Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe jul 10, 2009 1:57 pm

Energetik81 je napisal/-a:uros11 in ozze imata prav. Važna je samo medsebojna hitrost, ni važno kako se obe vozili premikata glede na cesto. Lahko se eno vozilo celo vozi v rikverc s 30, pa drugo v njega prileti s 130 in je isto kot če bi eno proti drugem šla s 50km/h.


Točno to sem hotel slišat in se strinjam z vsemi tremi.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jul 10, 2009 2:19 pm

Energetik81 je napisal/-a:3/4 folka vsaj nima pojma, kako se avto obnaša v kritičnih situacijah.


Seveda ne, ker vožnja svojega avtomobila na meji sposobnosti po praznem parkirišču, drift v snegu ali pa enostavn preizkus zaviranja na polno in potem ugotavljanja kako avto to prenese pri nas pomeni 460 eurov in 6 kazenskih točk. Vozjo se pa vsi 190 po avtocesti v sluzbo pa nazaj, k je treba pa reagirat pa noben ne ve kaj pa kako.

Da podkrepim tole trditev:
Jz sm se po tuji in po svoji krivdi že parkrat znajdu v temu recimo "zanimivih situacijah" kot so ble da sm (po svoji krivdi sicer) pocez postavu avto na avtocesti pr ene 130 na uro. Sreča je sigurno bla zravn ampak če nebi svojih miljon krogov predriftal po krožnih križiščih nebi NIKOLI ampak NIKOLI ujel avta in ga spravil nazaj naravnost. V tistem trenutku sem reagiral refleksno na nekaj kar sem iz lastne zabave počel mnogokrat, ne pri takih hitrostih ampak to da je avto obrnjen pravokotno na cesto mi ni bilo tuje.

V snegu je folk isti... Gre v ovinek prehitro (nehote) in mu začne odnašati rit, kaj naredi? Spusti gas ker se ustraši. Rezultat? 360 pa na nasprotni pas v avto/ograjo.

Dejstvo je da ljudje uporabljajo avto za relacijo A do B za kar so tudi primarno namenjeni, bi blo pa stanje na cestah veliko boljše če bi se kdo kdaj med vožnjo postavil v kakšno situacijo in razmišljal kaj bi naredil če...

Jz recimo kadar vozim si dostikrat pred sabo na cesti predstavljam situacije - kaj pa če je za nepreglednim ovinkom pred mano na mojem pasu šleper. Kaj če je na avtocesti za vogalom okrog katerega bom prišel zdejle 130 na levem pasu na tleh motorist? S takim razmišljanjem verjamem da sem sebe naredil v boljšega voznika, ker potem ko se situacija zgodi, če nisi nikoli pomislil kaj bi naredil, je verjetnost da boš prav reagiral odvisna od sreče, ker v tistem trenutku ko situacija nenadoma pride je samo refleks, časa za razmišljanje pa ni.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Pe jul 10, 2009 2:31 pm

eld0 je napisal/-a:uros11 neprožno pomeni da ostane na mestu, tako kot kepa plastelina, ki bi jo vrgel ob tla. Pri prožnem se pa stvari odbijejo. In ravno zaradi zmečkljivih con je avtomobilski trk toliko bolj neprožen.


OFF: Ja, je bilo še jutro, in kafe še ni prijelo. Saj se mi je sicer slišalo čudno, vendar nisem imel moči za več. LP
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Pe jul 10, 2009 5:35 pm

LoCo je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:3/4 folka vsaj nima pojma, kako se avto obnaša v kritičnih situacijah.


Seveda ne, ker vožnja svojega avtomobila na meji sposobnosti po praznem parkirišču, drift v snegu ali pa enostavn preizkus zaviranja na polno in potem ugotavljanja kako avto to prenese pri nas pomeni 460 eurov in 6 kazenskih točk. Vozjo se pa vsi 190 po avtocesti v sluzbo pa nazaj, k je treba pa reagirat pa noben ne ve kaj pa kako.

Da podkrepim tole trditev:
Jz sm se po tuji in po svoji krivdi že parkrat znajdu v temu recimo "zanimivih situacijah" kot so ble da sm (po svoji krivdi sicer) pocez postavu avto na avtocesti pr ene 130 na uro. Sreča je sigurno bla zravn ampak če nebi svojih miljon krogov predriftal po krožnih križiščih nebi NIKOLI ampak NIKOLI ujel avta in ga spravil nazaj naravnost. V tistem trenutku sem reagiral refleksno na nekaj kar sem iz lastne zabave počel mnogokrat, ne pri takih hitrostih ampak to da je avto obrnjen pravokotno na cesto mi ni bilo tuje.

V snegu je folk isti... Gre v ovinek prehitro (nehote) in mu začne odnašati rit, kaj naredi? Spusti gas ker se ustraši. Rezultat? 360 pa na nasprotni pas v avto/ograjo.

Dejstvo je da ljudje uporabljajo avto za relacijo A do B za kar so tudi primarno namenjeni, bi blo pa stanje na cestah veliko boljše če bi se kdo kdaj med vožnjo postavil v kakšno situacijo in razmišljal kaj bi naredil če...

Jz recimo kadar vozim si dostikrat pred sabo na cesti predstavljam situacije - kaj pa če je za nepreglednim ovinkom pred mano na mojem pasu šleper. Kaj če je na avtocesti za vogalom okrog katerega bom prišel zdejle 130 na levem pasu na tleh motorist? S takim razmišljanjem verjamem da sem sebe naredil v boljšega voznika, ker potem ko se situacija zgodi, če nisi nikoli pomislil kaj bi naredil, je verjetnost da boš prav reagiral odvisna od sreče, ker v tistem trenutku ko situacija nenadoma pride je samo refleks, časa za razmišljanje pa ni.


Se strinjam !!!
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 So jul 11, 2009 6:25 am

Jaz vem, da nimam pojma, kako se avto obnaša v kritični situaciji. Vendar se takim situacijam na daleč izogibam. Za sabo imam že, vsaj preko palca, preko cca 200 kkm in vozim, kako bi rekel, umirjeno, pazim, da v kritično situacijo ne pridem. Zaenkrat je šlo skozi brez težav, nobenih karambolov, razen, ko me je en odzadaj nabil v križišču.

Kolega je pri novem avtu, ko je ravno napravil vozniški izpit, na ves glas trobil, da ima dobre gume in dober avto (cid) (čemur smo se vsi starejši potihem režali, saj so to bale, mlad voznik, ki se hvali, okrog ust pa še od mlekca), potem pa se je znašel v kritični situaciji na mokri AC, ko je pripeljal cca 120 kmh (vozil je počasi, ni divjal) za tovornjak, ki je vozil cca 80 kmh. Jasno gume niso pomagale in je bila totalka pri novem avtu s par 1000 km. Šoferju s km se kaj takega ne more zgoditi, če pa se mu, potem je tak kot jaz, ki nimam pojma, kako se avto obnaša v kritični situaciji, torej naj vozi temu primerno.

Sicer poznam vozilo, vem kako se obnaša v raznih situacijah, vendar ne kritičnih (bi eden moral opredeliti, kaj kritično sploh pomeni: takrat ko ni rešitve, ali pa je še, vendar je potrebno extra znanje, kot je zgoraj glede driftanja in podobnega nekdo opisal...).

Sicer sem sprobal na parkingu, ki je bil poledenel, kako se avto obnaša, vendar to ne pomaga nič, ker vidiš le, da zdrsi in počasi drsi in ne moreš nič, ne prime ne žlajf ne gas ne volan ne nič. Moj je pridrsel (cca 10 kmh) v robnik in če ne bi gume predseboj nabrale sneg, ki je nekaj amortiziral udarc, bi zvil premo. Pa je bil robnik daleč...
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid So jul 11, 2009 1:46 pm

Največkrat 200+ preživijo vozniki MBja. Že tisto Sl55 vs tovornjak, je tovornjakar umrl, CLK 230km/h se je povalov po AC, in ko se je ustavil, se je usedel zraven avta in počakal. 2 leti nazaj je moj prijatelj z E320 cdi clarenson predelava, na Pagu z 200km/h preletel naravnost v pločnik in nato skozi železo-betonske droge ....
Cez minutko je bil že zunej in začel pizdit :)

Avto ima trše materjale in pleh od Audi in Bmw....

LP
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar So jul 11, 2009 4:08 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Največkrat 200+ preživijo vozniki MBja. Že tisto Sl55 vs tovornjak, je tovornjakar umrl, CLK 230km/h se je povalov po AC, in ko se je ustavil, se je usedel zraven avta in počakal. 2 leti nazaj je moj prijatelj z E320 cdi clarenson predelava, na Pagu z 200km/h preletel naravnost v pločnik in nato skozi železo-betonske droge ....
Cez minutko je bil že zunej in začel pizdit :)

Avto ima trše materjale in pleh od Audi in Bmw....

LP


jp tud sam vem za enega mercedesa S, ki je mel nesrečo pri veliki hitrosti..
se vidi da je res močno narejen..
taveliki meredesi so narejeni tud da če se kj pri veliki hitrosti zgodi npr. na nemških avtocestah da maš še kj možnosti..

ampak spet mercedes A pa v primerjavi z drugimi znamkami ni bol varn..;)

(vidu pa sem kako se je audi a4 razletu, proti peugotu 206..) sicer kaj je bolše da se razleti al ne ne bom presoju ker je velik dejavnikov..
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic So jul 11, 2009 6:34 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Največkrat 200+ preživijo vozniki MBja. Že tisto Sl55 vs tovornjak, je tovornjakar umrl, CLK 230km/h se je povalov po AC, in ko se je ustavil, se je usedel zraven avta in počakal. 2 leti nazaj je moj prijatelj z E320 cdi clarenson predelava, na Pagu z 200km/h preletel naravnost v pločnik in nato skozi železo-betonske droge ....
Cez minutko je bil že zunej in začel pizdit :)

Avto ima trše materjale in pleh od Audi in Bmw....

LP


Bmw ima zelo "mehak" oz. tanek pleh (nevem kako naj se izrazim. Samo če primerjam ford mondeo mk1 in bmw 3 2001 ma bmw 1x bolj tanek pleh. na mondeota se lahko vsedeš na havbo,streho, na bmw se ne upam. Havbo lahko zvijaž z roko.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 So jul 11, 2009 6:39 pm

kaj ma veze trdota pleha z varnostjo. res ne razumem :roll: :roll: :roll: :roll:
lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So jul 11, 2009 6:39 pm

Technologic je napisal/-a:
Bel-Tirid je napisal/-a:Največkrat 200+ preživijo vozniki MBja. Že tisto Sl55 vs tovornjak, je tovornjakar umrl, CLK 230km/h se je povalov po AC, in ko se je ustavil, se je usedel zraven avta in počakal. 2 leti nazaj je moj prijatelj z E320 cdi clarenson predelava, na Pagu z 200km/h preletel naravnost v pločnik in nato skozi železo-betonske droge ....
Cez minutko je bil že zunej in začel pizdit :)

Avto ima trše materjale in pleh od Audi in Bmw....

LP


Bmw ima zelo "mehak" oz. tanek pleh (nevem kako naj se izrazim. Samo če primerjam ford mondeo mk1 in bmw 3 2001 ma bmw 1x bolj tanek pleh. na mondeota se lahko vsedeš na havbo,streho, na bmw se ne upam. Havbo lahko zvijaž z roko.


treba je razumet da pleh (pokrov motorja ,blatniki vrata) nimajo veze s trdoto avta.najbol pomembna je sasija pa meckalne cone.
ze ce malo pomislis majo skor vsi renaulti plasticne blatnike pa vseen vsi dosegajo 5 zvezdic na crash testih.
Ni vse res kar napišem
 
Makadam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jul 09, 2009 9:26 pm

Napisal/-a Makadam So jul 11, 2009 9:07 pm

Ja, trdota pleha.. :D Sem se enkrat menil z nekom o varnosti pa je rekel 'Brezveze vse skupaj, zvezdice gor al dol, če pritisneš na pleh od škode je čist enako močan kot npr. mercedes, volvo itd.' Sem kar menjal temo, škoda besed :P
 
Uporabniški avatar
Prezioso
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: So avg 18, 2007 2:00 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a Prezioso To jul 14, 2009 8:16 am

mah mene boli k za varnosti....airbage ponavadi sklopim, da se ne vklopijo, ker je preveč stroškov pol, če jih vrže vn...pa brez komentarjev prosim.


lp
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 To jul 14, 2009 9:02 am

Taka bala, pa ne pričakuješ komentarjev?

Bi jih pa vsaj enkrat uporabil, pa jih pol ne menjaš? Itak je verjetno totalka tako da nima smisla menjat airbage in so potem permanentno izkloplljeni.
 
alex3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Če feb 05, 2009 10:14 am

Napisal/-a alex3 To jul 14, 2009 9:12 am

Prezioso je napisal/-a:mah mene boli k za varnosti....airbage ponavadi sklopim, da se ne vklopijo, ker je preveč stroškov pol, če jih vrže vn...pa brez komentarjev prosim.


Čakaj, a nisi v eni drugi temi govoril, kako super voznik si in kako tudi pri 100 km/h skozi naselje vse vidiš in predvidiš ter se pravočasno ustaviš? Selfpwn.
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept To jul 14, 2009 3:39 pm

alex3 je napisal/-a:
Prezioso je napisal/-a:mah mene boli k za varnosti....airbage ponavadi sklopim, da se ne vklopijo, ker je preveč stroškov pol, če jih vrže vn...pa brez komentarjev prosim.


Čakaj, a nisi v eni drugi temi govoril, kako super voznik si in kako tudi pri 100 km/h skozi naselje vse vidiš in predvidiš ter se pravočasno ustaviš? Selfpwn.


Saj potem pa res ne rabi zračnih blazin ;-) Razen morda za na morje. ;-)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To jul 14, 2009 3:47 pm

Zakaj pa je potem Dijana umrla, če je tako pomemben pleh oz ima mercedes tršega
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To jul 14, 2009 4:39 pm

pskoda je napisal/-a:Zakaj pa je potem Dijana umrla, če je tako pomemben pleh oz ima mercedes tršega


Varnostni pas.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To jul 14, 2009 4:41 pm

Prezioso je napisal/-a:mah mene boli k za varnosti....airbage ponavadi sklopim, da se ne vklopijo, ker je preveč stroškov pol, če jih vrže vn...pa brez komentarjev prosim.


lp


:lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To jul 14, 2009 4:50 pm

Jaz pa vseeno pravim da je smrt ali poškodba z vozilom oz možnost da te doleti vsaj milijonkrat manjša kot da te doleti bolezen (rak, kapi,...na leto v SLO samo za rakom na črevesju umre 700 ljudi). Tukaj se je za zamislit.
Bolje bi se bilo pametno posvetiti zdravemu življenju, ostalo pa itak prešuščam usodi, ker če se ti i**** zaleti, kaj pa lahko narediš...

Itak pa danes vsak i**** raje da za avto 5k EUR več za varnost, doma pa vse dneve hopajo pomfri in zrezke....
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 To jul 14, 2009 5:10 pm

Ma saj v Evropi imamo na splošno varne avte. Za amerikance je menda bolj čudno, da bi doplačevali na račun varnosti. Raje usnje, akustika itd. kot doplačilo za Airbage, ESp ali kaj tretjega. Zvezdica gor ali dol, nima neke veze.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov