alanq4 je napisal/-a:No pri fwd pa polno po bremzi pa še ročna zraven, ko je kriza in je isto. Sem se že moral tako ustavit, tako da vem.
No, pri 4x4 pa ne rabiš ročne vlečt, imaš lepo roke na volanu pa motaš. Ostalo ti pa pogon naredi.


alanq4 je napisal/-a:No pri fwd pa polno po bremzi pa še ročna zraven, ko je kriza in je isto. Sem se že moral tako ustavit, tako da vem.
XTR je napisal/-a:alanq4 je napisal/-a:No pri fwd pa polno po bremzi pa še ročna zraven, ko je kriza in je isto. Sem se že moral tako ustavit, tako da vem.
No, pri 4x4 pa ne rabiš ročne vlečt, imaš lepo roke na volanu pa motaš. Ostalo ti pa pogon naredi.Je pa res da ne gre počez če se igraš samo z ročno... takrat pa samo zadnji pogon vklopiš pa gas ..
W|zz je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:Sam mora bit stalni 4x4
Zakaj pa ne sme bit priklopljivi? To je spet kšna razlika al kaj?
mišek je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:NejcZ je napisal/-a:Sam mora bit stalni 4x4
Zakaj pa ne sme bit priklopljivi? To je spet kšna razlika al kaj?
O seveda je razlika.
Stalni pogon ti ves čas vlečejo vsi štirje kolesi, pri priklopljivem (avtomatsko, ne ročno, kot imajo pravi terenci) pa mora elektronika najprej zaznat zdrs in šele potem preko sklopke prenese navor na ostala dva kolesa.
denko4 je napisal/-a:davorz je napisal/-a:Tale pa res ni imel primerne obutve, ker tak obup pa res ni za vozit.
Ali je pa je skos imel gas do podna. Mogoče je pa zanalšč to delal
denko4 je napisal/-a:davorz je napisal/-a:Tale pa res ni imel primerne obutve, ker tak obup pa res ni za vozit.
Ali je pa je skos imel gas do podna. Mogoče je pa zanalšč to delal
davorz je napisal/-a:denko4 je napisal/-a:davorz je napisal/-a:Tale pa res ni imel primerne obutve, ker tak obup pa res ni za vozit.
Ali je pa je skos imel gas do podna. Mogoče je pa zanalšč to delal
Če vredu pogledaš posnetek vidiš, da se zadnja kolesa niso vrtela s polno hitrostjo. Mislim pa, da s svojim postom nisi mislil resno?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost