



D.J. je napisal/-a:Očitno si spet spregledal enega od mojih postov, ki govori o Suprah, ki se redno dnevno vozijo in imajo po 700km. Počasi mi gre že na živce da morm vse 3x ponovit. Tvoja izjava je nepravilna. 280 konjev NI omejeno zaradi nevzdržljivosti motorja, kot si precej zlobno namigoval. Logično se mi zdi, da če ima Civic R 2.0 motor in 200 KM ali celo 240 (S2000), bi lahko imel NSX z 3.0 (oz. 3.2 v verziji R) motorjem daleč več kot 300 konjev in ne na račun vzdržljivosti!!
samo vprašanje... teh 700Km, ki jih omenjaš... je serijskih?
ker še enkrat povdarjam... pozval sem na to, da primerjamo SERIJSKE izvedbe (stock if you want it in english) avtomovilov, ne pa predelav...
če se pogovarjamo o predelavah pa lahko tudi omenimo golfa od hammana al koga že, ki je imel 1200 al nekje tu konjev... čeprav ne morem rečt kaj na vzdržljivost...
se pa zihr po svetu vozijo eni, ki imajo po 700 konjev, pa grejo normalno...
D.J. je napisal/-a:se pa zihr po svetu vozijo eni, ki imajo po 700 konjev, pa grejo normalno...
Kva to misliš?
gerchy je napisal/-a:Ok fantje, gerchy je nazaj iz toplic :>
malo sem bral, kar pridno ste "napolnili" 6 strani ...
nekateri so ocitno nekaksen zadrti pristas japoncev, nekateri seveda nasprotno. Ampak da te ob podajanju mnenja ozmerjajo, da lazes, je seveda kukavicje dejanje, hkrati pa dokaz nezrelosti in nepoznavanja ter vsiljevanja mnenja.
D.J. ... Vcasih celo mislim, da sta s SAFRANOM isti osebi. (Brezpredmenti posti, nakladanje, ocitanje drugim, da govorijo neresnico, vsiljevanje slik k postom ipd) Ampak pustimo ironijo.
Danes sem g. SAFRANA povprasal preprosto vprasanje, kateri avtomobil bi ga na cesti pritegnil bolj : CL 55 AMG (glede na to, da bolje pozna mercedese), ali nekaksen Mitsubishi EVO alo WRX od Subaruja. Odgovor je jasen, mercedes. NA vprasanje bi najbrz enako odgovorila vecina forumovcev. Zakaj je temu tako, je tezko razloziti in se ne splaca truditi z razlago, ker bi spet prislo do nesporazuma.
pa se neki: za tist japonski dogovor prvic slisim. Vseeno, obstaja kopica drugih avtomobilov pod 280KM, ki bi jih tezko primerjal. Lahko dam konketren primer. Srednji razred. Audi S4. 265KM. Kje imas japonsko konkurenco? Kje vrhunske pogosnke sklope, kje lepo porazdeljen navor, nebrutalno in enakomerno moc, kje estetiko ipd ipd ipd? Tradicija naredi svoje, in ce si ti premlad, da bi ti poznal, ti ne mormo pomagat :>
In se to: danes je bilo srecanje. Cool. Pa slisim pricevanja. Passat 1.8 T (150KM) je za salo opravil ( pospeski, kot tudi koncna hitrost) z hondo 1.6 VTI (160KM) z nekaksnimi sportnimi predelavami in ne vem, kaj vse se. Kljub kaksnih 200 kg vecje teze, je brez posebnih naporov pustil za sabo tudi cliota 2.0 16V (172KM). (Samo koncna hitrost). Mocno dvomim, da bi honda zdrzala dlje od passata, ki ima navor ze od 1900 vrt. naprej. Pa tudi dodobra preizkuseno tehnologijo. In da je udobje bolj naklonjenu passatu, koncna kakovost izdelave tudi. Da o ostalih receh niti ne govorimo. Jasno?
Vsakdo je dober za kaksno stvar, marsikdo ni slab, vrhunskih pa je malo. Le zakaj imajo pomembni ljudje vecinoma nemske avtomobile? Bogati mogotci? Slavne osebnosti, politiki, ipd ipd. Nakljucje?
Rally? Brez rallya ne bi blo EVOTA, ne quattro pogona, ne WRXov in teh reci. Zamisli se malo. Vecinoma se izkusnje iz rallyjevskih izkusenj selijo v serijsko proizvodnjo.
Pa srecno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov