezajo. Verjetno se pri neposrednem trku z njimi bolje odreže celo kak megane ali golf, da o laguni niti ne govorimo.
Kaj ima alfa s tem zveze, pa res ne vem.
Norden je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:Kar si napisal, je cista resnicaSAAB je v drugi polovici 80.ih let, v obdobju svoje velike krize, ko denarja za razvoj novega modela ni bilo vec, odkupil licenco za model Thema od tovarne Lancia. Kar pa je po temeljiti obdelavi in predelavi zapustilo SAABov razvojni oddelek, je bilo na koncu se najmanj podobno italijanskemu predhodniku. SAAB je avto, ki je bil v osnovi totalna TEMA
tako predelal, da je postal eden najvarnejsih, upam si trditi celo najvarnejsi, v svojem razredu
![]()
Če govoriš o varnosti omenjene lancie, ti ne oporekam, a kar se tiče prostornosti, lege na cesti, udobja in motorjev (še posebej tema je recimo ferrarijev osemvaljnik, kajne?), pa o temi lahko govori samo nekdo, ki mu je tema legla na določen organ.
Mrcina je napisal/-a: Tak avto je bila recimo 21 (razred lagune) ki si jo prav tako dobil z 1.4 motorjem. Sedaj tega več ni, se pa dobi recimo nissan primera z 90 konji ali kaj opdobnega. Pa je velik avto, varen, registracija je poceni, pelješ se pa lepo...
Mrcina je napisal/-a: Jerry, lepo si naštel vse stroške vzdrževanja, samo tukaj pozabljaš nekaj: nimajo vsi ljudje časa&volje iskat star avto, ki bo še kolikortoliko dober in nimajo časa&volje iskat nadomestne dele, dobrega mehanika ali pa celo sami pošraufat... Če sedaj pustimo oldtimerje pri miru, je registracija take stare korete predraga(če ima velik motor&moč). pozabljaš tudi to, da moraš imeti, da lahko avto registriraš kot oldtimer na svoje ime registriranega še enega ne-oldtimerja. edina rešitev bi pač bila, da ga registrira recimo oče na svoje ime... No, torej, če pa ni oldtimer, je pa registracija mucho dražja od enega takega pikolinota... Za porabo si povedal kar logično, pozabljaš pa še na druge potrošne dele, kaj pa recimo gume? Za bmw-ja, pa naj bo letnik 1979 so ziher dražje kot standardne 155/70/13 (govorim na pamet).
soncy je napisal/-a:...Pol je pa še odvisn v kakšn avto, če bi se npr en avto s trdim plehom(vw), pa en z mehkim(npr.reno), nebi od renoja nč ostal...
LP soncy
Mrcina je napisal/-a:Hehe, jst imam željo... Renault fuego!!! Sploh sedaj, ko sem videl onega v galeriji me je kr zvijalo... Če bo prilika te na spomlad kontaktiram...
der_Alte je napisal/-a:@Jerry: me pa res zanima, zakaj naj bi bila Lancia Thema... po tvoje TEMA. Malo sem pristranski, ker imam tri doma, ampak vseeno. Po mojih izkušnjah je to nadvse prostoren avto, z dosti opreme, z odlično lego na cesti, ki ne rjavi in ga je relativno poceni vzdrževati. Ne prenese pa nerednega vzdrževanja. Serie3 ima tudi precej ojačano karoserijo, saj je pri isti opremi 200kg težja od Serie2.
Kar se tiče 8.32, avto se pregreva, če voziš počasi. Čisto zares, tako je nabasano pod motornim pokrovom, da je ventilator premalo zmogljiv in ne shladi zadosti.Motor je pa delikatna zadeva, kot vsak Ferrari tistega časa. Avto je predvsem rariteta, ker je en redkih evropskih avtomobilov s sprednjim pogonom in V8 motorjem. Boljše zmogljivosti je imela že navadna 16 ventilska turbo izvedba.
Trivia o BMW: sestrična je imela zlat 525i (e28) s serijskimi 200mm širokimi gumami in nekimi metričnimi BMW litimi platišči. Ti boš vedel, kakšne mere so bile. Po vseh teh letih se ne spomnem več, kakšne so bile. Vem, da pri nas gum sploh ni bilo dobit.
PS. Theme sploh niso bile poceni.
nebivedu je napisal/-a:PAZI TO - SAAB 9000 - steber se je zaril skozi odbijač ga zlomil, pokrivil vezno steno, prišel do kilerja za vodo in se tam ustavil, kiler rahlo pokrivljen, vendar brez drugih poškodb. Avto so lahko vžgali in odpeljali, še celo luči sta delovali skoraj normalno - malo sta svetili vsaka na svojo stran, ampak še vedno dovolj za na cesto, da so bi se z avtom odpeljal normalno domov.
der_Alte je napisal/-a:Trivia o BMW: sestrična je imela zlat 525i (e28) s serijskimi 200mm širokimi gumami in nekimi metričnimi BMW litimi platišči. Ti boš vedel, kakšne mere so bile. Po vseh teh letih se ne spomnem več, kakšne so bile. Vem, da pri nas gum sploh ni bilo dobit.
Mrcina je napisal/-a:Da se še jaz vmešam v debato... Sicer je po moje še zmeraj boljš, da se malemu kupi avto manjšega razreda (polo, 106), kot pa staro ladjo... Jerry, lepo si naštel vse stroške vzdrževanja, samo tukaj pozabljaš nekaj: nimajo vsi ljudje časa&volje iskat star avto, ki bo še kolikortoliko dober in nimajo časa&volje iskat nadomestne dele, dobrega mehanika ali pa celo sami pošraufat... Če sedaj pustimo oldtimerje pri miru, je registracija take stare korete predraga(če ima velik motor&moč). pozabljaš tudi to, da moraš imeti, da lahko avto registriraš kot oldtimer na svoje ime registriranega še enega ne-oldtimerja. edina rešitev bi pač bila, da ga registrira recimo oče na svoje ime... No, torej, če pa ni oldtimer, je pa registracija mucho dražja od enega takega pikolinota... Za porabo si povedal kar logično, pozabljaš pa še na druge potrošne dele, kaj pa recimo gume? Za bmw-ja, pa naj bo letnik 1979 so ziher dražje kot standardne 155/70/13 (govorim na pamet).
Pa ne mislit, da se ne strinjam s teboj, jaz bi tudi raje imel tvojega BMW-ja 730, imel sem tudi odlično priliko kupit 520 kako leto nazaj, samo mi z mojimi nerednimi prihodki ne znese. ko bom imel redne prihodke si bom tudi jaz omislil limuzino kot se šika, za male pare, pa se bom vozil kot grof...
Predlagam pa kompromis... velik avto z majhno mašino... Meni osebno to najbolj sede. Recimo devetnajstka (tadolga) je bila zame idealen avto, udoben, velik (prtljažnik¬ranjost) ter 75 konjev, kar je za umirjeno vožnjo popolnoma dovolj. Tak avto je bila recimo 21 (razred lagune) ki si jo prav tako dobil z 1.4 motorjem. Sedaj tega več ni, se pa dobi recimo nissan primera z 90 konji ali kaj opdobnega. Pa je velik avto, varen, registracija je poceni, pelješ se pa lepo...
Lp mrcina
{Grega} je napisal/-a:A mi zna kdo razližiti kako je z varnostjo Saaba 900 glede na rezultate na http://www.euroncap.com/content/safety_ ... d1=3&id2=2 , saj razmišljam, da bi jaz zase kupil ta avto.
So bili tudi Saabi 900 tako varni kot Saab 9000 ali manj?
_Jerry_ je napisal/-a:Ja, SAAB 900 druge generacije je crna ovca v druzini SAABV nasprotju s svojim predhodnikom, ki je bil pravi "tank" in z vsemi ostalimi SAABi (vkljucno z novim modelom 9-3, ki se je kot naslednik 900 spet odrezal odlicno kot ponavadi), je ta 900 res obcutno manj varen avto
To sicer ne pomeni, da je zelo nevaren, ni pa to vec "svedski tank".
Samotar je napisal/-a:Sam za 21 je 1.4 absolutno prešvoh. To ne gre nikamor. S tem motorjem avto klanc že na en kilometer zavoha. S 1.7 se pa že normalno voziš.
_Jerry_ je napisal/-a: ki ga imam v BMW sedmici...
{Grega} je napisal/-a:Sicer pa hvala za vse odgovore; tole debato bom dal za prebrat sestri in po vsej verjetnosti mulcu ravno Volvota ne bodo kupili, Polota ali 106-ke pa najbrž tudi ne.
Golf 3 se mi zdi da bo zanje sprejemljiva rešitev, kak Saab 900 pa se jim zdi preveč eksotičen.
LP G.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov