Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne nov 16, 2008 12:56 pm

Za vse zagovornike vključevanja na "sveti pas" 16 km pred oviro:

Šele v tej temi se je pokazalo koliko "šerifov" je dejansko na cesti...sami pravičniki s svojim prav, nesposobni prilagajanja....infantilno se obnašate, v slogu: "Če jaz ne morem, tudi ti ne boš!"
Kdo sploh ste vi, da boste omejevali svobodo drugih?

Peljite se enkrat skozi križišče pri Kolinski v smeri center, pa mi potem poskušajte zatrjevati, da je pametno in (!) pravilno že sredi križišča se vključevati na tisti kratek "sveti pas egotripa". Seveda, to počnete, ker imate svoj prav in ker ste načelni ljudje seveda od svojega prav ne odstopate, rezultat pa je najbolj infarktno križišče v Sloveniji... ampak vi imate prav In pika, anede.
Pa če to pomeni stanje na "svetem pasu" sredi križišča v prometnem zamašku, medtem, ko je "podrejeni" pas prazen, naj bo temu tako; prav je pa le prav, kajne.

Če se peljemo po pasu, ki se bo zožil v nič, smo situacijsko gledano v podrejenem položaju ter odvisni od kulture voznika na "svetem pasu egotripa". In če je le-ta pravi šerif "divljeg zapada" bo seveda zmanjšal razdaljo na 26cm in se počutil, kot da ima vsaj toliko dolgega tudi tiča. Se kdo najde v tem opisu? Na cesti vas vsak dan srečujem...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Ne nov 16, 2008 1:05 pm

Zanimivo. Meni se znak za prepovedano prehitevanje ne zdi tako sporen kot večini. Namreč v kombinaciji z ostalimi znaki ti lahko hitro postane jasno, da bo prišlo do zožitve in znak samo opozarja, da ne bodi hitrejši od vozil na desnem pasu. Namreč če je pred tabo zoožitev obstaja tudi nevarnost naleta. Znak ne pomeni, da ne smeš biti na levem pasu, niti ne pomeni, da se moraš umakniti na desni pas. Znak samo pove, da vozi z enako hitrostjo kot vozila na desnem pasu. Ko pa prideš do kolone upočasni na hitrost kolone in pusti tudi varnostno razdaljo. In če bi vozniki spoštovali tudi razvrščanje po obeh pasih, ne samo enem, bi repa kolone bila približno poravnana na obeh pasih. Ker pa temu ponavadi ni tako, se pojavijo, kot jih omenjate, "padalci". Ampak ne pozabit, da padalce omogočate sami, ker ste vsi razporejeni po enem samem pasu. S tem ste neupoštevanje ZVCP začeli sami, "padalci" pa so že sekundarni kršitelji. Če bi se vsi razvrstili v oba pasa, ni več padalcev. Jih ne more biti. Pometimo najprej pred svojim pragom, potem pa se dajmo na druge obešat.
Skratka, meni znak za prepovedano prehitevanje s tega stališča ni sporen.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne nov 16, 2008 4:41 pm

bass je napisal/-a:Peljite se enkrat skozi križišče pri Kolinski v smeri center, pa mi potem poskušajte zatrjevati, da je pametno in (!) pravilno že sredi križišča se vključevati na tisti kratek "sveti pas egotripa". Seveda, to počnete, ker imate svoj prav in ker ste načelni ljudje seveda od svojega prav ne odstopate, rezultat pa je najbolj infarktno križišče v Sloveniji... ampak vi imate prav In pika, anede.
Pa če to pomeni stanje na "svetem pasu" sredi križišča v prometnem zamašku, medtem, ko je "podrejeni" pas prazen, naj bo temu tako; prav je pa le prav, kajne.

Če se peljemo po pasu, ki se bo zožil v nič, smo situacijsko gledano v podrejenem položaju ter odvisni od kulture voznika na "svetem pasu egotripa". In če je le-ta pravi šerif "divljeg zapada" bo seveda zmanjšal razdaljo na 26cm in se počutil, kot da ima vsaj toliko dolgega tudi tiča. Se kdo najde v tem opisu? Na cesti vas vsak dan srečujem...


Čez to križišče grem ogromnokrat. Vedno se postavim tako, da sem na voznem pasu, ki gre potem v tunel in lepo spustim en ali 2 avtomobila pred sebe z desnega pasu. Ampak tam ni nobene oznake in je pas zelo kratek, tako da se ne moreš prej vključit, pa še hitrosti so mnogo manjše. Na avtocestah je pa hitrost višja, oznake zato, da se je treba vključit v prometni pas so vsaj kilometer prej, pa ljudje vseeno čakajo čisto do konca, da bodo potem 3 minutre prej doma.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne nov 16, 2008 4:45 pm

Uros_p, lepo si tole opisal in točno to drži, če bi se vsi tega držali in ko sta koloni ne bi prej spreminjali pasu kot šele čisto na koncu in da bi bili vsi uvidevni, da bi pred sabo spustili točno en avtomobil in ne manj in ne več ne bi bilo nobenih takih ki uletavajo in se "kao" vrivajo. Vse bi teklo kot namazan stroj...

dokler pa tega ne bomo upoštevali in bomo v primeru kolon stihijsko menjavali pasove tudi po več kot 100m od zapore potem bo ena kolona bila bistveno počasnejša od druge še vedno pa se bodo pojavljali tisti, ki bodo našli prazen prostor in vozili do konca do zapore.

V Ljubljani je en lep primer Začetek Šmartinke pri križišču z Vilharjevo in Topniško, kjer pravilo zadrge deluje kot namazano saj drugače ne more, ker je ta cesta do zožitve pač premalo dolga. Tako ni možno prej zamenjati pas kot šele čisto na koncu in poleg tega se priključuje desni pas in zadeva resnično deluje v primer vsem, ki dvomijo opravilnost uporabe zadrge. Če kdo ne verjame naj se odpravi tja peš in malo opazuje samo dogajanje. Ves ta princip lahko komot spravimo tudi v obnašanje na katerikoli drugi cesti ali AC, ker vosnovi ni nekih bistvenih razlik.
Priponke
zoženje.JPG
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne nov 16, 2008 6:27 pm

BBoss je napisal/-a:Uros_p, lepo si tole opisal in točno to drži, če bi se vsi tega držali in ko sta koloni ne bi prej spreminjali pasu kot šele čisto na koncu in da bi bili vsi uvidevni, da bi pred sabo spustili točno en avtomobil in ne manj in ne več ne bi bilo nobenih takih ki uletavajo in se "kao" vrivajo. Vse bi teklo kot namazan stroj...

dokler pa tega ne bomo upoštevali in bomo v primeru kolon stihijsko menjavali pasove tudi po več kot 100m od zapore potem bo ena kolona bila bistveno počasnejša od druge še vedno pa se bodo pojavljali tisti, ki bodo našli prazen prostor in vozili do konca do zapore.

V Ljubljani je en lep primer Začetek Šmartinke pri križišču z Vilharjevo in Topniško, kjer pravilo zadrge deluje kot namazano saj drugače ne more, ker je ta cesta do zožitve pač premalo dolga. Tako ni možno prej zamenjati pas kot šele čisto na koncu in poleg tega se priključuje desni pas in zadeva resnično deluje v primer vsem, ki dvomijo opravilnost uporabe zadrge. Če kdo ne verjame naj se odpravi tja peš in malo opazuje samo dogajanje. Ves ta princip lahko komot spravimo tudi v obnašanje na katerikoli drugi cesti ali AC, ker vosnovi ni nekih bistvenih razlik.


Ne moreš tega pricipa spravit na avtocesto že zaradi hitrosti. Tukaj se ponavadi premikaš z 10km/h in ker stojiš, pa spustiš enega pred sebe, pa se še en vrine, ti ni treba bremzat. Če ti to naredijo pri 80km/h na avtocesti, se boš zaletel, če ne boš bremzal in ko zabremzaš, morajo še vsi za tabo bremzat in tako se naredi zamašek.

Na avtocesti bi moral vsak avto spustiti točno samo eno vozilo predse in bi zadeva tekla tekoče. Ne pa, da se proba 20 vozil vrinit pred tebe in poem tisti, ki se tako fuknjeno bojite za svoj pleh, raje počakate, da se teh 20 vrine in s tem delate kolono za vse ostale za vami.
Spustite enega, dva pred sebe in potem nadaljujte svojo pot z nezmanjšano brzino - to je poanta zadrge - pretočnost.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Ne nov 16, 2008 7:04 pm

H-Freak ne razlaga zakona prav, razlaga ga po svoje. Takšna razlaga ne vzdrži in je prav smešna. In ni malo policajev s takšnim pomanjkljivim znanjem, ki se potem delajo na cesti ljudem pametnega in zakon razlagajo dobesedno, kakor jim trenutno ugaja, ne pa pravilno. Sploh pa za navaja določene člene za dejanska stanja, s kateri ti členi nimajo nič skupnega, niti niso bili za njih pisani. Zato ga ne poslušajte preveč.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne nov 16, 2008 7:18 pm

RENO911 je napisal/-a:H-Freak ne razlaga zakona prav, razlaga ga po svoje. Takšna razlaga ne vzdrži in je prav smešna. In ni malo policajev s takšnim pomanjkljivim znanjem, ki se potem delajo na cesti ljudem pametnega in zakon razlagajo dobesedno, kakor jim trenutno ugaja, ne pa pravilno. Sploh pa za navaja določene člene za dejanska stanja, s kateri ti členi nimajo nič skupnega, niti niso bili za njih pisani. Zato ga ne poslušajte preveč.


Torej RENO911, če mi zakone razložiš pravilno oz. tako kot bi jih moral, kar izvoli. Sem odprte narave in rad prisluhnem. Vse kar sem napisal je utemeljeno in z nečim podkrepljeno. Tvoji posti pa so navaden BULL-SH*T na ravni 14 letnika (ali sem lahko tvoj prijatelj??), podkrepljeni z... ničemer? Prosim vzdrži se takšnih postov ali pa nam zakone predstavi "pravilno" in z veseljem bomo prisluhnili. Prav rad bi tudi slišal razlago, kdo si TI, da komentiraš prometno znanje policajev?


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne nov 16, 2008 7:54 pm

H-FReAK je napisal/-a:Prav rad bi tudi slišal razlago, kdo si TI, da komentiraš prometno znanje policajev?


No o tem bi se dalo razglabljat. Osebno sem se prepričal o neznanju policista, ki me je hotel oglobiti na rondoju tomačevo, češ da sem narobe zapeljal vanj, ker sem zapeljal iz trzinske strani in sem vozil po levem pasu, ker sem šel proti jaršam.
On pa je trdil, da bi moral it po desnem in potem prečkati 2 pasova, da bi šel proti jaršam. Kljub temu, da je tam polna črta, mu nisem mogel dopovedat, da se čez polno čto ne vozi, ampak sem bil še nadrt s strani njega, da se grdo obnašam in da žalim policaja, ker sem mu v fris povedal, da bi moral še enkrat v avtošolo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po nov 17, 2008 12:28 am

nebivedu je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Peljite se enkrat skozi križišče pri Kolinski v smeri center, pa mi potem poskušajte zatrjevati, da je pametno in (!) pravilno že sredi križišča se vključevati na tisti kratek "sveti pas egotripa". Seveda, to počnete, ker imate svoj prav in ker ste načelni ljudje seveda od svojega prav ne odstopate, rezultat pa je najbolj infarktno križišče v Sloveniji... ampak vi imate prav In pika, anede.
Pa če to pomeni stanje na "svetem pasu" sredi križišča v prometnem zamašku, medtem, ko je "podrejeni" pas prazen, naj bo temu tako; prav je pa le prav, kajne.

Če se peljemo po pasu, ki se bo zožil v nič, smo situacijsko gledano v podrejenem položaju ter odvisni od kulture voznika na "svetem pasu egotripa". In če je le-ta pravi šerif "divljeg zapada" bo seveda zmanjšal razdaljo na 26cm in se počutil, kot da ima vsaj toliko dolgega tudi tiča. Se kdo najde v tem opisu? Na cesti vas vsak dan srečujem...


Čez to križišče grem ogromnokrat. Vedno se postavim tako, da sem na voznem pasu, ki gre potem v tunel in lepo spustim en ali 2 avtomobila pred sebe z desnega pasu. Ampak tam ni nobene oznake in je pas zelo kratek, tako da se ne moreš prej vključit, pa še hitrosti so mnogo manjše. Na avtocestah je pa hitrost višja, oznake zato, da se je treba vključit v prometni pas so vsaj kilometer prej, pa ljudje vseeno čakajo čisto do konca, da bodo potem 3 minutre prej doma.


Si se dokazal, bog ne daj da bi bil v podrejenem položaju. Ne, ti moraš biti "in control" in se moraš čimprej razvrstiti na "sveti pas resnice", kjer potem deliš svojo modrost z ostalimi, v nasprotnem pa groziš z agresijo in namernim zaletavanjem (z glavo skozi zid).

Zadrga funkcionira IDENTIČNO tudi na AC, a si zopet dokazal, da ne razumeš principa zadrge....edino, če se pri tvoji zadrgi zapneta po dva zobca na eni strani.

PREDPOGOJ za delovanje principa zadrge je, da se SPUSTI SAMO ENEGA. Če spustiš dva, delaš zastoj na svojem pasu, če pa ne spustiš nobenega, delaš zastoj na sosednjemu pasu. Če se pa rineš kot tele na "sveti pas mojega prav" že davno pred dejansko zaporo, potem si pa že itak v štartu zajebal, saj onemogočaš, da bi se princip zadrge sploh izvajal.

Sicer dvomim, da bo tole pri tebi padlo na plodna tla, a vseeno, probaj razumeti, da ne moreš imeti vedno ravno TI prav...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po nov 17, 2008 12:48 am

nebivedu je napisal/-a:...mu nisem mogel dopovedat, da se čez polno čto ne vozi, ampak sem bil še nadrt s strani njega, da se grdo obnašam in da žalim policaja, ker sem mu v fris povedal, da bi moral še enkrat v avtošolo.


thy shall respect his authortaaaaaee

Slika

js sm tut tkole pametoval policajem.. odkar sem dobu par kazni cist po nedolznem, sm pa sam tih in pol nakonc uprasam ce mu ga lahko se potegnem in skos odgovarjam z da gospod :>

mi smo edina drzava na svetu z 1% populacije policajev.. butale majkemi.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 17, 2008 5:07 am

Mislim, da pretiravate z napadi na Nebiveduja. Tudi sam se ne strinjam z "igranjem šerifa", a to so samo reakcije na usrano stanje na cestah in dosikrat nas v to prav silijo.

Sam pravi, da vedno spusti enega ali dva. To, da nas stanje na cestah dobedeno sili igrat šerifa, pa ni njegov problem, je problem nenadzora in nedelovanja policije, pogostokrat celo napačnega oz kontraproduktivnega delovanja policije. Stalno se pritožujemo nad delovanjem policije, ko pa nekdo stopi malo čez rob, je naenkrat vse narobe. Narobe je bilo že prej, v samem štartu, ko nas dobesedno porivajo čez ta rob (Kje rob sploh je? Mislim, da se Nebivedu tega dokaj dobro zaveda.) - tako padalci kot policija. S tem bi se morali prvenstveno ukvarjat in ne s simptomi/reakcijami. To je druga zgodba, ki ni nepomembna, a za to temo oz problem zadrge na AC ni bistvena. Bistveno je, da razčistimo to sivo liso in postavimo znake pravilno, morda tudi spremenimo zakon in z vsem tem vnaprej onemogočimo situacije, ko bi kdo hotel vzeti pravico v svoje roke. Pravna država se začne s spoštovanjem kvalitetnih zakonov, ne pa z grajanjem reakcij na nekvalitetne zakone, kjer za povrh niti ni nadzora/sankcij nad kršilci.

Če to Nebivedu vseeno kdaj naredi, je morda res problem, morda pa se zgodi tudi to, da tu in tam le "spametuje" nekoga, ki kasneje neumnosti ne bo več počel. V dobro vseh nas...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po nov 17, 2008 8:00 am

esem je napisal/-a:Mislim, da pretiravate z napadi na Nebiveduja. Tudi sam se ne strinjam z "igranjem šerifa", a to so samo reakcije na usrano stanje na cestah in dosikrat nas v to prav silijo.

Sam pravi, da vedno spusti enega ali dva. To, da nas stanje na cestah dobedeno sili igrat šerifa, pa ni njegov problem, je problem nenadzora in nedelovanja policije, pogostokrat celo napačnega oz kontraproduktivnega delovanja policije. Stalno se pritožujemo nad delovanjem policije, ko pa nekdo stopi malo čez rob, je naenkrat vse narobe. Narobe je bilo že prej, v samem štartu, ko nas dobesedno porivajo čez ta rob (Kje rob sploh je? Mislim, da se Nebivedu tega dokaj dobro zaveda.) - tako padalci kot policija. S tem bi se morali prvenstveno ukvarjat in ne s simptomi/reakcijami. To je druga zgodba, ki ni nepomembna, a za to temo oz problem zadrge na AC ni bistvena. Bistveno je, da razčistimo to sivo liso in postavimo znake pravilno, morda tudi spremenimo zakon in z vsem tem vnaprej onemogočimo situacije, ko bi kdo hotel vzeti pravico v svoje roke. Pravna država se začne s spoštovanjem kvalitetnih zakonov, ne pa z grajanjem reakcij na nekvalitetne zakone, kjer za povrh niti ni nadzora/sankcij nad kršilci.

Če to Nebivedu vseeno kdaj naredi, je morda res problem, morda pa se zgodi tudi to, da tu in tam le "spametuje" nekoga, ki kasneje neumnosti ne bo več počel. V dobro vseh nas...


Hvala za podporo, ampak se ne rabiš trudit, nekateri bedaki na tem forumu ne bodo nikoli dojeli tega, da če hočeš neko spremembo, potem moraš zanjo tudi kaj narest. Vsi lajajo, kok policaji nič ne delajo (u bistvu jim je pa to čisto všeč, ker potem lahko delajo prekrške), ko pa sam vzameš stvari v roke, da se sam lahko bolj mirno voziš, pa lajajo proti tebi.
Pač sem navajen tega in se ne sekiram. Bolj se sekirajo tisti, ki bi jih ob večjem nadzoru policajev, pokazalo v malo drugačni luči in bi jih pokazalo, da nimajo niti malo bontona, niti kulture, še manj pa znanja iz CPP. Ampak ti danes lajajo, kok policaji nič ne naredijo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po nov 17, 2008 8:11 am

Nekoč sem to napisal, pa bom še enkrat: ne vem zakaj vam, cenjena gospoda, morajo stati policaji na vsakih 20m vaše poti, da se boste vi držali prometnih predpisov. Država vam je izdala vozniško dovoljenje zato, ker ste nekoč pokazali dovolj znanja iz CPP in ker so predvidevali da ste osebnostno dovolj zreli. .. SO PREDVIDEVALI!!! (torej so se motili).

Ravno včeraj sem se vračal z gorenjske po AC, in tam za radovljico, v smeri ljubljane, kjer še pacajo tisti tunel in viadukt je zožanje. Da bi kje kdo slišal za sistem zadrge.... kje pa. Sam se od začetka do konca stal na desnem pasu in opazoval komedijo..... Tisti na levem pasu so švigali mimo nas, nekateri na desnem so popizdevali in se pričeli vrivati na levega (verjetno so imeli občutek manjvrednosti).. in tako vse do zapore, kjer so levičarji skoraj da praskali tiste table, desničarji pa seveda v poduk levičarjem niso imeli 10cm razdalje pred seboj vozečim vozilom. Da bi kdo spustil koga pred seboj.... ma ja. In ko pridem sam do tja, seveda spustim tista dva reveža, ki sta bila res že čisto v tablah, pred menoj ... nakar voznik za mano dobi živčni zlom... mi trobi, blenda, kaže osle..... Mislim slabše kot v vrtcu.

Sicer pa je brez veze da tu pišem take stvari... tisti ki ne znajo brati niti prometnih znakov tako ali tako ne berejo tega foruma, ostali tu ste pa vsaj toliko podučeni da vesta kaj se počne na cesti (vsaj nekateri). Sam sem mnjenja, da bi po 10 letih vozniške prakse vsak moral ponovno opraviti teoretični del CPP-ja.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po nov 17, 2008 10:29 am

nebivedu je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:Uros_p, lepo si tole opisal in točno to drži, če bi se vsi tega držali in ko sta koloni ne bi prej spreminjali pasu kot šele čisto na koncu in da bi bili vsi uvidevni, da bi pred sabo spustili točno en avtomobil in ne manj in ne več ne bi bilo nobenih takih ki uletavajo in se "kao" vrivajo. Vse bi teklo kot namazan stroj...

dokler pa tega ne bomo upoštevali in bomo v primeru kolon stihijsko menjavali pasove tudi po več kot 100m od zapore potem bo ena kolona bila bistveno počasnejša od druge še vedno pa se bodo pojavljali tisti, ki bodo našli prazen prostor in vozili do konca do zapore.

V Ljubljani je en lep primer Začetek Šmartinke pri križišču z Vilharjevo in Topniško, kjer pravilo zadrge deluje kot namazano saj drugače ne more, ker je ta cesta do zožitve pač premalo dolga. Tako ni možno prej zamenjati pas kot šele čisto na koncu in poleg tega se priključuje desni pas in zadeva resnično deluje v primer vsem, ki dvomijo opravilnost uporabe zadrge. Če kdo ne verjame naj se odpravi tja peš in malo opazuje samo dogajanje. Ves ta princip lahko komot spravimo tudi v obnašanje na katerikoli drugi cesti ali AC, ker vosnovi ni nekih bistvenih razlik.


Ne moreš tega pricipa spravit na avtocesto že zaradi hitrosti. Tukaj se ponavadi premikaš z 10km/h in ker stojiš, pa spustiš enega pred sebe, pa se še en vrine, ti ni treba bremzat. Če ti to naredijo pri 80km/h na avtocesti, se boš zaletel, če ne boš bremzal in ko zabremzaš, morajo še vsi za tabo bremzat in tako se naredi zamašek.

Na avtocesti bi moral vsak avto spustiti točno samo eno vozilo predse in bi zadeva tekla tekoče. Ne pa, da se proba 20 vozil vrinit pred tebe in poem tisti, ki se tako fuknjeno bojite za svoj pleh, raje počakate, da se teh 20 vrine in s tem delate kolono za vse ostale za vami.
Spustite enega, dva pred sebe in potem nadaljujte svojo pot z nezmanjšano brzino - to je poanta zadrge - pretočnost.


Pa saj tudi sam govorim o počasi vozečih kolonah (max 20-30km/h) na AC-ju in samo v tem primeru je pravilo zadrge edino smiselno implicirati v promet... Ljudje se morajo samo naučiti, da se tako obnašajo in s spuščanjem samo in le enega. Takrat se bo to tudi pravilno izvedlo in bo gneča najmanjša in noben pas priviligiran ali hitrejši.

Če pa govorimo o normalni rahlo zgoščeni vožnji pa se popolnoma strinjam, da se pri večjih hitrostih zadrga NE MORE in ne sme izvajat saj bi znala biti celo nevarna in takrat tudi veljajo vse tiste table o prepovedi prehitevanja in varnostni razdalji. Če bi se to vedno upoštevalo bi bila velika verjetnost, da večina kolon sploh ne bi nastala.

Žal je dovolj, da samo en mečkač ali pa nesposobneš malo zamotovili in bo v trenutku naredil kolono, ki jo drugače ne bi bilo. Ko pa kolona 1x nastane se jo pa ne znebiš za vraga oz. šele takrat, ko pretok mimo ovire je večji od dotoka vozil na začelju kolone.
 
miko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če nov 10, 2005 10:21 pm

Napisal/-a miko Po nov 17, 2008 1:06 pm

Tukaj piše jasno kako se vozi ob zastojih:
Lp
http://www.triera.net/novica.php?id=A1181235
 
miko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če nov 10, 2005 10:21 pm

Napisal/-a miko Po nov 17, 2008 1:18 pm

Kritik je napisal/-a:Nekoč sem to napisal, pa bom še enkrat: ne vem zakaj vam, cenjena gospoda, morajo stati policaji na vsakih 20m vaše poti, da se boste vi držali prometnih predpisov. Država vam je izdala vozniško dovoljenje zato, ker ste nekoč pokazali dovolj znanja iz CPP in ker so predvidevali da ste osebnostno dovolj zreli. .. SO PREDVIDEVALI!!! (torej so se motili).

Ravno včeraj sem se vračal z gorenjske po AC, in tam za radovljico, v smeri ljubljane, kjer še pacajo tisti tunel in viadukt je zožanje. Da bi kje kdo slišal za sistem zadrge.... kje pa. Sam se od začetka do konca stal na desnem pasu in opazoval komedijo..... Tisti na levem pasu so švigali mimo nas, nekateri na desnem so popizdevali in se pričeli vrivati na levega (verjetno so imeli občutek manjvrednosti).. in tako vse do zapore, kjer so levičarji skoraj da praskali tiste table, desničarji pa seveda v poduk levičarjem niso imeli 10cm razdalje pred seboj vozečim vozilom. Da bi kdo spustil koga pred seboj.... ma ja. In ko pridem sam do tja, seveda spustim tista dva reveža, ki sta bila res že čisto v tablah, pred menoj ... nakar voznik za mano dobi živčni zlom... mi trobi, blenda, kaže osle..... Mislim slabše kot v vrtcu.

Sicer pa je brez veze da tu pišem take stvari... tisti ki ne znajo brati niti prometnih znakov tako ali tako ne berejo tega foruma, ostali tu ste pa vsaj toliko podučeni da vesta kaj se počne na cesti (vsaj nekateri). Sam sem mnjenja, da bi po 10 letih vozniške prakse vsak moral ponovno opraviti teoretični del CPP-ja.


Zaradi takih "poznavalcev" kot si ti nastajajo zastoji!Zakaj si "spustil" dva "reveža"? Pravila so JASNA!Eden pelje iz ene kolone nato iz druge kolone in tako naprej.Ali je to res tako težko dojeti? Sploh pa mi ni jasno, kako si razlagate pojem "spuščanje"?Kdo koga spušča, če sta oba pasova enakovredna.

Lp
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po nov 17, 2008 2:19 pm

miko je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:Nekoč sem to napisal, pa bom še enkrat: ne vem zakaj vam, cenjena gospoda, morajo stati policaji na vsakih 20m vaše poti, da se boste vi držali prometnih predpisov. Država vam je izdala vozniško dovoljenje zato, ker ste nekoč pokazali dovolj znanja iz CPP in ker so predvidevali da ste osebnostno dovolj zreli. .. SO PREDVIDEVALI!!! (torej so se motili).

Ravno včeraj sem se vračal z gorenjske po AC, in tam za radovljico, v smeri ljubljane, kjer še pacajo tisti tunel in viadukt je zožanje. Da bi kje kdo slišal za sistem zadrge.... kje pa. Sam se od začetka do konca stal na desnem pasu in opazoval komedijo..... Tisti na levem pasu so švigali mimo nas, nekateri na desnem so popizdevali in se pričeli vrivati na levega (verjetno so imeli občutek manjvrednosti).. in tako vse do zapore, kjer so levičarji skoraj da praskali tiste table, desničarji pa seveda v poduk levičarjem niso imeli 10cm razdalje pred seboj vozečim vozilom. Da bi kdo spustil koga pred seboj.... ma ja. In ko pridem sam do tja, seveda spustim tista dva reveža, ki sta bila res že čisto v tablah, pred menoj ... nakar voznik za mano dobi živčni zlom... mi trobi, blenda, kaže osle..... Mislim slabše kot v vrtcu.

Sicer pa je brez veze da tu pišem take stvari... tisti ki ne znajo brati niti prometnih znakov tako ali tako ne berejo tega foruma, ostali tu ste pa vsaj toliko podučeni da vesta kaj se počne na cesti (vsaj nekateri). Sam sem mnjenja, da bi po 10 letih vozniške prakse vsak moral ponovno opraviti teoretični del CPP-ja.


Zaradi takih "poznavalcev" kot si ti nastajajo zastoji!Zakaj si "spustil" dva "reveža"? Pravila so JASNA!Eden pelje iz ene kolone nato iz druge kolone in tako naprej.Ali je to res tako težko dojeti? Sploh pa mi ni jasno, kako si razlagate pojem "spuščanje"?Kdo koga spušča, če sta oba pasova enakovredna.

Lp


@Miko: lej, najprej se nauči kako se tu na forumu citira kakšne zadeve in kako se potem odgovori na kakšen citat, preden boš komu solil pamet z "poznavalci". Kot pod drugo si DOBRO preberi kaj sem sploh napisal, preden pišeš neumnosti tu gor. Če te pa že tako moti to da sem bil tako vljuden in jima omogočil vklop v prometni tok, ne glede na to da sta bila oba pasova enakovredna, pa mislim da nisi dovolj zrel za na cesto. Opisoval sem dogajanje na cesti in zaplankanost slovenskih voznikov.... popolnoma vsi pred menoj so se požvižgali na sistem zadrge, ker jih je očitno motilo to, da so se oni na levi peljali do konca, se pravi do zapore... nisem se ustavljal, le hitrost sem malo prilagodil in jima omogočil vklop.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
miko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če nov 10, 2005 10:21 pm

Napisal/-a miko Po nov 17, 2008 2:35 pm

Dobro si povedal o zaplankanosti in kako se večina požvižga na pravilo -zadrga.Situacija, ki si jo opisal tudi močno spominja na čredni nagon.Še enkrat.Ali je res tako težko razumeti "zadrgo"? Dobro si oglej "fršlus" na hlačah.
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Po nov 17, 2008 2:39 pm

BTW: Pri križišču Vilharjeve in Topniške pravilo zadrge NE deluje kot namazano. Deluje pa pravilo "izsiljevanja". Za "preboj" na pas se je ob konicah potrebno "boriti".
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po nov 17, 2008 2:40 pm

miko je napisal/-a:Tukaj piše jasno kako se vozi ob zastojih:
Lp
http://www.triera.net/novica.php?id=A1181235


Lep članek. Miko, hvala za povezavo. Pričakujem repliko iz strani RENO911, gustelj, nebivedu in ostalih, ki ugovarjajo temu sistemu.


p.s.: esem, tisti link, ki ga je dal miko pa je vse drugo kot brezvezen. Daj si ga preberi še enkrat od začetka do KONCA.


lp, Aleš.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov