Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Pe apr 04, 2003 5:34 pm

ammmm..... .....kak je ze naslov topica?????? :P :D :twisted: :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 5:36 pm

:oops:

Preimenujte ga. Itq že zadnje pet strani ni ne duha ne sluha o Golfu :P
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 5:36 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe apr 04, 2003 6:19 pm

D.J. je napisal/-a:Očitno si spet spregledal enega od mojih postov, ki govori o Suprah, ki se redno dnevno vozijo in imajo po 700km. Počasi mi gre že na živce da morm vse 3x ponovit. Tvoja izjava je nepravilna. 280 konjev NI omejeno zaradi nevzdržljivosti motorja, kot si precej zlobno namigoval. Logično se mi zdi, da če ima Civic R 2.0 motor in 200 KM ali celo 240 (S2000), bi lahko imel NSX z 3.0 (oz. 3.2 v verziji R) motorjem daleč več kot 300 konjev in ne na račun vzdržljivosti!!


samo vprašanje... teh 700Km, ki jih omenjaš... je serijskih?

ker še enkrat povdarjam... pozval sem na to, da primerjamo SERIJSKE izvedbe (stock if you want it in english) avtomovilov, ne pa predelav... če se pogovarjamo o predelavah pa lahko tudi omenimo golfa od hammana al koga že, ki je imel 1200 al nekje tu konjev... čeprav ne morem rečt kaj na vzdržljivost...

se pa zihr po svetu vozijo eni, ki imajo po 700 konjev, pa grejo normalno...

po moje

se globoko oprostim, ker sem prelomil besedo, ki sem jo dal, da se več nebom oglašal v temi

LP!

in še enkrat opozarjam na to, da ne stojim ne na eni ne na drugi strani, ki se ruvate trenutno... samo poskušam ugotovit resnico in dosečt, da jo še vi doumete, da stock ne moreš primerjat s tunerjem :?
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 6:23 pm

samo vprašanje... teh 700Km, ki jih omenjaš... je serijskih?

Se je nanašalo zgolj na tvoje namigovanje nevzdržljivosti japoncev.

ker še enkrat povdarjam... pozval sem na to, da primerjamo SERIJSKE izvedbe (stock if you want it in english) avtomovilov, ne pa predelav...

potem so nemci seveda tuki v prednosti, zaradi že 100x omenjenega dogovora japoncev na 280 konjev.

če se pogovarjamo o predelavah pa lahko tudi omenimo golfa od hammana al koga že, ki je imel 1200 al nekje tu konjev... čeprav ne morem rečt kaj na vzdržljivost...

Jap, to je pa kle že neki drugega :roll:

se pa zihr po svetu vozijo eni, ki imajo po 700 konjev, pa grejo normalno...

Kva to misliš?
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe apr 04, 2003 6:34 pm

D.J. je napisal/-a:
se pa zihr po svetu vozijo eni, ki imajo po 700 konjev, pa grejo normalno...

Kva to misliš?


to da se furajo po moje tud 700 konjski golfi po svetu, pa imajo prav toliko težav z motorjem, kot supre itd, če že gremo v predelave

moje mnenje... čeprav vem, da če bi hotel imet konkretno predelan avto bi že zaradi šarma, stila, dobavljivosti delov, itd. imel ali supro, viperja ali pa rx7

nebi se spravil golfa skupaj delat, ker je vseeno en avto, ki ga bolj malo ljudi predeluje tako orenk, kot recimo prej omenjene
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 6:39 pm

RegY je napisal/-a:
D.J. je napisal/-a:
se pa zihr po svetu vozijo eni, ki imajo po 700 konjev, pa grejo normalno...

Kva to misliš?


to da se furajo po moje tud 700 konjski golfi po svetu, pa imajo prav toliko težav z motorjem, kot supre itd, če že gremo v predelave


Močno, močno dvomim :roll:
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe apr 04, 2003 6:45 pm

tako... konec debate zame...

i made my point, dvomite.. jaz to mislim, da je tako... tako da smo na istem in mislim, da potemtakem to pomeni da lahko nehamo debatirat, razen če kdo dokaže nasprotno

zame je debata končana, ko ne morem dokazat več znanja in se pogovarjam o mojih mnenjih

d.j.: si mnenja da bova spila skupaj en pir? na moj račun mislim.

če si istega mnenja, kot jaz, potem bova - namreč o znanju, domnevah
Slika
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 6:47 pm

Z veseljem bi šou na pir, sam me Keber zajebava še 10 dni :wink:
Drugače pa pridm jutr, sam v nedelo pa ne.

PS: Ljubljana :wink:
Zadnjič spremenil D.J., dne Pe apr 04, 2003 6:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe apr 04, 2003 6:50 pm

no... se bova pa kdaj drugič zmenla, ko bova kje bližje en drugemu

po naglasu pisave namreč mislim, da ravno nisi štajerc, ali pač? celje al pa kje tam... maybe, če že...

no... se beremo!
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So apr 05, 2003 9:21 am

Fico pa ma 24KM, pa pospesek do 100km/h 54sekund!!
Ce to keri talent dol butne pol je res car!!! :P :P
Zamilite si drag toyoya supra proti fico!!! :rofl
Me res zanima keri bi zmagal!! Pomoje bi tezko bilo, fico itak konkurira!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne apr 06, 2003 8:45 pm

Ok fantje, gerchy je nazaj iz toplic :>
malo sem bral, kar pridno ste "napolnili" 6 strani ...

nekateri so ocitno nekaksen zadrti pristas japoncev, nekateri seveda nasprotno. Ampak da te ob podajanju mnenja ozmerjajo, da lazes, je seveda kukavicje dejanje, hkrati pa dokaz nezrelosti in nepoznavanja ter vsiljevanja mnenja.
D.J. ... Vcasih celo mislim, da sta s SAFRANOM isti osebi. (Brezpredmenti posti, nakladanje, ocitanje drugim, da govorijo neresnico, vsiljevanje slik k postom ipd) Ampak pustimo ironijo.
Danes sem g. SAFRANA povprasal preprosto vprasanje, kateri avtomobil bi ga na cesti pritegnil bolj : CL 55 AMG (glede na to, da bolje pozna mercedese), ali nekaksen Mitsubishi EVO alo WRX od Subaruja. Odgovor je jasen, mercedes. NA vprasanje bi najbrz enako odgovorila vecina forumovcev. Zakaj je temu tako, je tezko razloziti in se ne splaca truditi z razlago, ker bi spet prislo do nesporazuma.

pa se neki: za tist japonski dogovor prvic slisim. Vseeno, obstaja kopica drugih avtomobilov pod 280KM, ki bi jih tezko primerjal. Lahko dam konketren primer. Srednji razred. Audi S4. 265KM. Kje imas japonsko konkurenco? Kje vrhunske pogosnke sklope, kje lepo porazdeljen navor, nebrutalno in enakomerno moc, kje estetiko ipd ipd ipd? Tradicija naredi svoje, in ce si ti premlad, da bi ti poznal, ti ne mormo pomagat :>

In se to: danes je bilo srecanje. Cool. Pa slisim pricevanja. Passat 1.8 T (150KM) je za salo opravil ( pospeski, kot tudi koncna hitrost) z hondo 1.6 VTI (160KM) z nekaksnimi sportnimi predelavami in ne vem, kaj vse se. Kljub kaksnih 200 kg vecje teze, je brez posebnih naporov pustil za sabo tudi cliota 2.0 16V (172KM). (Samo koncna hitrost). Mocno dvomim, da bi honda zdrzala dlje od passata, ki ima navor ze od 1900 vrt. naprej. Pa tudi dodobra preizkuseno tehnologijo. In da je udobje bolj naklonjenu passatu, koncna kakovost izdelave tudi. Da o ostalih receh niti ne govorimo. Jasno?

Vsakdo je dober za kaksno stvar, marsikdo ni slab, vrhunskih pa je malo. Le zakaj imajo pomembni ljudje vecinoma nemske avtomobile? Bogati mogotci? Slavne osebnosti, politiki, ipd ipd. Nakljucje?

Rally? Brez rallya ne bi blo EVOTA, ne quattro pogona, ne WRXov in teh reci. Zamisli se malo. Vecinoma se izkusnje iz rallyjevskih izkusenj selijo v serijsko proizvodnjo.

Pa srecno.
Zadnjič spremenil gerchy, dne Ne apr 06, 2003 9:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne apr 06, 2003 9:01 pm

jest bi pa reku da bi bol potegnila m. EVO sploh pa SUBARU IMPREZA WRX :twisted:
Slika

:shock: 8)
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Ne apr 06, 2003 9:40 pm

aja, pa še nekaj :lol:


Slika
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Ne apr 06, 2003 9:51 pm

GFors je napisal/-a:
In spet uradno izjavljam: GFors ima rad BMW, Audi, MB, Honda, Toyota, Alfa, Peugeot, Seat, Ford,...

:pivo


:evil: :evil: :evil: :evil:

FIAT ... FIAT si pozabu napisat... une "..." ne veljajo... FIAT :evil:


:D
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Ne apr 06, 2003 10:12 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. To apr 08, 2003 3:26 pm

gerchy je napisal/-a:Ok fantje, gerchy je nazaj iz toplic :>
malo sem bral, kar pridno ste "napolnili" 6 strani ...

nekateri so ocitno nekaksen zadrti pristas japoncev, nekateri seveda nasprotno. Ampak da te ob podajanju mnenja ozmerjajo, da lazes, je seveda kukavicje dejanje, hkrati pa dokaz nezrelosti in nepoznavanja ter vsiljevanja mnenja.
D.J. ... Vcasih celo mislim, da sta s SAFRANOM isti osebi. (Brezpredmenti posti, nakladanje, ocitanje drugim, da govorijo neresnico, vsiljevanje slik k postom ipd) Ampak pustimo ironijo.
Danes sem g. SAFRANA povprasal preprosto vprasanje, kateri avtomobil bi ga na cesti pritegnil bolj : CL 55 AMG (glede na to, da bolje pozna mercedese), ali nekaksen Mitsubishi EVO alo WRX od Subaruja. Odgovor je jasen, mercedes. NA vprasanje bi najbrz enako odgovorila vecina forumovcev. Zakaj je temu tako, je tezko razloziti in se ne splaca truditi z razlago, ker bi spet prislo do nesporazuma.

pa se neki: za tist japonski dogovor prvic slisim. Vseeno, obstaja kopica drugih avtomobilov pod 280KM, ki bi jih tezko primerjal. Lahko dam konketren primer. Srednji razred. Audi S4. 265KM. Kje imas japonsko konkurenco? Kje vrhunske pogosnke sklope, kje lepo porazdeljen navor, nebrutalno in enakomerno moc, kje estetiko ipd ipd ipd? Tradicija naredi svoje, in ce si ti premlad, da bi ti poznal, ti ne mormo pomagat :>

In se to: danes je bilo srecanje. Cool. Pa slisim pricevanja. Passat 1.8 T (150KM) je za salo opravil ( pospeski, kot tudi koncna hitrost) z hondo 1.6 VTI (160KM) z nekaksnimi sportnimi predelavami in ne vem, kaj vse se. Kljub kaksnih 200 kg vecje teze, je brez posebnih naporov pustil za sabo tudi cliota 2.0 16V (172KM). (Samo koncna hitrost). Mocno dvomim, da bi honda zdrzala dlje od passata, ki ima navor ze od 1900 vrt. naprej. Pa tudi dodobra preizkuseno tehnologijo. In da je udobje bolj naklonjenu passatu, koncna kakovost izdelave tudi. Da o ostalih receh niti ne govorimo. Jasno?

Vsakdo je dober za kaksno stvar, marsikdo ni slab, vrhunskih pa je malo. Le zakaj imajo pomembni ljudje vecinoma nemske avtomobile? Bogati mogotci? Slavne osebnosti, politiki, ipd ipd. Nakljucje?

Rally? Brez rallya ne bi blo EVOTA, ne quattro pogona, ne WRXov in teh reci. Zamisli se malo. Vecinoma se izkusnje iz rallyjevskih izkusenj selijo v serijsko proizvodnjo.

Pa srecno.


Veš, jst sem vse svoje poste utemeljil, ti trobiš enako, ignoriraš moje poste, namiguješ da si zmišljujem omejitve japoncev (seveda, tisto kar ti ne veš, ne obstaja), greš primerjat 37 MILJONOV vredni avto z enim ki je vreden 10 MILJONOV tolarjev, zaključuješ sam po svojem mnenju , pametuješ da imajo bogataši samo BMWje, napišeš neutemeljen post na osnovi tvojega mnenja ne na dejstvih...

Veš, če misliš vedno eno in isto stvar ponavljati, ko sem ti jo pa jaz že trikrat spodbil, bom pa tud jst nehu pisat, ker eni ste očitno preveč trdoglavi, da bi razumeli dejstva, ki sem jih predstavil z dokazi ne pa z praznim mlatenjem slame.
Zadnjič spremenil D.J., dne Sr apr 09, 2003 2:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To apr 08, 2003 8:29 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To apr 08, 2003 9:13 pm

Aha, zdej smo ze na ceno prisli, he he :D
Nism rekel, da je dogovor tvoje maslo, povedal sem, da prvic slisim zanj.

In honda vs. passat. Povsem logicno je, da ima sedan boljsi koeficient trenja. Torej sedan honda z 300kg manj ter 10KM vecmanj gre vseeno nekaj km/h manj kot passat (s sicer skoraj 100Nm vec navora). Sicer pa tudi pospesek je (na papirju) ugodnejsi, kar se je v praksi izkazalo za nasprotno. In da, to je bil Sej. Ni edini, ki ima taksno izkusnjo.

Se o preplacilih. Delez gre res za znamko, a tudi to ni zastonj. Precej trnova pot je do toliksnega uspeha ter ugleda. Kvaliteta se torej (pre)placa, a z razlogom.

Se vedno trdim: dolocenih modelov ni moc primerjati. Pa pika. Nekaterim je pac pomembno, da sedijo sportno in hkrati udobno, da je v avtomobilu vse na svojem mestu, da so uporabljeni vrhunski materiali, temeljita obdelava, detajliranost, urejenost (tudi pod motornim pokrovom), vkljucno z maksimalno aktivno ter pasivno varnostjo, tradicionalnost, pripadnost, ergonomija ter vsesplosna kakovost.

Svoboda izbire, pac :twisted:
Zadnjič spremenil gerchy, dne To apr 08, 2003 9:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To apr 08, 2003 9:21 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov