Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 03, 2007 11:20 pm

Jst sm si zračunal, da me dizelski avto pride predrag, da bi ga kupil, pa tudi če delam po 80.000km letno.
Za ceno 2000EUR ne dobim dobrega dizelskega terenca, bencinarjev pa je kr nekaj na izbiro. Več pa ne dam za avto, ker se ne splača.

Tko da če pogledam,
2000 EUR za bencinarja, pa potem poraba 12 litrov bencina ali pa minimalno 4000 eurov za dizla pa potem poraba 9 litrov - se ne splača, ker za litre na 100km ne bom nič kej dost prišparal.

Včeraj sem se vrnil z dopusta na katerem sem naredil 1600km, od tega okoli 350 po terenu(4x4 pogon in nekaj celo z reduktorjem), pa sem ponucal 200 litrov bencina za teh 1600km - in mi ni niti malo žal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Če maj 03, 2007 11:26 pm

od mame oktavia mi pije po računalniku malo več kot 8. pa ima komaj 105KM. civic mi pije ob isti vožnji in 20KM več isto. tako da dizel je samo za dolge počasne poti.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če maj 03, 2007 11:54 pm

nad 180 po ravnini, v klanec dol nad 200 tud, opel corsa 1.4 tp Ja hmm s temi malimi avti se ni za hecat s takimi hitrostmi, so prelahki sploh na naših AC je polno kolesnic in če slučajno en kamion malo skrene se ne boš ustavil to pač poznam sem tedensko vsaj 2x v Kopru s kamionom.
Drugače je pa ta tema uspela sem kar vesel, da se razpiše o tem. :DDD 8) To pomeni ,da se ne špara na veliko vse je stvar okusa in potrebe, saj je res sem že 15 let na bencinu in to samo zato, ker so se D vedno nekaj kvarili verjetno zaradi prevrtenih km :?: :?: :?: samo, da se boljše proda potem pa crkava.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe maj 04, 2007 1:43 am

RED_line je napisal/-a:od mame oktavia mi pije po računalniku malo več kot 8. pa ima komaj 105KM. civic mi pije ob isti vožnji in 20KM več isto. tako da dizel je samo za dolge počasne poti.


mogoce je pa od mame octavia presvoh za svojo tezo pa mogoce ji 6 prestava manka...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 04, 2007 3:26 am

RED_line je napisal/-a:od mame oktavia mi pije po računalniku malo več kot 8. pa ima komaj 105KM. civic mi pije ob isti vožnji in 20KM več isto. tako da dizel je samo za dolge počasne poti.


Nekje (nekoč v daljni deželi čez devet gora med NM in LJ) je bil zapis porabe Lagune DCI, ko je v eno smer vozil lastnik, nazaj pa nekdo drug in je ta drug ob višji povprečni hitrosti porabil povprečno cca 2l/100 km manj nafte. To (napačen način vožnje dizla) ali okvara je edini možen razlog take porabe mamine Octavie.
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Pe maj 04, 2007 7:31 am

esem je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:od mame oktavia mi pije po računalniku malo več kot 8. pa ima komaj 105KM. civic mi pije ob isti vožnji in 20KM več isto. tako da dizel je samo za dolge počasne poti.


Nekje (nekoč v daljni deželi čez devet gora med NM in LJ) je bil zapis porabe Lagune DCI, ko je v eno smer vozil lastnik, nazaj pa nekdo drug in je ta drug ob višji povprečni hitrosti porabil povprečno cca 2l/100 km manj nafte. To (napačen način vožnje dizla) ali okvara je edini možen razlog take porabe mamine Octavie.


Al pa če jo je peljal samo 3km. Naša žre med 5,5 in 6,5 razen na zelo kratke relacije. Po računalniku.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe maj 04, 2007 9:30 am

esem je napisal/-a:
RED_line je napisal/-a:od mame oktavia mi pije po računalniku malo več kot 8. pa ima komaj 105KM. civic mi pije ob isti vožnji in 20KM več isto. tako da dizel je samo za dolge počasne poti.


Nekje (nekoč v daljni deželi čez devet gora med NM in LJ) je bil zapis porabe Lagune DCI, ko je v eno smer vozil lastnik, nazaj pa nekdo drug in je ta drug ob višji povprečni hitrosti porabil povprečno cca 2l/100 km manj nafte. To (napačen način vožnje dizla) ali okvara je edini možen razlog take porabe mamine Octavie.

To razloži tudi tisto, kar je napisal EX-B - da je imel prvih par tankov višjo porabo kot sedaj. Tisti, ki vozimo bencinarje, najbrž ne znamo pravilno voziti dizla, vsaj na začetku. Qoortz, jaz še bencinarja očitno ne znam vozit, cliota 1.4 16v v mestu nikakor ne spravim pod 8-8,5 (čeprav tovarniški podatki sicer strašijo z 9,2/100 km, ampak vseeno).

Pa še podatki z moje strani: prvomajski prazniki, izlet na iz LJ na Obalo. Moj 1.4 clio (2004), vožnja po avtocesti, ampak enkrat za spremembo zelo umirjena, raje malo pod omejitvijo kot nad. Poraba: 6,5l/100 km. Z golfom TDI bi bila verjetno okoli 4,5 ...

Obstaja kje kaka "teorija" oz. nasveti, kjer bi človek kaj prebral o tem in pravilno uporabljal avto? (bom verjetno zelo kmalu konvertiral z bencinarja na TDI)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Napisal/-a maius28 Pe maj 04, 2007 10:22 am

Moji podatki: Letno prevozim 60.000 km. Do pred 2 let nazaj Dewoo racer 1.5TBI povprečna poraba 7 litrov / 100 km (mesto in zunaj). Sedaj megane 19dti 5,5 litrov nafte. Razlika, če bi sedaj računal po €:
1,061€ *4200 litrov bencina = 4456 € (Daewoo)
0,959 * 3300litrov nafte = 3165 € (megane)
To je samo poraba goriva. O stroških vzdrževanja pa bom podrobno pogledal v knjigo in javil naknadnol. Definitivno pa so bili pri Racerju manjši.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe maj 04, 2007 10:31 am

Zanimiva debata in kot kaže se nekaterim splača drugim pač ne. Meni se je razlika v nabavni ceni povrnila pri cca 80.000km oz. dveh letih saj prevozim cca 40kkm na leto. Do 100.000km povrnem še nekaj višje cene servisov potem pa se krivulja stroškov obrne dieslu v prid :D

Primerjava je pa narejena med Mazdama 6 turbodiesel 2.0 121KM in 310Nm in bencinar 1.8 120KM in 162Nm navora.

Porabo merim od samega začetka na poraba.com in je povprečna za ves ta čas je 6,56l/100km. Prejšnji avto KIA Clarus 1.8 116KM pa je pri podobnem ritmu vožnje kuril od 8-9 litrov.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe maj 04, 2007 2:07 pm

okvara? avto je skoraj nov. ne znam vozit? znam znam. sej mami pije 6-6.5l samo z njeno vožnjo. TDI bi moral toliko pit z mojo vožnjo. ni problem da pije malo, samo jz se ne mislim prevažat ampak vozit!
gassssssssssssssssss
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 3:22 pm

RED_line je napisal/-a:okvara? avto je skoraj nov. ne znam vozit? znam znam. sej mami pije 6-6.5l samo z njeno vožnjo. TDI bi moral toliko pit z mojo vožnjo. ni problem da pije malo, samo jz se ne mislim prevažat ampak vozit!



Jst se sprašujem, če ti sploh znaš vozit dizla - sodeč po zapisanem in iz mojih izkušenj iz testnih voženj voznikov, ki prvič sedejo za volan dizla močno dvomim

In vprašujem se če so ti znani pojmi kot je navor, pa koliko ga ima TDI v OCTAVII, koliko % ga je na voljo pri določenih vrtljajih ipd. S HONDO ima zelo malo skupnega

Ali praktično : ti lahko HONDO "tiščiš" po mili volji - na relacijski vožnj ti bo mojster, ki zna vozit OCTAVIO brez težav sledil, na črpalki pa bo razlika v porabi večja kot ti navajaš oz si jo lahko sploh lahko predstavljaš. Če pa ima TDI dodan DSG menjalnik boš lahko samo izbuljenih oči gledal kako "vleče" dizel.

LP
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe maj 04, 2007 3:48 pm

Gen|uS je napisal/-a:Zdej mi pa naj sam en reče da dizl pri taki vožnji pije pod 6l. Golf 4 tdi 101konj pije 9l, a6 2.5tdi 150km pije 9-11l, mondeo 2.0tddi 115konjev pije 9.5l ;) keep on talking..hehe


Jst loh rečem :D Če tvojo dinmično vožnjo primerjam z bratovo (kot sm že verjetn dostkrat omenu clio 80KM dci) - je kr dost podobna (mogoče edin tisto, da pr prehitevanju da grejo obrati do 4k, lih ni), šalta ponavad pr 2500 obratih, velikrat pa tud tm pr 3000. Poraba, ki sem jo vidu na BC-ju: 4.8 litra (kdaj je blo nazadnje resetiran, ne vem). Pa tud iz porabljenga benza in kolk km loh še nardi, sm seštel za 1050 kilometrov (ker pa tok radi pljuvate po BC-ju, da ni točn, pa zaokrožm na 1000). se ti 1000km z enim tankom zdi mal?

Pa glede tistga posnetka, se sam men zdi, da to bencinar (najprej opazu števc za obrate (kot jst vem ma clio II 5k obratov), pa tud zvok motorja mi ni lih dizelsko bil slišat).
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe maj 04, 2007 3:49 pm

lenivec je napisal/-a:zakaj nebi recimo 1.3 mjet tišal do 4300 obratov, če pa do tja raste krivulja moči? zakaj bi ga do 3500 al pa 3000 pa prestavo? če hoče človek z modernim dizlom peljat hitro ga je tut treba gnat v obrate in takrat dizl pije. isto je z bencincem če ga teraš pije če ga ne ne pije. sam da dizla ponavadi vsi na 2000 obratov prestavlajo, ker majo dizla zato da ga tak šparajo in ker jim je v naravi da se gleda na vsak deci :)
in tu je tista glavna razlika zakaj dizl pije tolko majn. ker jih vsi šparajo prav pretirano.


ni potrebe po saltanju diesla na visokih obratih ker ma pri okol 2000 obratih max navor in se da prou lepo prehitevat od teh obratov naprej neglede na prestavo.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 4:17 pm

Ivan36 je napisal/-a:nad 180 po ravnini, v klanec dol nad 200 tud, opel corsa 1.4 tp Ja hmm s temi malimi avti se ni za hecat s takimi hitrostmi, so prelahki sploh na naših AC je polno kolesnic in če slučajno en kamion malo skrene se ne boš ustavil to pač poznam sem tedensko vsaj 2x v Kopru s kamionom.
Drugače je pa ta tema uspela sem kar vesel, da se razpiše o tem. :DDD 8) To pomeni ,da se ne špara na veliko vse je stvar okusa in potrebe, saj je res sem že 15 let na bencinu in to samo zato, ker so se D vedno nekaj kvarili verjetno zaradi prevrtenih km :?: :?: :?: samo, da se boljše proda potem pa crkava.


Tale s CORSO (pa še kdo drug) si zgolj misli, da ve kaj je dinamična vožnja - kot je sam priznal zgolj "tišči do podna" potem pa kolikor gre, gre (realno manj od navedenega)... predvsem pa ga vsak klanec "ustavi" in tista "konjenica" v hipu "pocrka"
Zame je dinamična vožnja takrat, ko avto "pohodiš" in se hitro, konkretno "odzove" (pridobi hitrost) - ne glede na klance in ostale ovire, če moram avto "prosit" in čakat, da bo "zlezel" čez klanec je to zame prej nepremičnina kot neka "mašina".

Če navedeno hočeš občutit kot razliko o kateri ti govorim : testiraj takšno CORSO 1,4 TP - pa primerjaj z dizlom, ki ima enako "konjenico" - recimo FIESTA 1,6 TDCI - klanec o katerem smo debatirali takšna FIESTA "premaga" z bistveno večjo hitrostjo. Predvsem pa : FIESTO ni treba tako "tiščat" kot CORSO, če hošeš recimo prehitevat ali pa dosegat določeno višjo hitrost - ker enostavno "pohodiš"

"Šparanje" je spet odvisno od voznika (okusi, želje, pričakovanja ... ) - po izkušnjah mislim, da v povprečju (mali - veliki avtomobili) lahko govorimo o okrog 2 l /100 km razlike v porabi, vendar je potrebo upoštevat, da pri enaki "konjenici" pod motornim pokrovom najpogosetejših vozil na naših cestah sodoben dizel nudi tudi bolj dinamično obenem pa umirjeno vožnjo - ker ga je na račun boljšega navora (količina oz uporaben % pri nižjih vrtljajih) potrebno bistveno manj "tiščat".

Če pa že nekdo govori o zahtevani športni vožnji - potem je za moj okus potrebna ustrezna "mašina" - pri tem odpadejo razni "ventilatorji" kot je CORSA 1,4 in podobna druščina malčkov in razmišljam o min. A.R 156 2,5, BMW 323 ipd. - avto bo veliko lažje, predvsem pa varneje (za voznika in ostale udeležence) "letel", pri zmogljivostih kjer motor CORSE že "poka po šivih" (nad 180 km/h) ne bo bistveno več porabil - prej kakšno "kapljo" manj.

Ali drugače : osebno pri nakupnem odločanju ločim oz izbiram zgolj dve vrsti vozil - "šparovce" (čim manjša poraba pri zmogljvostih hitrostnega povprečja SLO prometa) ali pa "mašine" (požvižgam se na porabo in važno, da avto "leti") - npr. BMW M5, M3 ipd. Kar je vmes zame zgolj "kuri" in nikamor ne gre.

V praksi so trenutno "šparovci" - imam jih že dobro desetletje in z njimi imam veliko boljše izkušnje kot ti - enostavno vozim, vozim, vozim ... crkavanje, popravilo - kaj je to ? Enkrat letno servis + "tehnični" to je to. Pa če prav je "ta star" iz flote že skoraj polnoleten.

Ko pa se bo nabralo dovolj cekinov (največji problem je letni strošek zavarovanja + cestnine) bom "šparovce" v hipu zamenjal za "mašine".


LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 04, 2007 4:41 pm

lenivec je napisal/-a:zakaj nebi recimo 1.3 mjet tišal do 4300 obratov, če pa do tja raste krivulja moči? zakaj bi ga do 3500 al pa 3000 pa prestavo? če hoče človek z modernim dizlom peljat hitro ga je tut treba gnat v obrate in takrat dizl pije. isto je z bencincem če ga teraš pije če ga ne ne pije. sam da dizla ponavadi vsi na 2000 obratov prestavlajo, ker majo dizla zato da ga tak šparajo in ker jim je v naravi da se gleda na vsak deci :)
in tu je tista glavna razlika zakaj dizl pije tolko majn. ker jih vsi šparajo prav pretirano.


To je klasičen primer voznika, ki ne zna vozit dizla - malo prej sm o "njem" (splošno) govoril.

Potem pa si še upajo govorit o visoki porabi dizla, o "tiščanju" in podobnih traparijah.

Če ne znate vozit dizla - dejte se najprej navadit vozit - inšele potem modrujte o dizlih.

Predvsem pa: vsem takšnim voznikom svetjem, da si preberejo zgolj osnove "znanosti" o motorjih (dizel, bencin ... ) - mogoče boste doumeli in razumeli, zakaj je to kar počnete s praktičnega vidika traparija, bedarija ... al kakorkoli že imenujete to početje

Zgolj kot nasvet - ker sicer zaradi mene s svojim dizlom lahko počnete kar vas je volja, pa čeprav ravnate z njim kot "svinja z mehom"


LP
Zadnjič spremenil Mojster Miha, dne Pe maj 04, 2007 4:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov