Templar je napisal/-a:Logično je da so tehnološke napredke najprej predstavili dali v prodajo premium proizvajalci ker so novo drago tehnologijo lažje zaračunali kot nekdo ki je delal avte za destino cene.
ja sam nesmes pa pozabt, da si mercedes lahko privosci prodajo avtov za 200.000 evrov ne zato ker bi bil kr neki, ampak zato ker je glavni v poslu že 100 let.
glavni v poslu je pa zarad nenehnih inovacij in 100 leti garaških razvojnih postopkov in tveganj z novimi tehnologijami. in to svet spoštuje zato ne kupuje nekih jongming čiknšitov iz kitajske za fragment cene, ampak si kupijo mercedeza za 200k.
tko vsi pisete kot, da je pac to padlo mercu z neba in zdej se preserava. no ni tko. v merce je blo vlozeno neskoncno ur skrbnega razvoja in tocno iz tega razloga jih obozujejo vsi, od turkov do siptarjev, do precednikov, zidarjev in jankovicev.
ce kej veljas in si oseba ki nekaj pomeni, zaupas mercedezu, ceprav te tudi ta lahko ubije.. diana.press
vse avtomobilske znamke na planetu so pac inferiorne mercedesu in to je dejstvo. pa nism lastnik merca niti ne mislm bit, sam tko je.
ne americani ne korejci ne kitajci v tehnoloskem smislu nimajo za burek proti nemcem in vecina njihovih avtomobilov in resitev izvira iz reverse engeneeringa nemskih vozil. se posebaj ocitno je to pri motociklih. japonci, ki danes veljajo za mogocne izdelovalce motociklov so svoj prvi motocikel skopirali od BMWja.
pa se to; mercedesom je v zadnjem casu res padla kvaliteta, pa ne zaradi tega, ker nebi znali, pac pa zaradi te kurceve globalizacije in dejstva, da so svojo pot na merce najdle razne gnile firme kot je recimo valeo. tudi to, da jih sestavljajo v raznih spanijah ne pomaga. dokler so se avtomobili izdelovali lokalno, so bili nemski avtomobili najboljsi, spanski pa med slabsimi recimo, zaradi globalizacije pa se vsi ti okusi pac mesajo in ko se zmesajo dobimo nek gnil zmazek vseh okusov, ki ni podoben nicemur.
kar se pa africanov tice, sm pa mislu prou africanov, ne americanov.