Raptor je napisal/-a:johny R ...vožnja skozi ovinek ni kroženje..zato pozab na te sile....
Raptor je napisal/-a:evo hitra slikca da si bos znal lazje predstavljati......to je praksa ....
JohnyR je napisal/-a:Raptor je napisal/-a:evo hitra slikca da si bos znal lazje predstavljati......to je praksa ....
Če sm prav razumel, krog na prvi sliki ponazarja maksimalno silo, ki jo guma prenese preden zdrsne.
JA
S to tvojo drugo sliko, se nikakor ne morem strinjati.
Ni je teorije v fiziki v kateri se telo giba nasprotno od smeri v kateri na njega deluje sila.
Sploh se pa ne strinjam z navedbo da je težje boljše. Če bi to bilo res, bi kamioni bremzal bolje kot avtomobili.
Raptor je napisal/-a:na drugi sliki(sila na voznika) je sila s crno narisana preveliko pred vstopom v ovinek je najvecja in se z izvozom iz ovinka zmanjsuje ....zaradi te sile tudi lahko z avtomobilom drsis skozi ovinek pogonska kolesa pa s modro silo vlecejo vozilo iz ovinka...in voznja skozi ovinek NI krozenje...
Predstavljaj si da bi bil v vozilu, ki nebi imel kletke samo podvozje in bi prinorel v ovinek. Do tocke B bi bil voznik pritjen (privezan ) da ga ne more vreči iz stola (nato pa ne vec, tako da je omogoceno prosto gibanje) in ce v tocki B voznik nebi bil poseden v sedes in pripet bi ga s silo CRNO premaknilo v smeri ki je narisana.....
JohnyR je napisal/-a:Raptor je napisal/-a:na drugi sliki(sila na voznika) je sila s crno narisana preveliko pred vstopom v ovinek je najvecja in se z izvozom iz ovinka zmanjsuje ....zaradi te sile tudi lahko z avtomobilom drsis skozi ovinek pogonska kolesa pa s modro silo vlecejo vozilo iz ovinka...in voznja skozi ovinek NI krozenje...
Predstavljaj si da bi bil v vozilu, ki nebi imel kletke samo podvozje in bi prinorel v ovinek. Do tocke B bi bil voznik pritjen (privezan ) da ga ne more vreči iz stola (nato pa ne vec, tako da je omogoceno prosto gibanje) in ce v tocki B voznik nebi bil poseden v sedes in pripet bi ga s silo CRNO premaknilo v smeri ki je narisana.....
Ti mešaš hitrost in silo!
Na telo ki se giba konstantno in premočrtno ne deluje nikakršna sila.
Preberi si strani za katere sem dal povezave, pa ti bo mogoče bolj jasno.
Raptor je napisal/-a:aja za tezo sem testiral na poligonu osebni avto in samo voznik prvic in osebni avto in 5 oseb (po cca 90 kg) pri vozilu z abs in vozilu brez.
V vsakem primeru se je tezje vozilo ustavilo prej.....Pri vozilu brez abs je bil tes opravljen tako da je pri zaviranju prislo do blokade koles , se pravi max. pritiska na zavoro....
to je praksa....
andrej777 je napisal/-a:Razlike v težišču ni take. Res da ljudje sedijo višje samo ko se vsedijo notr cel avto počepne za nekaj cm. Iz osebne izkušnje lahko povem da se 19-ka z 185/65/14 gumam 100% pelje bolše v ovinek. Sva šla z kolegom sama na morej al pa poln avto. Razlika je očitna. Po ovinkih dol prod kočevju sem mislu da gakard vozm.![]()
![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov